Selamat Datang ke Komuniti Anak Pahang. Forum untuk apa jua berkaitan dengan negeri tercinta

Terima kasih atas sokongan
Log in

I forgot my password

MALAYSIA FUTSAL E-FANS & MEDIA 2010

Wed Apr 07, 2010 5:53 pm by Deto_8

Futsal E-fans & Media Edisi Ketiga Tahun 2010 dijangka diadakan pada 5hb June 2010, Sabtu.

Insya Allah PCC akan menghantar 1 team....

Meeting penyelarasan akan dibuat dalam masa terdekat.


Comments: 42

PCC MENYOKONG KEMPEN HARAPAN TANPA SUARA - KAMI PRIHATIN

Wed Apr 28, 2010 1:25 pm by sakur@86



Comments: 19

Facebook
Pahang Community on Facebook
Pahang Sports Zone FB
Pahang Sports Zone on Facebook

Bila anak-anak kita bertanya, apa jawap kita.

Page 2 of 2 Previous  1, 2

View previous topic View next topic Go down

Re: Bila anak-anak kita bertanya, apa jawap kita.

Post  ozzy on Tue May 18, 2010 1:02 pm

zulkbo wrote:anak lelaki bertanya
kenapa ayah hisap rokok??
goner nak jawab wehhh??
Suspect

jawab je..jgn jadi mcm ayah..ekekeke

ozzy
Skuad Terjah PCC
Skuad Terjah PCC

Posts : 2216
Points : 2310
Join date : 21/05/2009
Location : Jengka 6, PJ

Back to top Go down

Re: Bila anak-anak kita bertanya, apa jawap kita.

Post  zulkbo on Tue May 18, 2010 1:14 pm

ozzy wrote:
zulkbo wrote:anak lelaki bertanya
kenapa ayah hisap rokok??
goner nak jawab wehhh??
Suspect

jawab je..jgn jadi mcm ayah..ekekeke

anak jantan ni..
koi takut dia kata
cam tu nak jadi MACAM MAK
pulak..maruuuu.. Very Happy

_________________
Manusia yang dihormati ialah orang yang sentiasa menghormati orang lain..
................................جزاك اللهُ خيراً‎ ..................................
http://www.zulkbo.com/

zulkbo
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 6398
Points : 6904
Join date : 15/06/2009
Location : PCC 049

http://www.zulkbo.com/

Back to top Go down

Re: Bila anak-anak kita bertanya, apa jawap kita.

Post  Awangmaseru on Fri May 21, 2010 1:13 pm

zulkbo wrote:
ozzy wrote:
zulkbo wrote:anak lelaki bertanya
kenapa ayah hisap rokok??
goner nak jawab wehhh??
Suspect

jawab je..jgn jadi mcm ayah..ekekeke

anak jantan ni..
koi takut dia kata
cam tu nak jadi MACAM MAK
pulak..maruuuu.. Very Happy


huh.... puas pk tak dapat jawab soalan aok ni..zul ! macam ni jangan isap rokok kat rumah , kurang-kurang katalah kalau kita kat umah 6 jam sehari kita dapat lewatkan kematian kita 6 jam sari sbb org kata setiap saat kita merokok kita memendekkan nyawa kita sesaat juga .......hahaha
betul ke teori ni ?

Awangmaseru
JKK Kampung
JKK Kampung

Posts : 252
Points : 294
Join date : 30/11/2009
Age : 55
Location : ulu cheka/jerantut

http://www.mohlaweh.multiply.com

Back to top Go down

Re: Bila anak-anak kita bertanya, apa jawap kita.

Post  Sponsored content Today at 3:41 am


Sponsored content


Back to top Go down

Page 2 of 2 Previous  1, 2

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum