Selamat Datang ke Komuniti Anak Pahang. Forum untuk apa jua berkaitan dengan negeri tercinta

Terima kasih atas sokongan
Log in

I forgot my password

MALAYSIA FUTSAL E-FANS & MEDIA 2010

Wed Apr 07, 2010 5:53 pm by Deto_8

Futsal E-fans & Media Edisi Ketiga Tahun 2010 dijangka diadakan pada 5hb June 2010, Sabtu.

Insya Allah PCC akan menghantar 1 team....

Meeting penyelarasan akan dibuat dalam masa terdekat.


Comments: 42

PCC MENYOKONG KEMPEN HARAPAN TANPA SUARA - KAMI PRIHATIN

Wed Apr 28, 2010 1:25 pm by sakur@86



Comments: 19

Facebook
Pahang Community on Facebook
Pahang Sports Zone FB
Pahang Sports Zone on Facebook

Betul ke seksa jadi cikgu ni.......

Page 4 of 5 Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next

View previous topic View next topic Go down

Re: Betul ke seksa jadi cikgu ni.......

Post  Cik_N on Mon Apr 05, 2010 5:48 pm

ozzy wrote:Hahahaha (sambil tepuk2 meja 3 x)..nak cover lagi tu..dan dan kata masalah umum pulok..ekekeke
apapun mari kita ucapkan "selamat peeetangggggggg cikguuuuuu" (gaya murid darjah 2) lol!

eiiii.. ikut aok ler la ozzy weh.. koi nak makan nasik... huhuhuhu..ptg kang kena latih bola jaringg plok...
avatar
Cik_N
Tok Empat
Tok Empat

Posts : 898
Points : 940
Join date : 28/11/2009
Location : Temerloh

http://cikkelisa.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Betul ke seksa jadi cikgu ni.......

Post  ozzy on Tue Apr 06, 2010 6:35 pm

Yang dah kawin dgn cikgu tak nok komen ke....ada ke?? kalau ada nak gok dengor Laughing
avatar
ozzy
Skuad Terjah PCC
Skuad Terjah PCC

Posts : 2216
Points : 2310
Join date : 21/05/2009
Location : Jengka 6, PJ

Back to top Go down

Re: Betul ke seksa jadi cikgu ni.......

Post  zulkbo on Tue Apr 06, 2010 6:40 pm

ozzy wrote:Yang dah kawin dgn cikgu tak nok komen ke....ada ke?? kalau ada nak gok dengor Laughing

Hari tu koi dah komen untuk satu isteri seorang guru
tunggu kawin lagi ser guru gak.. koi komen
bahagian dia la pulok..tak gitu..hu hu Very Happy
sunny

***sure cikgu Ainie masuk melenting ni?? drunken

_________________
Manusia yang dihormati ialah orang yang sentiasa menghormati orang lain..
................................جزاك اللهُ خيراً‎ ..................................
http://www.zulkbo.com/
avatar
zulkbo
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 6398
Points : 6904
Join date : 15/06/2009
Location : PCC 049

http://www.zulkbo.com/

Back to top Go down

Re: Betul ke seksa jadi cikgu ni.......

Post  ozzy on Tue Apr 06, 2010 7:07 pm

zulkbo wrote:
ozzy wrote:Yang dah kawin dgn cikgu tak nok komen ke....ada ke?? kalau ada nak gok dengor Laughing

Hari tu koi dah komen untuk satu isteri seorang guru
tunggu kawin lagi ser guru gak.. koi komen
bahagian dia la pulok..tak gitu..hu hu Very Happy
sunny

***sure cikgu Ainie masuk melenting ni?? drunken

wahhhh..maknanya kalau kawin dgn cikgu kena tambah lagi calon cikgu la yekk...
avatar
ozzy
Skuad Terjah PCC
Skuad Terjah PCC

Posts : 2216
Points : 2310
Join date : 21/05/2009
Location : Jengka 6, PJ

Back to top Go down

Re: Betul ke seksa jadi cikgu ni.......

Post  ainie rashid on Tue Apr 06, 2010 9:30 pm

zulkbo wrote:
ozzy wrote:Yang dah kawin dgn cikgu tak nok komen ke....ada ke?? kalau ada nak gok dengor Laughing

Hari tu koi dah komen untuk satu isteri seorang guru
tunggu kawin lagi ser guru gak.. koi komen
bahagian dia la pulok..tak gitu..hu hu Very Happy
sunny

***sure cikgu Ainie masuk melenting ni?? drunken


ih ih ih... bakpe la pulok nama sy terlibat ni zulkbo.... pasang umpan nampak....
Tapi::::: "jika masa dapat ku undur.......ku tetap memilih menjadi seorang guru"
kerana:::: Jika hari ini seorang raja menaiki tahta
Jika hari ini seorang Perdana Menteri mentadbir negara
Jika hari ini seorang hakim............dan seterusnya,.......(byk le pulok so cr sendiri le)

Semuanya jasa seorang guru, dgn sabar mengajar tulis dan baca.....

Sepnjg 18 thn ni rasanya tersiksa tidak le kerana bahagia melihat kejayaan anak didikku melebihi segala. Stress tu perkara biasa tuk sesiapa...... siksa terlalu subjektif tuk dikata.... Maaf jika tersilap kata...........
avatar
ainie rashid
JKK Kampung
JKK Kampung

Posts : 243
Points : 265
Join date : 15/12/2009
Age : 46
Location : / J 2 / Kuantan

Back to top Go down

Re: Betul ke seksa jadi cikgu ni.......

Post  ainie rashid on Tue Apr 06, 2010 9:32 pm

ozzy wrote:
zulkbo wrote:
ozzy wrote:Yang dah kawin dgn cikgu tak nok komen ke....ada ke?? kalau ada nak gok dengor Laughing

Hari tu koi dah komen untuk satu isteri seorang guru
tunggu kawin lagi ser guru gak.. koi komen
bahagian dia la pulok..tak gitu..hu hu Very Happy
sunny

***sure cikgu Ainie masuk melenting ni?? drunken

wahhhh..maknanya kalau kawin dgn cikgu kena tambah lagi calon cikgu la yekk...

Ozzy... ayat awak tu Zulkbo lah antara orang yg paling gembira membacanye......
avatar
ainie rashid
JKK Kampung
JKK Kampung

Posts : 243
Points : 265
Join date : 15/12/2009
Age : 46
Location : / J 2 / Kuantan

Back to top Go down

Re: Betul ke seksa jadi cikgu ni.......

Post  Deto_8 on Tue Apr 06, 2010 9:49 pm

lama menunggu cikgu ainie punya komen...baru hari muncul...memang terbaik lah komen tu cheers

_________________
bangga menjadi pioneer....bangga juga melihat orang lain berjaya...TAHNIAH!
avatar
Deto_8
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 5641
Points : 6570
Join date : 11/04/2009
Location : Saujana Utama & Jengka 3 [PCC 003]

Back to top Go down

Re: Betul ke seksa jadi cikgu ni.......

Post  ozzy on Tue Apr 06, 2010 11:36 pm

ainie rashid wrote:

ih ih ih... bakpe la pulok nama sy terlibat ni zulkbo.... pasang umpan nampak....
Tapi::::: "jika masa dapat ku undur.......ku tetap memilih menjadi seorang guru"
kerana:::: Jika hari ini seorang raja menaiki tahta
Jika hari ini seorang Perdana Menteri mentadbir negara
Jika hari ini seorang hakim............dan seterusnya,.......(byk le pulok so cr sendiri le)

Semuanya jasa seorang guru, dgn sabar mengajar tulis dan baca.....

Sepnjg 18 thn ni rasanya tersiksa tidak le kerana bahagia melihat kejayaan anak didikku melebihi segala. Stress tu perkara biasa tuk sesiapa...... siksa terlalu subjektif tuk dikata.... Maaf jika tersilap kata...........

Keluor ayat gini mmg x daya keh nok terjoh...aok ni cik ainie mmg x bagi ruang lansung ..terus mati ayat.. clown
avatar
ozzy
Skuad Terjah PCC
Skuad Terjah PCC

Posts : 2216
Points : 2310
Join date : 21/05/2009
Location : Jengka 6, PJ

Back to top Go down

Re: Betul ke seksa jadi cikgu ni.......

Post  RoyKay33 on Mon Apr 12, 2010 6:03 pm

org umoh koi cekgu jugop..
dan dia sgt bersyukur menjadi
seorg pendidik kpd anak2 bangsa
yg majoritinya adalah org kite..ekekek
avatar
RoyKay33
Tok Penghulu
Tok Penghulu

Posts : 1191
Points : 1222
Join date : 28/04/2009
Location : Metropolitan SQ

Back to top Go down

Re: Betul ke seksa jadi cikgu ni.......

Post  Awangmaseru on Mon Apr 12, 2010 9:05 pm

RoyKay33 wrote:org umoh koi cekgu jugop..
dan dia sgt bersyukur menjadi
seorg pendidik kpd anak2 bangsa
yg majoritinya adalah org kite..ekekek

Ye Roy , kawan bangga dengan sikap pendidik yang gitu..jangan dok sesungut sokmo ,, dengor macam tak iklas je.

Awangmaseru
JKK Kampung
JKK Kampung

Posts : 252
Points : 294
Join date : 30/11/2009
Age : 55
Location : ulu cheka/jerantut

http://www.mohlaweh.multiply.com

Back to top Go down

Re: Betul ke seksa jadi cikgu ni.......

Post  ozzy on Tue Apr 13, 2010 12:53 am

Awangmaseru wrote:
RoyKay33 wrote:org umoh koi cekgu jugop..
dan dia sgt bersyukur menjadi
seorg pendidik kpd anak2 bangsa
yg majoritinya adalah org kite..ekekek

Ye Roy , kawan bangga dengan sikap pendidik yang gitu..jangan dok sesungut sokmo ,, dengor macam tak iklas je.

Fuhhh...awang x main terjah..terus smash jek...tajam tuuu Very Happy
avatar
ozzy
Skuad Terjah PCC
Skuad Terjah PCC

Posts : 2216
Points : 2310
Join date : 21/05/2009
Location : Jengka 6, PJ

Back to top Go down

Re: Betul ke seksa jadi cikgu ni.......

Post  Awangmaseru on Tue Apr 13, 2010 1:02 am

ozzy wrote:
Awangmaseru wrote:
RoyKay33 wrote:org umoh koi cekgu jugop..
dan dia sgt bersyukur menjadi
seorg pendidik kpd anak2 bangsa
yg majoritinya adalah org kite..ekekek

Ye Roy , kawan bangga dengan sikap pendidik yang gitu..jangan dok sesungut sokmo ,, dengor macam tak iklas je.

Fuhhh...awang x main terjah..terus smash jek...tajam tuuu Very Happy

Bukan smash jek, pukulan pancung ala misbun.

Awangmaseru
JKK Kampung
JKK Kampung

Posts : 252
Points : 294
Join date : 30/11/2009
Age : 55
Location : ulu cheka/jerantut

http://www.mohlaweh.multiply.com

Back to top Go down

Re: Betul ke seksa jadi cikgu ni.......

Post  ozzy on Tue Apr 13, 2010 1:04 am

Awangmaseru wrote:
ozzy wrote:
Awangmaseru wrote:
RoyKay33 wrote:org umoh koi cekgu jugop..
dan dia sgt bersyukur menjadi
seorg pendidik kpd anak2 bangsa
yg majoritinya adalah org kite..ekekek

Ye Roy , kawan bangga dengan sikap pendidik yang gitu..jangan dok sesungut sokmo ,, dengor macam tak iklas je.

Fuhhh...awang x main terjah..terus smash jek...tajam tuuu Very Happy

Bukan smash jek, pukulan pancung ala misbun.

boleh joint skuad terjah nihh...terjahan maut..hehe
avatar
ozzy
Skuad Terjah PCC
Skuad Terjah PCC

Posts : 2216
Points : 2310
Join date : 21/05/2009
Location : Jengka 6, PJ

Back to top Go down

Re: Betul ke seksa jadi cikgu ni.......

Post  RoyKay33 on Tue Apr 13, 2010 11:01 am

Awangmaseru wrote:
RoyKay33 wrote:org umoh koi cekgu jugop..
dan dia sgt bersyukur menjadi
seorg pendidik kpd anak2 bangsa
yg majoritinya adalah org kite..ekekek

Ye Roy , kawan bangga dengan sikap pendidik yang gitu..jangan dok sesungut sokmo ,, dengor macam tak iklas je.

mgkn salah satu faktornya..masuk bab sejaroh moden nie..

org umoh koi penoh membeso dan bersekoloh
kat ulu cheka dgn kemudohan yg agok terhad..
x mcm jaman skrg ni semer mende nok senang jer..
asei susoh skit nok bersungut jer mcm sesungut..ekekek What a Face
avatar
RoyKay33
Tok Penghulu
Tok Penghulu

Posts : 1191
Points : 1222
Join date : 28/04/2009
Location : Metropolitan SQ

Back to top Go down

Re: Betul ke seksa jadi cikgu ni.......

Post  koy101 on Fri Apr 16, 2010 1:55 am

apa la salah cikgu-cikgi nih.....

walau sapa pun kita.... cer pikir balik.... kala bukan cikgu hok ngajor kita dulu.... kat mana kita la nih....
aku xtau korang... tp setau aku la... keje cikgu nih.... bukan ikut waktu pejabat... dier 24 jam sehari... 7ari seminggu..... sebab kala aku jumpa cikgu aku ari ahad kat pekan sari pun.... aku tetap panggil dier cikgu..... mekala lak waktu tuh.. tgh berasap muncung... cecepat jer buang ke longkang... hahahaha.....

Mungkin zaman dah berubah kut..... entah ler..... tapi aku tetap respek kat cikgu-cikgu nih... Mungkin ader ler hok 2 3 kerat yg bukan minat jadi cikgu.... tapi camner lak dengan hok lebih 100.,000 cikgu yg lain tuh....

Aku pernoh jadi cikgu ganti jap mase memuda dulu.... yg aku paling maleh skali... tang nak ngecek keje skolah bebudak... huh!!! sampai lantak tengah malam nak nyetell... pas tuh kena lak wat persediaan ngajor.... ( tu sebab aku xjadi cikgu la nih... xsanggup oiiii..... )

Kena lak la nih... sampai keje pentadbiran pun dah kena wat..... aku dapat tau... mekala kena g memana pun... kursus ker... jaga peksa ker... jaga rombongan skolah ker.... la nih dah xleh claim dah... huh!!! mampus cam nih.... nasib baik ler aku tolak tawaran masuk maktab itu ari......

Aper-aper pun... utk sumer cikgu kat luar sana... errr... termasuk kat dlm PCC nih,,, hehehehehe.... jasamu tetap dikenang.... insyaallah... siap dlm doa ari-ari tuh....
avatar
koy101
Tok Penghulu
Tok Penghulu

Posts : 1084
Points : 1132
Join date : 17/09/2009
Age : 43
Location : Temerloh / Bentong

http://www.kembara.net

Back to top Go down

Re: Betul ke seksa jadi cikgu ni.......

Post  jasmi on Fri May 21, 2010 10:58 pm

Betul seksa tapi bahagia... awak tanyalah semua cikgu, mesti ada yang kata susah kerja, banyak terbeban. Tapi tetap bahagia apabila pengorbanan dihargai anak murid, kejayaan si anak murid dan ilmu diberi digunakan. Bukan senang nak jaga 200 - 500 anak murid. macam-macam perangai. Harapan dan impian seorang guru seumpama kasih dan lelah si ibu membesarkan anak. Time anak kecil, menangis..masa tu la pening. Tetapi setelah si anak dah membesar dan tidur lena.. lega rasa si ibu. Begitulah pandangan cikgu kat ank muridnya. Cabaran sekarang memang besar namun itulah asam garam seorang guru.
Ada yang kata kerja guru amat membebankan, itu dan ini. Tetapi masa mula nminta kerja guru dulu, kerja inilah yang paling senang.. Kerja guru ni tak mewah. Nak naik pangkatpun susah. Bersaing dengan beratus ribu guru...Namun yang pasti, kejayaan dan kekayaan guru terletak pada hati dan jiwa seorang guru, jiwa pendidik... Ingat, ilmu itu pahala, ilmu itu harta modal di akhirat. So, jangan melatah atau kesal menjadi seorang guru.. ia suatu perkejaan yang suci dan murni.
Saya pun seorang guru namun bukan di sekolah lagi.. tapi di PPD pula..
avatar
jasmi

Posts : 44
Points : 82
Join date : 11/05/2010
Age : 43
Location : Kg New Zealand

http://justme-newzealand.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Betul ke seksa jadi cikgu ni.......

Post  Cik_N on Sat May 22, 2010 12:00 am

insya Allah x akan kesal...amanah yg diberi kami x persiakan...
avatar
Cik_N
Tok Empat
Tok Empat

Posts : 898
Points : 940
Join date : 28/11/2009
Location : Temerloh

http://cikkelisa.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Betul ke seksa jadi cikgu ni.......

Post  Awangmaseru on Sat May 22, 2010 5:08 pm

pada pandangan kwn menjadi cikgu ni memang agak seksa juga :

1/ cikgu silat kg kwn ... kelas bersilat dahlah tiap-tiap malam sampai pukul 12 atau 1 t/mlm , duit saguhati dia ambik rm100 je sebulan, lepas tu tiap-tiap mlm dia buat air kopi lagi.. cikgu silat pakai motosikal modenas je.

2/ cikgu sekolah agama rakyat di kg... elaun +- rm1000 sebulan , pakai kete buruk je ,peralatan mengajar memang kurang .

mungkin juga kita menganggap apa yang diajar oleh 2 golongan guru diatas tidak penting kerana itu mereka sering terabai oleh pihak berwajib.

Baru-baru ini mahayuddin yasin berucap sempena hari guru menggesa ibubapa bersama membantu guru-guru mendidik anak. Kwn bingong betul dengan ucapan mahayuddin sorang ni, cakap tak matang langsung , cuma nak menidakkan peranan ibubapa depan guru-guru.

kwn masih ingat masa hari pertama persekolahan anak sulung kwn, balik je dari sekolah anak kwn kata' ayah ! cikgu suruh beli .........' masa tu terkata dlm hati , ni rupanya ilmu yg dia dapat dari cikgunya.

Awangmaseru
JKK Kampung
JKK Kampung

Posts : 252
Points : 294
Join date : 30/11/2009
Age : 55
Location : ulu cheka/jerantut

http://www.mohlaweh.multiply.com

Back to top Go down

Assalammualaikum....Orang Baru Kat Sini...

Post  rodongtemerloh on Thu May 27, 2010 5:49 pm

Bior lah koi perkenalkan dulu diri koi...koi ni keja kerani (pembantu tadbir) sekoloh . Pada pendapat koi, tugas-tugas guru memang membebankan berbanding ngn tugas-tugas hakiki. Memang pada hakikatnya, sewajarnya guru-guru ni dikembalikan tugasnya sebagai pendidik.

Tapi, kekangan semasa menjadikan benda tu tak mungkin bole berlaku. Kalo semua guru hanya wat P&P sahaja. Kementerian terpaksa mengambik staf-staf baru mcm Kerani SPBT, Kerani Sukan, Kerani RMT, Kerani Disiplin, Kerani Peperiksaan dan mcm2 lagi la jawatan-jawatan lain.

Kalo tugas-tugas tambahan tu diserahkan kepada kerani sekoloh, tak adil jugak sbb kerani ni gaji takat spm je...dah ler wat perkhidmatan dan kewangan sekoloh...nok pikul beban tambahan lagi mana mampu. Lagipon bilangan kerani ni awok bole bilang ngn jari je brp org...Kalo semua tugas nak sumbat ke kome...tak bercuti la kome...psal kome cuti sabtu ahad je...Cuti penggal bulan 6 ni pon kome keja gak...Dahla kome keja dari 8am - 5pm

Tapi kome tetap kesian kat cikgu2...Kome tau ramai cikgu2 yg merungut....Tapi kalo dipkir2kan memang adil la sbb cikgu2 semua gaji lebih beso dari kome....Tunggakan gaji kekadang mencecah belasan ribu ringgit terutama yg dpt pelantikan DG41 dan kenaikan pangkat time based DGA32(KUP).

Walaupun begitu, koi masih mengharap Kementerian tolonglah tambahkan kakitangan sokongan sekoloh. Kome dah tak larat dh buat keja. Banyok sgt.
avatar
rodongtemerloh

Posts : 17
Points : 23
Join date : 26/05/2010
Location : Kerdau

http://rodongtemerloh.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Betul ke seksa jadi cikgu ni.......

Post  RAFtegang on Thu May 27, 2010 6:23 pm

Ye ke jadi cikgu ni seksa? Aku tak tau la sebab aku bukan kakitangan kerajaan atau lebih tepat kakitangan sekolah. Tapi bapak aku bekas cikgu sekolah menengah. Aku tengok dia ok je, tak pernah pulak merungut. Dia suka dgn keje dia. Siap jadi salah seorg guru yg checking exam SPM lagi. Mungkin seronok mendidik anak2 bangsa kot. Sampai la aku tau ayah aku dulu pernah jadi guru terbaik Pahang tah tahun bape tah. Tu menunjukkan dia suka keje dia. Yang seksa kalau kita tak minat!!!
avatar
RAFtegang
Tok Empat
Tok Empat

Posts : 744
Points : 761
Join date : 07/10/2009
Age : 45
Location : KOLUMPO je..alaaa depan Carrefour Cheras...

Back to top Go down

Re: Betul ke seksa jadi cikgu ni.......

Post  ozzy on Mon Jun 07, 2010 6:30 pm

RAFtegang wrote:
Cik_N wrote:bohsan la cuti2 ni..tido ajer... Mad dah le baru ari ptama cuti nih... scratch
kitorang lagi la buksan hari pertama cuti sekolah kitorang kena keje gak

bosan ye cikgu..hmmm Very Happy
avatar
ozzy
Skuad Terjah PCC
Skuad Terjah PCC

Posts : 2216
Points : 2310
Join date : 21/05/2009
Location : Jengka 6, PJ

Back to top Go down

Re: Betul ke seksa jadi cikgu ni.......

Post  Cik_N on Mon Jun 07, 2010 6:41 pm

ozzy wrote:

bosan ye cikgu..hmmm Very Happy

yerrrrr encik ozzy....
avatar
Cik_N
Tok Empat
Tok Empat

Posts : 898
Points : 940
Join date : 28/11/2009
Location : Temerloh

http://cikkelisa.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Betul ke seksa jadi cikgu ni.......

Post  ainie rashid on Mon Jun 07, 2010 10:48 pm

Cik_N wrote:
ozzy wrote:

bosan ye cikgu..hmmm Very Happy

yerrrrr encik ozzy....

Bosan yer Cik_N...... meh sini... tolong ganti sis tuk kelas tambahan PMR ngan SPM ni.
Dah tak larat nak ngejor latihan ni meh............. he he he........
avatar
ainie rashid
JKK Kampung
JKK Kampung

Posts : 243
Points : 265
Join date : 15/12/2009
Age : 46
Location : / J 2 / Kuantan

Back to top Go down

Re: Betul ke seksa jadi cikgu ni.......

Post  zulkbo on Mon Jun 07, 2010 10:59 pm

orang rumah koi guru
10 hb ada test PTK
minggu seterusnya
ada kursus..jadi ada yang
mengatakan guru hanya
cuti time cuti sekolah silap..
ada tugas yang perlu di laksanakan
biarpun masa cuti sekolah..

_________________
Manusia yang dihormati ialah orang yang sentiasa menghormati orang lain..
................................جزاك اللهُ خيراً‎ ..................................
http://www.zulkbo.com/
avatar
zulkbo
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 6398
Points : 6904
Join date : 15/06/2009
Location : PCC 049

http://www.zulkbo.com/

Back to top Go down

Re: Betul ke seksa jadi cikgu ni.......

Post  ainie rashid on Mon Jun 07, 2010 11:12 pm

zulkbo wrote:orang rumah koi guru
10 hb ada test PTK
minggu seterusnya
ada kursus..jadi ada yang
mengatakan guru hanya
cuti time cuti sekolah silap..
ada tugas yang perlu di laksanakan
biarpun masa cuti sekolah..

moh kwn nak kongsi reality sikit zul..
Start hari ni sy ade kelas tambahn (satu minggu).
Minggu depan terlibat ngan aktiviti luar sekolah ( persatuan - 3 hari)
Minggu ni jugak sibuk tanda kertas peksa(esei lagi)... jadi cuti 2 minggu ni hanya tinggal 2 hari tuk bersama anak2 yg telah sedia bercuti ....so.......
jgn la kata sekolah cuti...... kami cikgu pun boleh cuti.... he he he...
(ku tak merungut..... hanya berkongsi).... Very Happy Very Happy
avatar
ainie rashid
JKK Kampung
JKK Kampung

Posts : 243
Points : 265
Join date : 15/12/2009
Age : 46
Location : / J 2 / Kuantan

Back to top Go down

Re: Betul ke seksa jadi cikgu ni.......

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 4 of 5 Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum