Selamat Datang ke Komuniti Anak Pahang. Forum untuk apa jua berkaitan dengan negeri tercinta

Terima kasih atas sokongan
Log in

I forgot my password

MALAYSIA FUTSAL E-FANS & MEDIA 2010

Wed Apr 07, 2010 5:53 pm by Deto_8

Futsal E-fans & Media Edisi Ketiga Tahun 2010 dijangka diadakan pada 5hb June 2010, Sabtu.

Insya Allah PCC akan menghantar 1 team....

Meeting penyelarasan akan dibuat dalam masa terdekat.


Comments: 42

PCC MENYOKONG KEMPEN HARAPAN TANPA SUARA - KAMI PRIHATIN

Wed Apr 28, 2010 1:25 pm by sakur@86



Comments: 19

Facebook
Pahang Community on Facebook
Pahang Sports Zone FB
Pahang Sports Zone on Facebook

Ruangan Jemputan

Page 2 of 3 Previous  1, 2, 3  Next

View previous topic View next topic Go down

Re: Ruangan Jemputan

Post  Cik_N on Mon Jan 11, 2010 10:57 pm

Dr tadi nak ucpkan tahniah kt SB dan pasangan..

Doa ikhlas utk pasangan ini:

Ya Allah, satukan pasangan pasangan2 ini sepertimana Engkau satukan hati Adam dan Hawa, Yusof dan Zulaikaha dan seperti Engkau satukan hati Muhammad dan Siti Khadijah. Semoga Allah memberkati pasangan2 ini kebaikan dan keberkatan dunia dan akhirat...

Amin ya Rabbal Alamin..
..

Cik_N
Tok Empat
Tok Empat

Posts : 898
Points : 940
Join date : 28/11/2009
Location : Temerloh

http://cikkelisa.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Ruangan Jemputan

Post  zulkbo on Mon Jan 11, 2010 11:07 pm

Tak de pe koi nak bagi ke aok.......
saudaraku Abdul Rahman..lagu ni khas buatmu....




_________________
Manusia yang dihormati ialah orang yang sentiasa menghormati orang lain..
................................جزاك اللهُ خيراً‎ ..................................
http://www.zulkbo.com/

zulkbo
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 6398
Points : 6904
Join date : 15/06/2009
Location : PCC 049

http://www.zulkbo.com/

Back to top Go down

Re: Ruangan Jemputan

Post  koy101 on Tue Jan 12, 2010 1:46 am

Ucapan Selamat Pengantin Baru dari aku utk ngko, SB.
Tahniah..... sbb dah naik pangkat jadi nakhoda...
Bebaik melayari lautan tuh nanti...
Jaga bebetul bahtera dan anak kapal....
Pastikan kemudi menghala arah yg betul...

Maaf,
xdpt la nak g permatang pauh nu....

koy101
Tok Penghulu
Tok Penghulu

Posts : 1084
Points : 1132
Join date : 17/09/2009
Age : 43
Location : Temerloh / Bentong

http://www.kembara.net

Back to top Go down

Re: Ruangan Jemputan

Post  labu sayong on Tue Jan 12, 2010 5:38 pm

KOI DOAKAN SEMOGA AOK BAHGIA KE AKHIR HAYAT...koi akan menyusul...muahaha...

labu sayong
Tok Empat
Tok Empat

Posts : 598
Points : 623
Join date : 09/06/2009
Age : 31
Location : Johor/Jengka 4

Back to top Go down

Re: Ruangan Jemputan

Post  iyul8386 on Tue Jan 12, 2010 5:47 pm

Deto_8 wrote:iyul pulok raya cina ni kat kg temin beloh pompuan....belah laki kat cherok paloh

tahniah wat rodong2 yang naik pelamin
terime kasih la deto...
jemput2 la semua rodong kat pcc ni.
nk tepek kad kat sini tak reti....
guane?

iyul8386
Ketua Kampung
Ketua Kampung

Posts : 114
Points : 118
Join date : 16/11/2009

Back to top Go down

Re: Ruangan Jemputan

Post  zulkbo on Tue Jan 12, 2010 5:56 pm

iyul8386 wrote:
Deto_8 wrote:iyul pulok raya cina ni kat kg temin beloh pompuan....belah laki kat cherok paloh

tahniah wat rodong2 yang naik pelamin
terime kasih la deto...
jemput2 la semua rodong kat pcc ni.
nk tepek kad kat sini tak reti....
guane?

salam cik_iyul
nak upload gambo ada
caranya di sini...


http://www.pahangcommunity.com/it-komputer-eletronik-f55/cara-meng_upload-gambo-ke-forum-t607.htm?highlight=cara+mengupload

_________________
Manusia yang dihormati ialah orang yang sentiasa menghormati orang lain..
................................جزاك اللهُ خيراً‎ ..................................
http://www.zulkbo.com/

zulkbo
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 6398
Points : 6904
Join date : 15/06/2009
Location : PCC 049

http://www.zulkbo.com/

Back to top Go down

Re: Ruangan Jemputan

Post  Mrcipizs on Mon Feb 08, 2010 10:47 am

Assalamualaikum!

Saya mewakilkan apis11 utk menjemput ke majlis perkahwinan beliau. Butir-butir seperti kad dibawah:





Mrcipizs
Tok Penghulu
Tok Penghulu

Posts : 1106
Points : 1131
Join date : 15/04/2009
Age : 35
Location : Angkasa?

Back to top Go down

Re: Ruangan Jemputan

Post  strikerbuncit on Mon Feb 08, 2010 1:35 pm

patotlah lama menyembunyikan diri si apiz ni..rupa2nya pegi menuntut kat Gunung Semanggol mendalami ilmu rmhtangga..hehehe.. elephant cheers

strikerbuncit
Ahli Dewan Undangan Negeri

Posts : 1885
Points : 2077
Join date : 29/04/2009
Location : [PCC023] - Putrajaya / Old Trafford

Back to top Go down

Re: Ruangan Jemputan

Post  MD on Mon Feb 08, 2010 2:51 pm

Tahniah dan terima kasih pada Apis11,selamat pengantin Baru..

_________________
Muka nampak Garang,Dalam Hati ada Taman....

MD
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 4886
Points : 5166
Join date : 15/04/2009
Location : U5 Shah Alam/Jengka 4

Back to top Go down

Re: Ruangan Jemputan

Post  Awangmaseru on Mon Feb 08, 2010 8:01 pm

Tahni'ah apis, selamat menempuh dunia baru ! orang rembau tu, kene masuk suku. heeee!!!!

Awangmaseru
JKK Kampung
JKK Kampung

Posts : 252
Points : 294
Join date : 30/11/2009
Age : 55
Location : ulu cheka/jerantut

http://www.mohlaweh.multiply.com

Back to top Go down

Re: Ruangan Jemputan

Post  ozzy on Mon Feb 08, 2010 10:41 pm

Tahniah dari koi juga..koi dah lama masuk suku ekekeke..org rembau la jugek kira dekat la kita... Very Happy

ozzy
Skuad Terjah PCC
Skuad Terjah PCC

Posts : 2216
Points : 2310
Join date : 21/05/2009
Location : Jengka 6, PJ

Back to top Go down

Re: Ruangan Jemputan

Post  Deto_8 on Mon Feb 08, 2010 10:45 pm

tahniah apis11....

_________________
bangga menjadi pioneer....bangga juga melihat orang lain berjaya...TAHNIAH!

Deto_8
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 5641
Points : 6570
Join date : 11/04/2009
Location : Saujana Utama & Jengka 3 [PCC 003]

Back to top Go down

Re: Ruangan Jemputan

Post  zulkbo on Mon Feb 08, 2010 10:49 pm

Awangmaseru wrote:Tahni'ah apis, selamat menempuh dunia baru ! orang rembau tu, kene masuk suku. heeee!!!!

lama tak nampok Awang...?
Very Happy

_________________
Manusia yang dihormati ialah orang yang sentiasa menghormati orang lain..
................................جزاك اللهُ خيراً‎ ..................................
http://www.zulkbo.com/

zulkbo
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 6398
Points : 6904
Join date : 15/06/2009
Location : PCC 049

http://www.zulkbo.com/

Back to top Go down

Re: Ruangan Jemputan

Post  jasnoraizan on Tue Feb 09, 2010 9:18 am

tahniah buat apis11......"selamat pengantin baru"...

jasnoraizan
Timbalan Menteri Besar

Posts : 2512
Points : 2623
Join date : 20/07/2009
Location : Seksyen U5 shah alam/jengka 8

Back to top Go down

Re: Ruangan Jemputan

Post  cikacung on Tue Feb 09, 2010 11:09 am

selamat pengantin baru buat apis11 dan pasangan.

.....dan SB/pasangan....Kawan x perasan alamat tu kat Kg Pertama.
dekat amat ngan tempat kawan...........

cikacung
JKK Kampung
JKK Kampung

Posts : 171
Points : 173
Join date : 27/09/2009
Age : 45
Location : j3/KHTP,Kulim

Back to top Go down

Re: Ruangan Jemputan

Post  strikerbuncit on Tue Feb 09, 2010 11:54 am

cikacung wrote:selamat pengantin baru buat apis11 dan pasangan.

.....dan SB/pasangan....Kawan x perasan alamat tu kat Kg Pertama.
dekat amat ngan tempat kawan...........

takpe la..dah selamat pun..aok keje kt sana ke?

strikerbuncit
Ahli Dewan Undangan Negeri

Posts : 1885
Points : 2077
Join date : 29/04/2009
Location : [PCC023] - Putrajaya / Old Trafford

Back to top Go down

Re: Ruangan Jemputan

Post  cikacung on Tue Feb 09, 2010 11:55 am

strikerbuncit wrote:
cikacung wrote:selamat pengantin baru buat apis11 dan pasangan.

.....dan SB/pasangan....Kawan x perasan alamat tu kat Kg Pertama.
dekat amat ngan tempat kawan...........

takpe la..dah selamat pun..aok keje kt sana ke?

Kawan keje kat Kulim hi-Tech Park.
Kawan selalu makan kat masjid batu tu.....

cikacung
JKK Kampung
JKK Kampung

Posts : 171
Points : 173
Join date : 27/09/2009
Age : 45
Location : j3/KHTP,Kulim

Back to top Go down

Re: Ruangan Jemputan

Post  strikerbuncit on Tue Feb 09, 2010 11:58 am

cikacung wrote:
strikerbuncit wrote:
cikacung wrote:selamat pengantin baru buat apis11 dan pasangan.

.....dan SB/pasangan....Kawan x perasan alamat tu kat Kg Pertama.
dekat amat ngan tempat kawan...........

takpe la..dah selamat pun..aok keje kt sana ke?

Kawan keje kat Kulim hi-Tech Park.
Kawan selalu makan kat masjid batu tu.....

slalu makan kt warung gulai kawah yg ramai org tu ke? huhu..hebatla aok..kita sekampung..hehe

strikerbuncit
Ahli Dewan Undangan Negeri

Posts : 1885
Points : 2077
Join date : 29/04/2009
Location : [PCC023] - Putrajaya / Old Trafford

Back to top Go down

Re: Ruangan Jemputan

Post  cikacung on Tue Feb 09, 2010 12:00 pm

strikerbuncit wrote:
cikacung wrote:
strikerbuncit wrote:
cikacung wrote:selamat pengantin baru buat apis11 dan pasangan.

.....dan SB/pasangan....Kawan x perasan alamat tu kat Kg Pertama.
dekat amat ngan tempat kawan...........

takpe la..dah selamat pun..aok keje kt sana ke?

Kawan keje kat Kulim hi-Tech Park.
Kawan selalu makan kat masjid batu tu.....

slalu makan kt warung gulai kawah yg ramai org tu ke? huhu..hebatla aok..kita sekampung..hehe

ha'ah. depan pdg bola tu kan?

cikacung
JKK Kampung
JKK Kampung

Posts : 171
Points : 173
Join date : 27/09/2009
Age : 45
Location : j3/KHTP,Kulim

Back to top Go down

Re: Ruangan Jemputan

Post  strikerbuncit on Tue Feb 09, 2010 12:02 pm

cikacung wrote:
strikerbuncit wrote:
cikacung wrote:
strikerbuncit wrote:
cikacung wrote:selamat pengantin baru buat apis11 dan pasangan.

.....dan SB/pasangan....Kawan x perasan alamat tu kat Kg Pertama.
dekat amat ngan tempat kawan...........

takpe la..dah selamat pun..aok keje kt sana ke?

Kawan keje kat Kulim hi-Tech Park.
Kawan selalu makan kat masjid batu tu.....

slalu makan kt warung gulai kawah yg ramai org tu ke? huhu..hebatla aok..kita sekampung..hehe

ha'ah. depan pdg bola tu kan?

yup!..kalo aok nak tau,pakcik yg jaga kaunter duit tu penah ngurat&nk masuk minang bini kwn dulu..kalo aok ade member2 janda,lehla kenalkan kt dia..hehehe..

strikerbuncit
Ahli Dewan Undangan Negeri

Posts : 1885
Points : 2077
Join date : 29/04/2009
Location : [PCC023] - Putrajaya / Old Trafford

Back to top Go down

Re: Ruangan Jemputan

Post  cikacung on Tue Feb 09, 2010 12:04 pm

strikerbuncit wrote:
cikacung wrote:
strikerbuncit wrote:
cikacung wrote:
strikerbuncit wrote:
cikacung wrote:selamat pengantin baru buat apis11 dan pasangan.

.....dan SB/pasangan....Kawan x perasan alamat tu kat Kg Pertama.
dekat amat ngan tempat kawan...........

takpe la..dah selamat pun..aok keje kt sana ke?

Kawan keje kat Kulim hi-Tech Park.
Kawan selalu makan kat masjid batu tu.....

slalu makan kt warung gulai kawah yg ramai org tu ke? huhu..hebatla aok..kita sekampung..hehe

ha'ah. depan pdg bola tu kan?

yup!..kalo aok nak tau,pakcik yg jaga kaunter duit tu penah ngurat&nk masuk minang bini kwn dulu..kalo aok ade member2 janda,lehla kenalkan kt dia..hehehe..

hahaha........ nasib baik aok tak bermadu ngan pakcik tu.....hahaha......

cikacung
JKK Kampung
JKK Kampung

Posts : 171
Points : 173
Join date : 27/09/2009
Age : 45
Location : j3/KHTP,Kulim

Back to top Go down

Re: Ruangan Jemputan

Post  jasnoraizan on Tue Feb 09, 2010 12:06 pm

cikacung wrote:
strikerbuncit wrote:
cikacung wrote:
strikerbuncit wrote:
cikacung wrote:
strikerbuncit wrote:
cikacung wrote:selamat pengantin baru buat apis11 dan pasangan.

.....dan SB/pasangan....Kawan x perasan alamat tu kat Kg Pertama.
dekat amat ngan tempat kawan...........

takpe la..dah selamat pun..aok keje kt sana ke?

Kawan keje kat Kulim hi-Tech Park.
Kawan selalu makan kat masjid batu tu.....

slalu makan kt warung gulai kawah yg ramai org tu ke? huhu..hebatla aok..kita sekampung..hehe

ha'ah. depan pdg bola tu kan?

yup!..kalo aok nak tau,pakcik yg jaga kaunter duit tu penah ngurat&nk masuk minang bini kwn dulu..kalo aok ade member2 janda,lehla kenalkan kt dia..hehehe..

hahaha........ nasib baik aok tak bermadu ngan pakcik tu.....hahaha......

confused confused confused Question

jasnoraizan
Timbalan Menteri Besar

Posts : 2512
Points : 2623
Join date : 20/07/2009
Location : Seksyen U5 shah alam/jengka 8

Back to top Go down

Re: Ruangan Jemputan

Post  cikacung on Tue Feb 09, 2010 12:08 pm

Sori SB.....kwn buat lawak bodo je..............

cikacung
JKK Kampung
JKK Kampung

Posts : 171
Points : 173
Join date : 27/09/2009
Age : 45
Location : j3/KHTP,Kulim

Back to top Go down

Re: Ruangan Jemputan

Post  strikerbuncit on Tue Feb 09, 2010 12:09 pm

jasnoraizan wrote:hahaha........ nasib baik aok tak bermadu ngan pakcik tu.....hahaha......

hahaha..tau xper..emm,ade rezeki kita jumpa k..dgr cite aok manager kt sana..pe salahnya kwn pau aok belanja lunch kt kedai tuu..hehehe..

strikerbuncit
Ahli Dewan Undangan Negeri

Posts : 1885
Points : 2077
Join date : 29/04/2009
Location : [PCC023] - Putrajaya / Old Trafford

Back to top Go down

Re: Ruangan Jemputan

Post  cikacung on Tue Feb 09, 2010 12:17 pm

strikerbuncit wrote:
jasnoraizan wrote:hahaha........ nasib baik aok tak bermadu ngan pakcik tu.....hahaha......

hahaha..tau xper..emm,ade rezeki kita jumpa k..dgr cite aok manager kt sana..pe salahnya kwn pau aok belanja lunch kt kedai tuu..hehehe..

kawan kuli je.....
no problem! kalo aok balik kg pertama call kwn.... nanti kwn PM no fon.
Nok jugek jumpa aok.....dengo citer hebat aok ni....hehe...

cikacung
JKK Kampung
JKK Kampung

Posts : 171
Points : 173
Join date : 27/09/2009
Age : 45
Location : j3/KHTP,Kulim

Back to top Go down

Re: Ruangan Jemputan

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 2 of 3 Previous  1, 2, 3  Next

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum