Selamat Datang ke Komuniti Anak Pahang. Forum untuk apa jua berkaitan dengan negeri tercinta

Terima kasih atas sokongan
Log in

I forgot my password

MALAYSIA FUTSAL E-FANS & MEDIA 2010

Wed Apr 07, 2010 5:53 pm by Deto_8

Futsal E-fans & Media Edisi Ketiga Tahun 2010 dijangka diadakan pada 5hb June 2010, Sabtu.

Insya Allah PCC akan menghantar 1 team....

Meeting penyelarasan akan dibuat dalam masa terdekat.


Comments: 42

PCC MENYOKONG KEMPEN HARAPAN TANPA SUARA - KAMI PRIHATIN

Wed Apr 28, 2010 1:25 pm by sakur@86



Comments: 19

Facebook
Pahang Community on Facebook
Pahang Sports Zone FB
Pahang Sports Zone on Facebook

peluk isteri anda

View previous topic View next topic Go down

peluk isteri anda

Post  cekwa on Fri Jan 29, 2010 10:55 am

"Seorang suami yang memeluk isterinya untuk sekurang-kurangnya 10 saat setiap pagi akan panjang umurnya lima tahun.

Pakar motivasi Datuk Dr. Mohd. Fadzilah Kamsah berkata, fakta berdasarkan kajian oleh seorang pakar di Jerman mengenai hubungan antara sentuhan dan tahap kesihatan.

Seseorang itu boleh panjang umur jika memeluk isterinya setiap hari kerana pelukan dan sentuhan boleh menyebabkan tubuh manusia mengeluarkan pelbagai hormon termasuk endorfin yang baik untuk kesihatan tubuh. "


terbaca artikel ni, so nak kongsi pendapat anda di PCC, ramai ke yang buat gini setiap pagi?

cekwa
JKK Kampung
JKK Kampung

Posts : 181
Points : 241
Join date : 19/01/2010
Location : kg kerayong, bera, kuantan, beaufort, sabah

http://9w2waa.blogspot.com/

Back to top Go down

Re: peluk isteri anda

Post  zulkbo on Fri Jan 29, 2010 11:01 am

he he .. betul ke Cekwa?
koi peluk gak...selalu time balik kerja
pagi ni kureng sket..sebab kerja
tak sama masa. Very Happy Very Happy
bila peluk tu anak jantan koi
umo 5 tahun tersenyum sinis jer..

_________________
Manusia yang dihormati ialah orang yang sentiasa menghormati orang lain..
................................جزاك اللهُ خيراً‎ ..................................
http://www.zulkbo.com/

zulkbo
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 6398
Points : 6904
Join date : 15/06/2009
Location : PCC 049

http://www.zulkbo.com/

Back to top Go down

Re: peluk isteri anda

Post  Yassin on Fri Jan 29, 2010 11:06 am

Kadang mmg si suami suka amat memeluk isteri tak suruh pun di pelukan juga, sebab dia mmg diiktiraf bantal peluk......kadang hok kena pulok tu pulok membebel..." kawan rimas...rimas ...aok tau dak" layu kawan tu huhuhuhuhu Razz

Yassin
PCC Jerantut
PCC Jerantut

Posts : 2708
Points : 3033
Join date : 12/08/2009
Location : Bandar Jerantut [PCC084]

http://www.pahangcommunity.com

Back to top Go down

Re: peluk isteri anda

Post  zulkbo on Fri Jan 29, 2010 11:08 am

Yassin wrote:Kadang mmg si suami suka amat memeluk isteri tak suruh pun di pelukan juga, sebab dia mmg diiktiraf bantal peluk......kadang hok kena pulok tu pulok membebel..." kawan rimas...rimas ...aok tau dak" layu kawan tu huhuhuhuhu Razz

koi faham aok Yassin.. Cool

_________________
Manusia yang dihormati ialah orang yang sentiasa menghormati orang lain..
................................جزاك اللهُ خيراً‎ ..................................
http://www.zulkbo.com/

zulkbo
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 6398
Points : 6904
Join date : 15/06/2009
Location : PCC 049

http://www.zulkbo.com/

Back to top Go down

Re: peluk isteri anda

Post  Yassin on Fri Jan 29, 2010 11:12 am

zulkbo wrote:
Yassin wrote:Kadang mmg si suami suka amat memeluk isteri tak suruh pun di pelukan juga, sebab dia mmg diiktiraf bantal peluk......kadang hok kena pulok tu pulok membebel..." kawan rimas...rimas ...aok tau dak" layu kawan tu huhuhuhuhu Razz

koi faham aok Yassin.. Cool

Agoknya org dah veteran ini bulu rome dah byk gugor...cepat rimas hehehehe Razz

Yassin
PCC Jerantut
PCC Jerantut

Posts : 2708
Points : 3033
Join date : 12/08/2009
Location : Bandar Jerantut [PCC084]

http://www.pahangcommunity.com

Back to top Go down

Re: peluk isteri anda

Post  zulkbo on Fri Jan 29, 2010 11:33 am

Yassin wrote:
zulkbo wrote:
Yassin wrote:Kadang mmg si suami suka amat memeluk isteri tak suruh pun di pelukan juga, sebab dia mmg diiktiraf bantal peluk......kadang hok kena pulok tu pulok membebel..." kawan rimas...rimas ...aok tau dak" layu kawan tu huhuhuhuhu Razz

koi faham aok Yassin.. Cool

Agoknya org dah veteran ini bulu rome dah byk gugor...cepat rimas hehehehe Razz

gamok nye laa.....
cepat nor rimas Razz Razz

_________________
Manusia yang dihormati ialah orang yang sentiasa menghormati orang lain..
................................جزاك اللهُ خيراً‎ ..................................
http://www.zulkbo.com/

zulkbo
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 6398
Points : 6904
Join date : 15/06/2009
Location : PCC 049

http://www.zulkbo.com/

Back to top Go down

Re: peluk isteri anda

Post  Awangmaseru on Fri Jan 29, 2010 5:29 pm

adake petua untuk orang veteran bior mudoh dapat chan untuk praktikkan bab nie.

Awangmaseru
JKK Kampung
JKK Kampung

Posts : 252
Points : 294
Join date : 30/11/2009
Age : 55
Location : ulu cheka/jerantut

http://www.mohlaweh.multiply.com

Back to top Go down

Re: peluk isteri anda

Post  koy101 on Fri Jan 29, 2010 6:31 pm

Awang....
bujang cam aku pun, xleh wat praktik cam nih..... hehehe...
mau kena hempuk dek laki dier..... hahahaha...... Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil

koy101
Tok Penghulu
Tok Penghulu

Posts : 1084
Points : 1132
Join date : 17/09/2009
Age : 43
Location : Temerloh / Bentong

http://www.kembara.net

Back to top Go down

Re: peluk isteri anda

Post  Yassin on Fri Jan 29, 2010 6:31 pm

Awangmaseru wrote:adake petua untuk orang veteran bior mudoh dapat chan untuk praktikkan bab nie.

Chan dia mekala musim hujan aje la........sebab org tua kurang lemok jadi cepat sejuk nok la berpeluk ...lalalalalala.......... Very Happy

Yassin
PCC Jerantut
PCC Jerantut

Posts : 2708
Points : 3033
Join date : 12/08/2009
Location : Bandar Jerantut [PCC084]

http://www.pahangcommunity.com

Back to top Go down

Re: peluk isteri anda

Post  zulkbo on Fri Feb 05, 2010 11:38 am

Yassin wrote:
Awangmaseru wrote:adake petua untuk orang veteran bior mudoh dapat chan untuk praktikkan bab nie.

Chan dia mekala musim hujan aje la........sebab org tua kurang lemok jadi cepat sejuk nok la berpeluk ...lalalalalala.......... Very Happy

pengalaman tuh..he he Very Happy

_________________
Manusia yang dihormati ialah orang yang sentiasa menghormati orang lain..
................................جزاك اللهُ خيراً‎ ..................................
http://www.zulkbo.com/

zulkbo
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 6398
Points : 6904
Join date : 15/06/2009
Location : PCC 049

http://www.zulkbo.com/

Back to top Go down

Re: peluk isteri anda

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum