Selamat Datang ke Komuniti Anak Pahang. Forum untuk apa jua berkaitan dengan negeri tercinta

Terima kasih atas sokongan
Log in

I forgot my password

MALAYSIA FUTSAL E-FANS & MEDIA 2010

Wed Apr 07, 2010 5:53 pm by Deto_8

Futsal E-fans & Media Edisi Ketiga Tahun 2010 dijangka diadakan pada 5hb June 2010, Sabtu.

Insya Allah PCC akan menghantar 1 team....

Meeting penyelarasan akan dibuat dalam masa terdekat.


Comments: 42

PCC MENYOKONG KEMPEN HARAPAN TANPA SUARA - KAMI PRIHATIN

Wed Apr 28, 2010 1:25 pm by sakur@86



Comments: 19

Facebook
Pahang Community on Facebook
Pahang Sports Zone FB
Pahang Sports Zone on Facebook

Bila anak-anak kita bertanya, apa jawap kita.

Page 1 of 2 1, 2  Next

View previous topic View next topic Go down

Bila anak-anak kita bertanya, apa jawap kita.

Post  Awangmaseru on Mon Apr 12, 2010 9:26 pm

Kah! kah! kah! anak pompuan kash tahun 3 bertanya ' ayah pernah tak mimpi ghairah ??

Awangmaseru
JKK Kampung
JKK Kampung

Posts : 252
Points : 294
Join date : 30/11/2009
Age : 55
Location : ulu cheka/jerantut

http://www.mohlaweh.multiply.com

Back to top Go down

Re: Bila anak-anak kita bertanya, apa jawap kita.

Post  zulkbo on Mon Apr 12, 2010 9:32 pm

Awangmaseru wrote:Kah! kah! kah! anak pompuan kash tahun 3 bertanya ' ayah pernah tak mimpi ghairah ??

jadi aok jawab goner weh? Rolling Eyes

_________________
Manusia yang dihormati ialah orang yang sentiasa menghormati orang lain..
................................جزاك اللهُ خيراً‎ ..................................
http://www.zulkbo.com/

zulkbo
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 6398
Points : 6904
Join date : 15/06/2009
Location : PCC 049

http://www.zulkbo.com/

Back to top Go down

Re: Bila anak-anak kita bertanya, apa jawap kita.

Post  zulkbo on Mon Apr 12, 2010 9:35 pm

anak jantan koi umor 5 tahun pernah bertanya
apa sedap merokok?..dah besar nanti dia nak
merokok sama?? Shocked
terkanceh koi.. pale

_________________
Manusia yang dihormati ialah orang yang sentiasa menghormati orang lain..
................................جزاك اللهُ خيراً‎ ..................................
http://www.zulkbo.com/

zulkbo
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 6398
Points : 6904
Join date : 15/06/2009
Location : PCC 049

http://www.zulkbo.com/

Back to top Go down

Re: Bila anak-anak kita bertanya, apa jawap kita.

Post  Awangmaseru on Mon Apr 12, 2010 10:05 pm

zulkbo wrote:
Awangmaseru wrote:Kah! kah! kah! anak pompuan kash tahun 3 bertanya ' ayah pernah tak mimpi ghairah ??

jadi aok jawab goner weh? Rolling Eyes

Kawan tanya dia sapa citer rupenye ustazah dia, jadi kas suruh dia tanya ustazah dia pulok soalan tu.

Awangmaseru
JKK Kampung
JKK Kampung

Posts : 252
Points : 294
Join date : 30/11/2009
Age : 55
Location : ulu cheka/jerantut

http://www.mohlaweh.multiply.com

Back to top Go down

Re: Bila anak-anak kita bertanya, apa jawap kita.

Post  lepat_ubi on Mon Apr 12, 2010 10:07 pm

jawab saloh....
tak jawab pon saloh...
Question

lepat_ubi
A.D.O
A.D.O

Posts : 1316
Points : 1348
Join date : 25/05/2009
Age : 27
Location : TRANUNG KITE..../ JENGKA 04

Back to top Go down

Re: Bila anak-anak kita bertanya, apa jawap kita.

Post  SailorMoon on Mon Apr 12, 2010 11:45 pm

Awangmaseru wrote:
zulkbo wrote:
Awangmaseru wrote:Kah! kah! kah! anak pompuan kash tahun 3 bertanya ' ayah pernah tak mimpi ghairah ??

jadi aok jawab goner weh? Rolling Eyes

Kawan tanya dia sapa citer rupenye ustazah dia, jadi kas suruh dia tanya ustazah dia pulok soalan tu.

maksud aok te, aok suh anok aok tnye samada ustazah pnah mimpi ghairah ker? scratch

SailorMoon
Tok Penghulu
Tok Penghulu

Posts : 1071
Points : 1110
Join date : 22/02/2010
Location : Pekan - Sepang - Sg Petani

http://fiverobindas.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Bila anak-anak kita bertanya, apa jawap kita.

Post  lepat_ubi on Mon Apr 12, 2010 11:48 pm

SailorMoon wrote:
Awangmaseru wrote:
zulkbo wrote:
Awangmaseru wrote:Kah! kah! kah! anak pompuan kash tahun 3 bertanya ' ayah pernah tak mimpi ghairah ??

jadi aok jawab goner weh? Rolling Eyes

Kawan tanya dia sapa citer rupenye ustazah dia, jadi kas suruh dia tanya ustazah dia pulok soalan tu.

maksud aok te, aok suh anok aok tnye samada ustazah pnah mimpi ghairah ker? scratch

koi dah mule stat pening...

lepat_ubi
A.D.O
A.D.O

Posts : 1316
Points : 1348
Join date : 25/05/2009
Age : 27
Location : TRANUNG KITE..../ JENGKA 04

Back to top Go down

Re: Bila anak-anak kita bertanya, apa jawap kita.

Post  SailorMoon on Mon Apr 12, 2010 11:58 pm

lepat_ubi wrote:
SailorMoon wrote:
Awangmaseru wrote:
zulkbo wrote:
Awangmaseru wrote:Kah! kah! kah! anak pompuan kash tahun 3 bertanya ' ayah pernah tak mimpi ghairah ??

jadi aok jawab goner weh? Rolling Eyes

Kawan tanya dia sapa citer rupenye ustazah dia, jadi kas suruh dia tanya ustazah dia pulok soalan tu.

maksud aok te, aok suh anok aok tnye samada ustazah pnah mimpi ghairah ker? scratch

koi dah mule stat pening...

ataupun aok suh anok aok tnye ustazah samada aok penah mimpi ghairah ke tdk? Embarassed

SailorMoon
Tok Penghulu
Tok Penghulu

Posts : 1071
Points : 1110
Join date : 22/02/2010
Location : Pekan - Sepang - Sg Petani

http://fiverobindas.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Bila anak-anak kita bertanya, apa jawap kita.

Post  SailorMoon on Tue Apr 13, 2010 12:02 am

L.U, koi pun pening nih...
byk ngat ngutuk boss arini...
tu yg lambat tgkap kot...
byk wat dosa arini...
out p mkn sabun cap buruh jap... lol!

SailorMoon
Tok Penghulu
Tok Penghulu

Posts : 1071
Points : 1110
Join date : 22/02/2010
Location : Pekan - Sepang - Sg Petani

http://fiverobindas.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Bila anak-anak kita bertanya, apa jawap kita.

Post  lepat_ubi on Tue Apr 13, 2010 12:20 am

SailorMoon wrote:L.U, koi pun pening nih...
byk ngat ngutuk boss arini...
tu yg lambat tgkap kot...
byk wat dosa arini...
out p mkn sabun cap buruh jap... lol!

esok awok mtk mahap ngan bos aok tuh...

lepat_ubi
A.D.O
A.D.O

Posts : 1316
Points : 1348
Join date : 25/05/2009
Age : 27
Location : TRANUNG KITE..../ JENGKA 04

Back to top Go down

Re: Bila anak-anak kita bertanya, apa jawap kita.

Post  ozzy on Tue Apr 13, 2010 12:58 am

SailorMoon wrote:

Kawan tanya dia sapa citer rupenye ustazah dia, jadi kas suruh dia tanya ustazah dia pulok soalan tu.

maksud aok te, aok suh anok aok tnye samada ustazah pnah mimpi ghairah ker? scratch

maksud awang dia suruh anak dia tanya ustazah dia.. pernahkah ustazah mimpi ghairah dgn ayah saya..gitu ke awang ?? Rolling Eyes

ozzy
Skuad Terjah PCC
Skuad Terjah PCC

Posts : 2216
Points : 2310
Join date : 21/05/2009
Location : Jengka 6, PJ

Back to top Go down

Re: Bila anak-anak kita bertanya, apa jawap kita.

Post  Awangmaseru on Tue Apr 13, 2010 1:06 am

ozzy wrote:
SailorMoon wrote:

Kawan tanya dia sapa citer rupenye ustazah dia, jadi kas suruh dia tanya ustazah dia pulok soalan tu.

maksud aok te, aok suh anok aok tnye samada ustazah pnah mimpi ghairah ker? scratch

maksud awang dia suruh anak dia tanya ustazah dia.. pernahkah ustazah mimpi ghairah dgn ayah saya..gitu ke awang ?? Rolling Eyes

Woi! Ozzy ..aok ni.....nanti moknye membaca kat sini, teruk kas kene kuarentin.

Awangmaseru
JKK Kampung
JKK Kampung

Posts : 252
Points : 294
Join date : 30/11/2009
Age : 55
Location : ulu cheka/jerantut

http://www.mohlaweh.multiply.com

Back to top Go down

Re: Bila anak-anak kita bertanya, apa jawap kita.

Post  cikacung on Tue Apr 13, 2010 7:22 am

Awangmaseru wrote:
ozzy wrote:
SailorMoon wrote:

Kawan tanya dia sapa citer rupenye ustazah dia, jadi kas suruh dia tanya ustazah dia pulok soalan tu.

maksud aok te, aok suh anok aok tnye samada ustazah pnah mimpi ghairah ker?

maksud awang dia suruh anak dia tanya ustazah dia.. pernahkah ustazah mimpi ghairah dgn ayah saya..gitu ke awang ??

Woi! Ozzy ..aok ni.....nanti moknye membaca kat sini, teruk kas kene kuarentin.

Oit! ozzy..... aok jgn terjah lebih2 ke Awang ni.... kwn tgk dia ada tanjak jd pengganti abg Yassin kite. kang dia kena kuarantin, hilang lg sorg penglipur kat PCC ni.....

cikacung
JKK Kampung
JKK Kampung

Posts : 171
Points : 173
Join date : 27/09/2009
Age : 45
Location : j3/KHTP,Kulim

Back to top Go down

Re: Bila anak-anak kita bertanya, apa jawap kita.

Post  ozzy on Tue Apr 13, 2010 11:07 am

cikacung wrote:

Woi! Ozzy ..aok ni.....nanti moknye membaca kat sini, teruk kas kene kuarentin.

Oit! ozzy..... aok jgn terjah lebih2 ke Awang ni.... kwn tgk dia ada tanjak jd pengganti abg Yassin kite. kang dia kena kuarantin, hilang lg sorg penglipur kat PCC ni.....

Awang..x pe kabo ke moknya mimpi je..bukan betul2 ..cobaan..

cikacung...kawan belum terjoh dia lagi..baru cuit sikit je tu..koi x berani terjoh dia nanti kluor jurus berbisa dia kirim ikut angin jek..hehe

ozzy
Skuad Terjah PCC
Skuad Terjah PCC

Posts : 2216
Points : 2310
Join date : 21/05/2009
Location : Jengka 6, PJ

Back to top Go down

Re: Bila anak-anak kita bertanya, apa jawap kita.

Post  koy101 on Fri Apr 16, 2010 1:45 am

Fuhhh!!! nasib baik aku xder anak lagi... hehehehehe... iklan nih...

koy101
Tok Penghulu
Tok Penghulu

Posts : 1084
Points : 1132
Join date : 17/09/2009
Age : 43
Location : Temerloh / Bentong

http://www.kembara.net

Back to top Go down

Re: Bila anak-anak kita bertanya, apa jawap kita.

Post  ozzy on Tue May 18, 2010 10:24 am

Anak koi belikan hadiah untuk ustazah dia sempena hari guru..balik dia kabo 'ustazah suruh cakap terima kasih kat abah'... Very Happy

ozzy
Skuad Terjah PCC
Skuad Terjah PCC

Posts : 2216
Points : 2310
Join date : 21/05/2009
Location : Jengka 6, PJ

Back to top Go down

Re: Bila anak-anak kita bertanya, apa jawap kita.

Post  RAFtegang on Tue May 18, 2010 10:31 am

ozzy wrote:Anak koi belikan hadiah untuk ustazah dia sempena hari guru..balik dia kabo 'ustazah suruh cakap terima kasih kat abah'... Very Happy
haaaa ada respon tu Ozzy.....ustazah tu cun tak?

RAFtegang
Tok Empat
Tok Empat

Posts : 744
Points : 761
Join date : 07/10/2009
Age : 44
Location : KOLUMPO je..alaaa depan Carrefour Cheras...

Back to top Go down

Re: Bila anak-anak kita bertanya, apa jawap kita.

Post  ozzy on Tue May 18, 2010 10:32 am

RAFtegang wrote:
ozzy wrote:Anak koi belikan hadiah untuk ustazah dia sempena hari guru..balik dia kabo 'ustazah suruh cakap terima kasih kat abah'... Very Happy
haaaa ada respon tu Ozzy.....ustazah tu cun tak?

sebab cun la koi senyum tuuu....ekekeke

ozzy
Skuad Terjah PCC
Skuad Terjah PCC

Posts : 2216
Points : 2310
Join date : 21/05/2009
Location : Jengka 6, PJ

Back to top Go down

Re: Bila anak-anak kita bertanya, apa jawap kita.

Post  Abang Jem on Tue May 18, 2010 10:35 am

sy xde anak lagi...anak sedara ramai laa

penah sekali anak sedara bertanya " pak su ni hensem mcm aaron aziz laaaa...apa rahsianya??"

lalu sy menjawab..."t.kasih...nah ambil sorang 30posen..pi main jauh-jauh"

kesimpulannya...aaron aziz kah aku????

Abang Jem
Tok Empat
Tok Empat

Posts : 588
Points : 591
Join date : 06/05/2009
Location : Ada Aku Kisah???

Back to top Go down

Re: Bila anak-anak kita bertanya, apa jawap kita.

Post  RAFtegang on Tue May 18, 2010 10:38 am

ozzy wrote:
RAFtegang wrote:
ozzy wrote:Anak koi belikan hadiah untuk ustazah dia sempena hari guru..balik dia kabo 'ustazah suruh cakap terima kasih kat abah'... Very Happy
haaaa ada respon tu Ozzy.....ustazah tu cun tak?

sebab cun la koi senyum tuuu....ekekeke
huuuuulamak......ni yang best ni....pastu cite la lagi...ada ke ko kem salam kat ustazah tu? Anak2 ni kita buat boleh umpan je...hehehehehe

RAFtegang
Tok Empat
Tok Empat

Posts : 744
Points : 761
Join date : 07/10/2009
Age : 44
Location : KOLUMPO je..alaaa depan Carrefour Cheras...

Back to top Go down

Re: Bila anak-anak kita bertanya, apa jawap kita.

Post  ozzy on Tue May 18, 2010 10:39 am

Abang Jem wrote:sy xde anak lagi...anak sedara ramai laa

penah sekali anak sedara bertanya " pak su ni hensem mcm aaron aziz laaaa...apa rahsianya??"

lalu sy menjawab..."t.kasih...nah ambil sorang 30posen..pi main jauh-jauh"

kesimpulannya...aaron aziz kah aku????

Koi setuju dgn anak sedara aok tu...memang sebiji macam apron aaron aziz..tang rambut je la hehehe

ozzy
Skuad Terjah PCC
Skuad Terjah PCC

Posts : 2216
Points : 2310
Join date : 21/05/2009
Location : Jengka 6, PJ

Back to top Go down

Re: Bila anak-anak kita bertanya, apa jawap kita.

Post  RAFtegang on Tue May 18, 2010 10:42 am

ozzy wrote:
Abang Jem wrote:sy xde anak lagi...anak sedara ramai laa

penah sekali anak sedara bertanya " pak su ni hensem mcm aaron aziz laaaa...apa rahsianya??"

lalu sy menjawab..."t.kasih...nah ambil sorang 30posen..pi main jauh-jauh"

kesimpulannya...aaron aziz kah aku????

Koi setuju dgn anak sedara aok tu...memang sebiji macam apron aaron aziz..tang rambut je la hehehe
wakakakaka...aku kagum...aku kagum....hahahahhaa

RAFtegang
Tok Empat
Tok Empat

Posts : 744
Points : 761
Join date : 07/10/2009
Age : 44
Location : KOLUMPO je..alaaa depan Carrefour Cheras...

Back to top Go down

Re: Bila anak-anak kita bertanya, apa jawap kita.

Post  Abang Jem on Tue May 18, 2010 10:44 am

ozzy wrote:
Abang Jem wrote:sy xde anak lagi...anak sedara ramai laa

penah sekali anak sedara bertanya " pak su ni hensem mcm aaron aziz laaaa...apa rahsianya??"

lalu sy menjawab..."t.kasih...nah ambil sorang 30posen..pi main jauh-jauh"

kesimpulannya...aaron aziz kah aku????

Koi setuju dgn anak sedara aok tu...memang sebiji macam apron aaron aziz..tang rambut je la hehehe

wey ozzy...awok dari dulu..duk asyik sindir koi je....xpelah....koi tau la yg koi ni encem mcm aaron aziz...tapi jgnlah awok kerap sindir koi...x hensemlah mcm nie...kuang kuang kuang....hehe

Abang Jem
Tok Empat
Tok Empat

Posts : 588
Points : 591
Join date : 06/05/2009
Location : Ada Aku Kisah???

Back to top Go down

Re: Bila anak-anak kita bertanya, apa jawap kita.

Post  ozzy on Tue May 18, 2010 10:46 am

Abang Jem wrote:
ozzy wrote:
Abang Jem wrote:sy xde anak lagi...anak sedara ramai laa

penah sekali anak sedara bertanya " pak su ni hensem mcm aaron aziz laaaa...apa rahsianya??"

lalu sy menjawab..."t.kasih...nah ambil sorang 30posen..pi main jauh-jauh"

kesimpulannya...aaron aziz kah aku????

Koi setuju dgn anak sedara aok tu...memang sebiji macam apron aaron aziz..tang rambut je la hehehe

wey ozzy...awok dari dulu..duk asyik sindir koi je....xpelah....koi tau la yg koi ni encem mcm aaron aziz...tapi jgnlah awok kerap sindir koi...x hensemlah mcm nie...kuang kuang kuang....hehe

sindir-sindiran..gesel-geselan gitu..ahakss
koi bukan apa..minta aok kurangkan skit lemak kt perut tu mcm aaron aziz..x yah la pakai apron..

ozzy
Skuad Terjah PCC
Skuad Terjah PCC

Posts : 2216
Points : 2310
Join date : 21/05/2009
Location : Jengka 6, PJ

Back to top Go down

Re: Bila anak-anak kita bertanya, apa jawap kita.

Post  zulkbo on Tue May 18, 2010 1:00 pm

anak lelaki bertanya
kenapa ayah hisap rokok??
goner nak jawab wehhh??
Suspect

_________________
Manusia yang dihormati ialah orang yang sentiasa menghormati orang lain..
................................جزاك اللهُ خيراً‎ ..................................
http://www.zulkbo.com/

zulkbo
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 6398
Points : 6904
Join date : 15/06/2009
Location : PCC 049

http://www.zulkbo.com/

Back to top Go down

Re: Bila anak-anak kita bertanya, apa jawap kita.

Post  Sponsored content Today at 5:44 pm


Sponsored content


Back to top Go down

Page 1 of 2 1, 2  Next

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum