Selamat Datang ke Komuniti Anak Pahang. Forum untuk apa jua berkaitan dengan negeri tercinta

Terima kasih atas sokongan
Log in

I forgot my password

MALAYSIA FUTSAL E-FANS & MEDIA 2010

Wed Apr 07, 2010 5:53 pm by Deto_8

Futsal E-fans & Media Edisi Ketiga Tahun 2010 dijangka diadakan pada 5hb June 2010, Sabtu.

Insya Allah PCC akan menghantar 1 team....

Meeting penyelarasan akan dibuat dalam masa terdekat.


Comments: 42

PCC MENYOKONG KEMPEN HARAPAN TANPA SUARA - KAMI PRIHATIN

Wed Apr 28, 2010 1:25 pm by sakur@86



Comments: 19

Facebook
Pahang Community on Facebook
Pahang Sports Zone FB
Pahang Sports Zone on Facebook

Sembang Kosong

Page 38 of 40 Previous  1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40  Next

View previous topic View next topic Go down

Re: Sembang Kosong

Post  SailorMoon on Tue Jun 15, 2010 1:35 pm

ozzy wrote:
Yassin wrote:
CT Gurlz wrote:hari ni sakit kepala...selsema...sakit perot...
bangun pagi tadi dah terasa semua tu...
adehhhhhh...

Ada berasa loye mual dan muntah-muntak tak ??

Pasti keracunan makanan tu huhuhuhu.............
...

Kabonya lepas jumpa MD jadi gitu...ahh sudohh

Terjahan Bermula...

SailorMoon
Tok Penghulu
Tok Penghulu

Posts : 1071
Points : 1110
Join date : 22/02/2010
Location : Pekan - Sepang - Sg Petani

http://fiverobindas.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Sembang Kosong

Post  ozzy on Tue Jun 15, 2010 1:35 pm

CT Gurlz wrote:
ozzy wrote:
CT Gurlz wrote:hari ni sakit kepala...selsema...sakit perot...
bangun pagi tadi dah terasa semua tu...
adehhhhhh...

benda ni jadi lepas jumpa MD ke ... Shocked

ozzy ni...bila plak la ct jumpa MD...
mlm td ct tgk bola kat bristo assalam...
agaknya mkn sambal kat sana kot...

hehe...cer tanya tokey kedai tu..sambal thn bila punya

ozzy
Skuad Terjah PCC
Skuad Terjah PCC

Posts : 2216
Points : 2310
Join date : 21/05/2009
Location : Jengka 6, PJ

Back to top Go down

Re: Sembang Kosong

Post  CT Gurlz on Tue Jun 15, 2010 1:35 pm

SailorMoon wrote:
Yassin wrote:
CT Gurlz wrote:hari ni sakit kepala...selsema...sakit perot...
bangun pagi tadi dah terasa semua tu...
adehhhhhh...

Ada berasa loye mual dan muntah-muntak tak ??

Pasti keracunan makanan tu huhuhuhu.............
...

huh,saspen jer soklan pak tawang tu...hahaha
CT, sama la,koi pun selesema tp dh nak baik nih...

ct x baik2 lg la...agaknya sbb ct pn xleh mkn ubat mcm tu jer...tu yg susah nak baik..

CT Gurlz
JKK Kampung
JKK Kampung

Posts : 215
Points : 219
Join date : 10/06/2010
Location : Merata sebab selalu outstation

Back to top Go down

Re: Sembang Kosong

Post  ozzy on Tue Jun 15, 2010 1:36 pm

SailorMoon wrote:
ozzy wrote:
Yassin wrote:
CT Gurlz wrote:hari ni sakit kepala...selsema...sakit perot...
bangun pagi tadi dah terasa semua tu...
adehhhhhh...

Ada berasa loye mual dan muntah-muntak tak ??

Pasti keracunan makanan tu huhuhuhu.............
...

Kabonya lepas jumpa MD jadi gitu...ahh sudohh

Terjahan Bermula...

pelan2 SM..tgk rentak dulu... Very Happy

ozzy
Skuad Terjah PCC
Skuad Terjah PCC

Posts : 2216
Points : 2310
Join date : 21/05/2009
Location : Jengka 6, PJ

Back to top Go down

Re: Sembang Kosong

Post  Yassin on Tue Jun 15, 2010 1:36 pm

CT Gurlz wrote:

xda plak rasa mcm tu abg yassin...
tapi kepala ni sakit plak...
selsema mmg dah 2 minggu x baik lg..
sakit perot plak mmg ct ada kanser perot (terus terang dh msuk 3 thn)
dh mmg nak sakit agaknya..

Oit baik aok bawak gi chek..kut ada apa2 dalam perut tu (tak minta laa kan) yg pasti kena buat pemeriksaan juga tu...

Yassin
PCC Jerantut
PCC Jerantut

Posts : 2708
Points : 3033
Join date : 12/08/2009
Location : Bandar Jerantut [PCC084]

http://www.pahangcommunity.com

Back to top Go down

Re: Sembang Kosong

Post  CT Gurlz on Tue Jun 15, 2010 1:37 pm

Yassin wrote:
ozzy wrote:
Yassin wrote:
CT Gurlz wrote:hari ni sakit kepala...selsema...sakit perot...
bangun pagi tadi dah terasa semua tu...
adehhhhhh...

Ada berasa loye mual dan muntah-muntak tak ?? Razz

Pasti keracunan makanan tu huhuhuhu.............
...

Kabonya lepas jumpa MD jadi gitu...ahh sudohh

ha..haa...haa..tak tau MD buat larikkkkkkkkkkkk......

fitnahan...x baik tau...

CT Gurlz
JKK Kampung
JKK Kampung

Posts : 215
Points : 219
Join date : 10/06/2010
Location : Merata sebab selalu outstation

Back to top Go down

Re: Sembang Kosong

Post  CT Gurlz on Tue Jun 15, 2010 1:39 pm

Yassin wrote:
CT Gurlz wrote:

xda plak rasa mcm tu abg yassin...
tapi kepala ni sakit plak...
selsema mmg dah 2 minggu x baik lg..
sakit perot plak mmg ct ada kanser perot (terus terang dh msuk 3 thn)
dh mmg nak sakit agaknya..

Oit baik aok bawak gi chek..kut ada apa2 dalam perut tu (tak minta laa kan) yg pasti kena buat pemeriksaan juga tu...

jap lg ct pergi la abg yassin..
lg pun esok mmg kena p NCI checkup kanser..

ct suka terus terang ....xda niat nak raih simpati atas sakit yg ada...jgn slah sangka yer....dulu mmg ct sndiri susah nak trima tp kena hadapi kenyataan hidup dgn redha...

CT Gurlz
JKK Kampung
JKK Kampung

Posts : 215
Points : 219
Join date : 10/06/2010
Location : Merata sebab selalu outstation

Back to top Go down

Re: Sembang Kosong

Post  Yassin on Tue Jun 15, 2010 1:42 pm

CT Gurlz wrote:
Yassin wrote:
CT Gurlz wrote:

xda plak rasa mcm tu abg yassin...
tapi kepala ni sakit plak...
selsema mmg dah 2 minggu x baik lg..
sakit perot plak mmg ct ada kanser perot (terus terang dh msuk 3 thn)
dh mmg nak sakit agaknya..

Oit baik aok bawak gi chek..kut ada apa2 dalam perut tu (tak minta laa kan) yg pasti kena buat pemeriksaan juga tu...

jap lg ct pergi la abg yassin..
lg pun esok mmg kena p NCI checkup kanser..

ct suka terus terang ....xda niat nak raih simpati atas sakit yg ada...jgn slah sangka yer....dulu mmg ct sndiri susah nak trima tp kena hadapi kenyataan hidup dgn redha...

Setiap penyakit itu ada ubatnya.
**yang lain gurau-gurauan aje...hehehe Razz

Yassin
PCC Jerantut
PCC Jerantut

Posts : 2708
Points : 3033
Join date : 12/08/2009
Location : Bandar Jerantut [PCC084]

http://www.pahangcommunity.com

Back to top Go down

Re: Sembang Kosong

Post  ozzy on Tue Jun 15, 2010 1:43 pm

CT Gurlz wrote:
Yassin wrote:
CT Gurlz wrote:

xda plak rasa mcm tu abg yassin...
tapi kepala ni sakit plak...
selsema mmg dah 2 minggu x baik lg..
sakit perot plak mmg ct ada kanser perot (terus terang dh msuk 3 thn)
dh mmg nak sakit agaknya..

Oit baik aok bawak gi chek..kut ada apa2 dalam perut tu (tak minta laa kan) yg pasti kena buat pemeriksaan juga tu...

jap lg ct pergi la abg yassin..
lg pun esok mmg kena p NCI checkup kanser..

ct suka terus terang ....xda niat nak raih simpati atas sakit yg ada...jgn slah sangka yer....dulu mmg ct sndiri susah nak trima tp kena hadapi kenyataan hidup dgn redha...


i like...mungkin ada sesiapa yg boleh tlg cik ct kita ni..tok pawang cer telek2 kan dr jerantut sana..ke nok kena gi sana? erkk...ct ni dah kawin ke belom ?? Shocked

ozzy
Skuad Terjah PCC
Skuad Terjah PCC

Posts : 2216
Points : 2310
Join date : 21/05/2009
Location : Jengka 6, PJ

Back to top Go down

Re: Sembang Kosong

Post  SailorMoon on Tue Jun 15, 2010 1:49 pm

MD, prob berulang...
xleh komen ttg kempen berforum tu...
admin jer bleh...

SailorMoon
Tok Penghulu
Tok Penghulu

Posts : 1071
Points : 1110
Join date : 22/02/2010
Location : Pekan - Sepang - Sg Petani

http://fiverobindas.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Sembang Kosong

Post  MD on Tue Jun 15, 2010 1:50 pm

CT Gurlz wrote:
Yassin wrote:
ozzy wrote:
Yassin wrote:
CT Gurlz wrote:hari ni sakit kepala...selsema...sakit perot...
bangun pagi tadi dah terasa semua tu...
adehhhhhh...

Ada berasa loye mual dan muntah-muntak tak ?? Razz

Pasti keracunan makanan tu huhuhuhu.............
...

Kabonya lepas jumpa MD jadi gitu...ahh sudohh

ha..haa...haa..tak tau MD buat larikkkkkkkkkkkk......

fitnahan...x baik tau...


last last nama kawan jugok yang naik... Laughing

_________________
Muka nampak Garang,Dalam Hati ada Taman....

MD
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 4886
Points : 5166
Join date : 15/04/2009
Location : U5 Shah Alam/Jengka 4

Back to top Go down

Re: Sembang Kosong

Post  Yassin on Tue Jun 15, 2010 1:51 pm

ozzy wrote:
CT Gurlz wrote:
Yassin wrote:
CT Gurlz wrote:

xda plak rasa mcm tu abg yassin...
tapi kepala ni sakit plak...
selsema mmg dah 2 minggu x baik lg..
sakit perot plak mmg ct ada kanser perot (terus terang dh msuk 3 thn)
dh mmg nak sakit agaknya..

Oit baik aok bawak gi chek..kut ada apa2 dalam perut tu (tak minta laa kan) yg pasti kena buat pemeriksaan juga tu...

jap lg ct pergi la abg yassin..
lg pun esok mmg kena p NCI checkup kanser..

ct suka terus terang ....xda niat nak raih simpati atas sakit yg ada...jgn slah sangka yer....dulu mmg ct sndiri susah nak trima tp kena hadapi kenyataan hidup dgn redha...


i like...mungkin ada sesiapa yg boleh tlg cik ct kita ni..tok pawang cer telek2 kan dr jerantut sana..ke nok kena gi sana? erkk...ct ni dah kawin ke belom ?? Shocked

Hehehehe nok nelik nie hok payoh nyer weh...skg nei banyok het Tok bomor pedeoh hehehe..nyer bantai nelik ker bender lain haruuu...

Yassin
PCC Jerantut
PCC Jerantut

Posts : 2708
Points : 3033
Join date : 12/08/2009
Location : Bandar Jerantut [PCC084]

http://www.pahangcommunity.com

Back to top Go down

Re: Sembang Kosong

Post  CT Gurlz on Tue Jun 15, 2010 1:51 pm

Yassin wrote:Setiap penyakit itu ada ubatnya.
**yang lain gurau-gurauan aje...hehehe Razz

ct tau...sbb tu ct selalu hepi...aktif mcm biasa...kalo sakit ct makan ubat...xmo pikir ttg tu, nanti jadi murung...


ozzy wrote:
i like...mungkin ada sesiapa yg boleh tlg cik ct kita ni..tok pawang cer telek2 kan dr jerantut sana..ke nok kena gi sana? erkk...ct ni dah kawin ke belom ?? Shocked

hehehe...kena g sana tu g mana ozzy..?
ct kawin nanti bila ozzy pinang ct yer....hikhikhik...

CT Gurlz
JKK Kampung
JKK Kampung

Posts : 215
Points : 219
Join date : 10/06/2010
Location : Merata sebab selalu outstation

Back to top Go down

Re: Sembang Kosong

Post  MD on Tue Jun 15, 2010 1:52 pm

SailorMoon wrote:MD, prob berulang...
xleh komen ttg kempen berforum tu...
admin jer bleh...

ok ok...

_________________
Muka nampak Garang,Dalam Hati ada Taman....

MD
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 4886
Points : 5166
Join date : 15/04/2009
Location : U5 Shah Alam/Jengka 4

Back to top Go down

Re: Sembang Kosong

Post  CT Gurlz on Tue Jun 15, 2010 1:53 pm

Yassin wrote:
ozzy wrote:i like...mungkin ada sesiapa yg boleh tlg cik ct kita ni..tok pawang cer telek2 kan dr jerantut sana..ke nok kena gi sana? erkk...ct ni dah kawin ke belom ?? Shocked

Hehehehe nok nelik nie hok payoh nyer weh...skg nei banyok het Tok bomor pedeoh hehehe..nyer bantai nelik ker bender lain haruuu...

Byg juga tok bomom PENIPU zaman ni... Very Happy

CT Gurlz
JKK Kampung
JKK Kampung

Posts : 215
Points : 219
Join date : 10/06/2010
Location : Merata sebab selalu outstation

Back to top Go down

Re: Sembang Kosong

Post  Yassin on Tue Jun 15, 2010 1:54 pm

CT Gurlz wrote:

ozzy wrote:
i like...mungkin ada sesiapa yg boleh tlg cik ct kita ni..tok pawang cer telek2 kan dr jerantut sana..ke nok kena gi sana? erkk...ct ni dah kawin ke belom ?? Shocked

hehehe...kena g sana tu g mana ozzy..?
ct kawin nanti bila ozzy pinang ct yer....hikhikhik...

Ozzy - Sudoh kije laa mung hambe dok tau....... Razz

Yassin
PCC Jerantut
PCC Jerantut

Posts : 2708
Points : 3033
Join date : 12/08/2009
Location : Bandar Jerantut [PCC084]

http://www.pahangcommunity.com

Back to top Go down

Re: Sembang Kosong

Post  ozzy on Tue Jun 15, 2010 1:55 pm

CT Gurlz wrote:
Yassin wrote:Setiap penyakit itu ada ubatnya.
**yang lain gurau-gurauan aje...hehehe Razz

ct tau...sbb tu ct selalu hepi...aktif mcm biasa...kalo sakit ct makan ubat...xmo pikir ttg tu, nanti jadi murung...


ozzy wrote:
i like...mungkin ada sesiapa yg boleh tlg cik ct kita ni..tok pawang cer telek2 kan dr jerantut sana..ke nok kena gi sana? erkk...ct ni dah kawin ke belom ?? Shocked

hehehe...kena g sana tu g mana ozzy..?
ct kawin nanti bila ozzy tolong pinang ct yer....hikhikhik...

kena gi jerantut kalau nak berubat...perkakas dia seme kat sana...

Very Happy

ozzy
Skuad Terjah PCC
Skuad Terjah PCC

Posts : 2216
Points : 2310
Join date : 21/05/2009
Location : Jengka 6, PJ

Back to top Go down

Re: Sembang Kosong

Post  ozzy on Tue Jun 15, 2010 1:57 pm

Yassin wrote:

Ozzy - Sudoh kije laa mung hambe dok tau....... Razz

huh...x dan kwn nak pancung..dia sambo dulu..ekekeke

ozzy
Skuad Terjah PCC
Skuad Terjah PCC

Posts : 2216
Points : 2310
Join date : 21/05/2009
Location : Jengka 6, PJ

Back to top Go down

Re: Sembang Kosong

Post  SailorMoon on Tue Jun 15, 2010 2:00 pm

Yassin wrote:
CT Gurlz wrote:

ozzy wrote:
i like...mungkin ada sesiapa yg boleh tlg cik ct kita ni..tok pawang cer telek2 kan dr jerantut sana..ke nok kena gi sana? erkk...ct ni dah kawin ke belom ??

hehehe...kena g sana tu g mana ozzy..?
ct kawin nanti bila ozzy pinang ct yer....hikhikhik...

Ozzy - Sudoh kije laa mung hambe dok tau.......

muehehe...koi dh rase seram sejuk jer nih...

SailorMoon
Tok Penghulu
Tok Penghulu

Posts : 1071
Points : 1110
Join date : 22/02/2010
Location : Pekan - Sepang - Sg Petani

http://fiverobindas.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Sembang Kosong

Post  Yassin on Tue Jun 15, 2010 2:01 pm

ozzy wrote:
CT Gurlz wrote:
Yassin wrote:Setiap penyakit itu ada ubatnya.
**yang lain gurau-gurauan aje...hehehe Razz

ct tau...sbb tu ct selalu hepi...aktif mcm biasa...kalo sakit ct makan ubat...xmo pikir ttg tu, nanti jadi murung...


ozzy wrote:
i like...mungkin ada sesiapa yg boleh tlg cik ct kita ni..tok pawang cer telek2 kan dr jerantut sana..ke nok kena gi sana? erkk...ct ni dah kawin ke belom ?? Shocked

hehehe...kena g sana tu g mana ozzy..?
ct kawin nanti bila ozzy tolong pinang ct yer....hikhikhik...

kena gi jerantut kalau nak berubat...perkakas dia seme kat sana...

Very Happy

Heheheh kalau nak TOLONG gitu biar pekakas kawan bawak kesana aje huhuhu... Razz

Yassin
PCC Jerantut
PCC Jerantut

Posts : 2708
Points : 3033
Join date : 12/08/2009
Location : Bandar Jerantut [PCC084]

http://www.pahangcommunity.com

Back to top Go down

Re: Sembang Kosong

Post  MD on Tue Jun 15, 2010 2:03 pm

Yassin wrote:
[/color] gitu biar pekakas kawan bawak kesana aje huhuhu... Razz

kawan pun boleh tolong pegang... Laughing

_________________
Muka nampak Garang,Dalam Hati ada Taman....

MD
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 4886
Points : 5166
Join date : 15/04/2009
Location : U5 Shah Alam/Jengka 4

Back to top Go down

Re: Sembang Kosong

Post  Yassin on Tue Jun 15, 2010 2:04 pm

SailorMoon wrote:
Yassin wrote:
CT Gurlz wrote:

ozzy wrote:
i like...mungkin ada sesiapa yg boleh tlg cik ct kita ni..tok pawang cer telek2 kan dr jerantut sana..ke nok kena gi sana? erkk...ct ni dah kawin ke belom ??

hehehe...kena g sana tu g mana ozzy..?
ct kawin nanti bila ozzy pinang ct yer....hikhikhik...

Ozzy - Sudoh kije laa mung hambe dok tau.......

muehehe...koi dh rase seram sejuk jer nih...

Kawan x de bender rasa pun... panas aje hehehehe.......... Razz

Yassin
PCC Jerantut
PCC Jerantut

Posts : 2708
Points : 3033
Join date : 12/08/2009
Location : Bandar Jerantut [PCC084]

http://www.pahangcommunity.com

Back to top Go down

Re: Sembang Kosong

Post  SailorMoon on Tue Jun 15, 2010 4:43 pm

Yassin wrote:
SailorMoon wrote:
Yassin wrote:
CT Gurlz wrote:

ozzy wrote:
i like...mungkin ada sesiapa yg boleh tlg cik ct kita ni..tok pawang cer telek2 kan dr jerantut sana..ke nok kena gi sana? erkk...ct ni dah kawin ke belom ??

hehehe...kena g sana tu g mana ozzy..?
ct kawin nanti bila ozzy pinang ct yer....hikhikhik...

Ozzy - Sudoh kije laa mung hambe dok tau.......

muehehe...koi dh rase seram sejuk jer nih...

Kawan x de bender rasa pun... panas aje hehehehe..........

aok byk ilmu Abg Yassin...
manjang cool...hakhak...

SailorMoon
Tok Penghulu
Tok Penghulu

Posts : 1071
Points : 1110
Join date : 22/02/2010
Location : Pekan - Sepang - Sg Petani

http://fiverobindas.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Sembang Kosong

Post  SailorMoon on Tue Jun 15, 2010 4:44 pm

tumpang memboya mengulor kat sini jap yek...

SailorMoon
Tok Penghulu
Tok Penghulu

Posts : 1071
Points : 1110
Join date : 22/02/2010
Location : Pekan - Sepang - Sg Petani

http://fiverobindas.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Sembang Kosong

Post  Cik_N on Tue Jun 15, 2010 4:47 pm

SailorMoon wrote:tumpang memboya mengulor kat sini jap yek...

sila2 en cik SM.. koi tgh kacau bubur kacang ijau nihh... kang boleh kita sesama._____ hehehehe

Cik_N
Tok Empat
Tok Empat

Posts : 898
Points : 940
Join date : 28/11/2009
Location : Temerloh

http://cikkelisa.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Sembang Kosong

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 38 of 40 Previous  1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40  Next

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum