Selamat Datang ke Komuniti Anak Pahang. Forum untuk apa jua berkaitan dengan negeri tercinta

Terima kasih atas sokongan
Log in

I forgot my password

MALAYSIA FUTSAL E-FANS & MEDIA 2010

Wed Apr 07, 2010 5:53 pm by Deto_8

Futsal E-fans & Media Edisi Ketiga Tahun 2010 dijangka diadakan pada 5hb June 2010, Sabtu.

Insya Allah PCC akan menghantar 1 team....

Meeting penyelarasan akan dibuat dalam masa terdekat.


Comments: 42

PCC MENYOKONG KEMPEN HARAPAN TANPA SUARA - KAMI PRIHATIN

Wed Apr 28, 2010 1:25 pm by sakur@86



Comments: 19

Facebook
Pahang Community on Facebook
Pahang Sports Zone FB
Pahang Sports Zone on Facebook

ayat ayat power lepas kawen

View previous topic View next topic Go down

ayat ayat power lepas kawen

Post  Jeck Sparow on Tue Jan 19, 2010 4:55 pm

Sebelum Tido:

>> 6 minggu: Selamat tido Sayaaang, mimpi indah-2 ya, mmmuach.
>> 6 bulan: Tolong matikan lampu tu, silau aah.
>> 6 tahun: Sana sikit lah... Tido kalau tak mengepit tak bole ker???!

Pakai Toilet:

>> 6 minggu: Tak apa, U masuk ler dulu, I tak kisaaahhhh
>> 6 bulan: Masih lama lagi ke nih?
>> 6 tahun: Brug! brug! brug! (suara pintu digegar), kalau nak bertapa pilah
>> gunung ledang sana !!!

Balas SMS:

>> 6 minggu: Iye Sayang, jap lagi I sampai rumah. Sayang, I belikan murtabak
>> favourite U ye Sayang..
>> 6 bulan: Trafik jam aah
>> 6 tahun: K..


Dating process:

>> 6 minggu: I love U, I love U, I love U.
>> 6 bulan: Of course I love U.
>> 6 tahun: Iyalah!! kalau I tak cintakan U, buat apa I nikah dengan U???


Pulang Kerje:

>> 6 minggu: Sayaaang, I dah balik nih...
>> 6 bulan : I'm BACK!!
>> 6 tahun: Masak apa hari ini??

Hadiah (ulang tahun):

>> 6 minggu: Sayang, I harap U suka cincin yang I beli untuk U ni
>> 6 bulan: I beli lukisan, nampak sesuai dengan suasana ruang tengah
>> 6 tahun: pakai duit u sendirilah apa yg U nak.. i takde duit


Telefon:

>> 6 minggu: Baby, ada yang ingin berbual ngan U di telefon nih
>> 6 bulan: Eh... Your call...
>> 6 tahun: WOOIII TELFON BUNYI TUUUHHH.... ANGKAT AAAAAHHH!!!


Masakan:

>> 6 minggu: Wah, tak sangka I, pandai U masak.Rasa pun sedappp...!!!
>> 6 bulan: Kita makan apa malam ini??
>> 6 tahun: HAH!! LAUK INI LAGI?

Memaafkan:

>> 6 minggu: Sudahlah, tak apa, dah pecah pun, nanti kita beli lagi yang
>> lain,eh
>> 6 bulan: Hati-hati, nanti jatuh tuh.
>> 6 tahun: Orang dah cakap banyak kali pon tak paham!!


Baju baru:

>> 6 minggu: Aduh sayang, U seperti bidadari dengan pakaian itu
>> 6 bulan: Lah... Beli baju baru lagi?
>> 6 tahun: DAH BERAPA RIBU HABIS BELI BAJU TU???


Merancangkan Holiday:

>> 6 minggu: Macam mana kalau kita jalan-jalan ke Amerika atau ke tempat yg
>> U
>> nak honey?
>> 6 bulan: Kita ke Bukit Bintang aje ler... Senang sikit tak perlu naik
>> flight...
>> 6 tahun: JALAN-JALAN??? DUDUK RUMAH AJE TAK BOLEH KE? BUANG DUIT JE!


TV:

>> 6 minggu: Baby, kita nak tengok cite apa malam ini?
>> 6 bulan : Sekejap eh, citer bagus ah.
>> 6 tahun: JANGAN TUKAR-2 BOLE TAK.. ,_._,___



( Just For Fun Not More then that...)
avatar
Jeck Sparow
A.D.O
A.D.O

Posts : 1467
Points : 1874
Join date : 15/05/2009
Location : Bera

Back to top Go down

Re: ayat ayat power lepas kawen

Post  RoyKay33 on Tue Jan 19, 2010 5:08 pm


hahaha..law0k2.. drunken
avatar
RoyKay33
Tok Penghulu
Tok Penghulu

Posts : 1191
Points : 1222
Join date : 28/04/2009
Location : Metropolitan SQ

Back to top Go down

Re: ayat ayat power lepas kawen

Post  zulkbo on Tue Jan 19, 2010 5:21 pm

koi dah kawin 16 tahun
"ayat-ayat cinta"
tu ada lagi
he he..

_________________
Manusia yang dihormati ialah orang yang sentiasa menghormati orang lain..
................................جزاك اللهُ خيراً‎ ..................................
http://www.zulkbo.com/
avatar
zulkbo
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 6398
Points : 6904
Join date : 15/06/2009
Location : PCC 049

http://www.zulkbo.com/

Back to top Go down

Re: ayat ayat power lepas kawen

Post  Yassin on Tue Jan 19, 2010 5:51 pm

KENTUT

>> 6 minggu: Tak apa, awak kentut......(HARAM TAK BERBAU)
>> 6 bulan: AWAK KENTUT?? masamnya.....
>> 6 tahun: GAMPANG MELANTONG TAU TAK... AOK TAK LEH KEnTUT KElUAR Ker Haa??
tongue
avatar
Yassin
PCC Jerantut
PCC Jerantut

Posts : 2708
Points : 3033
Join date : 12/08/2009
Location : Bandar Jerantut [PCC084]

http://www.pahangcommunity.com

Back to top Go down

Re: ayat ayat power lepas kawen

Post  RoyKay33 on Tue Jan 19, 2010 5:52 pm

hahaha.. What a Face
avatar
RoyKay33
Tok Penghulu
Tok Penghulu

Posts : 1191
Points : 1222
Join date : 28/04/2009
Location : Metropolitan SQ

Back to top Go down

Re: ayat ayat power lepas kawen

Post  ozzy on Tue Jan 19, 2010 6:34 pm

6 minggu: Tak apa, U masuk ler dulu, I tak kisaaahhhh
6 bulan: Masih lama lagi ke nih?
6 tahun: woiiiiiii...berak batu ke haaaaaa...


wakakakaka...ekekekeke bounce bounce
avatar
ozzy
Skuad Terjah PCC
Skuad Terjah PCC

Posts : 2216
Points : 2310
Join date : 21/05/2009
Location : Jengka 6, PJ

Back to top Go down

Re: ayat ayat power lepas kawen

Post  sayed7 on Tue Jan 19, 2010 6:42 pm

oooo.mcm ni ye ayat2 dah lama kawin...ekeekke
avatar
sayed7
JKK Kampung
JKK Kampung

Posts : 211
Points : 212
Join date : 23/10/2009
Age : 30
Location : kuantan+putrajaya

Back to top Go down

Re: ayat ayat power lepas kawen

Post  Awangmaseru on Tue Jan 19, 2010 7:07 pm

ozzy wrote:6 minggu: Tak apa, U masuk ler dulu, I tak kisaaahhhh
6 bulan: Masih lama lagi ke nih?
6 tahun: woiiiiiii...berak batu ke haaaaaa...


wakakakaka...ekekekeke bounce bounce

1/ masa baru kawin belum ada anak - panggilan - aok

2/ masa anak masih menyusu badan - " - maknyer

3/ masa anak sedang bersekolalah rendah " ar ( nama manje keluarganya)

4/ masa anak sekolah menengah (duduk asrama) " ayang ( panggilan bila anok dah tada dirumoh)

kawan dah kawin 22 tahun.

Awangmaseru
JKK Kampung
JKK Kampung

Posts : 252
Points : 294
Join date : 30/11/2009
Age : 55
Location : ulu cheka/jerantut

http://www.mohlaweh.multiply.com

Back to top Go down

Re: ayat ayat power lepas kawen

Post  zulkbo on Tue Jan 19, 2010 8:00 pm

Yassin wrote:KENTUT

>> 6 minggu: Tak apa, awak kentut......(HARAM TAK BERBAU)
>> 6 bulan: AWAK KENTUT?? masamnya.....
>> 6 tahun: GAMPANG MELANTONG TAU TAK... AOK TAK LEH KEnTUT KElUAR Ker Haa??
tongue

kah..kah..kah
naik berguling koi gelok Razz Razz

_________________
Manusia yang dihormati ialah orang yang sentiasa menghormati orang lain..
................................جزاك اللهُ خيراً‎ ..................................
http://www.zulkbo.com/
avatar
zulkbo
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 6398
Points : 6904
Join date : 15/06/2009
Location : PCC 049

http://www.zulkbo.com/

Back to top Go down

Re: ayat ayat power lepas kawen

Post  zulkbo on Tue Jan 19, 2010 8:02 pm

Awangmaseru wrote:
1/ masa baru kawin belum ada anak - panggilan - aok
2/ masa anak masih menyusu badan - " - maknyer
3/ masa anak sedang bersekolalah rendah " ar ( nama manje keluarganya)
4/ masa anak sekolah menengah (duduk asrama) " ayang ( panggilan bila anok dah tada dirumoh)

kawan dah kawin 22 tahun.
pulok scratch
yang penting kasih sayang bertamboh
gitu la gamok cara aok ni Awang
gitu

_________________
Manusia yang dihormati ialah orang yang sentiasa menghormati orang lain..
................................جزاك اللهُ خيراً‎ ..................................
http://www.zulkbo.com/
avatar
zulkbo
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 6398
Points : 6904
Join date : 15/06/2009
Location : PCC 049

http://www.zulkbo.com/

Back to top Go down

Re: ayat ayat power lepas kawen

Post  Yassin on Tue Jan 19, 2010 9:31 pm

Spende
>> 6 minggu: letok merata tak kisoh ......(HARAM TAK BERBAU)
>> 6 bulan: aok letok sini? masamnya.....
>> 6 tahun: spende dah laa tak berupa bau jangan kira ada ker letok sini tak pikir lalu...
Razz
avatar
Yassin
PCC Jerantut
PCC Jerantut

Posts : 2708
Points : 3033
Join date : 12/08/2009
Location : Bandar Jerantut [PCC084]

http://www.pahangcommunity.com

Back to top Go down

Re: ayat ayat power lepas kawen

Post  zulkbo on Tue Jan 19, 2010 9:46 pm

Yassin wrote:Spende
>> 6 minggu: letok merata tak kisoh ......(HARAM TAK BERBAU)
>> 6 bulan: aok letok sini? masamnya.....
>> 6 tahun: spende dah laa tak berupa bau jangan kira ada ker letok sini tak pikir lalu...
Razz

spende sepah merataaa.....
he he he Razz Razz Razz

_________________
Manusia yang dihormati ialah orang yang sentiasa menghormati orang lain..
................................جزاك اللهُ خيراً‎ ..................................
http://www.zulkbo.com/
avatar
zulkbo
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 6398
Points : 6904
Join date : 15/06/2009
Location : PCC 049

http://www.zulkbo.com/

Back to top Go down

Re: ayat ayat power lepas kawen

Post  Jeck Sparow on Wed Jan 20, 2010 8:17 am

balerrrr deme gitu ker.. ahakkksss... Laughing Laughing
avatar
Jeck Sparow
A.D.O
A.D.O

Posts : 1467
Points : 1874
Join date : 15/05/2009
Location : Bera

Back to top Go down

Re: ayat ayat power lepas kawen

Post  jasnoraizan on Wed Jan 20, 2010 10:21 am

kwn nak kata lama tak lama lah dah kawin...dah masuk 22thn dah ...kata2 lps kawin nih rasa2nya dah tak keluar dah kata romantis nih...ada tu ada lah sesekali...dua ...terucap...
avatar
jasnoraizan
Timbalan Menteri Besar

Posts : 2512
Points : 2623
Join date : 20/07/2009
Location : Seksyen U5 shah alam/jengka 8

Back to top Go down

Re: ayat ayat power lepas kawen

Post  cekwa on Wed Jan 20, 2010 11:42 am

jasnoraizan wrote:kwn nak kata lama tak lama lah dah kawin...dah masuk 22thn dah ...kata2 lps kawin nih rasa2nya dah tak keluar dah kata romantis nih...ada tu ada lah sesekali...dua ...terucap...

kalo di pikirkan naper yak susah ngat nak luahkan kata2 romantik bila dah lama kawen weh.. No
avatar
cekwa
JKK Kampung
JKK Kampung

Posts : 181
Points : 241
Join date : 19/01/2010
Location : kg kerayong, bera, kuantan, beaufort, sabah

http://9w2waa.blogspot.com/

Back to top Go down

Re: ayat ayat power lepas kawen

Post  jasnoraizan on Wed Jan 20, 2010 12:50 pm

cekwa wrote:
jasnoraizan wrote:kwn nak kata lama tak lama lah dah kawin...dah masuk 22thn dah ...kata2 lps kawin nih rasa2nya dah tak keluar dah kata romantis nih...ada tu ada lah sesekali...dua ...terucap...

kalo di pikirkan naper yak susah ngat nak luahkan kata2 romantik bila dah lama kawen weh..

AOK NIH NAMPOK CAM DAH BERCUCU NIH...MASIH ADA KE LG KATA ROMANTIS YG AOK UCAPKAN....?
avatar
jasnoraizan
Timbalan Menteri Besar

Posts : 2512
Points : 2623
Join date : 20/07/2009
Location : Seksyen U5 shah alam/jengka 8

Back to top Go down

Re: ayat ayat power lepas kawen

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum