Selamat Datang ke Komuniti Anak Pahang. Forum untuk apa jua berkaitan dengan negeri tercinta

Terima kasih atas sokongan
Log in

I forgot my password

MALAYSIA FUTSAL E-FANS & MEDIA 2010

Wed Apr 07, 2010 5:53 pm by Deto_8

Futsal E-fans & Media Edisi Ketiga Tahun 2010 dijangka diadakan pada 5hb June 2010, Sabtu.

Insya Allah PCC akan menghantar 1 team....

Meeting penyelarasan akan dibuat dalam masa terdekat.


Comments: 42

PCC MENYOKONG KEMPEN HARAPAN TANPA SUARA - KAMI PRIHATIN

Wed Apr 28, 2010 1:25 pm by sakur@86



Comments: 19

Facebook
Pahang Community on Facebook
Pahang Sports Zone FB
Pahang Sports Zone on Facebook

Senaman utk Bumper sahaja

View previous topic View next topic Go down

Senaman utk Bumper sahaja

Post  Yassin on Sun Apr 18, 2010 3:54 pm



Senaman "bumper" ini mungkin utk pompuan sahaja, utk punggung yang lebih menawan tidak sesuai utk org lelaki, kalau org lelaki ingin juge membuat senaman ini sebarang masalah aok tanggung sendiri hehehe.

Yassin
PCC Jerantut
PCC Jerantut

Posts : 2708
Points : 3033
Join date : 12/08/2009
Location : Bandar Jerantut [PCC084]

http://www.pahangcommunity.com

Back to top Go down

Re: Senaman utk Bumper sahaja

Post  zulkbo on Mon Apr 19, 2010 12:39 am

ka ka ka..
koi tak mboh
kalau pompuan
i like"s a lots Cool

_________________
Manusia yang dihormati ialah orang yang sentiasa menghormati orang lain..
................................جزاك اللهُ خيراً‎ ..................................
http://www.zulkbo.com/

zulkbo
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 6398
Points : 6904
Join date : 15/06/2009
Location : PCC 049

http://www.zulkbo.com/

Back to top Go down

Re: Senaman utk Bumper sahaja

Post  Bederun on Mon Apr 19, 2010 3:05 am

zulkbo wrote:ka ka ka..
koi tak mboh
kalau pompuan
i like"s a lots Cool

Keh pun tk mboh.. bio ke lantok ler 'bumper' keh kemek pun... aawwww!... hehehe.. Smile

Bederun
JKK Kampung
JKK Kampung

Posts : 160
Points : 171
Join date : 25/03/2010
Age : 40
Location : Jerantut - Sintok - Damansara - Muar

Back to top Go down

Re: Senaman utk Bumper sahaja

Post  Yassin on Mon Apr 19, 2010 10:07 am

Bederun wrote:
zulkbo wrote:ka ka ka..
koi tak mboh
kalau pompuan
i like"s a lots Cool

Keh pun tk mboh.. bio ke lantok ler 'bumper' keh kemek pun... aawwww!... hehehe.. Smile

Utk org jantan kawan ada senaman lain keknya kena dtg jumpe kawan laa dgn pengerasnya sekali hehehe... Very Happy

Yassin
PCC Jerantut
PCC Jerantut

Posts : 2708
Points : 3033
Join date : 12/08/2009
Location : Bandar Jerantut [PCC084]

http://www.pahangcommunity.com

Back to top Go down

Re: Senaman utk Bumper sahaja

Post  ozzy on Mon Apr 19, 2010 11:27 am

Yassin wrote:
Keh pun tk mboh.. bio ke lantok ler 'bumper' keh kemek pun... aawwww!... hehehe.. Smile

Utk org jantan kawan ada senaman lain keknya kena dtg jumpe kawan laa dgn pengerasnya sekali hehehe... Very Happy

senaman koi buat x de dalam gambo ni pun...

ozzy
Skuad Terjah PCC
Skuad Terjah PCC

Posts : 2216
Points : 2310
Join date : 21/05/2009
Location : Jengka 6, PJ

Back to top Go down

Re: Senaman utk Bumper sahaja

Post  zulkbo on Mon Apr 19, 2010 11:50 am

ozzy wrote:

senaman koi buat x de dalam gambo ni pun...

aok senam "pumping"
jer Ozzy kan? Very Happy

_________________
Manusia yang dihormati ialah orang yang sentiasa menghormati orang lain..
................................جزاك اللهُ خيراً‎ ..................................
http://www.zulkbo.com/

zulkbo
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 6398
Points : 6904
Join date : 15/06/2009
Location : PCC 049

http://www.zulkbo.com/

Back to top Go down

Re: Senaman utk Bumper sahaja

Post  cekwa on Mon Apr 19, 2010 11:54 am

Yassin wrote:

Senaman "bumper" ini mungkin utk pompuan sahaja, utk punggung yang lebih menawan tidak sesuai utk org lelaki, kalau org lelaki ingin juge membuat senaman ini sebarang masalah aok tanggung sendiri hehehe.


Bagus Yassin ni..sentiasa menjaga kebajikan dan kecantikan para wanita...Selepas ni ramai lah wanita2 PCC ni yg ber'bumper" cantik hehe

cekwa
JKK Kampung
JKK Kampung

Posts : 181
Points : 241
Join date : 19/01/2010
Location : kg kerayong, bera, kuantan, beaufort, sabah

http://9w2waa.blogspot.com/

Back to top Go down

Re: Senaman utk Bumper sahaja

Post  ozzy on Mon Apr 19, 2010 12:22 pm

cekwa wrote:

Senaman "bumper" ini mungkin utk pompuan sahaja, utk punggung yang lebih menawan tidak sesuai utk org lelaki, kalau org lelaki ingin juge membuat senaman ini sebarang masalah aok tanggung sendiri hehehe.


Bagus Yassin ni..sentiasa menjaga kebajikan dan kecantikan para wanita...Selepas ni ramai lah wanita2 PCC ni yg ber'bumper" cantik hehe

cekwa..bukan wanita PCC je..tapi seluruh wanita warga pahang termasuk wanita2 jihad.. Very Happy

ozzy
Skuad Terjah PCC
Skuad Terjah PCC

Posts : 2216
Points : 2310
Join date : 21/05/2009
Location : Jengka 6, PJ

Back to top Go down

Re: Senaman utk Bumper sahaja

Post  Yassin on Mon Apr 19, 2010 12:41 pm

Jadi elok lah para jelitawan kat PCC ini menjage bumper deme agar kelihatan menawan heheheh...(saloh doh nei ayatnya) Razz

Yassin
PCC Jerantut
PCC Jerantut

Posts : 2708
Points : 3033
Join date : 12/08/2009
Location : Bandar Jerantut [PCC084]

http://www.pahangcommunity.com

Back to top Go down

Re: Senaman utk Bumper sahaja

Post  ozzy on Mon Apr 19, 2010 12:48 pm

Yassin wrote:Jadi elok lah para jelitawan kat PCC ini menjage bumper deme agar kelihatan menawan heheheh...(saloh doh nei ayatnya) Razz

Padan pun kat pahang makin banyok kete MYVI.. Razz

ozzy
Skuad Terjah PCC
Skuad Terjah PCC

Posts : 2216
Points : 2310
Join date : 21/05/2009
Location : Jengka 6, PJ

Back to top Go down

Re: Senaman utk Bumper sahaja

Post  koy101 on Mon Apr 19, 2010 5:51 pm

aku bawak kembara.... bumper depan jer besor... blakang besa besa jer.... Embarassed Embarassed Embarassed

koy101
Tok Penghulu
Tok Penghulu

Posts : 1084
Points : 1132
Join date : 17/09/2009
Age : 42
Location : Temerloh / Bentong

http://www.kembara.net

Back to top Go down

Re: Senaman utk Bumper sahaja

Post  ozzy on Mon Apr 19, 2010 5:58 pm

koy101 wrote:aku bawak kembara.... bumper depan jer besor... blakang besa besa jer.... Embarassed Embarassed Embarassed

Mekala depan besor ..asyik langgor org je kejenya..belakang besa besa..x kena langgor lagi la ter..ekekeke

ozzy
Skuad Terjah PCC
Skuad Terjah PCC

Posts : 2216
Points : 2310
Join date : 21/05/2009
Location : Jengka 6, PJ

Back to top Go down

Re: Senaman utk Bumper sahaja

Post  koy101 on Mon Apr 19, 2010 6:02 pm

ozzy wrote:
koy101 wrote:aku bawak kembara.... bumper depan jer besor... blakang besa besa jer.... Embarassed Embarassed Embarassed

Mekala depan besor ..asyik langgor org je kejenya..belakang besa besa..x kena langgor lagi la ter..ekekeke

tu ler.... kalo nak nyelit nyelit tuh... payoh amat..... kena trim ckit bumper depan tuh... hehehehehe...

koy101
Tok Penghulu
Tok Penghulu

Posts : 1084
Points : 1132
Join date : 17/09/2009
Age : 42
Location : Temerloh / Bentong

http://www.kembara.net

Back to top Go down

Re: Senaman utk Bumper sahaja

Post  Sponsored content Today at 10:53 am


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum