Selamat Datang ke Komuniti Anak Pahang. Forum untuk apa jua berkaitan dengan negeri tercinta

Terima kasih atas sokongan
Log in

I forgot my password

MALAYSIA FUTSAL E-FANS & MEDIA 2010

Wed Apr 07, 2010 5:53 pm by Deto_8

Futsal E-fans & Media Edisi Ketiga Tahun 2010 dijangka diadakan pada 5hb June 2010, Sabtu.

Insya Allah PCC akan menghantar 1 team....

Meeting penyelarasan akan dibuat dalam masa terdekat.


Comments: 42

PCC MENYOKONG KEMPEN HARAPAN TANPA SUARA - KAMI PRIHATIN

Wed Apr 28, 2010 1:25 pm by sakur@86



Comments: 19

Facebook
Pahang Community on Facebook
Pahang Sports Zone FB
Pahang Sports Zone on Facebook

Jerantut l Taman Negara lokasi filem lucah

Page 1 of 2 1, 2  Next

View previous topic View next topic Go down

Jerantut l Taman Negara lokasi filem lucah

Post  Deto_8 on Wed Apr 14, 2010 11:34 am


KAWASAN yang didakwa menjadi lokasi penggambaran filem lucah di Taman Negara Kuala Tahan, Jerantut.

JERANTUT - Penerbit filem asing dipercayai menjadikan Taman Negara sebagai lokasi pembikinan filem lucah.

Penggambaran tersebut dikatakan dilakukan dengan melibatkan pelakonnya berbogel di Taman Negara Kuala Tahan di sini sehingga mencetuskan kemarahan penduduk tempatan.

Ketua Pemuda UMNO Jerantut, Datuk Wan Amizan Wan Abdul Razak mendedahkan, penggambaran seumpama itu tidak sepatutnya berlaku kerana ia memberikan imej buruk kepada negara.

"Saya menerima aduan daripada penduduk dan semasa membuat lawatan mengejut di situ awal April lalu, saya telah melihat sendiri beberapa adegan yang tidak sepatutnya.

"Malangnya, pengarah produksi asing berkenaan tetap berkeras mengatakan adegan itu tidak menyalahi budaya tempatan dan sebahagian merupakan arahannya," kata beliau semasa ditemui pemberita.

sumber : Kosmo

_________________
bangga menjadi pioneer....bangga juga melihat orang lain berjaya...TAHNIAH!
avatar
Deto_8
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 5641
Points : 6570
Join date : 11/04/2009
Location : Saujana Utama & Jengka 3 [PCC 003]

Back to top Go down

Re: Jerantut l Taman Negara lokasi filem lucah

Post  amienski on Wed Apr 14, 2010 11:50 am

Deto_8 wrote:
KAWASAN yang didakwa menjadi lokasi penggambaran filem lucah di Taman Negara Kuala Tahan, Jerantut.

JERANTUT - Penerbit filem asing dipercayai menjadikan Taman Negara sebagai lokasi pembikinan filem lucah.

Penggambaran tersebut dikatakan dilakukan dengan melibatkan pelakonnya berbogel di Taman Negara Kuala Tahan di sini sehingga mencetuskan kemarahan penduduk tempatan.

Ketua Pemuda UMNO Jerantut, Datuk Wan Amizan Wan Abdul Razak mendedahkan, penggambaran seumpama itu tidak sepatutnya berlaku kerana ia memberikan imej buruk kepada negara.

"Saya menerima aduan daripada penduduk dan semasa membuat lawatan mengejut di situ awal April lalu, saya telah melihat sendiri beberapa adegan yang tidak sepatutnya.

"Malangnya, pengarah produksi asing berkenaan tetap berkeras mengatakan adegan itu tidak menyalahi budaya tempatan dan sebahagian merupakan arahannya," kata beliau semasa ditemui pemberita.

sumber : Kosmo

Astaga....
avatar
amienski
JKK Kampung
JKK Kampung

Posts : 387
Points : 422
Join date : 22/10/2009
Age : 33

http://onthespot.fotopages.com

Back to top Go down

Re: Jerantut l Taman Negara lokasi filem lucah

Post  Deto_8 on Wed Apr 14, 2010 11:53 am

mujur dia tak panggil kita...kalau tidak berapa GB kena pakai untuk amik gambor...

sori...gurau2 jerk...

_________________
bangga menjadi pioneer....bangga juga melihat orang lain berjaya...TAHNIAH!
avatar
Deto_8
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 5641
Points : 6570
Join date : 11/04/2009
Location : Saujana Utama & Jengka 3 [PCC 003]

Back to top Go down

Re: Jerantut l Taman Negara lokasi filem lucah

Post  amienski on Wed Apr 14, 2010 11:56 am

tula mujur Razz
avatar
amienski
JKK Kampung
JKK Kampung

Posts : 387
Points : 422
Join date : 22/10/2009
Age : 33

http://onthespot.fotopages.com

Back to top Go down

Re: Jerantut l Taman Negara lokasi filem lucah

Post  zulkbo on Wed Apr 14, 2010 1:47 pm

pelancongan ...
cara pemikiran orang barat>>> Evil or Very Mad

_________________
Manusia yang dihormati ialah orang yang sentiasa menghormati orang lain..
................................جزاك اللهُ خيراً‎ ..................................
http://www.zulkbo.com/
avatar
zulkbo
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 6398
Points : 6904
Join date : 15/06/2009
Location : PCC 049

http://www.zulkbo.com/

Back to top Go down

Re: Jerantut l Taman Negara lokasi filem lucah

Post  faisalmik on Wed Apr 14, 2010 3:48 pm

amienski wrote:tula mujur Razz

amin tertanya2 kot2 diorg nak pakai extra...hehe..

p/s:jgn marah bro..gurau2 di ptg hari... Laughing
avatar
faisalmik
Tok Empat
Tok Empat

Posts : 698
Points : 744
Join date : 15/04/2009
Age : 42
Location : Wangsa Maju/Teluk Baharu

http://www.tokgajah.com

Back to top Go down

Re: Jerantut l Taman Negara lokasi filem lucah

Post  amienski on Wed Apr 14, 2010 3:55 pm

faisalmik wrote:
amienski wrote:tula mujur Razz

amin tertanya2 kot2 diorg nak pakai extra...hehe..

p/s:jgn marah bro..gurau2 di ptg hari... Laughing

tula mmg tertanya nie..dorang ade fesbuk x?

hehe melawak pada jam 2.54petang waktu suria FM
avatar
amienski
JKK Kampung
JKK Kampung

Posts : 387
Points : 422
Join date : 22/10/2009
Age : 33

http://onthespot.fotopages.com

Back to top Go down

Re: Jerantut l Taman Negara lokasi filem lucah

Post  Deto_8 on Wed Apr 14, 2010 3:58 pm

amienski wrote:
faisalmik wrote:
amienski wrote:tula mujur Razz

amin tertanya2 kot2 diorg nak pakai extra...hehe..

p/s:jgn marah bro..gurau2 di ptg hari... Laughing

tula mmg tertanya nie..dorang ade fesbuk x?

hehe melawak pada jam 2.54petang waktu suria FM

jadi pengedar pun dah ok...tak payah jadi pelakon ekstra... Laughing

_________________
bangga menjadi pioneer....bangga juga melihat orang lain berjaya...TAHNIAH!
avatar
Deto_8
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 5641
Points : 6570
Join date : 11/04/2009
Location : Saujana Utama & Jengka 3 [PCC 003]

Back to top Go down

Re: Jerantut l Taman Negara lokasi filem lucah

Post  ozzy on Wed Apr 14, 2010 4:12 pm

Diharap pihak berkuasa dapat mengambil tindakan sebelum filem ini di edarkan kerana akan mencemarkan imej negara malaysia dan juga negeri Pahang....
Mereka yang memasang niat untuk turut melibatkan diri seperti ingin mengambil gambar atau untuk menjadi pengedar juga boleh didakwa sekali atas dakwaan memberi dorongan dan menggalakkan aktiviti ini..mereka2 ini boleh didakwa mengikut akta2 yang sediaada.. Razz
avatar
ozzy
Skuad Terjah PCC
Skuad Terjah PCC

Posts : 2216
Points : 2310
Join date : 21/05/2009
Location : Jengka 6, PJ

Back to top Go down

Re: Jerantut l Taman Negara lokasi filem lucah

Post  Deto_8 on Wed Apr 14, 2010 4:18 pm

ozzy wrote:Diharap pihak berkuasa dapat mengambil tindakan sebelum filem ini di edarkan kerana akan mencemarkan imej negara malaysia dan juga negeri Pahang....
Mereka yang memasang niat untuk turut melibatkan diri seperti ingin mengambil gambar atau untuk menjadi pengedar juga boleh didakwa sekali atas dakwaan memberi dorongan dan menggalakkan aktiviti ini..mereka2 ini boleh didakwa mengikut akta2 yang sediaada.. Razz

ingat tu kengkawan.... Sad

_________________
bangga menjadi pioneer....bangga juga melihat orang lain berjaya...TAHNIAH!
avatar
Deto_8
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 5641
Points : 6570
Join date : 11/04/2009
Location : Saujana Utama & Jengka 3 [PCC 003]

Back to top Go down

Re: Jerantut l Taman Negara lokasi filem lucah

Post  RoyKay33 on Wed Apr 14, 2010 4:34 pm

jgn esok smpi tenggelam tmn negara tuu..nauzubillah Crying or Very sad
avatar
RoyKay33
Tok Penghulu
Tok Penghulu

Posts : 1191
Points : 1222
Join date : 28/04/2009
Location : Metropolitan SQ

Back to top Go down

Re: Jerantut l Taman Negara lokasi filem lucah

Post  Bederun on Wed Apr 14, 2010 6:25 pm

Balerrrrr wehhhh.. goner pulok bulih jadi mende2 gite.. hok keh pelik bebeno, org hok diamanahkan (keh tak mboh menyebut) jaga tmpat te, gemane gaye keje demenye.. agoknye deme kena offer jadi 'extra' jugok la gamoknye..

***malu poh palih amat wehhhh***
avatar
Bederun
JKK Kampung
JKK Kampung

Posts : 160
Points : 171
Join date : 25/03/2010
Age : 41
Location : Jerantut - Sintok - Damansara - Muar

Back to top Go down

Re: Jerantut l Taman Negara lokasi filem lucah

Post  Awangmaseru on Wed Apr 14, 2010 7:54 pm

Deto_8 wrote:
KAWASAN yang didakwa menjadi lokasi penggambaran filem lucah di Taman Negara Kuala Tahan, Jerantut.

JERANTUT - Penerbit filem asing dipercayai menjadikan Taman Negara sebagai lokasi pembikinan filem lucah.

Penggambaran tersebut dikatakan dilakukan dengan melibatkan pelakonnya berbogel di Taman Negara Kuala Tahan di sini sehingga mencetuskan kemarahan penduduk tempatan.

Ketua Pemuda UMNO Jerantut, Datuk Wan Amizan Wan Abdul Razak mendedahkan, penggambaran seumpama itu tidak sepatutnya berlaku kerana ia memberikan imej buruk kepada negara.

"Saya menerima aduan daripada penduduk dan semasa membuat lawatan mengejut di situ awal April lalu, saya telah melihat sendiri beberapa adegan yang tidak sepatutnya.

"Malangnya, pengarah produksi asing berkenaan tetap berkeras mengatakan adegan itu tidak menyalahi budaya tempatan dan sebahagian merupakan arahannya," kata beliau semasa ditemui pemberita.

sumber : Kosmo

Ye ke pendedahan Datuk tu , kalau benar tentu penduduk buat aduan pada pihak polis.

terkilat ikan di laut aku tahu jantan ke betina

Awangmaseru
JKK Kampung
JKK Kampung

Posts : 252
Points : 294
Join date : 30/11/2009
Age : 55
Location : ulu cheka/jerantut

http://www.mohlaweh.multiply.com

Back to top Go down

Re: Jerantut l Taman Negara lokasi filem lucah

Post  ozzy on Wed Apr 14, 2010 7:57 pm

Awangmaseru wrote:

Ye ke pendedahan Datuk tu , kalau benar tentu penduduk buat aduan pada pihak polis.

terkilat ikan di laut aku tahu jantan ke betina
Ke pasal deme tu nok tunggu habis baru nok lapor ??
avatar
ozzy
Skuad Terjah PCC
Skuad Terjah PCC

Posts : 2216
Points : 2310
Join date : 21/05/2009
Location : Jengka 6, PJ

Back to top Go down

Re: Jerantut l Taman Negara lokasi filem lucah

Post  Awangmaseru on Wed Apr 14, 2010 8:03 pm

ozzy wrote:
Awangmaseru wrote:

Ye ke pendedahan Datuk tu , kalau benar tentu penduduk buat aduan pada pihak polis.

terkilat ikan di laut aku tahu jantan ke betina
Ke pasal deme tu nok tunggu habis baru nok lapor ??

makesut koas, tukang citer ni macam-macam ada , ada tukang citer buat citer sebab terpaksa buat citer nok pablisiti, koas keney dia ni ...

Awangmaseru
JKK Kampung
JKK Kampung

Posts : 252
Points : 294
Join date : 30/11/2009
Age : 55
Location : ulu cheka/jerantut

http://www.mohlaweh.multiply.com

Back to top Go down

Re: Jerantut l Taman Negara lokasi filem lucah

Post  Bederun on Wed Apr 14, 2010 11:35 pm

Awangmaseru wrote:
ozzy wrote:
Awangmaseru wrote:

Ye ke pendedahan Datuk tu , kalau benar tentu penduduk buat aduan pada pihak polis.

terkilat ikan di laut aku tahu jantan ke betina
Ke pasal deme tu nok tunggu habis baru nok lapor ??

makesut koas, tukang citer ni macam-macam ada , ada tukang citer buat citer sebab terpaksa buat citer nok pablisiti, koas keney dia ni ...

Tu la pasei nye hok keh ngabo te.. cer aokme bacer memolek 'statement' keh deratas nun. Pasei nye keh kenei amat tukang ceriter te. mcm hok Awang ngabo te.. keknye keh tok kuase nok homeh mulut..
avatar
Bederun
JKK Kampung
JKK Kampung

Posts : 160
Points : 171
Join date : 25/03/2010
Age : 41
Location : Jerantut - Sintok - Damansara - Muar

Back to top Go down

Re: Jerantut l Taman Negara lokasi filem lucah

Post  Deto_8 on Wed Apr 14, 2010 11:42 pm

iyelah...dia YB situ..takkan tokleh guna kuasa untuk stop mende tu...panggilah polis dan lain lain tuk nolong...

_________________
bangga menjadi pioneer....bangga juga melihat orang lain berjaya...TAHNIAH!
avatar
Deto_8
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 5641
Points : 6570
Join date : 11/04/2009
Location : Saujana Utama & Jengka 3 [PCC 003]

Back to top Go down

Re: Jerantut l Taman Negara lokasi filem lucah

Post  Bederun on Wed Apr 14, 2010 11:53 pm

Deto_8 wrote:iyelah...dia YB situ..takkan tokleh guna kuasa untuk stop mende tu...panggilah polis dan lain lain tuk nolong...

Idup YB Deto_8... Cabutttt!! cheers
avatar
Bederun
JKK Kampung
JKK Kampung

Posts : 160
Points : 171
Join date : 25/03/2010
Age : 41
Location : Jerantut - Sintok - Damansara - Muar

Back to top Go down

Re: Jerantut l Taman Negara lokasi filem lucah

Post  along on Thu Apr 15, 2010 6:59 am

mngu depan keh ke taman negara pg usha line tmpat tu..
sapa nak ikut???
hehehe...
wat malu jerantut je berita nie...
hampeh... Mad Mad
avatar
along
Tok Penghulu
Tok Penghulu

Posts : 1090
Points : 1280
Join date : 15/06/2009
Age : 30
Location : jerantut - wangsa maju

Back to top Go down

Re: Jerantut l Taman Negara lokasi filem lucah

Post  SailorMoon on Thu Apr 15, 2010 12:01 pm

Bederun wrote:
Deto_8 wrote:iyelah...dia YB situ..takkan tokleh guna kuasa untuk stop mende tu...panggilah polis dan lain lain tuk nolong...

Idup YB Deto_8... Cabutttt!! cheers

ye x ye gok...
beria gi heboh kat paper,
xkan nk suh wartawan selesaikan masalah tu...
patutnyer dia la,org dh pilih dia utk jaga kwsn tu...
amanah tu...!!!! Neutral
avatar
SailorMoon
Tok Penghulu
Tok Penghulu

Posts : 1071
Points : 1110
Join date : 22/02/2010
Location : Pekan - Sepang - Sg Petani

http://fiverobindas.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Jerantut l Taman Negara lokasi filem lucah

Post  Deto_8 on Thu Apr 15, 2010 12:08 pm

produksi dari Jerman, tajuk filemnya adalah JUNGLE...

_________________
bangga menjadi pioneer....bangga juga melihat orang lain berjaya...TAHNIAH!
avatar
Deto_8
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 5641
Points : 6570
Join date : 11/04/2009
Location : Saujana Utama & Jengka 3 [PCC 003]

Back to top Go down

Re: Jerantut l Taman Negara lokasi filem lucah

Post  ozzy on Thu Apr 15, 2010 12:10 pm

Deto_8 wrote:produksi dari Jerman, tajuk filemnya adalah JUNGLE...

Musykil gok ni..goner deto boleh tau..dah ada stok ke... affraid
avatar
ozzy
Skuad Terjah PCC
Skuad Terjah PCC

Posts : 2216
Points : 2310
Join date : 21/05/2009
Location : Jengka 6, PJ

Back to top Go down

Re: Jerantut l Taman Negara lokasi filem lucah

Post  koy101 on Fri Apr 16, 2010 1:34 am

ozzy wrote:
Deto_8 wrote:produksi dari Jerman, tajuk filemnya adalah JUNGLE...

Musykil gok ni..goner deto boleh tau..dah ada stok ke... affraid

deto.... nanti jgn lupa pas kat aku aaaa....... Embarassed Embarassed Embarassed
avatar
koy101
Tok Penghulu
Tok Penghulu

Posts : 1084
Points : 1132
Join date : 17/09/2009
Age : 43
Location : Temerloh / Bentong

http://www.kembara.net

Back to top Go down

Re: Jerantut l Taman Negara lokasi filem lucah

Post  koy101 on Fri Apr 16, 2010 1:38 am

Deto_8 wrote:

Ketua Pemuda UMNO Jerantut, Datuk Wan Amizan Wan Abdul Razak mendedahkan, penggambaran seumpama itu tidak sepatutnya berlaku kerana ia memberikan imej buruk kepada negara.

"Saya menerima aduan daripada penduduk dan semasa membuat lawatan mengejut di situ awal April lalu, saya telah melihat sendiri beberapa adegan yang tidak sepatutnya.

"Malangnya, pengarah produksi asing berkenaan tetap berkeras mengatakan adegan itu tidak menyalahi budaya tempatan dan sebahagian merupakan arahannya," kata beliau semasa ditemui pemberita.

sumber : Kosmo [/color]

nih ler bodoh nyer statement.... g lumur taik kat muker sendiri.....
kala cam nih ler wakil rakyat nyer penakut.... baik xyah jadi wakil rakyat laaa.... aper... dah xder no tipon polis ker hapa ker... hok ader no tipon wartawan jer.... aper laaa....

Lagipun.... cam ler org kampung tuh hina sangat sampai sanggup membiorkan jer pekara cam nih berlaku kat tmpt dema....
avatar
koy101
Tok Penghulu
Tok Penghulu

Posts : 1084
Points : 1132
Join date : 17/09/2009
Age : 43
Location : Temerloh / Bentong

http://www.kembara.net

Back to top Go down

Re: Jerantut l Taman Negara lokasi filem lucah

Post  amienski on Fri Apr 16, 2010 12:50 pm

avatar
amienski
JKK Kampung
JKK Kampung

Posts : 387
Points : 422
Join date : 22/10/2009
Age : 33

http://onthespot.fotopages.com

Back to top Go down

Re: Jerantut l Taman Negara lokasi filem lucah

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 1 of 2 1, 2  Next

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum