Selamat Datang ke Komuniti Anak Pahang. Forum untuk apa jua berkaitan dengan negeri tercinta

Terima kasih atas sokongan
Log in

I forgot my password

MALAYSIA FUTSAL E-FANS & MEDIA 2010

Wed Apr 07, 2010 5:53 pm by Deto_8

Futsal E-fans & Media Edisi Ketiga Tahun 2010 dijangka diadakan pada 5hb June 2010, Sabtu.

Insya Allah PCC akan menghantar 1 team....

Meeting penyelarasan akan dibuat dalam masa terdekat.


Comments: 42

PCC MENYOKONG KEMPEN HARAPAN TANPA SUARA - KAMI PRIHATIN

Wed Apr 28, 2010 1:25 pm by sakur@86



Comments: 19

Facebook
Pahang Community on Facebook
Pahang Sports Zone FB
Pahang Sports Zone on Facebook

LIVERPOOL :: THE REDS

Page 21 of 23 Previous  1 ... 12 ... 20, 21, 22, 23  Next

View previous topic View next topic Go down

Re: LIVERPOOL :: THE REDS

Post  Oesandro Jr. on Mon Dec 14, 2009 11:38 am

dop dan doh weh en faris wehhhhhhhhh...
team2 yg kat bawoh tu ingat aok x mng2 doh ker..hehe..

Oesandro Jr.
JKK Kampung
JKK Kampung

Posts : 343
Points : 350
Join date : 08/10/2009
Location : Dari jemapoh ke Manchestee singoh Melaka dulu

Back to top Go down

Re: LIVERPOOL :: THE REDS

Post  RAFtegang on Mon Dec 14, 2009 1:11 pm

sedih2...segan pakai baju Kop Comes To Aisa dah.... supporter lain sengih2 baboon je tengok....

RAFtegang
Tok Empat
Tok Empat

Posts : 744
Points : 761
Join date : 07/10/2009
Age : 44
Location : KOLUMPO je..alaaa depan Carrefour Cheras...

Back to top Go down

Re: LIVERPOOL :: THE REDS

Post  apens7 on Sat Dec 19, 2009 2:59 pm


apens7
EXCO

Posts : 2343
Points : 2445
Join date : 15/04/2009

Back to top Go down

Re: LIVERPOOL :: THE REDS

Post  apens7 on Mon Dec 28, 2009 9:30 pm


apens7
EXCO

Posts : 2343
Points : 2445
Join date : 15/04/2009

Back to top Go down

Re: LIVERPOOL :: THE REDS

Post  strikerbuncit on Tue Dec 29, 2009 10:09 am

sila bungkus baju anda ye..sbb giliran kami nk bersuka ria.. Razz

strikerbuncit
Ahli Dewan Undangan Negeri

Posts : 1885
Points : 2077
Join date : 29/04/2009
Location : [PCC023] - Putrajaya / Old Trafford

Back to top Go down

Re: LIVERPOOL :: THE REDS

Post  nuc84 on Tue Dec 29, 2009 10:49 am

strikerbuncit wrote:sila bungkus baju anda ye..sbb giliran kami nk bersuka ria.. Razz
nape nk bungkus..aok nk beli ek..
suke suke gk jgn kaloh sudoh la hehehehee Razz Razz

nuc84
Tok Empat
Tok Empat

Posts : 539
Points : 553
Join date : 14/04/2009
Age : 32
Location : Shah Alam

http://nucspace.blogspot.com

Back to top Go down

Re: LIVERPOOL :: THE REDS

Post  apens7 on Tue Dec 29, 2009 10:53 am

nuc84 wrote:
strikerbuncit wrote:sila bungkus baju anda ye..sbb giliran kami nk bersuka ria.. Razz
nape nk bungkus..aok nk beli ek..
suke suke gk jgn kaloh sudoh la hehehehee Razz Razz

bila mng baru nampak muka nuc.. hahaha

apens7
EXCO

Posts : 2343
Points : 2445
Join date : 15/04/2009

Back to top Go down

Re: LIVERPOOL :: THE REDS

Post  nuc84 on Tue Dec 29, 2009 11:04 am

apens7 wrote:
nuc84 wrote:
strikerbuncit wrote:sila bungkus baju anda ye..sbb giliran kami nk bersuka ria.. Razz
nape nk bungkus..aok nk beli ek..
suke suke gk jgn kaloh sudoh la hehehehee Razz Razz

bila mng baru nampak muka nuc.. hahaha
ekekekeke...ni la nama nye teknik sembunyi kan diri..hahahahaha... Very Happy Very Happy

nuc84
Tok Empat
Tok Empat

Posts : 539
Points : 553
Join date : 14/04/2009
Age : 32
Location : Shah Alam

http://nucspace.blogspot.com

Back to top Go down

Re: LIVERPOOL :: THE REDS

Post  strikerbuncit on Tue Dec 29, 2009 11:17 am

nuc84 wrote:
apens7 wrote:
nuc84 wrote:
strikerbuncit wrote:sila bungkus baju anda ye..sbb giliran kami nk bersuka ria.. Razz
nape nk bungkus..aok nk beli ek..
suke suke gk jgn kaloh sudoh la hehehehee Razz Razz

bila mng baru nampak muka nuc.. hahaha
ekekekeke...ni la nama nye teknik sembunyi kan diri..hahahahaha... Very Happy Very Happy

hahaha..beh la aok nuC..teknik sembunyi aok amat berkesan..smpaikan topik kesayangan aok ni dah berdebu sbb xda sapa nk usik..tpksa musuh ketat aok geng MU yg tolg update kan..hehe..

strikerbuncit
Ahli Dewan Undangan Negeri

Posts : 1885
Points : 2077
Join date : 29/04/2009
Location : [PCC023] - Putrajaya / Old Trafford

Back to top Go down

Re: LIVERPOOL :: THE REDS

Post  nuc84 on Tue Dec 29, 2009 11:24 am

strikerbuncit wrote:
nuc84 wrote:
apens7 wrote:
nuc84 wrote:
strikerbuncit wrote:sila bungkus baju anda ye..sbb giliran kami nk bersuka ria.. Razz
nape nk bungkus..aok nk beli ek..
suke suke gk jgn kaloh sudoh la hehehehee Razz Razz

bila mng baru nampak muka nuc.. hahaha
ekekekeke...ni la nama nye teknik sembunyi kan diri..hahahahaha... Very Happy Very Happy

hahaha..beh la aok nuC..teknik sembunyi aok amat berkesan..smpaikan topik kesayangan aok ni dah berdebu sbb xda sapa nk usik..tpksa musuh ketat aok geng MU yg tolg update kan..hehe..
huhu mekasih2 s***n m*r*h sbb updated kan..hehehe...kasi kilat skit ye topik ni huhuhu..
pg esok kalu menang lg mst lg berseri2 topik ni hehehe
cheers cheers

nuc84
Tok Empat
Tok Empat

Posts : 539
Points : 553
Join date : 14/04/2009
Age : 32
Location : Shah Alam

http://nucspace.blogspot.com

Back to top Go down

Re: LIVERPOOL :: THE REDS

Post  strikerbuncit on Tue Dec 29, 2009 11:30 am

nuc84 wrote:
strikerbuncit wrote:
nuc84 wrote:
apens7 wrote:
nuc84 wrote:
strikerbuncit wrote:sila bungkus baju anda ye..sbb giliran kami nk bersuka ria.. Razz
nape nk bungkus..aok nk beli ek..
suke suke gk jgn kaloh sudoh la hehehehee Razz Razz

bila mng baru nampak muka nuc.. hahaha
ekekekeke...ni la nama nye teknik sembunyi kan diri..hahahahaha... Very Happy Very Happy

hahaha..beh la aok nuC..teknik sembunyi aok amat berkesan..smpaikan topik kesayangan aok ni dah berdebu sbb xda sapa nk usik..tpksa musuh ketat aok geng MU yg tolg update kan..hehe..
huhu mekasih2 s***n m*r*h sbb updated kan..hehehe...kasi kilat skit ye topik ni huhuhu..
pg esok kalu menang lg mst lg berseri2 topik ni hehehe
cheers cheers

kalau menang berseri-seri lagi..
kalau kalah nuSi akan sembunyi diri lagi..

muahahaha!!... Laughing

strikerbuncit
Ahli Dewan Undangan Negeri

Posts : 1885
Points : 2077
Join date : 29/04/2009
Location : [PCC023] - Putrajaya / Old Trafford

Back to top Go down

Re: LIVERPOOL :: THE REDS

Post  nuc84 on Tue Dec 29, 2009 11:33 am

Liverpool forwards Ryan Babel and Andriy Voronin will be sold in January as Reds manager Rafa Benitez looks to raise funds for new acquisitions, according to a report from The Daily Mail.

Benitez is believed to be interested in bringing West Ham United striker Carlton Cole and Crystal Palace winger Victor Moses to Anfield but ready cash is thin on the ground currently.

Neither Babel nor Voronin has ever established himself as a regular at Liverpool, and it seems that both are now set for exits.

Bundesliga giants Bayern Munich are believed to be targeting Babel, whilst a move to Germany could also be on the cards for Voronin, who enjoyed a successful season's loan at Hertha Berlin last term.

Greek outfit Panathinaikos are also believed to be tracking the Ukraine international.

There is no indication yet as to the price tag Benitez may have attached to either of the two players.

nuc84
Tok Empat
Tok Empat

Posts : 539
Points : 553
Join date : 14/04/2009
Age : 32
Location : Shah Alam

http://nucspace.blogspot.com

Back to top Go down

Re: LIVERPOOL :: THE REDS

Post  nuc84 on Tue Dec 29, 2009 11:34 am

hehehehe kasi up to date skit topik ni....

nuc84
Tok Empat
Tok Empat

Posts : 539
Points : 553
Join date : 14/04/2009
Age : 32
Location : Shah Alam

http://nucspace.blogspot.com

Back to top Go down

Re: LIVERPOOL :: THE REDS

Post  strikerbuncit on Tue Dec 29, 2009 11:38 am

itulah benitez..salah taktikal dia..tp dia salahkan player puloks..pastu jual beli player mcm kt pasar tani..huhu..hope Benitez stay forever at Liverpool..bcoz they will get nothing forever..hahaha...

p/s: nusi,jgn marah eh!..malaysia kan ada kebebasan bersuara..ekeke

strikerbuncit
Ahli Dewan Undangan Negeri

Posts : 1885
Points : 2077
Join date : 29/04/2009
Location : [PCC023] - Putrajaya / Old Trafford

Back to top Go down

Re: LIVERPOOL :: THE REDS

Post  nuc84 on Tue Dec 29, 2009 11:47 am

strikerbuncit wrote:itulah benitez..salah taktikal dia..tp dia salahkan player puloks..pastu jual beli player mcm kt pasar tani..huhu..hope Benitez stay forever at Liverpool..bcoz they will get nothing forever..hahaha...

p/s: nusi,jgn marah eh!..malaysia kan ada kebebasan bersuara..ekeke
hehehe buleh doh benitez tarik diri coz fan MU pn dah brsuara ni...nth la pasni player mane lak yg dia nk amik...
kwn xsokong benitez..red devil lg la kwn xsokong hehe....kwn sokong the reds je hahahaha... Razz Razz Razz

nuc84
Tok Empat
Tok Empat

Posts : 539
Points : 553
Join date : 14/04/2009
Age : 32
Location : Shah Alam

http://nucspace.blogspot.com

Back to top Go down

Re: LIVERPOOL :: THE REDS

Post  nuc84 on Tue Dec 29, 2009 11:51 am

Premier League Preview: Aston Villa - Liverpool
Reds hope to gather momentum at Villa Park...

Aston Villa’s collective head could still be spinning from the whirlwind performance of Cesc Fabregas on Sunday. The pretenders to the Big Four had held their own at the Emirates Stadium for more than half the game, until a fantastic cameo from the Spaniard left them on the wrong end of a 3-0 defeat; a hit-and-run if ever there was one.

What manager Martin O’Neill must avoid now is a repeat of last season’s spectacular dip in form that led to a sixth place finish in the Premier League. The Irishman has been keen to play down Villa’s chances of breaking into the Champions League places, but with a strong squad, the Midlands-based club has every opportunity to take advantage of Liverpool’s slow start, having already got the better of them once this year.

Liverpool manager Rafael Benitez is sticking by his guarantee that the Reds will still finish in the top four this season and after a win over Wolverhampton Wanderers, the Spaniard must be hoping his club has turned the ever-elusive corner to their season. However, Benitez has been on the verge of turning so many corners this season that he might need a sat nav to find his way to Champions League qualification.

Still, with Fernando Torres working his way back to full fitness, Steven Gerrard scoring and a first start in the Premier League for Alberto Aquilani, Liverpool fans will be optimistic that they can get the better of Villa, who could still be smarting from a Boxing Day defeat.

FORM GUIDE

Aston Villa

Arsenal 3-0 Aston Villa (Prem)
Aston Villa 1-0 Stoke (Prem)
Sunderland 0-2 Aston Villa (Prem)
Man Utd 0-1 Aston Villa (Prem)
Aston Villa 3-0 Hull (Prem)

Liverpool

Liverpool 2-0 Wolves (Prem)
Portsmouth 2-0 Liverpool (Prem)
Liverpool 2-1 Wigan (Prem)
Liverpool 1-2 Arsenal (Prem)
Liverpool 1-2 Fiorentina (Champions League)

TEAM NEWS

Aston Villa

Villa are unable to call on winger Ashley Young, who collected his fifth yellow card of the season against Arsenal, so James Milner may revert back to the wing. Emile Heskey is also unlikely to feature having worked hard to gain full fitness to feature at the Emirates, so John carew may start.

Possible Starting XI: Friedel; Luke Young, Dunne, Cuellar, Warnock; Milner, Petrov, Sidwell, Downing; Agbonlahor, Carew.

Liverpool

Liverpool will be without the suspended Javier Mascherano, who was sent off in the defeat to Portsmouth before Christmas, which could force Benitez into selecting Alberto Aquilani for his second Premier League start. Fernando Torres could be considered as a risk if required to play two games in quick succession.

Possible Starting XI: Reina; Johnson, Carragher, Skrtel, Insua; Kuyt, Spearing, Lucas, Benayoun, Gerrard; Ngog.

PLAYERS TO WATCH

Aston Villa

With several of Villa's squad being English-born, several of O'Neill's charges are making their case for a World Cup place for 2010, and one man with a chance of getting on the plane is Gabriel Agbonlahor. The pacey striker is a real handful for defenders, and could cause problems for Jamie Carragher and co.

Liverpool


Having found the net with a fine header on Saturday, Steven Gerrard will be hopeful he can drag his team up the table with a win at Villa Park. The club captain's performances have been noted as sub-par by his own high standards lately, but Gerrard is showing hints of his true quality.

PREDICTION

Despite their recent defeat, Villa will still be confident of beating Liverpool at home, though the Reds know that, with half the season gone, getting off to a strong start to the New Year is vital, and could see them through.

Aston Villa 1-2 Liverpool

nuc84
Tok Empat
Tok Empat

Posts : 539
Points : 553
Join date : 14/04/2009
Age : 32
Location : Shah Alam

http://nucspace.blogspot.com

Back to top Go down

Re: LIVERPOOL :: THE REDS

Post  strikerbuncit on Tue Dec 29, 2009 12:00 pm

nuc84 wrote:[b]PREDICTION

Despite their recent defeat, Villa will still be confident of beating Liverpool at home, though the Reds know that, with half the season gone, getting off to a strong start to the New Year is vital, and could see them through.

Aston Villa 1-2 Liverpool

sungguh positif prediction aok nih..mudah2an ler..klu x,susah jgk nk nampak nusi smpai mggu dpan..ekeke

strikerbuncit
Ahli Dewan Undangan Negeri

Posts : 1885
Points : 2077
Join date : 29/04/2009
Location : [PCC023] - Putrajaya / Old Trafford

Back to top Go down

Re: LIVERPOOL :: THE REDS

Post  nuc84 on Tue Dec 29, 2009 12:07 pm

strikerbuncit wrote:
nuc84 wrote:[b]PREDICTION

Despite their recent defeat, Villa will still be confident of beating Liverpool at home, though the Reds know that, with half the season gone, getting off to a strong start to the New Year is vital, and could see them through.

Aston Villa 1-2 Liverpool

sungguh positif prediction aok nih..mudah2an ler..klu x,susah jgk nk nampak nusi smpai mggu dpan..ekeke
ekekeke..esk menang ke seri ke kalah ke..kwn tetap hanya akan muncul minggu dpn coz esk n lusa dah cuti hahahaha....
so tlng la update kan utk topik ni ye hehe..TQ TQ...

nuc84
Tok Empat
Tok Empat

Posts : 539
Points : 553
Join date : 14/04/2009
Age : 32
Location : Shah Alam

http://nucspace.blogspot.com

Back to top Go down

Re: LIVERPOOL :: THE REDS

Post  apens7 on Tue Dec 29, 2009 12:15 pm

hehehe.. mana deto, faris?

aston villa baru je kalah ngn arsengal.. so peluang bermain tempat sendiri digunakan sebaik mungkin menentang kelab yg position dia lebih rendah dari villa... apo nak dikato.. ekekeke

apens7
EXCO

Posts : 2343
Points : 2445
Join date : 15/04/2009

Back to top Go down

Re: LIVERPOOL :: THE REDS

Post  strikerbuncit on Tue Dec 29, 2009 12:25 pm

nuc84 wrote:ekekeke..esk menang ke seri ke kalah ke..kwn tetap hanya akan muncul minggu dpn coz esk n lusa dah cuti hahahaha....
so tlng la update kan utk topik ni ye hehe..TQ TQ..

jwpan skeptikal dri peminat the reds..hehe..
yela,aok nk nyorok sebulan pun xpe..biarla kwn tolg updatedkan
sian aokme yg geng geng bangau ni..lemau je kwn nengoknyer..hehe

strikerbuncit
Ahli Dewan Undangan Negeri

Posts : 1885
Points : 2077
Join date : 29/04/2009
Location : [PCC023] - Putrajaya / Old Trafford

Back to top Go down

Re: LIVERPOOL :: THE REDS

Post  nuc84 on Tue Dec 29, 2009 12:29 pm

apens7 wrote:hehehe.. mana deto, faris?

aston villa baru je kalah ngn arsengal.. so peluang bermain tempat sendiri digunakan sebaik mungkin menentang kelab yg position dia lebih rendah dari villa... apo nak dikato.. ekekeke
jgn pndng rendah pd Wigan..hehehe..

nuc84
Tok Empat
Tok Empat

Posts : 539
Points : 553
Join date : 14/04/2009
Age : 32
Location : Shah Alam

http://nucspace.blogspot.com

Back to top Go down

Re: LIVERPOOL :: THE REDS

Post  nuc84 on Tue Dec 29, 2009 12:30 pm

strikerbuncit wrote:
nuc84 wrote:ekekeke..esk menang ke seri ke kalah ke..kwn tetap hanya akan muncul minggu dpn coz esk n lusa dah cuti hahahaha....
so tlng la update kan utk topik ni ye hehe..TQ TQ..

jwpan skeptikal dri peminat the reds..hehe..
yela,aok nk nyorok sebulan pun xpe..biarla kwn tolg updatedkan
sian aokme yg geng geng bangau ni..lemau je kwn nengoknyer..hehe
xpe..skali kwn update..kwn rangkum kan smua skali...hehehe

nuc84
Tok Empat
Tok Empat

Posts : 539
Points : 553
Join date : 14/04/2009
Age : 32
Location : Shah Alam

http://nucspace.blogspot.com

Back to top Go down

Re: LIVERPOOL :: THE REDS

Post  apens7 on Tue Dec 29, 2009 12:36 pm

nuc84 wrote:
apens7 wrote:hehehe.. mana deto, faris?

aston villa baru je kalah ngn arsengal.. so peluang bermain tempat sendiri digunakan sebaik mungkin menentang kelab yg position dia lebih rendah dari villa... apo nak dikato.. ekekeke
jgn pndng rendah pd Wigan..hehehe..

jgn kata wigan, liv pun kitorg pandang rendah... maklum ar, bawah kitorg.. ekekek

apens7
EXCO

Posts : 2343
Points : 2445
Join date : 15/04/2009

Back to top Go down

Re: LIVERPOOL :: THE REDS

Post  Deto_8 on Tue Dec 29, 2009 1:00 pm

we r fanatic and setia pada liverpool...tu je nak cakap....

_________________
bangga menjadi pioneer....bangga juga melihat orang lain berjaya...TAHNIAH!

Deto_8
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 5641
Points : 6570
Join date : 11/04/2009
Location : Saujana Utama & Jengka 3 [PCC 003]

Back to top Go down

Re: LIVERPOOL :: THE REDS

Post  strikerbuncit on Tue Dec 29, 2009 1:07 pm

Deto_8 wrote:we r fanatic and setia pada liverpool...tu je nak cakap....

we all already known you are fanatic and setia pada liverpool..tak nak kutuk daa..

*pengajaran utk apens..hehe

strikerbuncit
Ahli Dewan Undangan Negeri

Posts : 1885
Points : 2077
Join date : 29/04/2009
Location : [PCC023] - Putrajaya / Old Trafford

Back to top Go down

Re: LIVERPOOL :: THE REDS

Post  Sponsored content Today at 12:17 am


Sponsored content


Back to top Go down

Page 21 of 23 Previous  1 ... 12 ... 20, 21, 22, 23  Next

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum