Selamat Datang ke Komuniti Anak Pahang. Forum untuk apa jua berkaitan dengan negeri tercinta

Terima kasih atas sokongan
Log in

I forgot my password

MALAYSIA FUTSAL E-FANS & MEDIA 2010

Wed Apr 07, 2010 5:53 pm by Deto_8

Futsal E-fans & Media Edisi Ketiga Tahun 2010 dijangka diadakan pada 5hb June 2010, Sabtu.

Insya Allah PCC akan menghantar 1 team....

Meeting penyelarasan akan dibuat dalam masa terdekat.


Comments: 42

PCC MENYOKONG KEMPEN HARAPAN TANPA SUARA - KAMI PRIHATIN

Wed Apr 28, 2010 1:25 pm by sakur@86



Comments: 19

Facebook
Pahang Community on Facebook
Pahang Sports Zone FB
Pahang Sports Zone on Facebook

30 sebab kenapa lelaki dan wanita lambat kawin

View previous topic View next topic Go down

30 sebab kenapa lelaki dan wanita lambat kawin

Post  Yassin on Sun Apr 18, 2010 12:14 pm

1."Duit dah tak ada". Padahal duit disimpan untuk membeli pakaian yang berjenama.

2. "Nak beli kereta mewah dulu baru nak kahwin". Padahal kerja bertahun dan penat lelah tetapi masih tak cukup nak beli kereta mewah.

3. "Susah la nak cari yang berkenan dihati". Padahal memilih sangat,tak mau yang gemuk, kurus sangat pun tak suka.

4."Tak datang seru lagi kot". Padahal awek atau pakwe keliling pinggang.

5."Banyak sangat halangan". Padahal diri belum bersedia.

6."Belum bersedia la". Padahal cukup segala syarat2 nya.

7. "Ilmu tak cukup la". Padahal dah ada master atau PHD.

8."Kahwin nanti tentu susah nak kena tanggung keluarga lagi, Kalau dapat isteri yang 2 x 5 je.Kena bimbing pulak lepas tu nak kena tanggung semua dosa isteri, dosa sendiri tak tertanggung nie pulak nak tanggung dosa isteri".Padahal tak pernah usaha untuk tingkatkkan diri sendiri dan mencari ilmu secukupnya dan tak pernah mencuba pun.Padahal Allah dah berfirman yang bermaksud Lelaki yang baik untuk perempuan yang baik dan bergitulah sebaliknya.

9."Dah mencubalah tapi telah dikecewakan".Padahal tak reti pon nak bercinta.

10."Banyak perkara nak kena fikirkan terlebih dahulu la".Padahal tak buat kerja apa pon.

11."Busy la, banyak keje nie". Padahal pentingkan kerja daripada menunaikan sunnah nabi.

12."Jodoh tak sampai lagi kot".Padahal jodoh dah ditentukan Allah cuma perlulah berusaha.

13."Perempuan nie peliklah kalau dia suka kat kita tapi tak habih2 nak merajuk dan marah macam kita nie suka sangat" . Padahal memang dah lumrah alam sebab marah tandanya sayang.

14."Ye lah memang la marah tu tanda sayang tapi saya tak suka la, lepas tu dia heret kita kehulu kehilir".Padahal suka bagi muka kepada orang tu dan tak terangkan dengan jelas apa yang kita suka dan tidak suka.

15. "Dah bagitau dah, nie kita suka dan nie kita tak suka, tapi masih dia buat juga yang kita tak suka".Padahal tak pernak ambil tau tentang apa yang disukai oleh org yang kita sukai. Sedangkan kita selalu buat perkara yang org lain tak suka.

16."Saya takut la nak bercinta nanti terluka susah la".Padahal banyak baca buku2 novel yg berunsurkan sedemikian.

17."Lelaki nie suka pasang ramai org sangat". Padahal ramai artis2 lelaki yang dipujanya dan bila jumpa lelaki kacak mula nak terhegeh-hegeh.

18. "Lelaki memang banyak helahlah kejap suka kejap tidak". Padahal pentingkan diri- sendiri.

19. "Nak carik yang solehah/soleh lah".Padahal diri tak pernah solat dan quran tak pernah nak baca. Kuliah agama selalu uzur je.

20. "Suka yang pakai tudung labuh je". Padahal masih pakai seluar pendek,mandi masih ikut style koboi.

21. "Nak dapat yang berkekalan sehingga keakhir hayat". Padahal suka cemburu, suka boros, suka pada yang cantik saja, suka pada yang kaya saja.

22. "Masalah la". Padahal dah tahu WORLD IS STAGE OF PROBLEM.

23. "Nak sambung belajarlah awek saya tu ader master atau phd malu la".Padahal belajar2 tak pernah nak lulus. Asyik mengabaikan pelajaran sebab dating selalu. Memang dah dungu dah....

24. "Saya suka sangat kat dia, tapi dia tak suka kat saya". Padahal bunga bukan seekor, kumbang bukan sekuntum.

25. "Tak mau la bercinta, dok seorang lagi seronok,tak lah dikongkong, tak akan terluka, jimat duit sikit".Padahal mengeluh bila kesunyian, dan mula nak feeling gila-gila.Cemburu tengok org. kahwin. Pantang tengok perempuan atau lelaki cantik.

26. "Payah la nak jaga hati masing-masing".Padahal makan hati banyak sangat,sensitive sangat, lepas tu banyak makan sarang tebuan, lepas tu suka sangat main hujan, main api, main mata, main2.dan sebagainya.

27. "Dah usaha dah, dah mandi bunga dah, dah cukup semua syarat2, tapi satu pon tak lekat.

28. Memang dah tak ader jodoh kot". Padahal tak ada keyakinan diri, tak ada kerpercayaan pada org lain.

29. Suka dengar cerita daripada org lain,suka buat orang yang kita sukai meluat, perangai macam tak bagus, suka berjudi, suka tikam nombor ekor dll .

30. "Ramai sangat la yang suka mana satu nak pilih nie susah lah". Padahal tau boleh kahwin sampai 4 ikut sunnah.

Yang mana satu anda punya alasan?... renung-renungkan dan selamat beramal...

Sesamalah kita renungkan...

Sumber : www.aku-sempoi.com/

Yassin
PCC Jerantut
PCC Jerantut

Posts : 2708
Points : 3033
Join date : 12/08/2009
Location : Bandar Jerantut [PCC084]

http://www.pahangcommunity.com

Back to top Go down

Re: 30 sebab kenapa lelaki dan wanita lambat kawin

Post  Cik_N on Sun Apr 18, 2010 12:20 pm

yassin... hihihi.. nak tergelok koi.. tapi koi pilih alasan yg ke 31 tu kot Razz

Cik_N
Tok Empat
Tok Empat

Posts : 898
Points : 940
Join date : 28/11/2009
Location : Temerloh

http://cikkelisa.blogspot.com

Back to top Go down

Re: 30 sebab kenapa lelaki dan wanita lambat kawin

Post  Yassin on Sun Apr 18, 2010 12:27 pm

Cik_N wrote:yassin... hihihi.. nak tergelok koi.. tapi koi pilih alasan yg ke 31 tu kot Razz

Goner ker pulok bender ada 30 aje hok 31 aok kena tamboh sendiri laa hehehe.... Very Happy

Yassin
PCC Jerantut
PCC Jerantut

Posts : 2708
Points : 3033
Join date : 12/08/2009
Location : Bandar Jerantut [PCC084]

http://www.pahangcommunity.com

Back to top Go down

Re: 30 sebab kenapa lelaki dan wanita lambat kawin

Post  SailorMoon on Sun Apr 18, 2010 2:06 pm

sebab yg no 30 te utk llaki jer ker?
kala org pompuan cmane pulok?

p/s - koi tnye jer,xde kaitan dgn yg telah hidup atau yg masih mati... Neutral

SailorMoon
Tok Penghulu
Tok Penghulu

Posts : 1071
Points : 1110
Join date : 22/02/2010
Location : Pekan - Sepang - Sg Petani

http://fiverobindas.blogspot.com

Back to top Go down

Re: 30 sebab kenapa lelaki dan wanita lambat kawin

Post  zulkbo on Sun Apr 18, 2010 3:50 pm

Cik_N wrote:yassin... hihihi.. nak tergelok koi.. tapi koi pilih alasan yg ke 31 tu kot Razz

yang no-31 tu ada nama koi dok Shocked

he he..larikkkk pirat cheers

_________________
Manusia yang dihormati ialah orang yang sentiasa menghormati orang lain..
................................جزاك اللهُ خيراً‎ ..................................
http://www.zulkbo.com/

zulkbo
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 6398
Points : 6904
Join date : 15/06/2009
Location : PCC 049

http://www.zulkbo.com/

Back to top Go down

Re: 30 sebab kenapa lelaki dan wanita lambat kawin

Post  Yassin on Sun Apr 18, 2010 4:03 pm

Kawan nunggu rodong kawan koy tu beri komen hehehe.... Very Happy

Yassin
PCC Jerantut
PCC Jerantut

Posts : 2708
Points : 3033
Join date : 12/08/2009
Location : Bandar Jerantut [PCC084]

http://www.pahangcommunity.com

Back to top Go down

Re: 30 sebab kenapa lelaki dan wanita lambat kawin

Post  Cik_N on Sun Apr 18, 2010 4:34 pm

zulkbo wrote:
Cik_N wrote:yassin... hihihi.. nak tergelok koi.. tapi koi pilih alasan yg ke 31 tu kot Razz

yang no-31 tu ada nama koi dok Shocked

he he..larikkkk pirat cheers

nnti koi tgk jap ek... study study study

olorrr.. takdop lah pulop... scratch hihihihi..sowii...Razz Razz

Cik_N
Tok Empat
Tok Empat

Posts : 898
Points : 940
Join date : 28/11/2009
Location : Temerloh

http://cikkelisa.blogspot.com

Back to top Go down

Re: 30 sebab kenapa lelaki dan wanita lambat kawin

Post  zulkbo on Sun Apr 18, 2010 7:37 pm

Cik_N wrote:
zulkbo wrote:
Cik_N wrote:yassin... hihihi.. nak tergelok koi.. tapi koi pilih alasan yg ke 31 tu kot Razz

yang no-31 tu ada nama koi dok Shocked

he he..larikkkk pirat cheers

nnti koi tgk jap ek... study study study

olorrr.. takdop lah pulop... scratch hihihihi..sowii...Razz Razz

tak de change la gini Rolling Eyes clown pale

_________________
Manusia yang dihormati ialah orang yang sentiasa menghormati orang lain..
................................جزاك اللهُ خيراً‎ ..................................
http://www.zulkbo.com/

zulkbo
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 6398
Points : 6904
Join date : 15/06/2009
Location : PCC 049

http://www.zulkbo.com/

Back to top Go down

Re: 30 sebab kenapa lelaki dan wanita lambat kawin

Post  Cik_N on Mon Apr 19, 2010 1:57 am

olor..olor...lorr...zulkbo... Razz

yassin..hok 31 tu mmg xde kat senarai ter ketnya ada dlm hati koi..lalalala...
flower

Cik_N
Tok Empat
Tok Empat

Posts : 898
Points : 940
Join date : 28/11/2009
Location : Temerloh

http://cikkelisa.blogspot.com

Back to top Go down

Re: 30 sebab kenapa lelaki dan wanita lambat kawin

Post  koy101 on Mon Apr 19, 2010 3:55 am

1."Duit dah tak ada". Padahal duit disimpan untuk mod kete main off-road......

7. "Ilmu tak cukup la". Padahal dah ada master atau PHD. Yg xder ilmu agama jer... hehehehe......

8."Kahwin nanti tentu susah nak kena tanggung keluarga lagi, Kalau dapat isteri yang 2 x 5 je.Kena bimbing pulak lepas tu nak kena tanggung semua dosa isteri, dosa sendiri tak tertanggung nie pulak nak tanggung dosa isteri".Padahal tak pernah usaha untuk tingkatkkan diri sendiri dan mencari ilmu secukupnya dan tak pernah mencuba pun.Padahal Allah dah berfirman yang bermaksud Lelaki yang baik untuk perempuan yang baik dan bergitulah sebaliknya.

19. "Nak carik yang solehah/soleh lah".Padahal diri tak pernah solat dan quran tak pernah nak baca. Kuliah agama selalu uzur je.

20. "Suka yang pakai tudung labuh je". Padahal masih pakai seluar pendek,mandi masih ikut style koboi.

hehehehehe.... tau xper...

Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil

koy101
Tok Penghulu
Tok Penghulu

Posts : 1084
Points : 1132
Join date : 17/09/2009
Age : 43
Location : Temerloh / Bentong

http://www.kembara.net

Back to top Go down

Re: 30 sebab kenapa lelaki dan wanita lambat kawin

Post  koy101 on Mon Apr 19, 2010 3:56 am

Cik_N wrote:olor..olor...lorr...zulkbo... Razz

yassin..hok 31 tu mmg xde kat senarai ter ketnya ada dlm hati koi..lalalala...
flower

hehehehe.... jgn lupa lak ngajok kome kat sini nanti aaaa..... hehehehehe... Embarassed Embarassed Embarassed

koy101
Tok Penghulu
Tok Penghulu

Posts : 1084
Points : 1132
Join date : 17/09/2009
Age : 43
Location : Temerloh / Bentong

http://www.kembara.net

Back to top Go down

Re: 30 sebab kenapa lelaki dan wanita lambat kawin

Post  Yassin on Mon Apr 19, 2010 10:01 am

koy101 wrote:
Cik_N wrote:olor..olor...lorr...zulkbo... Razz

yassin..hok 31 tu mmg xde kat senarai ter ketnya ada dlm hati koi..lalalala...
flower

hehehehe.... jgn lupa lak ngajok kome kat sini nanti aaaa..... hehehehehe... Embarassed Embarassed Embarassed

Cik N lepas ini kome tak layak dah panggil aok Cik kena panggil Puan N laa...jgn lupa ajok kome esok kalau ada Bas free kawan gi hehehehe....
***Bulan bila tu weh???

Yassin
PCC Jerantut
PCC Jerantut

Posts : 2708
Points : 3033
Join date : 12/08/2009
Location : Bandar Jerantut [PCC084]

http://www.pahangcommunity.com

Back to top Go down

Re: 30 sebab kenapa lelaki dan wanita lambat kawin

Post  cekwa on Mon Apr 19, 2010 11:48 am

koy101 wrote:
Cik_N wrote:olor..olor...lorr...zulkbo... Razz

yassin..hok 31 tu mmg xde kat senarai ter ketnya ada dlm hati koi..lalalala...
flower

hehehehe.... jgn lupa lak ngajok kome kat sini nanti aaaa..... hehehehehe... Embarassed Embarassed Embarassed


Alhamdulillah cik_N dan koy..jgn lupe ke kome di PCC nih..berarak ramei2..

cekwa
JKK Kampung
JKK Kampung

Posts : 181
Points : 241
Join date : 19/01/2010
Location : kg kerayong, bera, kuantan, beaufort, sabah

http://9w2waa.blogspot.com/

Back to top Go down

Re: 30 sebab kenapa lelaki dan wanita lambat kawin

Post  koy101 on Mon Apr 19, 2010 5:50 pm

cekwa wrote:
koy101 wrote:
Cik_N wrote:olor..olor...lorr...zulkbo... Razz

yassin..hok 31 tu mmg xde kat senarai ter ketnya ada dlm hati koi..lalalala...
flower

hehehehe.... jgn lupa lak ngajok kome kat sini nanti aaaa..... hehehehehe... Embarassed Embarassed Embarassed


Alhamdulillah cik_N dan koy..jgn lupe ke kome di PCC nih..berarak ramei2..

urgh!!! cekwa... nih apasal lak nama aku gak yg dipetik nih....
xnyer ander org nak ker kita nih weehhhh...... almaklum... perut boroi 3 meter ker depan...... Embarassed Embarassed Embarassed

koy101
Tok Penghulu
Tok Penghulu

Posts : 1084
Points : 1132
Join date : 17/09/2009
Age : 43
Location : Temerloh / Bentong

http://www.kembara.net

Back to top Go down

Re: 30 sebab kenapa lelaki dan wanita lambat kawin

Post  Cik_N on Mon Apr 19, 2010 6:09 pm

koy101 wrote:
urgh!!! cekwa... nih apasal lak nama aku gak yg dipetik nih....
xnyer ander org nak ker kita nih weehhhh...... almaklum... perut boroi 3 meter ker depan...... Embarassed Embarassed Embarassed

ecececehh encik KOY... aok tu yg x mencari ter gamoknyer...koi ada 4 org kawan hok solo molo-teacher (kt temerloh) -ustazah (kt jerantut)-businessgirl(setaman dgn aok ter hehehe) sorg lg majestret ( nama mahkamahnya dirahsiakan).... aok nok mana ser... koi sudi menolongnyee.... i give u 3 days....just PM me.... hihihihi

Cik_N
Tok Empat
Tok Empat

Posts : 898
Points : 940
Join date : 28/11/2009
Location : Temerloh

http://cikkelisa.blogspot.com

Back to top Go down

Re: 30 sebab kenapa lelaki dan wanita lambat kawin

Post  Yassin on Mon Apr 19, 2010 6:16 pm

Cik_N wrote:
koy101 wrote:
urgh!!! cekwa... nih apasal lak nama aku gak yg dipetik nih....
xnyer ander org nak ker kita nih weehhhh...... almaklum... perut boroi 3 meter ker depan...... Embarassed Embarassed Embarassed

ecececehh encik KOY... aok tu yg x mencari ter gamoknyer...koi ada 4 org kawan hok solo molo-teacher (kt temerloh) -ustazah (kt jerantut)-businessgirl(setaman dgn aok ter hehehe) sorg lg majestret ( nama mahkamahnya dirahsiakan).... aok nok mana ser... koi sudi menolongnyee.... i give u 3 days....just PM me.... hihihihi

Peh!! tawaran hebat nie rugi laa ame ker aok tak rebut koy kalau aok x emboh kawan ngan zul boleh mengambil tempatnya huhuhu Razz

Yassin
PCC Jerantut
PCC Jerantut

Posts : 2708
Points : 3033
Join date : 12/08/2009
Location : Bandar Jerantut [PCC084]

http://www.pahangcommunity.com

Back to top Go down

Re: 30 sebab kenapa lelaki dan wanita lambat kawin

Post  Cik_N on Mon Apr 19, 2010 6:20 pm

Yassin wrote:
Cik_N wrote:
koy101 wrote:
urgh!!! cekwa... nih apasal lak nama aku gak yg dipetik nih....
xnyer ander org nak ker kita nih weehhhh...... almaklum... perut boroi 3 meter ker depan...... Embarassed Embarassed Embarassed

ecececehh encik KOY... aok tu yg x mencari ter gamoknyer...koi ada 4 org kawan hok solo molo-teacher (kt temerloh) -ustazah (kt jerantut)-businessgirl(setaman dgn aok ter hehehe) sorg lg majestret ( nama mahkamahnya dirahsiakan).... aok nok mana ser... koi sudi menolongnyee.... i give u 3 days....just PM me.... hihihihi

Peh!! tawaran hebat nie rugi laa ame ker aok tak rebut koy kalau aok x emboh kawan ngan zul boleh mengambil tempatnya huhuhu Razz

heppppppp..sila duduk semeee.....tawaran ni utk encik KOY jekkk..... Evil or Very Mad

Cik_N
Tok Empat
Tok Empat

Posts : 898
Points : 940
Join date : 28/11/2009
Location : Temerloh

http://cikkelisa.blogspot.com

Back to top Go down

Re: 30 sebab kenapa lelaki dan wanita lambat kawin

Post  ozzy on Mon Apr 19, 2010 6:23 pm

Yassin wrote:
Cik_N wrote:
koy101 wrote:
urgh!!! cekwa... nih apasal lak nama aku gak yg dipetik nih....
xnyer ander org nak ker kita nih weehhhh...... almaklum... perut boroi 3 meter ker depan...... Embarassed Embarassed Embarassed

ecececehh encik KOY... aok tu yg x mencari ter gamoknyer...koi ada 4 org kawan hok solo molo-teacher (kt temerloh) -ustazah (kt jerantut)-businessgirl(setaman dgn aok ter hehehe) sorg lg majestret ( nama mahkamahnya dirahsiakan).... aok nok mana ser... koi sudi menolongnyee.... i give u 3 days....just PM me.... hihihihi

Peh!! tawaran hebat nie rugi laa ame ker aok tak rebut koy kalau aok x emboh kawan ngan zul boleh mengambil tempatnya huhuhu Razz

koi setuju dgn aok yassin..x de pantun ke..
apa kurangnya koy wahai cik n ..keje dalam hutan tapi dalam hati ada taman..hehe

ozzy
Skuad Terjah PCC
Skuad Terjah PCC

Posts : 2216
Points : 2310
Join date : 21/05/2009
Location : Jengka 6, PJ

Back to top Go down

Re: 30 sebab kenapa lelaki dan wanita lambat kawin

Post  koy101 on Mon Apr 19, 2010 6:36 pm

ozzy wrote:
Yassin wrote:
Cik_N wrote:
koy101 wrote:
urgh!!! cekwa... nih apasal lak nama aku gak yg dipetik nih....
xnyer ander org nak ker kita nih weehhhh...... almaklum... perut boroi 3 meter ker depan...... Embarassed Embarassed Embarassed

ecececehh encik KOY... aok tu yg x mencari ter gamoknyer...koi ada 4 org kawan hok solo molo-teacher (kt temerloh) -ustazah (kt jerantut)-businessgirl(setaman dgn aok ter hehehe) sorg lg majestret ( nama mahkamahnya dirahsiakan).... aok nok mana ser... koi sudi menolongnyee.... i give u 3 days....just PM me.... hihihihi

Peh!! tawaran hebat nie rugi laa ame ker aok tak rebut koy kalau aok x emboh kawan ngan zul boleh mengambil tempatnya huhuhu Razz

koi setuju dgn aok yassin..x de pantun ke..
apa kurangnya koy wahai cik n ..keje dalam hutan tapi dalam hati ada taman..hehe

urgh!!! calon nyer ader 7.... cik n bg masa 3 ari jer... huhuhuhu... mana cukup nak mikir.. hehehehhehe.....

oit!! ozzy... silap tuh.... hehehehehe.... keje dalam hutan tapi dalam hati ader utan gak.... muahahahaha... muahahahaha....

koy101
Tok Penghulu
Tok Penghulu

Posts : 1084
Points : 1132
Join date : 17/09/2009
Age : 43
Location : Temerloh / Bentong

http://www.kembara.net

Back to top Go down

Re: 30 sebab kenapa lelaki dan wanita lambat kawin

Post  Cik_N on Mon Apr 19, 2010 6:42 pm

koy101 wrote:
urgh!!! calon nyer ader 7.... cik n bg masa 3 ari jer... huhuhuhu... mana cukup nak mikir.. hehehehhehe.....

oit!! ozzy... silap tuh.... hehehehehe.... keje dalam hutan tapi dalam hati ader utan gak.... muahahahaha... muahahahaha....

KOY... koi serius ni..nok nolong aok ter... Cool kita kan seme rodong2 belaka... beso pahala koi kala nolong org buat masjid nih... kan2...aok pk dulula... I love you

dlm hutan ada bunga raflesiaaa kan KOY...hee

Cik_N
Tok Empat
Tok Empat

Posts : 898
Points : 940
Join date : 28/11/2009
Location : Temerloh

http://cikkelisa.blogspot.com

Back to top Go down

Re: 30 sebab kenapa lelaki dan wanita lambat kawin

Post  koy101 on Mon Apr 19, 2010 6:51 pm

Cik_N wrote:
dlm hutan ada bunga raflesiaaa kan KOY...hee[/color]

tgh stat mikir nih.... mekasih.....

hehehehe... tau xper... bunga besor hok bau busuk.. bau bangkai.... Embarassed Embarassed Embarassed

koy101
Tok Penghulu
Tok Penghulu

Posts : 1084
Points : 1132
Join date : 17/09/2009
Age : 43
Location : Temerloh / Bentong

http://www.kembara.net

Back to top Go down

Re: 30 sebab kenapa lelaki dan wanita lambat kawin

Post  Cik_N on Mon Apr 19, 2010 6:56 pm

koy101 wrote:
Cik_N wrote:
dlm hutan ada bunga raflesiaaa kan KOY...hee[/color]

tgh stat mikir nih.... mekasih.....

hehehehe... tau xper... bunga besor hok bau busuk.. bau bangkai.... Embarassed Embarassed Embarassed

gitu ke baunyer?? ke aok sje je.... scratch

Cik_N
Tok Empat
Tok Empat

Posts : 898
Points : 940
Join date : 28/11/2009
Location : Temerloh

http://cikkelisa.blogspot.com

Back to top Go down

Re: 30 sebab kenapa lelaki dan wanita lambat kawin

Post  koy101 on Mon Apr 19, 2010 7:00 pm

Cik_N wrote:
koy101 wrote:
Cik_N wrote:
dlm hutan ada bunga raflesiaaa kan KOY...hee[/color]

tgh stat mikir nih.... mekasih.....

hehehehe... tau xper... bunga besor hok bau busuk.. bau bangkai.... Embarassed Embarassed Embarassed

gitu ke baunyer?? ke aok sje je.... scratch

hok bau busuk tuh... bunga ter.... hok bau bangkai tuh.... errr... aku kut... Embarassed Embarassed Embarassed

koy101
Tok Penghulu
Tok Penghulu

Posts : 1084
Points : 1132
Join date : 17/09/2009
Age : 43
Location : Temerloh / Bentong

http://www.kembara.net

Back to top Go down

Re: 30 sebab kenapa lelaki dan wanita lambat kawin

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum