Selamat Datang ke Komuniti Anak Pahang. Forum untuk apa jua berkaitan dengan negeri tercinta

Terima kasih atas sokongan
Log in

I forgot my password

MALAYSIA FUTSAL E-FANS & MEDIA 2010

Wed Apr 07, 2010 5:53 pm by Deto_8

Futsal E-fans & Media Edisi Ketiga Tahun 2010 dijangka diadakan pada 5hb June 2010, Sabtu.

Insya Allah PCC akan menghantar 1 team....

Meeting penyelarasan akan dibuat dalam masa terdekat.


Comments: 42

PCC MENYOKONG KEMPEN HARAPAN TANPA SUARA - KAMI PRIHATIN

Wed Apr 28, 2010 1:25 pm by sakur@86



Comments: 19

Facebook
Pahang Community on Facebook
Pahang Sports Zone FB
Pahang Sports Zone on Facebook

2 guru ‘bergusti’

Page 2 of 2 Previous  1, 2

View previous topic View next topic Go down

Re: 2 guru ‘bergusti’

Post  Yassin on Sun Jan 31, 2010 3:18 pm

Cik_N wrote:
zulkbo wrote:
ke ke..koi tak campo Razz Razz Razz

a'ah molek gok tu.. aok baik gi buat blog aok ter.. Laughing

jaga aok kawan tengoh cari ilham nok tulis cerita org tengah dilamun asmara nei hehehehe Very Happy
avatar
Yassin
PCC Jerantut
PCC Jerantut

Posts : 2708
Points : 3033
Join date : 12/08/2009
Location : Bandar Jerantut [PCC084]

http://www.pahangcommunity.com

Back to top Go down

Re: 2 guru ‘bergusti’

Post  zulkbo on Sun Jan 31, 2010 3:18 pm

Cik_N wrote:
zulkbo wrote:
ke ke..koi tak campo Razz Razz Razz

a'ah molek gok tu.. aok baik gi buat blog aok ter.. Laughing

he he..me kasih..
koi budok baru belajo
kalau salah tolong tunjukkan cikgu

_________________
Manusia yang dihormati ialah orang yang sentiasa menghormati orang lain..
................................جزاك اللهُ خيراً‎ ..................................
http://www.zulkbo.com/
avatar
zulkbo
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 6398
Points : 6904
Join date : 15/06/2009
Location : PCC 049

http://www.zulkbo.com/

Back to top Go down

Re: 2 guru ‘bergusti’

Post  Cik_N on Sun Jan 31, 2010 3:24 pm

Yassin wrote:
Cik_N wrote:
zulkbo wrote:
ke ke..koi tak campo Razz Razz Razz

a'ah molek gok tu.. aok baik gi buat blog aok ter.. Laughing

jaga aok kawan tengoh cari ilham nok tulis cerita org tengah dilamun asmara nei hehehehe Very Happy

sape pulok di lamun asrama eh asmara ni? aok jgn yassin.. kang koi reeee....... Twisted Evil Twisted Evil
avatar
Cik_N
Tok Empat
Tok Empat

Posts : 898
Points : 940
Join date : 28/11/2009
Location : Temerloh

http://cikkelisa.blogspot.com

Back to top Go down

Re: 2 guru ‘bergusti’

Post  zulkbo on Sun Jan 31, 2010 3:27 pm

moh kita ke blog yassin apa citernya sana tu..
macam beh jer..mesti dilamun asmara ngan janda nih
he he he Razz

_________________
Manusia yang dihormati ialah orang yang sentiasa menghormati orang lain..
................................جزاك اللهُ خيراً‎ ..................................
http://www.zulkbo.com/
avatar
zulkbo
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 6398
Points : 6904
Join date : 15/06/2009
Location : PCC 049

http://www.zulkbo.com/

Back to top Go down

Re: 2 guru ‘bergusti’

Post  Yassin on Sun Jan 31, 2010 3:32 pm

zulkbo wrote:moh kita ke blog yassin apa citernya sana tu..
macam beh jer..mesti dilamun asmara ngan janda nih
he he he Razz

kawan tengoh cari ilham ditengah petang bute nie heheheh x dpt, dapat hehehe Very Happy
avatar
Yassin
PCC Jerantut
PCC Jerantut

Posts : 2708
Points : 3033
Join date : 12/08/2009
Location : Bandar Jerantut [PCC084]

http://www.pahangcommunity.com

Back to top Go down

Re: 2 guru ‘bergusti’

Post  labu sayong on Sun Jan 31, 2010 9:32 pm

guane budok nok molek..cikgu pun xbrpe nok molek... Mad
avatar
labu sayong
Tok Empat
Tok Empat

Posts : 598
Points : 623
Join date : 09/06/2009
Age : 32
Location : Johor/Jengka 4

Back to top Go down

Re: 2 guru ‘bergusti’

Post  zulkbo on Sun Jan 31, 2010 9:58 pm

labu sayong wrote:guane budok nok molek..cikgu pun xbrpe nok molek... Mad

aok pun gitu gak cikgu
sabo itu separuh dari iman
agok maroh ke budok tu
aok lepaskan kat PCC ni jer
ada segmen LEPASKAN EMOSI
he he.. Razz Razz

_________________
Manusia yang dihormati ialah orang yang sentiasa menghormati orang lain..
................................جزاك اللهُ خيراً‎ ..................................
http://www.zulkbo.com/
avatar
zulkbo
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 6398
Points : 6904
Join date : 15/06/2009
Location : PCC 049

http://www.zulkbo.com/

Back to top Go down

Re: 2 guru ‘bergusti’

Post  Yassin on Sun Jan 31, 2010 10:00 pm

labu sayong wrote:guane budok nok molek..cikgu pun xbrpe nok molek... Mad

Molek cikgu tu mengajor mata pelajaran lain bab mempertahankan diri... karate, silat ker molek juge............. Razz
avatar
Yassin
PCC Jerantut
PCC Jerantut

Posts : 2708
Points : 3033
Join date : 12/08/2009
Location : Bandar Jerantut [PCC084]

http://www.pahangcommunity.com

Back to top Go down

Re: 2 guru ‘bergusti’

Post  labu sayong on Sun Jan 31, 2010 10:06 pm

tu la..ape pun komen,guru skng ni byk stress dgn timbunan keje selain pengajaran.. tu yg kdg2 emosi pun xstabil...
avatar
labu sayong
Tok Empat
Tok Empat

Posts : 598
Points : 623
Join date : 09/06/2009
Age : 32
Location : Johor/Jengka 4

Back to top Go down

Re: 2 guru ‘bergusti’

Post  zulkbo on Sun Jan 31, 2010 10:14 pm

labu sayong wrote:tu la..ape pun komen,guru skng ni byk stress dgn timbunan keje selain pengajaran.. tu yg kdg2 emosi pun xstabil...

jangan gitu sesekali aok kena baca article yang membina minda.........
kena mengena ngan sains gak tu..signal la sebenornya..nak faham cer baca kat sini:

http://www.pahangcommunity.com/sembang-umum-f8/seks-yang-halal-dan-kesihatan-t1135.htm

_________________
Manusia yang dihormati ialah orang yang sentiasa menghormati orang lain..
................................جزاك اللهُ خيراً‎ ..................................
http://www.zulkbo.com/
avatar
zulkbo
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 6398
Points : 6904
Join date : 15/06/2009
Location : PCC 049

http://www.zulkbo.com/

Back to top Go down

Re: 2 guru ‘bergusti’

Post  labu sayong on Sun Jan 31, 2010 10:19 pm

zulkbo wrote:
labu sayong wrote:tu la..ape pun komen,guru skng ni byk stress dgn timbunan keje selain pengajaran.. tu yg kdg2 emosi pun xstabil...

jangan gitu sesekali aok kena baca article yang membina minda.........
kena mengena ngan sains gak tu..signal la sebenornya..nak faham cer baca kat sini:

http://www.pahangcommunity.com/sembang-umum-f8/seks-yang-halal-dan-kesihatan-t1135.htm

dah baca..tp xphm la..ce abg zul terangkan... Very Happy
avatar
labu sayong
Tok Empat
Tok Empat

Posts : 598
Points : 623
Join date : 09/06/2009
Age : 32
Location : Johor/Jengka 4

Back to top Go down

Re: 2 guru ‘bergusti’

Post  zulkbo on Sun Jan 31, 2010 10:20 pm

labu sayong wrote:
zulkbo wrote:
labu sayong wrote:tu la..ape pun komen,guru skng ni byk stress dgn timbunan keje selain pengajaran.. tu yg kdg2 emosi pun xstabil...

jangan gitu sesekali aok kena baca article yang membina minda.........
kena mengena ngan sains gak tu..signal la sebenornya..nak faham cer baca kat sini:

http://www.pahangcommunity.com/sembang-umum-f8/seks-yang-halal-dan-kesihatan-t1135.htm

dah baca..tp xphm la..ce abg zul terangkan... Very Happy

he he Embarassed Embarassed
**aok kenakan koi balik erkkk.....

_________________
Manusia yang dihormati ialah orang yang sentiasa menghormati orang lain..
................................جزاك اللهُ خيراً‎ ..................................
http://www.zulkbo.com/
avatar
zulkbo
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 6398
Points : 6904
Join date : 15/06/2009
Location : PCC 049

http://www.zulkbo.com/

Back to top Go down

Re: 2 guru ‘bergusti’

Post  labu sayong on Sun Jan 31, 2010 10:27 pm

yela..xphm..ape kaitan seks halal dgn guru yg bergusti...dan stress...aduhh..xphm..
avatar
labu sayong
Tok Empat
Tok Empat

Posts : 598
Points : 623
Join date : 09/06/2009
Age : 32
Location : Johor/Jengka 4

Back to top Go down

Re: 2 guru ‘bergusti’

Post  zulkbo on Sun Jan 31, 2010 10:38 pm

labu sayong wrote:yela..xphm..ape kaitan seks halal dgn guru yg bergusti...dan stress...aduhh..xphm..

kan tadi aok kat guru tekanan kerja
mungkin kurang "mendapat' tu yang membuat
guru pompuan tadi cepat naik darah dan bergusti
ada kena mengena.. Very Happy

_________________
Manusia yang dihormati ialah orang yang sentiasa menghormati orang lain..
................................جزاك اللهُ خيراً‎ ..................................
http://www.zulkbo.com/
avatar
zulkbo
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 6398
Points : 6904
Join date : 15/06/2009
Location : PCC 049

http://www.zulkbo.com/

Back to top Go down

Re: 2 guru ‘bergusti’

Post  labu sayong on Sun Jan 31, 2010 10:43 pm

zulkbo wrote:
labu sayong wrote:yela..xphm..ape kaitan seks halal dgn guru yg bergusti...dan stress...aduhh..xphm..

kan tadi aok kat guru tekanan kerja
mungkin kurang "mendapat' tu yang membuat
guru pompuan tadi cepat naik darah dan bergusti
ada kena mengena.. Very Happy

saye dh phm skng..tp itu adlh kmgknn2nyer kn..
avatar
labu sayong
Tok Empat
Tok Empat

Posts : 598
Points : 623
Join date : 09/06/2009
Age : 32
Location : Johor/Jengka 4

Back to top Go down

Re: 2 guru ‘bergusti’

Post  zulkbo on Sun Jan 31, 2010 10:47 pm

labu sayong wrote:
zulkbo wrote:
labu sayong wrote:yela..xphm..ape kaitan seks halal dgn guru yg bergusti...dan stress...aduhh..xphm..

kan tadi aok kat guru tekanan kerja
mungkin kurang "mendapat' tu yang membuat
guru pompuan tadi cepat naik darah dan bergusti
ada kena mengena.. Very Happy

saye dh phm skng..tp itu adlh kmgknn2nyer kn..
kena tanya guru kaunseling
mesti dia lagi ariff.. Very Happy

_________________
Manusia yang dihormati ialah orang yang sentiasa menghormati orang lain..
................................جزاك اللهُ خيراً‎ ..................................
http://www.zulkbo.com/
avatar
zulkbo
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 6398
Points : 6904
Join date : 15/06/2009
Location : PCC 049

http://www.zulkbo.com/

Back to top Go down

Re: 2 guru ‘bergusti’

Post  koy101 on Mon Feb 01, 2010 2:55 am

Macam dah ke lain lak citer Zul ngan LS nih.... hehehe.... Laughing Laughing Laughing
avatar
koy101
Tok Penghulu
Tok Penghulu

Posts : 1084
Points : 1132
Join date : 17/09/2009
Age : 43
Location : Temerloh / Bentong

http://www.kembara.net

Back to top Go down

Re: 2 guru ‘bergusti’

Post  Yassin on Mon Feb 01, 2010 8:39 am

koy101 wrote:Macam dah ke lain lak citer Zul ngan LS nih.... hehehe.... Laughing Laughing Laughing

Kala bawak kereta suka beborak gitu la jadinya hehehehe Razz
avatar
Yassin
PCC Jerantut
PCC Jerantut

Posts : 2708
Points : 3033
Join date : 12/08/2009
Location : Bandar Jerantut [PCC084]

http://www.pahangcommunity.com

Back to top Go down

Re: 2 guru ‘bergusti’

Post  labu sayong on Mon Feb 01, 2010 7:26 pm

Yassin wrote:
koy101 wrote:Macam dah ke lain lak citer Zul ngan LS nih.... hehehe.... Laughing Laughing Laughing

Kala bawak kereta suka beborak gitu la jadinya hehehehe Razz

ntah..abg zul bawok kete..koi menumpang je...back to topic pliisss... Very Happy
avatar
labu sayong
Tok Empat
Tok Empat

Posts : 598
Points : 623
Join date : 09/06/2009
Age : 32
Location : Johor/Jengka 4

Back to top Go down

Re: 2 guru ‘bergusti’

Post  Yassin on Mon Feb 01, 2010 10:31 pm

Karang kot cikgu mude tu ada hal lain membuatkan ustazah tu marah gitu me... sape tahu.... Razz mintak maaf kala salah fakta andiaan kawan semata-mata.
avatar
Yassin
PCC Jerantut
PCC Jerantut

Posts : 2708
Points : 3033
Join date : 12/08/2009
Location : Bandar Jerantut [PCC084]

http://www.pahangcommunity.com

Back to top Go down

Re: 2 guru ‘bergusti’

Post  qaseh mama on Tue Feb 02, 2010 11:34 am

labu sayong wrote:tu la..ape pun komen,guru skng ni byk stress dgn timbunan keje selain pengajaran.. tu yg kdg2 emosi pun xstabil...

Smile mungkin...
avatar
qaseh mama

Posts : 3
Points : 3
Join date : 02/02/2010
Location : pahang

Back to top Go down

Re: 2 guru ‘bergusti’

Post  MD on Tue Feb 02, 2010 11:41 am

zulkbo wrote:
BANTING: Memalukan apabila seorang ustazah dan guru wanita di sebuah sekolah rendah di sini bergaduh sesama sendiri dengan disaksikan pelajar dan guru lain di sini, kelmarin.

Dalam kejadian kira-kira jam 8 pagi, ustazah berusia 40-an dan guru Matematik berusia 24 tahun dikatakan ‘bergusti’ selepas berlaku salah faham ketika berada di kantin sekolah. Difahamkan, guru muda terbabit terpaksa melarikan diri sambil dikejar sehingga ke padang sekolah sebelum ditampar dan bergelut dengan ustazah terbabit. Sumber berkata, kejadian itu dipercayai berpunca daripada dendam ustazah berkenaan sejak setahun lalu selepas anaknya yang diajar guru terbabit dipukul dengan pembaris kerana melakukan kesalahan. Bagaimanapun katanya, tindakan guru itu menimbulkan perasaan tidak puas hati ustazah itu sehingga membawa kepada pergaduhan. “Guru muda itu dikatakan dikejar sehingga ke padang sekolah sebelum dia ditampar, dipukul dan bergelut dengan ustazah itu. “Insiden itu berlaku beberapa minit dan dipercayai turut disaksikan pelajar yang sedang melakukan aktiviti luar sebelum beberapa guru lain berjaya mententeramkannya,” katanya di sini, semalam. Difahamkan, kejadian itu kali pertama berlaku di sekolah berkenaan, bagaimanapun kejadian itu boleh menimbulkan implikasi negatif kerana ia disaksikan pelajar. Susulan kejadian itu, guru Matematik itu kemudian membuat satu laporan polis kira-kira jam 10 pagi di Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Kuala Langat berhubung kejadian itu. Kedua-dua guru berkenaan tidak mengalami sebarang kecederaan, bagaimanapun difahamkan mereka sudah dipanggil pentadbir sekolah untuk mendapatkan penjelasan mengenai kejadian itu kerana ia mula menjadi buah mulut. Sementara itu, Ketua Polis Daerah Kuala Langat, Superintendan Mohamad Radzi Ishak ketika dihubungi mengesahkan menerima laporan itu. “Saya difahamkan kedua-dua guru terbabit pernah berselisih faham sebelum berlaku kejadian ini. “Bagaimanapun ia dapat dikawal dan diselesaikan secara baik oleh pihak sekolah,” katanya
.

http://www.hmetro.com.my/articles/2guru__8216_bergusti__8217_/Article/

dulu lain ,sekarang lain...

dulu mase sekolah mana mana murid yang ''ada itu batu besar dalam kepala duduk'' memang pembaris jadi jalan penyudah..pembaris dulu jenih kayu warne kuning tu...made in republic of china..ada yang kena pukul sampai patah pembaris,pastu cikgu pegi pejabat tunjuk hak patah,dapat yang baru...
begitu juga dengan rotan dll...perkara biasa yang ditakuti oleh murid masa dulu
avatar
MD
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 4886
Points : 5166
Join date : 15/04/2009
Location : U5 Shah Alam/Jengka 4

Back to top Go down

Re: 2 guru ‘bergusti’

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 2 of 2 Previous  1, 2

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum