Selamat Datang ke Komuniti Anak Pahang. Forum untuk apa jua berkaitan dengan negeri tercinta

Terima kasih atas sokongan
Log in

I forgot my password

MALAYSIA FUTSAL E-FANS & MEDIA 2010

Wed Apr 07, 2010 5:53 pm by Deto_8

Futsal E-fans & Media Edisi Ketiga Tahun 2010 dijangka diadakan pada 5hb June 2010, Sabtu.

Insya Allah PCC akan menghantar 1 team....

Meeting penyelarasan akan dibuat dalam masa terdekat.


Comments: 42

PCC MENYOKONG KEMPEN HARAPAN TANPA SUARA - KAMI PRIHATIN

Wed Apr 28, 2010 1:25 pm by sakur@86



Comments: 19

Facebook
Pahang Community on Facebook
Pahang Sports Zone FB
Pahang Sports Zone on Facebook

Ustaz berkhalwat dan menonton video XXX dengan pelajar perempuan?

View previous topic View next topic Go down

Ustaz berkhalwat dan menonton video XXX dengan pelajar perempuan?

Post  Yassin on Sun Jan 31, 2010 10:58 pm

Akibat tidak tahan godaan syaitan, seorang ustaz didakwa tergamak menggoda seorang gadis bawah umur dengan tayangan video lucah melalui komputer riba miliknya.

Rangsangan video lucah terbabit menyebabkan ‘kekasihnya’ itu berahi sebelum mereka meneruskan adegan ‘panas’ dalam sebuah kereta di tempat sunyi.

Namun, adegan asmara itu hanya mampu bertahan beberapa minit apabila pasangan terbabit dicekup sepasukan ahli Skim Rondaan Sukarela (SRS).

Pasangan itu dicekup berkhalwat dalam sebuah kereta Kancil di Lebuhraya Kota Bharu-Pasir Mas, Tendong, dekat sini, petang kelmarin, Dalam serbuan kira-kira jam 3 petang itu, ustaz berusia lingkungan 30-an serta tidak diketahui status perkahwinan itu dikatakan cuba melarikan diri sebaik menyedari kehadiran beberapa kereta di belakang kenderaannya.

Namun, tindakannya untuk meloloskan diri gagal apabila kenderaannya berjaya dihalang kenderaan dinaiki ahli SRS itu menyebabkan dia ditahan bersama pelajar perempuan berusia 16 tahun.

Paling mengejutkan, ketika serbuan, ustaz terbabit yang dipercayai mengajar di sebuah sekolah menengah agama di sebuah daerah di negeri ini dikatakan dalam keadaan separuh bogel manakala pasangannya pula dalam keadaan kain terlondeh ke paras kaki.

Difahamkan sebelum kejadian, ustaz itu dikatakan baru menjemput pelajar berkenaan dari sekolahnya di Tumpat sebelum dibawa bersiar-siar dan singgah di kawasan sunyi berhampiran rumah usang tidak bernombor di tepi lebuh raya itu.

Difahamkan, kawasan itu sering dijadikan ‘markas maksiat’ beberapa pasangan kekasih. Sebaik memperkenalkan diri sebagai ahli SRS, ustaz terbabit merayu supaya dilepaskan memandangkan dirinya seorang guru, namun tidak diendahkan, sebaliknya terus dibawa ke pejabat agama negeri bersama pasangannya.

Sementara itu, seorang ahli SRS berkata, sebelum tangkapan dilakukan, dia berada di rumah dan terdengar siren jentera bomba menyebabkannya bergegas mengejar kenderaan pasukan penyelamat itu.

Namun hasratnya untuk mengetahui kejadian lanjut terbantut apabila tidak dapat mengejar jentera bomba yang dipandu agak laju sebelum terpandang sebuah kereta jenis Kancil menghala masuk ke kawasan sunyi yang terletak berhampiran Kada Tanjung Puri itu.

“Saya menghampiri kawasan itu sebelum mendapati kenderaan terbabit berada dalam keadaan mencurigakan dan terus menghubungi rakan-rakan lain.

Sumber copy paste drp http://zukidin.blogspot.com
avatar
Yassin
PCC Jerantut
PCC Jerantut

Posts : 2708
Points : 3033
Join date : 12/08/2009
Location : Bandar Jerantut [PCC084]

http://www.pahangcommunity.com

Back to top Go down

Re: Ustaz berkhalwat dan menonton video XXX dengan pelajar perempuan?

Post  zulkbo on Sun Jan 31, 2010 11:05 pm

Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad
Harapkan pagar pagar makan padi..
zaman sekarang ustaz pun susah nak caya
lagi "buaya"..pergghhh..koi jumpa koi sunatkan
dia sekali lagi........ afro

_________________
Manusia yang dihormati ialah orang yang sentiasa menghormati orang lain..
................................جزاك اللهُ خيراً‎ ..................................
http://www.zulkbo.com/
avatar
zulkbo
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 6398
Points : 6904
Join date : 15/06/2009
Location : PCC 049

http://www.zulkbo.com/

Back to top Go down

Re: Ustaz berkhalwat dan menonton video XXX dengan pelajar perempuan?

Post  koy101 on Mon Feb 01, 2010 3:00 am

Suntut jer bang, jgn kasi peluang.....
Buat jatuh nama Ustaz lain jer.....
Bak kata org... 'Sekor kebo bawak lumpur, abis sumer terpalit'

Org cam aku nih, dah mmg setan.... xder nak berdalih dah...
Ni Ustaz....
Tau hukum hakam, halal haram, faham aper dier dosa .....
Duk lagi wat keje tuh... ngan pelajor sendiri lak tuh....
Mmg dunia dah akhir zaman dah.....

p/s: Kala dah xleh nak kawal nafsu, kahwin ler cepat.... .... ikut cam SB nuh... hehehehe.....
avatar
koy101
Tok Penghulu
Tok Penghulu

Posts : 1084
Points : 1132
Join date : 17/09/2009
Age : 43
Location : Temerloh / Bentong

http://www.kembara.net

Back to top Go down

Re: Ustaz berkhalwat dan menonton video XXX dengan pelajar perempuan?

Post  Yassin on Mon Feb 01, 2010 8:31 am

zulkbo wrote:Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad
Harapkan pagar pagar makan padi..
zaman sekarang ustaz pun susah nak caya
lagi "buaya"..pergghhh..koi jumpa koi sunatkan
dia sekali lagi........ afro

Entoh lah pening mikirkan.....
Tapi kawan ada borok ngan seorg alim dia kabor
lagi besor Iman kita lagi besor setan mendampingi kita.
setakat org bawahan nie sekor anak setan cukup dah Very Happy
mengode kita, org alim mungkin bapok setan yang mendampinginya
kala sorang tak padan dia datangkan 2-3 setan..... Mad
avatar
Yassin
PCC Jerantut
PCC Jerantut

Posts : 2708
Points : 3033
Join date : 12/08/2009
Location : Bandar Jerantut [PCC084]

http://www.pahangcommunity.com

Back to top Go down

Re: Ustaz berkhalwat dan menonton video XXX dengan pelajar perempuan?

Post  Yassin on Mon Feb 01, 2010 8:33 am

koy101 wrote:Suntut jer bang, jgn kasi peluang.....
Buat jatuh nama Ustaz lain jer.....
Bak kata org... 'Sekor kebo bawak lumpur, abis sumer terpalit'

Org cam aku nih, dah mmg setan.... xder nak berdalih dah...
Ni Ustaz....
Tau hukum hakam, halal haram, faham aper dier dosa .....
Duk lagi wat keje tuh... ngan pelajor sendiri lak tuh....
Mmg dunia dah akhir zaman dah.....

p/s: Kala dah xleh nak kawal nafsu, kahwin ler cepat.... .... ikut cam SB nuh... hehehehe.....

Senang citer bender kala ada mulut tak bermata mmg dia nak makan aje hehehehe
Razz
avatar
Yassin
PCC Jerantut
PCC Jerantut

Posts : 2708
Points : 3033
Join date : 12/08/2009
Location : Bandar Jerantut [PCC084]

http://www.pahangcommunity.com

Back to top Go down

Re: Ustaz berkhalwat dan menonton video XXX dengan pelajar perempuan?

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum