Selamat Datang ke Komuniti Anak Pahang. Forum untuk apa jua berkaitan dengan negeri tercinta

Terima kasih atas sokongan
Log in

I forgot my password

MALAYSIA FUTSAL E-FANS & MEDIA 2010

Wed Apr 07, 2010 5:53 pm by Deto_8

Futsal E-fans & Media Edisi Ketiga Tahun 2010 dijangka diadakan pada 5hb June 2010, Sabtu.

Insya Allah PCC akan menghantar 1 team....

Meeting penyelarasan akan dibuat dalam masa terdekat.


Comments: 42

PCC MENYOKONG KEMPEN HARAPAN TANPA SUARA - KAMI PRIHATIN

Wed Apr 28, 2010 1:25 pm by sakur@86



Comments: 19

Facebook
Pahang Community on Facebook
Pahang Sports Zone FB
Pahang Sports Zone on Facebook

Wanita Akhir Zaman..

View previous topic View next topic Go down

Wanita Akhir Zaman..

Post  zulkbo on Mon Mar 29, 2010 2:50 am

Islam ada menyebut bahawa rambut wanita itu adalah haram untuk dilihat lelaki, jadi kesalah tafsiran berlaku disini di mana kaum wanita lebih utamakan menutup rambutnya daripada anggota badan. Sebenarnya, maksud hukum Allah tu adalah “sedangkan rambut wanita yang takde nilai & sama dengan rambut lelaki tu pun haram, apa lagi bahagian2 wanita yang lain”. Tu sebenarnya maksud hukum ini.Begitu jugalah maksud hadis nabi S.A.W yang mengatakan bahawa umatnya akhir zaman ”Berpakaian Tapi Telanjang”. Mungkin inilah yang dimaksudkan Baginda..





***sekadar renungan..tiada kena mengena dengan yang hidup atau mati..sekadar menyampaikan kebenaran untuk kebaikan...sesamalah kita mendoakan agar ahli keluarga kita terhindar darinya..renung-renungkanlah... Cool sunny

_________________
Manusia yang dihormati ialah orang yang sentiasa menghormati orang lain..
................................جزاك اللهُ خيراً‎ ..................................
http://www.zulkbo.com/

zulkbo
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 6398
Points : 6904
Join date : 15/06/2009
Location : PCC 049

http://www.zulkbo.com/

Back to top Go down

Re: Wanita Akhir Zaman..

Post  ozzy on Mon Mar 29, 2010 11:25 am

Tengoh mandu kereta pun biasa nampok pemandangan gini...

ozzy
Skuad Terjah PCC
Skuad Terjah PCC

Posts : 2216
Points : 2310
Join date : 21/05/2009
Location : Jengka 6, PJ

Back to top Go down

Re: Wanita Akhir Zaman..

Post  zulkbo on Mon Mar 29, 2010 11:29 am

ozzy wrote:Tengoh mandu kereta pun biasa nampok pemandangan gini...

aok jangan sampai tersondol keta depan lak..he he Very Happy

_________________
Manusia yang dihormati ialah orang yang sentiasa menghormati orang lain..
................................جزاك اللهُ خيراً‎ ..................................
http://www.zulkbo.com/

zulkbo
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 6398
Points : 6904
Join date : 15/06/2009
Location : PCC 049

http://www.zulkbo.com/

Back to top Go down

Re: Wanita Akhir Zaman..

Post  ainie rashid on Mon Mar 29, 2010 12:22 pm

zulkbo wrote:
ozzy wrote:Tengoh mandu kereta pun biasa nampok pemandangan gini...

aok jangan sampai tersondol keta depan lak..he he Very Happy

Assalamualaikum...
lama tak posting..... terpanggil bila tengok gambar zul ni...

"berpakaian tapi telanjang" ade seluar.... dipendekkan di "atas" dan di"bawah".
ade kain .....dipotong sampai mikro skirt
ade baju ..... dijarangkan selagi boleh
ADE mata......... terpaksalah ku melihatnye.....

ainie rashid
JKK Kampung
JKK Kampung

Posts : 243
Points : 265
Join date : 15/12/2009
Age : 45
Location : / J 2 / Kuantan

Back to top Go down

Re: Wanita Akhir Zaman..

Post  zulkbo on Mon Mar 29, 2010 10:50 pm

ainie rashid wrote:
zulkbo wrote:
ozzy wrote:Tengoh mandu kereta pun biasa nampok pemandangan gini...

aok jangan sampai tersondol keta depan lak..he he Very Happy

Assalamualaikum...
lama tak posting..... terpanggil bila tengok gambar zul ni...

"berpakaian tapi telanjang" ade seluar.... dipendekkan di "atas" dan di"bawah".
ade kain .....dipotong sampai mikro skirt
ade baju ..... dijarangkan selagi boleh
ADE mata......... terpaksalah ku melihatnye.....

me kasih Ainie
lama tak posting
at last thread ni jugak yang aok
komen..he he.. Very Happy

_________________
Manusia yang dihormati ialah orang yang sentiasa menghormati orang lain..
................................جزاك اللهُ خيراً‎ ..................................
http://www.zulkbo.com/

zulkbo
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 6398
Points : 6904
Join date : 15/06/2009
Location : PCC 049

http://www.zulkbo.com/

Back to top Go down

Re: Wanita Akhir Zaman..

Post  Awangmaseru on Tue Mar 30, 2010 12:57 am

zul ke.... atau sesapa jua..kalau ada gambo-gambo gitu baik upload ke sini, boleh juga tamboh pemandangan bio banyok pengalaman kite.

Awangmaseru
JKK Kampung
JKK Kampung

Posts : 252
Points : 294
Join date : 30/11/2009
Age : 54
Location : ulu cheka/jerantut

http://www.mohlaweh.multiply.com

Back to top Go down

Re: Wanita Akhir Zaman..

Post  ozzy on Tue Mar 30, 2010 1:02 am

Awangmaseru wrote:zul ke.... atau sesapa jua..kalau ada gambo-gambo gitu baik upload ke sini, boleh juga tamboh pemandangan bio banyok pengalaman kite.

cer aok upload pulok..hehe

ozzy
Skuad Terjah PCC
Skuad Terjah PCC

Posts : 2216
Points : 2310
Join date : 21/05/2009
Location : Jengka 6, PJ

Back to top Go down

Re: Wanita Akhir Zaman..

Post  Awangmaseru on Tue Mar 30, 2010 1:06 am

ozzy wrote:
Awangmaseru wrote:zul ke.... atau sesapa jua..kalau ada gambo-gambo gitu baik upload ke sini, boleh juga tamboh pemandangan bio banyok pengalaman kite.

cer aok upload pulok..hehe

heee. gambo kawan teramat pribadi.. tak leh lah.

Awangmaseru
JKK Kampung
JKK Kampung

Posts : 252
Points : 294
Join date : 30/11/2009
Age : 54
Location : ulu cheka/jerantut

http://www.mohlaweh.multiply.com

Back to top Go down

Re: Wanita Akhir Zaman..

Post  cikacung on Tue Mar 30, 2010 1:09 am

Awangmaseru wrote:
ozzy wrote:
Awangmaseru wrote:zul ke.... atau sesapa jua..kalau ada gambo-gambo gitu baik upload ke sini, boleh juga tamboh pemandangan bio banyok pengalaman kite.

cer aok upload pulok..hehe

heee. gambo kawan teramat pribadi.. tak leh lah.

Kawan xleh tgk gambo gitu....mula la nak bersilat!

cikacung
JKK Kampung
JKK Kampung

Posts : 171
Points : 173
Join date : 27/09/2009
Age : 45
Location : j3/KHTP,Kulim

Back to top Go down

Re: Wanita Akhir Zaman..

Post  zulkbo on Tue Mar 30, 2010 1:11 am

cikacung wrote:
Awangmaseru wrote:
ozzy wrote:
Awangmaseru wrote:zul ke.... atau sesapa jua..kalau ada gambo-gambo gitu baik upload ke sini, boleh juga tamboh pemandangan bio banyok pengalaman kite.

cer aok upload pulok..hehe

heee. gambo kawan teramat pribadi.. tak leh lah.

Kawan xleh tgk gambo gitu....mula la nak bersilat!
seronok ke maroh aok ter?
he he.. Very Happy

_________________
Manusia yang dihormati ialah orang yang sentiasa menghormati orang lain..
................................جزاك اللهُ خيراً‎ ..................................
http://www.zulkbo.com/

zulkbo
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 6398
Points : 6904
Join date : 15/06/2009
Location : PCC 049

http://www.zulkbo.com/

Back to top Go down

Re: Wanita Akhir Zaman..

Post  zulkbo on Tue Mar 30, 2010 1:13 am

Awangmaseru wrote:zul ke.... atau sesapa jua..kalau ada gambo-gambo gitu baik upload ke sini, boleh juga tamboh pemandangan bio banyok pengalaman kite.

sesama lah buat renungan
aok pun boleh post gambo
koi ada buat tutor baru cara
upload gambo yang mudah
cer aok ke >>>

http://www.pahangcommunity.com/it-komputer-eletronik-f55/panduan-mudah-upload-gambar-guna-image-shack-t1318.htm

_________________
Manusia yang dihormati ialah orang yang sentiasa menghormati orang lain..
................................جزاك اللهُ خيراً‎ ..................................
http://www.zulkbo.com/

zulkbo
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 6398
Points : 6904
Join date : 15/06/2009
Location : PCC 049

http://www.zulkbo.com/

Back to top Go down

Re: Wanita Akhir Zaman..

Post  ozzy on Tue Mar 30, 2010 1:14 am

Awangmaseru wrote:
ozzy wrote:
Awangmaseru wrote:zul ke.... atau sesapa jua..kalau ada gambo-gambo gitu baik upload ke sini, boleh juga tamboh pemandangan bio banyok pengalaman kite.

cer aok upload pulok..hehe

heee. gambo kawan teramat pribadi.. tak leh lah.

avatar aok tu..kira boleh la kot..hehe jgn maroh

ozzy
Skuad Terjah PCC
Skuad Terjah PCC

Posts : 2216
Points : 2310
Join date : 21/05/2009
Location : Jengka 6, PJ

Back to top Go down

Re: Wanita Akhir Zaman..

Post  cikacung on Tue Mar 30, 2010 1:15 am

zulkbo wrote:
cikacung wrote:
Awangmaseru wrote:
ozzy wrote:
Awangmaseru wrote:zul ke.... atau sesapa jua..kalau ada gambo-gambo gitu baik upload ke sini, boleh juga tamboh pemandangan bio banyok pengalaman kite.

cer aok upload pulok..hehe

heee. gambo kawan teramat pribadi.. tak leh lah.

Kawan xleh tgk gambo gitu....mula la nak bersilat!
seronok ke maroh aok ter?
he he..

kwn pun x tau seronok ke maroh.... haha.....

cikacung
JKK Kampung
JKK Kampung

Posts : 171
Points : 173
Join date : 27/09/2009
Age : 45
Location : j3/KHTP,Kulim

Back to top Go down

Re: Wanita Akhir Zaman..

Post  Awangmaseru on Tue Mar 30, 2010 1:17 am

ozzy wrote:
Awangmaseru wrote:
ozzy wrote:
Awangmaseru wrote:zul ke.... atau sesapa jua..kalau ada gambo-gambo gitu baik upload ke sini, boleh juga tamboh pemandangan bio banyok pengalaman kite.

cer aok upload pulok..hehe

heee. gambo kawan teramat pribadi.. tak leh lah.

avatar aok tu..kira boleh la kot..hehe jgn maroh

boleh juga, tapi kene buka ruang utk LELAKI AKHIR ZAMAN pulok lah

Awangmaseru
JKK Kampung
JKK Kampung

Posts : 252
Points : 294
Join date : 30/11/2009
Age : 54
Location : ulu cheka/jerantut

http://www.mohlaweh.multiply.com

Back to top Go down

Re: Wanita Akhir Zaman..

Post  ozzy on Tue Mar 30, 2010 1:18 am

cikacung wrote:
Awangmaseru wrote:
ozzy wrote:
Awangmaseru wrote:zul ke.... atau sesapa jua..kalau ada gambo-gambo gitu baik upload ke sini, boleh juga tamboh pemandangan bio banyok pengalaman kite.

cer aok upload pulok..hehe

heee. gambo kawan teramat pribadi.. tak leh lah.

Kawan xleh tgk gambo gitu....mula la nak bersilat!

aok bersilat buoh mende cikacung..buoh kedepan kebelakang ke..gohik gostan gitu ke..ekekeke

ozzy
Skuad Terjah PCC
Skuad Terjah PCC

Posts : 2216
Points : 2310
Join date : 21/05/2009
Location : Jengka 6, PJ

Back to top Go down

Re: Wanita Akhir Zaman..

Post  zulkbo on Tue Mar 30, 2010 1:19 am

cikacung wrote:

kwn pun x tau seronok ke maroh.... haha.....

seronok dalam maroh ter..
he he..bisa dah ..
macam LimahCIK AINI
cakap tu.."ada mata tengok"..hu hu Razz

_________________
Manusia yang dihormati ialah orang yang sentiasa menghormati orang lain..
................................جزاك اللهُ خيراً‎ ..................................
http://www.zulkbo.com/

zulkbo
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 6398
Points : 6904
Join date : 15/06/2009
Location : PCC 049

http://www.zulkbo.com/

Back to top Go down

Re: Wanita Akhir Zaman..

Post  Sponsored content Today at 11:26 pm


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum