Selamat Datang ke Komuniti Anak Pahang. Forum untuk apa jua berkaitan dengan negeri tercinta

Terima kasih atas sokongan
Log in

I forgot my password

MALAYSIA FUTSAL E-FANS & MEDIA 2010

Wed Apr 07, 2010 5:53 pm by Deto_8

Futsal E-fans & Media Edisi Ketiga Tahun 2010 dijangka diadakan pada 5hb June 2010, Sabtu.

Insya Allah PCC akan menghantar 1 team....

Meeting penyelarasan akan dibuat dalam masa terdekat.


Comments: 42

PCC MENYOKONG KEMPEN HARAPAN TANPA SUARA - KAMI PRIHATIN

Wed Apr 28, 2010 1:25 pm by sakur@86



Comments: 19

Facebook
Pahang Community on Facebook
Pahang Sports Zone FB
Pahang Sports Zone on Facebook

Kepala Bewak Dlm Asam JAwa???

View previous topic View next topic Go down

Kepala Bewak Dlm Asam JAwa???

Post  SailorMoon on Wed Feb 24, 2010 5:15 pm

Apekehalnye neh???
Adakah ini 1 kesilapan atau sememangnye biawak adalah salah satu bahan
di dalam asam jawa yang kita mkn selama ni?
Mual tekok koi baca metro arini.. Dah la bulan lepas dpt email pasal sardin
yang dicampur daging katak n serbuk milo yang dicampur cacing...
Nak percaya 100% pun tidak, tapi selagi tak disahkan bahawa itu hanyalah
1 pembohongan, koi xkan sesekali menyentuh sardin n milo lg...
Sedih rasenye, dok dlm negara islam tapi makanan yang kita makan sentiasa
diragui status halal haramnye... Nak beli ayam kat paso mlm pun cuak..
Ntah semelih ke tidak...

Mohon pihak2 yang berkenaan khususnya JAKIM lebih tegas dlm hal ni..
Pihak yang di atas tu pun tolonglah beri perhatian.. Tambah2kanlah
staff JAKIM.. Jgn lg jadikan alasan x ckup kakitangan sbg penyebab kurangnya
pemantauan..

KITA ADALAH APA YANG KITA MAKAN..

Wallahualam...
avatar
SailorMoon
Tok Penghulu
Tok Penghulu

Posts : 1071
Points : 1110
Join date : 22/02/2010
Location : Pekan - Sepang - Sg Petani

http://fiverobindas.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Kepala Bewak Dlm Asam JAwa???

Post  zulkbo on Wed Feb 24, 2010 6:28 pm

ORANG CINA SUKA LA..
ubat tahan lama kabonye..he he
kalau koi muntoh doh.. Evil or Very Mad

_________________
Manusia yang dihormati ialah orang yang sentiasa menghormati orang lain..
................................جزاك اللهُ خيراً‎ ..................................
http://www.zulkbo.com/
avatar
zulkbo
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 6398
Points : 6904
Join date : 15/06/2009
Location : PCC 049

http://www.zulkbo.com/

Back to top Go down

Re: Kepala Bewak Dlm Asam JAwa???

Post  labu sayong on Fri Feb 26, 2010 10:26 am

yeekkk..itu pasal org zaman skng lain mcm perangai..sumber mknn diragui kualitinya...
avatar
labu sayong
Tok Empat
Tok Empat

Posts : 598
Points : 623
Join date : 09/06/2009
Age : 32
Location : Johor/Jengka 4

Back to top Go down

Re: Kepala Bewak Dlm Asam JAwa???

Post  zulkbo on Sat Feb 27, 2010 3:42 pm

labu sayong wrote:yeekkk..itu pasal org zaman skng lain mcm perangai..sumber mknn diragui kualitinya...

he he..yeekkk..hu hu..
kena masok sendiri la gini Very Happy

_________________
Manusia yang dihormati ialah orang yang sentiasa menghormati orang lain..
................................جزاك اللهُ خيراً‎ ..................................
http://www.zulkbo.com/
avatar
zulkbo
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 6398
Points : 6904
Join date : 15/06/2009
Location : PCC 049

http://www.zulkbo.com/

Back to top Go down

Re: Kepala Bewak Dlm Asam JAwa???

Post  lepat_ubi on Mon Mar 01, 2010 11:08 am

bior betik...
mcm2 la dorang ni...
buat ikut dan je...
kite pun makan...
geli la pulok wes...
avatar
lepat_ubi
A.D.O
A.D.O

Posts : 1316
Points : 1348
Join date : 25/05/2009
Age : 28
Location : TRANUNG KITE..../ JENGKA 04

Back to top Go down

Re: Kepala Bewak Dlm Asam JAwa???

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum