Selamat Datang ke Komuniti Anak Pahang. Forum untuk apa jua berkaitan dengan negeri tercinta

Terima kasih atas sokongan
Log in

I forgot my password

MALAYSIA FUTSAL E-FANS & MEDIA 2010

Wed Apr 07, 2010 5:53 pm by Deto_8

Futsal E-fans & Media Edisi Ketiga Tahun 2010 dijangka diadakan pada 5hb June 2010, Sabtu.

Insya Allah PCC akan menghantar 1 team....

Meeting penyelarasan akan dibuat dalam masa terdekat.


Comments: 42

PCC MENYOKONG KEMPEN HARAPAN TANPA SUARA - KAMI PRIHATIN

Wed Apr 28, 2010 1:25 pm by sakur@86



Comments: 19

Facebook
Pahang Community on Facebook
Pahang Sports Zone FB
Pahang Sports Zone on Facebook

Sembang Kosong

Page 37 of 40 Previous  1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40  Next

View previous topic View next topic Go down

Re: Sembang Kosong

Post  CT Gurlz on Tue Jun 15, 2010 12:56 pm

MD wrote:
CT Gurlz wrote:ehemmm...ehemmm...tebatok la plak...

tak sihat ke? Laughing

a'ah kurang sihat...byk sgt sport game kot..

CT Gurlz
JKK Kampung
JKK Kampung

Posts : 215
Points : 219
Join date : 10/06/2010
Location : Merata sebab selalu outstation

Back to top Go down

Re: Sembang Kosong

Post  MD on Tue Jun 15, 2010 1:01 pm

SailorMoon wrote:
CT Gurlz wrote:ct selalu tnya budak2 tu "adik nk duit nk mkn ka? meh mkn dgn akak"..
tp semua jwp nk duit...
ct xkan bg sbb ct tau duit tu bkn tuk dia..

tepulng la org2 yg tgk tu nak kata ct kedekut...
bek ct derma terus ke rumah anak yatim..

CT, arini lunch katne?
heheh..

SM,
kat Puchong [ tolong jawab siap siap ]

_________________
Muka nampak Garang,Dalam Hati ada Taman....

MD
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 4886
Points : 5166
Join date : 15/04/2009
Location : U5 Shah Alam/Jengka 4

Back to top Go down

Re: Sembang Kosong

Post  Yassin on Tue Jun 15, 2010 1:02 pm

Hari ini kawan kebizian yang amat huhuhu..namun sempat juge jenguk kemari. Mad

Yassin
PCC Jerantut
PCC Jerantut

Posts : 2708
Points : 3033
Join date : 12/08/2009
Location : Bandar Jerantut [PCC084]

http://www.pahangcommunity.com

Back to top Go down

Re: Sembang Kosong

Post  CT Gurlz on Tue Jun 15, 2010 1:04 pm

MD wrote:
SailorMoon wrote:
CT Gurlz wrote:ct selalu tnya budak2 tu "adik nk duit nk mkn ka? meh mkn dgn akak"..
tp semua jwp nk duit...
ct xkan bg sbb ct tau duit tu bkn tuk dia..

tepulng la org2 yg tgk tu nak kata ct kedekut...
bek ct derma terus ke rumah anak yatim..

CT, arini lunch katne?
heheh..

SM,
kat Puchong [ tolong jawab siap siap ]

SM & MD...
ri ni ct xtau nak lunch katne...
maybe g JJ ja kot jap lg ni...

CT Gurlz
JKK Kampung
JKK Kampung

Posts : 215
Points : 219
Join date : 10/06/2010
Location : Merata sebab selalu outstation

Back to top Go down

Re: Sembang Kosong

Post  MD on Tue Jun 15, 2010 1:05 pm

Yassin wrote:Hari ini kawan kebizian yang amat huhuhu..namun sempat juge jenguk kemari. Mad

Yassin,
semalam kawan makan nangka,keknya ada orang lain yang kena getahnya hehehee....

_________________
Muka nampak Garang,Dalam Hati ada Taman....

MD
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 4886
Points : 5166
Join date : 15/04/2009
Location : U5 Shah Alam/Jengka 4

Back to top Go down

Re: Sembang Kosong

Post  SailorMoon on Tue Jun 15, 2010 1:06 pm

CT Gurlz wrote:
MD wrote:
SailorMoon wrote:
CT Gurlz wrote:ct selalu tnya budak2 tu "adik nk duit nk mkn ka? meh mkn dgn akak"..
tp semua jwp nk duit...
ct xkan bg sbb ct tau duit tu bkn tuk dia..

tepulng la org2 yg tgk tu nak kata ct kedekut...
bek ct derma terus ke rumah anak yatim..

CT, arini lunch katne?
heheh..

SM,
kat Puchong [ tolong jawab siap siap ]

SM & MD...
ri ni ct xtau nak lunch katne...
maybe g JJ ja kot jap lg ni...

astaga CT, kala MD jwb puchong tu mknanye dia nk banje la tu...
rugi aok...

SailorMoon
Tok Penghulu
Tok Penghulu

Posts : 1071
Points : 1110
Join date : 22/02/2010
Location : Pekan - Sepang - Sg Petani

http://fiverobindas.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Sembang Kosong

Post  MD on Tue Jun 15, 2010 1:08 pm

SailorMoon wrote:

astaga CT, kala MD jwb puchong tu mknanye dia nk banje la tu...
rugi aok...

Helloooo....!!
skang result 1 - 0 okey... Laughing

_________________
Muka nampak Garang,Dalam Hati ada Taman....

MD
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 4886
Points : 5166
Join date : 15/04/2009
Location : U5 Shah Alam/Jengka 4

Back to top Go down

Re: Sembang Kosong

Post  CT Gurlz on Tue Jun 15, 2010 1:10 pm

SailorMoon wrote:astaga CT, kala MD jwb puchong tu mknanye dia nk banje la tu...
rugi aok...

laaa iyer ker...ermm maaf la ct ni xtau nak kona2...tu yg lurus jer kot...

CT Gurlz
JKK Kampung
JKK Kampung

Posts : 215
Points : 219
Join date : 10/06/2010
Location : Merata sebab selalu outstation

Back to top Go down

Re: Sembang Kosong

Post  Deto_8 on Tue Jun 15, 2010 1:10 pm

MD wrote:
Yassin wrote:Hari ini kawan kebizian yang amat huhuhu..namun sempat juge jenguk kemari. Mad

Yassin,
semalam kawan makan nangka,keknya ada orang lain yang kena getahnya hehehee....

tima kasihlah sudi jengok pcc yang tak sebaper ni...

md, makan nangka sorang2 ke..

_________________
bangga menjadi pioneer....bangga juga melihat orang lain berjaya...TAHNIAH!

Deto_8
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 5641
Points : 6570
Join date : 11/04/2009
Location : Saujana Utama & Jengka 3 [PCC 003]

Back to top Go down

Re: Sembang Kosong

Post  MD on Tue Jun 15, 2010 1:13 pm

Deto_8 wrote:
MD wrote:
Yassin wrote:Hari ini kawan kebizian yang amat huhuhu..namun sempat juge jenguk kemari. Mad

Yassin,
semalam kawan makan nangka,keknya ada orang lain yang kena getahnya hehehee....

tima kasihlah sudi jengok pcc yang tak sebaper ni...

md, makan nangka sorang2 ke..

PCC boleh jadi terapi pada yang memerlukan,insya Allah...
ada banyak posting yang boleh membuatkan kita gelak sorang sorang...

p/s - nangka dari jengka 6 hehehehe

_________________
Muka nampak Garang,Dalam Hati ada Taman....

MD
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 4886
Points : 5166
Join date : 15/04/2009
Location : U5 Shah Alam/Jengka 4

Back to top Go down

Re: Sembang Kosong

Post  ozzy on Tue Jun 15, 2010 1:15 pm

MD wrote:
Deto_8 wrote:
MD wrote:
Yassin wrote:Hari ini kawan kebizian yang amat huhuhu..namun sempat juge jenguk kemari. Mad

Yassin,
semalam kawan makan nangka,keknya ada orang lain yang kena getahnya hehehee....

tima kasihlah sudi jengok pcc yang tak sebaper ni...

md, makan nangka sorang2 ke..

PCC boleh jadi terapi pada yang memerlukan,insya Allah...
ada banyak posting yang boleh membuatkan kita gelak sorang sorang...

p/s - nangka dari jengka 6 hehehehe


ehemm...lepas ke jengka 6 peginya..manis2 ke nangka sana...setau koi nangka jengka 4 kalau kena terus melekat..ekekeke

ozzy
Skuad Terjah PCC
Skuad Terjah PCC

Posts : 2216
Points : 2310
Join date : 21/05/2009
Location : Jengka 6, PJ

Back to top Go down

Re: Sembang Kosong

Post  Yassin on Tue Jun 15, 2010 1:20 pm

Deto_8 wrote:
MD wrote:
Yassin wrote:Hari ini kawan kebizian yang amat huhuhu..namun sempat juge jenguk kemari. Mad

Yassin,
semalam kawan makan nangka,keknya ada orang lain yang kena getahnya hehehee....

tima kasihlah sudi jengok pcc yang tak sebaper ni...

md, makan nangka sorang2 ke..

MD - aok tak sapu minyak masak dulu ker hehehe...
Deto - Tak seberapa tu tak pe tapi ttp berselara kalau umpama makanan tu. Very Happy

Yassin
PCC Jerantut
PCC Jerantut

Posts : 2708
Points : 3033
Join date : 12/08/2009
Location : Bandar Jerantut [PCC084]

http://www.pahangcommunity.com

Back to top Go down

Re: Sembang Kosong

Post  MD on Tue Jun 15, 2010 1:20 pm

ozzy wrote:
ehemm...lepas ke jengka 6 peginya..manis2 ke nangka sana...setau koi nangka jengka 4 kalau kena terus melekat..ekekeke

Ozzy,
dolu dolu nangkanya memang baik buahnya,tapi sekarang dah 2010...,kalau tuan rumah jaga pokoknya harap masih ok lagi...

p/s - jangan terbuai sangat dengan kisah kisah lama tu,hidup perlu diteruskan ....
Laughing

_________________
Muka nampak Garang,Dalam Hati ada Taman....

MD
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 4886
Points : 5166
Join date : 15/04/2009
Location : U5 Shah Alam/Jengka 4

Back to top Go down

Re: Sembang Kosong

Post  CT Gurlz on Tue Jun 15, 2010 1:22 pm

hari ni sakit kepala...selsema...sakit perot...
bangun pagi tadi dah terasa semua tu...
adehhhhhh...

CT Gurlz
JKK Kampung
JKK Kampung

Posts : 215
Points : 219
Join date : 10/06/2010
Location : Merata sebab selalu outstation

Back to top Go down

Re: Sembang Kosong

Post  SailorMoon on Tue Jun 15, 2010 1:23 pm

Yassin wrote:
Deto_8 wrote:
MD wrote:
Yassin wrote:Hari ini kawan kebizian yang amat huhuhu..namun sempat juge jenguk kemari.

Yassin,
semalam kawan makan nangka,keknya ada orang lain yang kena getahnya hehehee....

tima kasihlah sudi jengok pcc yang tak sebaper ni...

md, makan nangka sorang2 ke..

MD - aok tak sapu minyak masak dulu ker hehehe...
Deto - Tak seberapa tu tak pe tapi ttp berselara kalau umpama makanan tu.

betul3x...musim2 ngantok camni,bukak pcc trus segar mata...
sesambil la wat kije...

SailorMoon
Tok Penghulu
Tok Penghulu

Posts : 1071
Points : 1110
Join date : 22/02/2010
Location : Pekan - Sepang - Sg Petani

http://fiverobindas.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Sembang Kosong

Post  ozzy on Tue Jun 15, 2010 1:24 pm

MD wrote:
ozzy wrote:
ehemm...lepas ke jengka 6 peginya..manis2 ke nangka sana...setau koi nangka jengka 4 kalau kena terus melekat..ekekeke

Ozzy,
dolu dolu nangkanya memang baik buahnya,tapi sekarang dah 2010...,kalau tuan rumah jaga pokoknya harap masih ok lagi...

p/s - jangan terbuai sangat dengan kisah kisah lama tu,hidup perlu diteruskan ....
Laughing

koi doh lama elak makan nangka..byk angin hehe

ozzy
Skuad Terjah PCC
Skuad Terjah PCC

Posts : 2216
Points : 2310
Join date : 21/05/2009
Location : Jengka 6, PJ

Back to top Go down

Re: Sembang Kosong

Post  ozzy on Tue Jun 15, 2010 1:26 pm

CT Gurlz wrote:hari ni sakit kepala...selsema...sakit perot...
bangun pagi tadi dah terasa semua tu...
adehhhhhh...

benda ni jadi lepas jumpa MD ke ... Shocked

ozzy
Skuad Terjah PCC
Skuad Terjah PCC

Posts : 2216
Points : 2310
Join date : 21/05/2009
Location : Jengka 6, PJ

Back to top Go down

Re: Sembang Kosong

Post  SailorMoon on Tue Jun 15, 2010 1:28 pm

MD wrote:
ozzy wrote:
ehemm...lepas ke jengka 6 peginya..manis2 ke nangka sana...setau koi nangka jengka 4 kalau kena terus melekat..ekekeke

Ozzy,
dolu dolu nangkanya memang baik buahnya,tapi sekarang dah 2010...,kalau tuan rumah jaga pokoknya harap masih ok lagi...

p/s - jangan terbuai sangat dengan kisah kisah lama tu,hidup perlu diteruskan ....

ni bkn citer sal nangka dah ni...

SailorMoon
Tok Penghulu
Tok Penghulu

Posts : 1071
Points : 1110
Join date : 22/02/2010
Location : Pekan - Sepang - Sg Petani

http://fiverobindas.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Sembang Kosong

Post  Yassin on Tue Jun 15, 2010 1:30 pm

CT Gurlz wrote:hari ni sakit kepala...selsema...sakit perot...
bangun pagi tadi dah terasa semua tu...
adehhhhhh...

Ada berasa loye mual dan muntah-muntah tak ?? Razz

Pasti keracunan makanan tu huhuhuhu.............
...


Last edited by Yassin on Tue Jun 15, 2010 1:33 pm; edited 1 time in total

Yassin
PCC Jerantut
PCC Jerantut

Posts : 2708
Points : 3033
Join date : 12/08/2009
Location : Bandar Jerantut [PCC084]

http://www.pahangcommunity.com

Back to top Go down

Re: Sembang Kosong

Post  ozzy on Tue Jun 15, 2010 1:31 pm

SailorMoon wrote:
MD wrote:
ozzy wrote:
ehemm...lepas ke jengka 6 peginya..manis2 ke nangka sana...setau koi nangka jengka 4 kalau kena terus melekat..ekekeke

Ozzy,
dolu dolu nangkanya memang baik buahnya,tapi sekarang dah 2010...,kalau tuan rumah jaga pokoknya harap masih ok lagi...

p/s - jangan terbuai sangat dengan kisah kisah lama tu,hidup perlu diteruskan ....

ni bkn citer sal nangka dah ni...

betul la SM...nangka madu..ekekeke

ozzy
Skuad Terjah PCC
Skuad Terjah PCC

Posts : 2216
Points : 2310
Join date : 21/05/2009
Location : Jengka 6, PJ

Back to top Go down

Re: Sembang Kosong

Post  CT Gurlz on Tue Jun 15, 2010 1:32 pm

ozzy wrote:
CT Gurlz wrote:hari ni sakit kepala...selsema...sakit perot...
bangun pagi tadi dah terasa semua tu...
adehhhhhh...

benda ni jadi lepas jumpa MD ke ... Shocked

ozzy ni...bila plak la ct jumpa MD...
mlm td ct tgk bola kat bristo assalam...
agaknya mkn sambal kat sana kot...

CT Gurlz
JKK Kampung
JKK Kampung

Posts : 215
Points : 219
Join date : 10/06/2010
Location : Merata sebab selalu outstation

Back to top Go down

Re: Sembang Kosong

Post  SailorMoon on Tue Jun 15, 2010 1:32 pm

Yassin wrote:
CT Gurlz wrote:hari ni sakit kepala...selsema...sakit perot...
bangun pagi tadi dah terasa semua tu...
adehhhhhh...

Ada berasa loye mual dan muntah-muntak tak ??

Pasti keracunan makanan tu huhuhuhu.............
...

huh,saspen jer soklan pak tawang tu...hahaha
CT, sama la,koi pun selesema tp dh nak baik nih...

SailorMoon
Tok Penghulu
Tok Penghulu

Posts : 1071
Points : 1110
Join date : 22/02/2010
Location : Pekan - Sepang - Sg Petani

http://fiverobindas.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Sembang Kosong

Post  ozzy on Tue Jun 15, 2010 1:32 pm

Yassin wrote:
CT Gurlz wrote:hari ni sakit kepala...selsema...sakit perot...
bangun pagi tadi dah terasa semua tu...
adehhhhhh...

Ada berasa loye mual dan muntah-muntak tak ?? Razz

Pasti keracunan makanan tu huhuhuhu.............
...

Kabonya lepas jumpa MD jadi gitu...ahh sudohh

ozzy
Skuad Terjah PCC
Skuad Terjah PCC

Posts : 2216
Points : 2310
Join date : 21/05/2009
Location : Jengka 6, PJ

Back to top Go down

Re: Sembang Kosong

Post  Yassin on Tue Jun 15, 2010 1:34 pm

ozzy wrote:
Yassin wrote:
CT Gurlz wrote:hari ni sakit kepala...selsema...sakit perot...
bangun pagi tadi dah terasa semua tu...
adehhhhhh...

Ada berasa loye mual dan muntah-muntak tak ?? Razz

Pasti keracunan makanan tu huhuhuhu.............
...

Kabonya lepas jumpa MD jadi gitu...ahh sudohh

ha..haa...haa..tak tau MD buat larikkkkkkkkkkkk......

Yassin
PCC Jerantut
PCC Jerantut

Posts : 2708
Points : 3033
Join date : 12/08/2009
Location : Bandar Jerantut [PCC084]

http://www.pahangcommunity.com

Back to top Go down

Re: Sembang Kosong

Post  CT Gurlz on Tue Jun 15, 2010 1:34 pm

Yassin wrote:
CT Gurlz wrote:hari ni sakit kepala...selsema...sakit perot...
bangun pagi tadi dah terasa semua tu...
adehhhhhh...

Ada berasa loye mual dan muntah-muntak tak ?? Razz

Pasti keracunan makanan tu huhuhuhu.............
...

xda plak rasa mcm tu abg yassin...
tapi kepala ni sakit plak...
selsema mmg dah 2 minggu x baik lg..
sakit perot plak mmg ct ada kanser perot (terus terang dh msuk 3 thn)
dh mmg nak sakit agaknya..

CT Gurlz
JKK Kampung
JKK Kampung

Posts : 215
Points : 219
Join date : 10/06/2010
Location : Merata sebab selalu outstation

Back to top Go down

Re: Sembang Kosong

Post  Sponsored content Today at 5:51 pm


Sponsored content


Back to top Go down

Page 37 of 40 Previous  1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40  Next

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum