Selamat Datang ke Komuniti Anak Pahang. Forum untuk apa jua berkaitan dengan negeri tercinta

Terima kasih atas sokongan
Log in

I forgot my password

MALAYSIA FUTSAL E-FANS & MEDIA 2010

Wed Apr 07, 2010 5:53 pm by Deto_8

Futsal E-fans & Media Edisi Ketiga Tahun 2010 dijangka diadakan pada 5hb June 2010, Sabtu.

Insya Allah PCC akan menghantar 1 team....

Meeting penyelarasan akan dibuat dalam masa terdekat.


Comments: 42

PCC MENYOKONG KEMPEN HARAPAN TANPA SUARA - KAMI PRIHATIN

Wed Apr 28, 2010 1:25 pm by sakur@86



Comments: 19

Facebook
Pahang Community on Facebook
Pahang Sports Zone FB
Pahang Sports Zone on Facebook

koi nak tanya lelaki nih...

Page 2 of 2 Previous  1, 2

View previous topic View next topic Go down

Re: koi nak tanya lelaki nih...

Post  marina_dirm on Fri Feb 05, 2010 11:43 am

peduli pe kt org... jd lah cm koi ni hah...tk kisah pun kt org, tp ramai pulok org suka brkawan dgn koi ni ha...tak gitu jeck????...yg penting sentiasa ingat Allah dn tanggungjawab kita...

marina_dirm

Posts : 38
Points : 39
Join date : 15/05/2009
Age : 38
Location : Bera

Back to top Go down

Re: koi nak tanya lelaki nih...

Post  Jeck Sparow on Fri Feb 05, 2010 11:44 am

marina_dirm wrote:peduli pe kt org... jd lah cm koi ni hah...tk kisah pun kt org, tp ramai pulok org suka brkawan dgn koi ni ha...tak gitu jeck????...yg penting sentiasa ingat Allah dn tanggungjawab kita...

perasan la pulok minoh niee..huhu....mekala gitu duk dalam hutan la.. hahahaha... Very Happy

Jeck Sparow
A.D.O
A.D.O

Posts : 1467
Points : 1874
Join date : 15/05/2009
Location : Bera

Back to top Go down

Re: koi nak tanya lelaki nih...

Post  marina_dirm on Fri Feb 05, 2010 11:46 am

Jeck Sparow wrote:
marina_dirm wrote:peduli pe kt org... jd lah cm koi ni hah...tk kisah pun kt org, tp ramai pulok org suka brkawan dgn koi ni ha...tak gitu jeck????...yg penting sentiasa ingat Allah dn tanggungjawab kita...

perasan la pulok minoh niee..huhu....mekala gitu duk dalam hutan la.. hahahaha... Very Happy

awok jgok yg cakap ari tu jeck..koi ni glemer ngat kt bera..tu yg koi perasan tuh....!!!!
ko dah perasan dah ni... goner jeck...malu nyerrrrr..........

marina_dirm

Posts : 38
Points : 39
Join date : 15/05/2009
Age : 38
Location : Bera

Back to top Go down

Re: koi nak tanya lelaki nih...

Post  zulkbo on Fri Feb 05, 2010 11:46 am

Jeck Sparow wrote:
marina_dirm wrote:

sbb tu lagu ni bg pengajaran pd kita semua...jgn beranak ramai2 ngat, bnyk masalah timbul nti...

yer BETUL BETUL BETUL MORAL of the story jangan anok ramei..hehe

sebagai seorang lelaki koi prefer anak ramai
ibu tak mboh..tak pe koi tamboh ibu ler..he he Razz

_________________
Manusia yang dihormati ialah orang yang sentiasa menghormati orang lain..
................................جزاك اللهُ خيراً‎ ..................................
http://www.zulkbo.com/

zulkbo
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 6398
Points : 6904
Join date : 15/06/2009
Location : PCC 049

http://www.zulkbo.com/

Back to top Go down

Re: koi nak tanya lelaki nih...

Post  Jeck Sparow on Fri Feb 05, 2010 11:48 am

marina_dirm wrote:

awok jgok yg cakap ari tu jeck..koi ni glemer ngat kt bera..tu yg koi perasan tuh....!!!!
ko dah perasan dah ni... goner jeck...malu nyerrrrr..........

yerrr gitu ker.. kalau dah gitu jaga la kengkawan hok maner ader bab kata pepatah berkawan ni biarlah beribu berkasih bior satu..

kalau kawan nok dua dua hehehe.... Very Happy Shocked Wink Basketball

Jeck Sparow
A.D.O
A.D.O

Posts : 1467
Points : 1874
Join date : 15/05/2009
Location : Bera

Back to top Go down

Re: koi nak tanya lelaki nih...

Post  marina_dirm on Fri Feb 05, 2010 11:50 am

nak dua???? goner jeck?????

marina_dirm

Posts : 38
Points : 39
Join date : 15/05/2009
Age : 38
Location : Bera

Back to top Go down

Re: koi nak tanya lelaki nih...

Post  zulkbo on Fri Feb 05, 2010 12:05 pm

marina_dirm wrote:nak dua???? goner jeck?????

cer jawab terr..he he Very Happy

_________________
Manusia yang dihormati ialah orang yang sentiasa menghormati orang lain..
................................جزاك اللهُ خيراً‎ ..................................
http://www.zulkbo.com/

zulkbo
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 6398
Points : 6904
Join date : 15/06/2009
Location : PCC 049

http://www.zulkbo.com/

Back to top Go down

Re: koi nak tanya lelaki nih...

Post  Jeck Sparow on Fri Feb 05, 2010 12:07 pm

zulkbo wrote:
marina_dirm wrote:nak dua???? goner jeck?????

cer jawab terr..he he Very Happy

hu..hu biarlah RAHSIA...... Laughing Laughing

Jeck Sparow
A.D.O
A.D.O

Posts : 1467
Points : 1874
Join date : 15/05/2009
Location : Bera

Back to top Go down

Re: koi nak tanya lelaki nih...

Post  zulkbo on Fri Feb 05, 2010 4:13 pm

cekwa wrote:ngape yak..sejak kebelakangan nih koi selalu tengok lelaki yang pergi ke masjid/surau (waktu magrib terutamanya) suke ngat bawak henpon.Selepas magrib besa nye diorang akan bermesej sambil menunggu waktu isyak.ini bukan lah lelaki kat PCC nih jgn saloh faham pulok. kang ramei yang mangamok kat koi.. ini permerhatian koi di merata tempat, seolah2 sudah menjadi tren baru plak..Koi kesian gak kat bini memasing yang duk umah ingat somi nya bagus gi mesjid tiap malam tapi rupa2 bermesej dgn dot..dot...

koi pegi ngeteh ngan rodong PCC
he he..kalau orang umah tanya la..
Very Happy

_________________
Manusia yang dihormati ialah orang yang sentiasa menghormati orang lain..
................................جزاك اللهُ خيراً‎ ..................................
http://www.zulkbo.com/

zulkbo
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 6398
Points : 6904
Join date : 15/06/2009
Location : PCC 049

http://www.zulkbo.com/

Back to top Go down

Re: koi nak tanya lelaki nih...

Post  Sponsored content Today at 1:20 am


Sponsored content


Back to top Go down

Page 2 of 2 Previous  1, 2

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum