Selamat Datang ke Komuniti Anak Pahang. Forum untuk apa jua berkaitan dengan negeri tercinta

Terima kasih atas sokongan
Log in

I forgot my password

MALAYSIA FUTSAL E-FANS & MEDIA 2010

Wed Apr 07, 2010 5:53 pm by Deto_8

Futsal E-fans & Media Edisi Ketiga Tahun 2010 dijangka diadakan pada 5hb June 2010, Sabtu.

Insya Allah PCC akan menghantar 1 team....

Meeting penyelarasan akan dibuat dalam masa terdekat.


Comments: 42

PCC MENYOKONG KEMPEN HARAPAN TANPA SUARA - KAMI PRIHATIN

Wed Apr 28, 2010 1:25 pm by sakur@86



Comments: 19

Facebook
Pahang Community on Facebook
Pahang Sports Zone FB
Pahang Sports Zone on Facebook

Betul ke seksa jadi cikgu ni.......

Page 3 of 5 Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next

View previous topic View next topic Go down

Re: Betul ke seksa jadi cikgu ni.......

Post  zulkbo on Fri Apr 02, 2010 1:13 am

DaHLia wrote:newbie here..hehe

seksa dalam keseronokan Smile

welcome to the club "copa cabana"
cikgu dahlia..stress lagi ke? Very Happy

_________________
Manusia yang dihormati ialah orang yang sentiasa menghormati orang lain..
................................جزاك اللهُ خيراً‎ ..................................
http://www.zulkbo.com/
avatar
zulkbo
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 6398
Points : 6904
Join date : 15/06/2009
Location : PCC 049

http://www.zulkbo.com/

Back to top Go down

Re: Betul ke seksa jadi cikgu ni.......

Post  Deto_8 on Fri Apr 02, 2010 9:30 am

orang kata keje cikgu ni rileks sebenarnya....bukan sepanjang hari mengajor...berapa kelas je ada...dengan tangga gaji yang sama berbanding pekerja kerajaan yang lain, orang kata cikgu ni manja....

betul ke?...harap cikgu cikgi dapat beri sedikit penjelasan....

_________________
bangga menjadi pioneer....bangga juga melihat orang lain berjaya...TAHNIAH!
avatar
Deto_8
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 5641
Points : 6570
Join date : 11/04/2009
Location : Saujana Utama & Jengka 3 [PCC 003]

Back to top Go down

Re: Betul ke seksa jadi cikgu ni.......

Post  ozzy on Fri Apr 02, 2010 11:43 am

Deto_8 wrote:orang kata keje cikgu ni rileks sebenarnya....bukan sepanjang hari mengajor...berapa kelas je ada...dengan tangga gaji yang sama berbanding pekerja kerajaan yang lain, orang kata cikgu ni manja....

betul ke?...harap cikgu cikgi dapat beri sedikit penjelasan....

Koi dengor gitu juge..betul ke ??
avatar
ozzy
Skuad Terjah PCC
Skuad Terjah PCC

Posts : 2216
Points : 2310
Join date : 21/05/2009
Location : Jengka 6, PJ

Back to top Go down

Re: Betul ke seksa jadi cikgu ni.......

Post  SailorMoon on Fri Apr 02, 2010 1:53 pm

ozzy wrote:
Deto_8 wrote:orang kata keje cikgu ni rileks sebenarnya....bukan sepanjang hari mengajor...berapa kelas je ada...dengan tangga gaji yang sama berbanding pekerja kerajaan yang lain, orang kata cikgu ni manja....

betul ke?...harap cikgu cikgi dapat beri sedikit penjelasan....

Koi dengor gitu juge..betul ke ??

sya tau tujuan topik ini di'up'kan,
sajer nk jwb gek...
mmg la x sepanjang hari ade kelas tp buku latihan nak kena tanda,
soklan xm nk kena buat,
kelas nk kena hias,
tu belum masuk xtvt2 koko,kelab dll...
tu semua utk anak2 bgsa gak..
siapa pun kita hari ni,bermula dgn abc yg CIKGU ajar dulu...
kenang la jasa mereka... jgn guris hati mereka2 ini... Sad
avatar
SailorMoon
Tok Penghulu
Tok Penghulu

Posts : 1071
Points : 1110
Join date : 22/02/2010
Location : Pekan - Sepang - Sg Petani

http://fiverobindas.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Betul ke seksa jadi cikgu ni.......

Post  Cik_N on Fri Apr 02, 2010 4:10 pm

ozzy wrote:
Deto_8 wrote:orang kata keje cikgu ni rileks sebenarnya....bukan sepanjang hari mengajor...berapa kelas je ada...dengan tangga gaji yang sama berbanding pekerja kerajaan yang lain, orang kata cikgu ni manja....

betul ke?...harap cikgu cikgi dapat beri sedikit penjelasan....

Koi dengor gitu juge..betul ke ??

hehehe..bukan sepanjang hari mengajor? isk.. sekolah mana tu?? x penah lagi koi mendengarnya...

ok.. koi just cite skitlah yerk..

purata guru2 yg sekolah di luar bandar mcm koi ni mempunyai masa lebih kurg 34 waktu seminggu...so setiap hari boleh di katakan lebih kurang 6-7 waktu utk mengajar...

dlm 6-7 waktu sehari tu mmg ada waktu senggang nya..dah mengikut peraturan guru hendaklah meluangkan waktu senggang tersebut dengan membuat aktiviti luar bilik drjah sperti merait buku @ soalan peperiksaan, merekodkan kedatangan. membuat alat bantuan mengajar, menguruskan urusan2 hal ehwal murid mcm KWAMP n mcm2 lagila.., melatih murid2 utk pertandngan sprt syarahan/bercerita/nasyid n mcm2 lagi..

dan yg plg penting ialah memastikan buku rekod perancangan pembelajaran (pnp) di siapkan sebelum bermulanya sesi pnp keesokkan harinya (barang siapa guru2 tidak menulis rekod ini akan di kenakan tidakan disiplin @ surcaj n denda dgn jumlah RM1000)....
avatar
Cik_N
Tok Empat
Tok Empat

Posts : 898
Points : 940
Join date : 28/11/2009
Location : Temerloh

http://cikkelisa.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Betul ke seksa jadi cikgu ni.......

Post  Deto_8 on Fri Apr 02, 2010 4:13 pm

cikgu dah pun explain...harap orang2 kat luar sana tak salah anggap pada guru... I love you

_________________
bangga menjadi pioneer....bangga juga melihat orang lain berjaya...TAHNIAH!
avatar
Deto_8
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 5641
Points : 6570
Join date : 11/04/2009
Location : Saujana Utama & Jengka 3 [PCC 003]

Back to top Go down

Re: Betul ke seksa jadi cikgu ni.......

Post  ozzy on Fri Apr 02, 2010 4:25 pm

Cikgu ni ibarat membakar diri untuk menerangi org lain... Very Happy

ser lagi koi nak tanya cikgu..mana dtgnya panggilan cikgi ni??ada ke...
avatar
ozzy
Skuad Terjah PCC
Skuad Terjah PCC

Posts : 2216
Points : 2310
Join date : 21/05/2009
Location : Jengka 6, PJ

Back to top Go down

Re: Betul ke seksa jadi cikgu ni.......

Post  Cik_N on Fri Apr 02, 2010 4:47 pm

ozzy wrote:
Deto_8 wrote:orang kata keje cikgu ni rileks sebenarnya....bukan sepanjang hari mengajor...berapa kelas je ada...dengan tangga gaji yang sama berbanding pekerja kerajaan yang lain, orang kata cikgu ni manja....

betul ke?...harap cikgu cikgi dapat beri sedikit penjelasan....

Koi dengor gitu juge..betul ke ??

utk pertanyaan tangga gaji tu lebih baik koi bg peluang pd cikgu2 senior yg lebih arif berpengalaman utk terangkan... sbb koi ni baru je 4 tahun mengajor...Smile

cuma.. koi bermula dengan gaji degree.. stakat ni alhamdulillah rezki dr Nya...

cikgu manja??? hehehe.. x smua kot... mcmnilah dlm 1 tandan pisang tu ada bebrapa buah pisang.. dan buah pisang tersebut x semuanya msak dengan baik.. mungkin ada yg dh buruk, ada yg berlubang.. dann mungkin ada yg msak dgn eloknya...

dlm dunia pendidikan ini.. x semua di katakan guru itu koimited dlm tugas diorg.. ada juga yg bermaslaah dan ada juga yg betul2 ikhlas mendidik sampaikan bekorban mengenepikan tgjwb kuarga, privacy, diri sendiri n lain2....

koi mls nak ulas pjg dlm citer hal terseksanya guru ni sbb setakat ni koi xde lagi TERSEKSA cuma disini tumpang menjelaskan apa yg patut.. .. sbb APAPUN KEJE KITA PEGANG BERGANTUNG PD NIAT KITA.. guru ada msalah diorg tersendri.. nurse ada maslah tersendri.. begitu juga org keja di ladang2 atau pun di laut sekalipun... apa yg penting ialah.... tgjwb perlu di lakukan dgn AMANAHHH...


Very Happy Very Happy Very Happy
avatar
Cik_N
Tok Empat
Tok Empat

Posts : 898
Points : 940
Join date : 28/11/2009
Location : Temerloh

http://cikkelisa.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Betul ke seksa jadi cikgu ni.......

Post  zulkbo on Fri Apr 02, 2010 5:08 pm

Guru Sanggup Tidur Bawah Bilik Darjah Demi Pendidikan Anak Penan

LONG LATIN (ULU BARAM), 2 April (Bernama) -- Empat orang guru di sebuah sekolah rendah di sini termasuk sepasang guru suami isteri terpaksa tidur dalam sebuah bilik sempit berukuran 20 kaki panjang dan 10 kaki lebar dengan ketinggian hanya tujuh kaki sejak tiga tahun lalu kerana kediaman guru yang sedia ada tidak mencukupi.

Guru Besar Sekolah Kebangsaan (SK) Long Lutin Edward Ngullie Anggun berkata sekolah terbabit yang dibina sekitar awal tahun 1980-an hanya mempunyai empat unit kediaman guru termasuk satu unit yang sudah uzur serta hampir runtuh dan tidak cukup untuk menampung 12 guru serta keluarga mereka.

"Sebagai langkah untuk mengatasi masalah tersebut kami terpaksa membina dua bilik untuk kediaman guru di bawah kelas serta satu lagi dijadikan bilik darjah kerana kemudahan kediaman yang sedia ada memang tidak mencukupi," katanya kepada Bernama di sini.


Baca Seterusnya

_________________
Manusia yang dihormati ialah orang yang sentiasa menghormati orang lain..
................................جزاك اللهُ خيراً‎ ..................................
http://www.zulkbo.com/
avatar
zulkbo
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 6398
Points : 6904
Join date : 15/06/2009
Location : PCC 049

http://www.zulkbo.com/

Back to top Go down

Re: Betul ke seksa jadi cikgu ni.......

Post  SailorMoon on Fri Apr 02, 2010 5:10 pm

utk pertanyaan tangga gaji tu lebih baik koi bg peluang pd cikgu2 senior yg lebih arif berpengalaman utk terangkan... sbb koi ni baru je 4 tahun mengajor...Smile

cuma.. koi bermula dengan gaji degree.. stakat ni alhamdulillah rezki dr Nya...

cikgu manja??? hehehe.. x smua kot... mcmnilah dlm 1 tandan pisang tu ada bebrapa buah pisang.. dan buah pisang tersebut x semuanya msak dengan baik.. mungkin ada yg dh buruk, ada yg berlubang.. dann mungkin ada yg msak dgn eloknya...

dlm dunia pendidikan ini.. x semua di katakan guru itu koimited dlm tugas diorg.. ada juga yg bermaslaah dan ada juga yg betul2 ikhlas mendidik sampaikan bekorban mengenepikan tgjwb kuarga, privacy, diri sendiri n lain2....

koi mls nak ulas pjg dlm citer hal terseksanya guru ni sbb setakat ni koi xde lagi TERSEKSA cuma disini tumpang menjelaskan apa yg patut.. .. sbb APAPUN KEJE KITA PEGANG BERGANTUNG PD NIAT KITA.. guru ada msalah diorg tersendri.. nurse ada maslah tersendri.. begitu juga org keja di ladang2 atau pun di laut sekalipun... apa yg penting ialah.... tgjwb perlu di lakukan dgn AMANAHHH...


Very Happy Very Happy Very Happy[/quote]

betul tu Cik N...sya setuju secircle suara... Very Happy
avatar
SailorMoon
Tok Penghulu
Tok Penghulu

Posts : 1071
Points : 1110
Join date : 22/02/2010
Location : Pekan - Sepang - Sg Petani

http://fiverobindas.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Betul ke seksa jadi cikgu ni.......

Post  ozzy on Fri Apr 02, 2010 5:54 pm

Kesian kat cikgu2 ye..penat rupanya..tapi adakah itu bermakna suami/isteri cikgu pun akan ikut merasa seksa nya juga..
avatar
ozzy
Skuad Terjah PCC
Skuad Terjah PCC

Posts : 2216
Points : 2310
Join date : 21/05/2009
Location : Jengka 6, PJ

Back to top Go down

Re: Betul ke seksa jadi cikgu ni.......

Post  Awangmaseru on Fri Apr 02, 2010 7:51 pm

ozzy wrote:Kesian kat cikgu2 ye..penat rupanya..tapi adakah itu bermakna suami/isteri cikgu pun akan ikut merasa seksa nya juga..

jadi cekgu lah mudoh skrang ni, keputusan peperiksaan merosot pun takpa cekgu tak kene buangkerja,kerja pun tak teruk mana cuma kadangkadang je. Kalau tak caya cikgucikgu berhenti kerja dan pergi menoreh, baru tau ruperupenye kerja menoreh ni berpuluh kali ganda seksa dari jadi cikgu.
Kawan dah rasa sendiri.. kerja sendiri vs kerja bergaji.. tapi kerja sendiri lah baik sebab penatlelah semuanye berbaloibaloi.

Awangmaseru
JKK Kampung
JKK Kampung

Posts : 252
Points : 294
Join date : 30/11/2009
Age : 55
Location : ulu cheka/jerantut

http://www.mohlaweh.multiply.com

Back to top Go down

Re: Betul ke seksa jadi cikgu ni.......

Post  Cik_N on Sat Apr 03, 2010 11:10 am

cikgu sekoloh koi dulu2 gi ngajor beloh petang (sebab ngajor sesi petang) pastu pagi2 dia gi menoreh getah dulu..
avatar
Cik_N
Tok Empat
Tok Empat

Posts : 898
Points : 940
Join date : 28/11/2009
Location : Temerloh

http://cikkelisa.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Betul ke seksa jadi cikgu ni.......

Post  ozzy on Sat Apr 03, 2010 11:41 pm

Ramai juga kawan2 koi berminat nok cari cikgu ni (hok bujang la)..mekala betul la deme kabo seksa jadi cikgu ni koi rasa mungkin deme pakat cancel belaka lah niat deme tu..deme tu ingat cikgu senang banyok..bimbang pulok koi mikir kot lepas ni cikgu2 dah x laku..goner??
avatar
ozzy
Skuad Terjah PCC
Skuad Terjah PCC

Posts : 2216
Points : 2310
Join date : 21/05/2009
Location : Jengka 6, PJ

Back to top Go down

Re: Betul ke seksa jadi cikgu ni.......

Post  Cik_N on Sun Apr 04, 2010 12:18 am

ozzy wrote:Ramai juga kawan2 koi berminat nok cari cikgu ni (hok bujang la)..mekala betul la deme kabo seksa jadi cikgu ni koi rasa mungkin deme pakat cancel belaka lah niat deme tu..deme tu ingat cikgu senang banyok..bimbang pulok koi mikir kot lepas ni cikgu2 dah x laku..goner??

olor... aok kabo je ke rodong aok ter mintak je jadi cekgu... kalau nok jadi cekgu hok plg best offer diri utk ngajo kat pendalaman sabah sarawak...

aok nok tau.. koi ada sorg member ngajo kat saboh ni... gaji dia??? Perghhh.. dekat RM5000 gitu setelah di campor elaun khas-elaun pedalaman/elaun susah hati dan bermacam2 jenis elaun lagi.... doh la ngajo bape org je anok murid ade hok x sampai pun 20 org..hari jumaat plok cuti good friday..yg beh nyer siappp belikan TOYOTA AVANZA letok kat kampung bagi mak ayah pakai lagik....huhuhu...

KETNYAA.. nak tau dia ngajo mana?? nunn kat pulau banggi nun dekat sempadan filipina ter.. nok sampai sekoloh kena nek bot 2 jam.. pastu nek 4wheeldrive 3 jam pastu nek jambatan gantung setegah jam pastu kena panjat bukit sejam setengah baru le sampai ke sekoloh... huhuhuhu

Shocked
avatar
Cik_N
Tok Empat
Tok Empat

Posts : 898
Points : 940
Join date : 28/11/2009
Location : Temerloh

http://cikkelisa.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Betul ke seksa jadi cikgu ni.......

Post  zulkbo on Sun Apr 04, 2010 1:07 am

DaHLia wrote:newbie here..hehe

seksa dalam keseronokan Smile

AKU JUGA SEORANG CIKGU…

Bagi pendapat aku seorang cikgu sendiri, memang betul, sekarang ni bukan senang nak jadi seorang cikgu. Mungkin ada yang kata senang, kerja setengah hari, cuti banyak, masa kerja pun ada masa ruang sampai boleh buat direct selling jual tupperware, MLM, Insurans dan sebagainya tapi tak siapa yang nampak keseksaan kami..Aku cikgu KPLI SM batch akhir sebelum dimansuhkan. Bukan memilih bidang ni kerana menganggur, tapi kerana minat, cuma ada juga bahagian dalam kerjaya ni, bukan fokus aku… Smile



BACA SETERUSNYA

_________________
Manusia yang dihormati ialah orang yang sentiasa menghormati orang lain..
................................جزاك اللهُ خيراً‎ ..................................
http://www.zulkbo.com/
avatar
zulkbo
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 6398
Points : 6904
Join date : 15/06/2009
Location : PCC 049

http://www.zulkbo.com/

Back to top Go down

Re: Betul ke seksa jadi cikgu ni.......

Post  labu sayong on Sun Apr 04, 2010 12:56 pm

cikgu oh cikgu...koi pn seorg cikgu...hhehe..pd pndgn koi sdr la...mengajo di skh yg diaudit ni sgt mencabar..dgn keje2 p'tdbrn dn jrg sekali sbtu km berada di rumah..tp setiap kali sempurnanya sesuatu tugas, satu kepuasan yg dtg..keje mn2 pn ada tekanannye, tp kt sni la gnnya kebijaksanaan kt utk menangani..jgn disbbkn keje lain, murid2 terabai..koi pn kalu nk disenaraikan,guru kelas, penyelaras buku teks, guru perpustakaan, jg bdk2 teakwando,olahraga...itu blm termsk keje2 utk majlis2 tertentu..pernah jg blk kul 1 pg..tp life must go oonnn...hehe layaannn...
avatar
labu sayong
Tok Empat
Tok Empat

Posts : 598
Points : 623
Join date : 09/06/2009
Age : 32
Location : Johor/Jengka 4

Back to top Go down

Re: Betul ke seksa jadi cikgu ni.......

Post  ozzy on Sun Apr 04, 2010 2:45 pm

ozzy wrote:Ramai juga kawan2 koi berminat nok cari cikgu ni (hok bujang la)..mekala betul la deme kabo seksa jadi cikgu ni koi rasa mungkin deme pakat cancel belaka lah niat deme tu..deme tu ingat cikgu senang banyok..bimbang pulok koi mikir kot lepas ni cikgu2 dah x laku..goner??

Cik_N wrote:color=blue]olor... aok kabo je ke rodong aok ter mintak je jadi cekgu... kalau nok jadi cekgu hok plg best offer diri utk ngajo kat pendalaman sabah sarawak...[/color]

Rodong koi tu bukan berminat nak jadi cikgu..deme tu cuma nak cari calon cikgu..mekala deme baca seksa jadi cikgu ni kena mikir panjang la deme tu yekk..
avatar
ozzy
Skuad Terjah PCC
Skuad Terjah PCC

Posts : 2216
Points : 2310
Join date : 21/05/2009
Location : Jengka 6, PJ

Back to top Go down

Re: Betul ke seksa jadi cikgu ni.......

Post  ozzy on Mon Apr 05, 2010 5:03 pm

x mboh jawab ke cikgu... Laughing
avatar
ozzy
Skuad Terjah PCC
Skuad Terjah PCC

Posts : 2216
Points : 2310
Join date : 21/05/2009
Location : Jengka 6, PJ

Back to top Go down

Re: Betul ke seksa jadi cikgu ni.......

Post  Cik_N on Mon Apr 05, 2010 5:13 pm

ozzy wrote:x mboh jawab ke cikgu... Laughing

hehehe.. sowii terghalit dengan FB...ooo rodong tu nak cari calun cekgu... ermm.. koi no komen la.. olor.. kalau doh jodoh x kemana..ngan cekgu ke ngan guru beso ke.. kan2??
avatar
Cik_N
Tok Empat
Tok Empat

Posts : 898
Points : 940
Join date : 28/11/2009
Location : Temerloh

http://cikkelisa.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Betul ke seksa jadi cikgu ni.......

Post  ozzy on Mon Apr 05, 2010 5:16 pm

Cik_N wrote:
ozzy wrote:x mboh jawab ke cikgu... Laughing

hehehe.. sowii terghalit dengan FB...ooo rodong tu nak cari calun cekgu... ermm.. koi no komen la.. olor.. kalau doh jodoh x kemana..ngan cekgu ke ngan guru beso ke.. kan2??

tapi pasei doh kabo jadi cikgu ni seksa tu yg deme nok minta pengesahan te betul ke..
avatar
ozzy
Skuad Terjah PCC
Skuad Terjah PCC

Posts : 2216
Points : 2310
Join date : 21/05/2009
Location : Jengka 6, PJ

Back to top Go down

Re: Betul ke seksa jadi cikgu ni.......

Post  Cik_N on Mon Apr 05, 2010 5:21 pm

ozzy wrote:

tapi pasei doh kabo jadi cikgu ni seksa tu yg deme nok minta pengesahan te betul ke..

tak seme cikgu yg terseksa cenggitu.. koi ok je takat ni.. xde lah rasa terseksa menderita dgn keje ni... cekgu2 lain kot yg berfikiran mcm tu (yg dekat berbelas tahun keje tu kot @ sekoloh yg di bando beso2)...
avatar
Cik_N
Tok Empat
Tok Empat

Posts : 898
Points : 940
Join date : 28/11/2009
Location : Temerloh

http://cikkelisa.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Betul ke seksa jadi cikgu ni.......

Post  ozzy on Mon Apr 05, 2010 5:27 pm

Cik_N wrote:
ozzy wrote:

tapi pasei doh kabo jadi cikgu ni seksa tu yg deme nok minta pengesahan te betul ke..

tak seme cikgu yg terseksa cenggitu.. koi ok je takat ni.. xde lah rasa terseksa menderita dgn keje ni... cekgu2 lain kot yg berfikiran mcm tu (yg dekat berbelas tahun keje tu kot @ sekoloh yg di bando beso2)...


Dah goyah nampoknya Cikgu N kita...dan dan cover hahahahaha....lalalalala...berjaya juga keh terjoh Cik N dalam senyap... bounce cheers

p/s - risau juga aok ye Cik N takut x laku..dan dan kabo "koi ok je"..ekekekeke
avatar
ozzy
Skuad Terjah PCC
Skuad Terjah PCC

Posts : 2216
Points : 2310
Join date : 21/05/2009
Location : Jengka 6, PJ

Back to top Go down

Re: Betul ke seksa jadi cikgu ni.......

Post  Cik_N on Mon Apr 05, 2010 5:39 pm

ozzy wrote:

Dah goyah nampoknya Cikgu N kita...dan dan cover hahahahaha....lalalalala...berjaya juga keh terjoh Cik N dalam senyap... bounce cheers

p/s - risau juga aok ye Cik N takut x laku..dan dan kabo "koi ok je"..ekekekeke

Oiiitt oitttt... tu la cekgu terang panjang2 aokme x mboh dengorr.. (sambil rotan meja 3 x) kan dah cekgu bgtau awal2 posting aritu ( x caye buka balik page 3 @ 4.. setakat ini cekgu masih lagi kawal perasaan sejak bergelar cekgu w/pn somtimes mmg ada tekanannyer... yg cekgu terangkan masalah2 di atas ialah mslh2 umum cikgu2 yg ada dekat mesia ni yg mana org lain x nampak....... pirat
avatar
Cik_N
Tok Empat
Tok Empat

Posts : 898
Points : 940
Join date : 28/11/2009
Location : Temerloh

http://cikkelisa.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Betul ke seksa jadi cikgu ni.......

Post  ozzy on Mon Apr 05, 2010 5:43 pm

Cik_N wrote:
ozzy wrote:

Dah goyah nampoknya Cikgu N kita...dan dan cover hahahahaha....lalalalala...berjaya juga keh terjoh Cik N dalam senyap... bounce cheers

p/s - risau juga aok ye Cik N takut x laku..dan dan kabo "koi ok je"..ekekekeke

Oiiitt oitttt... tu la cekgu terang panjang2 aokme x mboh dengorr.. (sambil rotan meja 3 x) kan dah cekgu bgtau awal2 posting aritu ( x caye buka balik page 3 @ 4.. setakat ini cekgu masih lagi kawal perasaan sejak bergelar cekgu w/pn somtimes mmg ada tekanannyer... yg cekgu terangkan masalah2 di atas ialah mslh2 umum cikgu2 yg ada dekat mesia ni yg mana org lain x nampak....... pirat

Hahahaha (sambil tepuk2 meja 3 x)..nak cover lagi tu..dan dan kata masalah umum pulok..ekekeke
apapun mari kita ucapkan "selamat peeetangggggggg cikguuuuuu" (gaya murid darjah 2) lol!
avatar
ozzy
Skuad Terjah PCC
Skuad Terjah PCC

Posts : 2216
Points : 2310
Join date : 21/05/2009
Location : Jengka 6, PJ

Back to top Go down

Re: Betul ke seksa jadi cikgu ni.......

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 3 of 5 Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum