Selamat Datang ke Komuniti Anak Pahang. Forum untuk apa jua berkaitan dengan negeri tercinta

Terima kasih atas sokongan
Log in

I forgot my password

MALAYSIA FUTSAL E-FANS & MEDIA 2010

Wed Apr 07, 2010 5:53 pm by Deto_8

Futsal E-fans & Media Edisi Ketiga Tahun 2010 dijangka diadakan pada 5hb June 2010, Sabtu.

Insya Allah PCC akan menghantar 1 team....

Meeting penyelarasan akan dibuat dalam masa terdekat.


Comments: 42

PCC MENYOKONG KEMPEN HARAPAN TANPA SUARA - KAMI PRIHATIN

Wed Apr 28, 2010 1:25 pm by sakur@86



Comments: 19

Facebook
Pahang Community on Facebook
Pahang Sports Zone FB
Pahang Sports Zone on Facebook

CHELSEA :: THE BLUES

Page 2 of 31 Previous  1, 2, 3 ... 16 ... 31  Next

View previous topic View next topic Go down

Re: CHELSEA :: THE BLUES

Post  apens7 on Thu Apr 23, 2009 9:39 am

Chelsea 0 v 0 Everton

Everton battled hard tonight and showed heart from the fa cup victory over united this fa cup pre showdown ended in a draw and chelsea really needed to win here tonight a good night for united.The hosts enjoyed all the possession, but Everton had the better chances.David Moyes’ side could have won this game and a possable penalty, while Alex brought down Leighton Baines in the box but the ref waved play on.Twice Jo was sent clear on goal, first by Tim Cahill and then by Steven Pienaar, but first the Brazilian shot straight at keeper Petr Cech and then he slipped at the vital moment, fluffing his effort wide of goal.Didier Drogba could then have won it for Chelsea in injury time but his powerful effort from close range hit the bar and bounced away.

apens7
EXCO

Posts : 2343
Points : 2445
Join date : 15/04/2009

Back to top Go down

Re: CHELSEA :: THE BLUES

Post  J.Milan22 on Thu Apr 23, 2009 9:57 am

apens7 wrote:Chelsea 0 v 0 Everton

Everton battled hard tonight and showed heart from the fa cup victory over united this fa cup pre showdown ended in a draw and chelsea really needed to win here tonight a good night for united.The hosts enjoyed all the possession, but Everton had the better chances.David Moyes’ side could have won this game and a possable penalty, while Alex brought down Leighton Baines in the box but the ref waved play on.Twice Jo was sent clear on goal, first by Tim Cahill and then by Steven Pienaar, but first the Brazilian shot straight at keeper Petr Cech and then he slipped at the vital moment, fluffing his effort wide of goal.Didier Drogba could then have won it for Chelsea in injury time but his powerful effort from close range hit the bar and bounced away.

bosan layan gameee ni semalamm.... Twisted Evil Twisted Evil

J.Milan22
EXCO

Posts : 2416
Points : 2494
Join date : 14/04/2009
Location : Sempadan San Siroo.....

Back to top Go down

Re: CHELSEA :: THE BLUES

Post  apens7 on Thu Apr 23, 2009 11:47 am

mana ulasan ustad/ shark? kata DHF??? hehehe

apens7
EXCO

Posts : 2343
Points : 2445
Join date : 15/04/2009

Back to top Go down

Re: CHELSEA :: THE BLUES

Post  faisalmik on Thu Apr 23, 2009 1:56 pm

apens7 wrote:mana ulasan ustad/ shark? kata DHF??? hehehe

kuciwa gak skit dgn result ni....tapi memang sebelum ni pun tak mengharapkan sgt BPL ni...lepas kalah ngan spurs ari tu....yg penting jgn kalah mase final FA cup nanti....hehe....

faisalmik
Tok Empat
Tok Empat

Posts : 698
Points : 744
Join date : 15/04/2009
Age : 41
Location : Wangsa Maju/Teluk Baharu

http://www.tokgajah.com

Back to top Go down

Re: CHELSEA :: THE BLUES

Post  faisalmik on Thu Apr 23, 2009 1:57 pm

samdol wrote:sbnrnye dia nganjing ke fans chelsea tu..hahahha
messi, pls terrorize chelsea..kekeke

pe barang messi....hehehe....

faisalmik
Tok Empat
Tok Empat

Posts : 698
Points : 744
Join date : 15/04/2009
Age : 41
Location : Wangsa Maju/Teluk Baharu

http://www.tokgajah.com

Back to top Go down

Re: CHELSEA :: THE BLUES

Post  faisalmik on Mon Apr 27, 2009 12:33 pm

lega menang ngan West Ham w'pun 1-0 je...Cek jadi wira selamatkan penalti WH...kena menang semua game pas ni....kalu tak mau kena potong ngan Arsenal nanti....

faisalmik
Tok Empat
Tok Empat

Posts : 698
Points : 744
Join date : 15/04/2009
Age : 41
Location : Wangsa Maju/Teluk Baharu

http://www.tokgajah.com

Back to top Go down

Re: CHELSEA :: THE BLUES

Post  faisalmik on Mon Apr 27, 2009 12:36 pm

Rabu pagi lwn Barca.....harap seri pun jadi laa....1-1......

faisalmik
Tok Empat
Tok Empat

Posts : 698
Points : 744
Join date : 15/04/2009
Age : 41
Location : Wangsa Maju/Teluk Baharu

http://www.tokgajah.com

Back to top Go down

Re: CHELSEA :: THE BLUES

Post  apis11 on Mon Apr 27, 2009 1:26 pm

faisalmik wrote:Rabu pagi lwn Barca.....harap seri pun jadi laa....1-1......
mane cukup seri..
kita mesti menag Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil

apis11
Tok Empat
Tok Empat

Posts : 620
Points : 620
Join date : 10/04/2009
Age : 33
Location : Shah Alam

Back to top Go down

Re: CHELSEA :: THE BLUES

Post  apens7 on Tue Apr 28, 2009 12:35 pm

kalah teruk pagi ni.. baik tak payah bangun... wat rugi jerk... tido lagi besh..... muahahaha!

apens7
EXCO

Posts : 2343
Points : 2445
Join date : 15/04/2009

Back to top Go down

Re: CHELSEA :: THE BLUES

Post  faisalmik on Wed Apr 29, 2009 8:14 am

apis11 wrote:
faisalmik wrote:Rabu pagi lwn Barca.....harap seri pun jadi laa....1-1......
mane cukup seri..
kita mesti menag Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil

menang pe...seri je.... Very Happy

faisalmik
Tok Empat
Tok Empat

Posts : 698
Points : 744
Join date : 15/04/2009
Age : 41
Location : Wangsa Maju/Teluk Baharu

http://www.tokgajah.com

Back to top Go down

Re: CHELSEA :: THE BLUES

Post  faisalmik on Wed Apr 29, 2009 8:17 am

game pagi tadi....
























faisalmik
Tok Empat
Tok Empat

Posts : 698
Points : 744
Join date : 15/04/2009
Age : 41
Location : Wangsa Maju/Teluk Baharu

http://www.tokgajah.com

Back to top Go down

Re: CHELSEA :: THE BLUES

Post  faisalmik on Wed Apr 29, 2009 8:36 am

Chelsea grateful to defence in Barcelona draw

29.04.09 | Ian Ferris

Chelsea became the first team to prevent Barcelona scoring at Camp Nou this season with a scoreless draw in the CL semi-final first leg.

The Spanish League leaders dominated for long periods but failed to breakdown an obdurate Chelsea defence in which John Terry was outstanding.

On those occasions Barca did find a way through Petr Cech made some fine stops from Thierry Henry, Bojan and Alex Hleb.

In fact the visitors could have nicked a valuable away goal had Didier Drogba and Michael Ballack made the most of Chelsea's limited opportunities.

Terry admitted to ITV1 that whilst they may have shut-out Barcelona this time, the Spanish side are still a class outfit.

"I'm not too sure what we did right but they still had a few chances. But we kept it tight and had watched videos of them of how their wide-men come inside.

"I wouldn't say we worked them out because they still dominated possession but to get a result here is a fantastic performance.

"Now we get them back at the Bridge with a fully fit squad and the crowd behind us."

faisalmik
Tok Empat
Tok Empat

Posts : 698
Points : 744
Join date : 15/04/2009
Age : 41
Location : Wangsa Maju/Teluk Baharu

http://www.tokgajah.com

Back to top Go down

Re: CHELSEA :: THE BLUES

Post  MD on Wed Apr 29, 2009 11:11 am

thanks faisal for the Draw sms...hehehheheee

MD
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 4886
Points : 5166
Join date : 15/04/2009
Location : U5 Shah Alam/Jengka 4

Back to top Go down

Re: CHELSEA :: THE BLUES

Post  faisalmik on Mon May 04, 2009 8:41 am

berjaya meneruskan rentak kemenangan sabtu lepas....Chelsea 3 -1 Fulham....kipidap..

faisalmik
Tok Empat
Tok Empat

Posts : 698
Points : 744
Join date : 15/04/2009
Age : 41
Location : Wangsa Maju/Teluk Baharu

http://www.tokgajah.com

Back to top Go down

Re: CHELSEA :: THE BLUES

Post  apis11 on Mon May 04, 2009 9:12 am

kita akan jumpe arsenal nnt..heheheh... Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil

apis11
Tok Empat
Tok Empat

Posts : 620
Points : 620
Join date : 10/04/2009
Age : 33
Location : Shah Alam

Back to top Go down

Re: CHELSEA :: THE BLUES

Post  Deto_8 on Mon May 04, 2009 10:41 am

apis11 wrote:kita akan jumpe arsenal nnt..heheheh... Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil

aminnnn

Deto_8
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 5641
Points : 6570
Join date : 11/04/2009
Location : Saujana Utama & Jengka 3 [PCC 003]

Back to top Go down

Re: CHELSEA :: THE BLUES

Post  faisalmik on Wed May 06, 2009 8:37 am

Deto_8 wrote:
apis11 wrote:kita akan jumpe arsenal nnt..heheheh... Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil

aminnnn

jumpe sabtu ni......

faisalmik
Tok Empat
Tok Empat

Posts : 698
Points : 744
Join date : 15/04/2009
Age : 41
Location : Wangsa Maju/Teluk Baharu

http://www.tokgajah.com

Back to top Go down

Re: CHELSEA :: THE BLUES

Post  faisalmik on Wed May 06, 2009 8:41 am

Harap ada berita gembira dari SB pagi esok untuk chelsea fan..... bounce

faisalmik
Tok Empat
Tok Empat

Posts : 698
Points : 744
Join date : 15/04/2009
Age : 41
Location : Wangsa Maju/Teluk Baharu

http://www.tokgajah.com

Back to top Go down

Re: CHELSEA :: THE BLUES

Post  apis11 on Wed May 06, 2009 11:35 am

faisalmik wrote:Harap ada berita gembira dari SB pagi esok untuk chelsea fan..... bounce
we'll march to Rome..
cheers cheers cheers

apis11
Tok Empat
Tok Empat

Posts : 620
Points : 620
Join date : 10/04/2009
Age : 33
Location : Shah Alam

Back to top Go down

Re: CHELSEA :: THE BLUES

Post  Deto_8 on Thu May 07, 2009 9:56 am

game yang paling kejam kawan pernah tengok Sad .....walaupun seri tapi tak layak....kalau kalah mutlak bolehlah diterima jugak

mati2 bertahan gol + ref berat sebelah [sepatutnya 2x Chelsea dapat penalti kena tangan] + gol minit 93.....

kawan rasa red card Barca tu ref silap Mad

Deto_8
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 5641
Points : 6570
Join date : 11/04/2009
Location : Saujana Utama & Jengka 3 [PCC 003]

Back to top Go down

Re: CHELSEA :: THE BLUES

Post  nuc84 on Thu May 07, 2009 10:10 am


pemusnah harapan Chelsea huhuhu..kejam mmg kejam..

nuc84
Tok Empat
Tok Empat

Posts : 539
Points : 553
Join date : 14/04/2009
Age : 32
Location : Shah Alam

http://nucspace.blogspot.com

Back to top Go down

Re: CHELSEA :: THE BLUES

Post  J.Milan22 on Thu May 07, 2009 11:33 am

Deto_8 wrote:game yang paling kejam kawan pernah tengok Sad .....walaupun seri tapi tak layak....kalau kalah mutlak bolehlah diterima jugak

mati2 bertahan gol + ref berat sebelah [sepatutnya 2x Chelsea dapat penalti kena tangan] + gol minit 93.....

kawan rasa red card Barca tu ref silap Mad

dok kejam mane la... Twisted Evil
patut mmg barca menang pun...
control game hampir 65%...
hok penalti tu pun...kene bahu kat badan jer...
nampak sangat mase ulang tayang smula...
ballak jer beria2 cakap kene tangan...
penalti pun serba salah nak bagi coz ref dah tersalah bagi red card kat abidal...
frogba pun x abes2 nak berlakon semalam....
pe pun congratttt la barca..... Laughing Laughing

J.Milan22
EXCO

Posts : 2416
Points : 2494
Join date : 14/04/2009
Location : Sempadan San Siroo.....

Back to top Go down

Re: CHELSEA :: THE BLUES

Post  faisalmik on Thu May 07, 2009 11:48 am

dah bape musim kempunan je....musim depan kena mantapkan lagi team ni....

faisalmik
Tok Empat
Tok Empat

Posts : 698
Points : 744
Join date : 15/04/2009
Age : 41
Location : Wangsa Maju/Teluk Baharu

http://www.tokgajah.com

Back to top Go down

Re: CHELSEA :: THE BLUES

Post  Deto_8 on Thu May 07, 2009 11:53 am

JM2020 wrote:dok kejam mane la... Twisted Evil
patut mmg barca menang pun...
control game hampir 65%...
hok penalti tu pun...kene bahu kat badan jer...
nampak sangat mase ulang tayang smula...
ballak jer beria2 cakap kene tangan...
penalti pun serba salah nak bagi coz ref dah tersalah bagi red card kat abidal...
frogba pun x abes2 nak berlakon semalam....
pe pun congratttt la barca..... Laughing Laughing

bukan setakat kes ballack ni.....bab ref serba salah tu pun ada betulnya....

pendapat dari seorang penyokong Liverpool Laughing

Deto_8
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 5641
Points : 6570
Join date : 11/04/2009
Location : Saujana Utama & Jengka 3 [PCC 003]

Back to top Go down

Re: CHELSEA :: THE BLUES

Post  nuc84 on Thu May 07, 2009 12:10 pm


Happy hanya 90mint je

saat2 kehancuran the blues





xpe thn dpn leh try lg..The Reds pn akan mencuba,....hehehehe

nuc84
Tok Empat
Tok Empat

Posts : 539
Points : 553
Join date : 14/04/2009
Age : 32
Location : Shah Alam

http://nucspace.blogspot.com

Back to top Go down

Re: CHELSEA :: THE BLUES

Post  Sponsored content Today at 5:52 am


Sponsored content


Back to top Go down

Page 2 of 31 Previous  1, 2, 3 ... 16 ... 31  Next

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum