Selamat Datang ke Komuniti Anak Pahang. Forum untuk apa jua berkaitan dengan negeri tercinta

Terima kasih atas sokongan
Log in

I forgot my password

MALAYSIA FUTSAL E-FANS & MEDIA 2010

Wed Apr 07, 2010 5:53 pm by Deto_8

Futsal E-fans & Media Edisi Ketiga Tahun 2010 dijangka diadakan pada 5hb June 2010, Sabtu.

Insya Allah PCC akan menghantar 1 team....

Meeting penyelarasan akan dibuat dalam masa terdekat.


Comments: 42

PCC MENYOKONG KEMPEN HARAPAN TANPA SUARA - KAMI PRIHATIN

Wed Apr 28, 2010 1:25 pm by sakur@86



Comments: 19

Facebook
Pahang Community on Facebook
Pahang Sports Zone FB
Pahang Sports Zone on Facebook

HARI BELIA 2010 harapan aok me terhadap belia kita

View previous topic View next topic Go down

HARI BELIA 2010 harapan aok me terhadap belia kita

Post  zulkbo on Thu May 13, 2010 11:13 am

Hari Belia Negara 2010,bertemakan:

”Belia Kreatif Pemacu Pembangunan Negara”.




Sambutan tahun ini di adakan di Putrajaya dari 14-16 Mei 2010 dan kemuncaknya akan di rasmikan oleh Perdana Menteri Malaysia Dato' Seri Najib Tun Abdul Razak.

_________________
Manusia yang dihormati ialah orang yang sentiasa menghormati orang lain..
................................جزاك اللهُ خيراً‎ ..................................
http://www.zulkbo.com/
avatar
zulkbo
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 6398
Points : 6904
Join date : 15/06/2009
Location : PCC 049

http://www.zulkbo.com/

Back to top Go down

Re: HARI BELIA 2010 harapan aok me terhadap belia kita

Post  zulkbo on Thu May 13, 2010 11:14 am

ozzy>>aok ada nak luah sesuatu hari tu di FB mengenai belia dan politik
Koi rasa kat sini lagi elok kita bincangkan..

_________________
Manusia yang dihormati ialah orang yang sentiasa menghormati orang lain..
................................جزاك اللهُ خيراً‎ ..................................
http://www.zulkbo.com/
avatar
zulkbo
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 6398
Points : 6904
Join date : 15/06/2009
Location : PCC 049

http://www.zulkbo.com/

Back to top Go down

Re: HARI BELIA 2010 harapan aok me terhadap belia kita

Post  ozzy on Thu May 13, 2010 11:22 am

zulkbo wrote:ozzy>>aok ada nak luah sesuatu hari tu di FB mengenai belia dan politik
Koi rasa kat sini lagi elok kita bincangkan..

koi tunggu org lain luahkan dulu..pastu koi terjah .. Very Happy
avatar
ozzy
Skuad Terjah PCC
Skuad Terjah PCC

Posts : 2216
Points : 2310
Join date : 21/05/2009
Location : Jengka 6, PJ

Back to top Go down

Re: HARI BELIA 2010 harapan aok me terhadap belia kita

Post  Deto_8 on Thu May 13, 2010 11:35 am

Belia < 40 tahun ?
avatar
Deto_8
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 5641
Points : 6570
Join date : 11/04/2009
Location : Saujana Utama &amp;amp; Jengka 3 [PCC 003]

Back to top Go down

Re: HARI BELIA 2010 harapan aok me terhadap belia kita

Post  zulkbo on Thu May 13, 2010 11:49 am

Deto_8 wrote:Belia < 40 tahun ?

correct!!
aok dah 40 ke? Shocked
koi 38>>dec1971

_________________
Manusia yang dihormati ialah orang yang sentiasa menghormati orang lain..
................................جزاك اللهُ خيراً‎ ..................................
http://www.zulkbo.com/
avatar
zulkbo
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 6398
Points : 6904
Join date : 15/06/2009
Location : PCC 049

http://www.zulkbo.com/

Back to top Go down

Re: HARI BELIA 2010 harapan aok me terhadap belia kita

Post  zulkbo on Thu May 13, 2010 11:54 am

so far majoriti ahli PCC
dibawah umur 40 tahun
yang koi tahu setakat ni yang
melebihi 40an yassin jer
otai kita tu..hu hu hu
Very Happy

_________________
Manusia yang dihormati ialah orang yang sentiasa menghormati orang lain..
................................جزاك اللهُ خيراً‎ ..................................
http://www.zulkbo.com/
avatar
zulkbo
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 6398
Points : 6904
Join date : 15/06/2009
Location : PCC 049

http://www.zulkbo.com/

Back to top Go down

Re: HARI BELIA 2010 harapan aok me terhadap belia kita

Post  Deto_8 on Thu May 13, 2010 11:54 am

zulkbo wrote:
Deto_8 wrote:Belia < 40 tahun ?

correct!!
aok dah 40 ke? Shocked
koi 38>>dec1971

masih jauh untuk ke 40....

kawan mulakan dengan takrifan Question

_________________
bangga menjadi pioneer....bangga juga melihat orang lain berjaya...TAHNIAH!
avatar
Deto_8
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 5641
Points : 6570
Join date : 11/04/2009
Location : Saujana Utama &amp;amp; Jengka 3 [PCC 003]

Back to top Go down

Re: HARI BELIA 2010 harapan aok me terhadap belia kita

Post  zulkbo on Thu May 13, 2010 12:01 pm

Deto_8 wrote:
zulkbo wrote:
Deto_8 wrote:Belia < 40 tahun ?

correct!!
aok dah 40 ke? Shocked
koi 38>>dec1971

masih jauh untuk ke 40....

kawan mulakan dengan takrifan Question

woitt..
masih jauh ke?
muda belia la aok yek..
he he..
1.zulkbo
2.ozzy
3.MD
4.KOY101
5.Jeck sparrow
ni antara yang koi ingat..
nikmatilah hari-hari belia mu
yang semakin ke penghujung..hu hu

_________________
Manusia yang dihormati ialah orang yang sentiasa menghormati orang lain..
................................جزاك اللهُ خيراً‎ ..................................
http://www.zulkbo.com/
avatar
zulkbo
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 6398
Points : 6904
Join date : 15/06/2009
Location : PCC 049

http://www.zulkbo.com/

Back to top Go down

Re: HARI BELIA 2010 harapan aok me terhadap belia kita

Post  Deto_8 on Thu May 13, 2010 12:03 pm

nama2 kat atas tu penghujung belia ke
avatar
Deto_8
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 5641
Points : 6570
Join date : 11/04/2009
Location : Saujana Utama &amp;amp; Jengka 3 [PCC 003]

Back to top Go down

Re: HARI BELIA 2010 harapan aok me terhadap belia kita

Post  zulkbo on Thu May 13, 2010 12:05 pm

Deto_8 wrote:nama2 kat atas tu penghujung belia ke
aok ingat??

_________________
Manusia yang dihormati ialah orang yang sentiasa menghormati orang lain..
................................جزاك اللهُ خيراً‎ ..................................
http://www.zulkbo.com/
avatar
zulkbo
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 6398
Points : 6904
Join date : 15/06/2009
Location : PCC 049

http://www.zulkbo.com/

Back to top Go down

Re: HARI BELIA 2010 harapan aok me terhadap belia kita

Post  SailorMoon on Thu May 13, 2010 12:08 pm

ozzy wrote:
zulkbo wrote:ozzy>>aok ada nak luah sesuatu hari tu di FB mengenai belia dan politik
Koi rasa kat sini lagi elok kita bincangkan..

koi tunggu org lain luahkan dulu..pastu koi terjah ..

bab belia dan politik ni koi dh penah alami karenahnyer..
x bebas nk citer kat sini...
nt jumpe sifu ke abg zul ke boleh la citer pjg..
avatar
SailorMoon
Tok Penghulu
Tok Penghulu

Posts : 1071
Points : 1110
Join date : 22/02/2010
Location : Pekan - Sepang - Sg Petani

http://fiverobindas.blogspot.com

Back to top Go down

Re: HARI BELIA 2010 harapan aok me terhadap belia kita

Post  MD on Thu May 13, 2010 12:10 pm

SailorMoon wrote:
ozzy wrote:
zulkbo wrote:ozzy>>aok ada nak luah sesuatu hari tu di FB mengenai belia dan politik
Koi rasa kat sini lagi elok kita bincangkan..

koi tunggu org lain luahkan dulu..pastu koi terjah ..

bab belia dan politik ni koi dh penah alami karenahnyer..
x bebas nk citer kat sini...
nt jumpe sifu ke abg zul ke boleh la citer pjg..

aikkk hanya petik 2 nama je??? nama abam lain takmau sebut ke?

_________________
Muka nampak Garang,Dalam Hati ada Taman....
avatar
MD
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 4886
Points : 5166
Join date : 15/04/2009
Location : U5 Shah Alam/Jengka 4

Back to top Go down

Re: HARI BELIA 2010 harapan aok me terhadap belia kita

Post  zulkbo on Thu May 13, 2010 12:13 pm

KALAU GITU GONER
BELIA KITA NAK MAJU..
TAK MBOH POLITIK
OKLAH..CER CERITA
HASRAT AOK YANG LAIN
BUKANNYA SEMESTI POLITIK Very Happy

_________________
Manusia yang dihormati ialah orang yang sentiasa menghormati orang lain..
................................جزاك اللهُ خيراً‎ ..................................
http://www.zulkbo.com/
avatar
zulkbo
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 6398
Points : 6904
Join date : 15/06/2009
Location : PCC 049

http://www.zulkbo.com/

Back to top Go down

Re: HARI BELIA 2010 harapan aok me terhadap belia kita

Post  ozzy on Thu May 13, 2010 12:19 pm

MD wrote:
SailorMoon wrote:
ozzy wrote:
zulkbo wrote:ozzy>>aok ada nak luah sesuatu hari tu di FB mengenai belia dan politik
Koi rasa kat sini lagi elok kita bincangkan..

koi tunggu org lain luahkan dulu..pastu koi terjah ..

bab belia dan politik ni koi dh penah alami karenahnyer..
x bebas nk citer kat sini...
nt jumpe sifu ke abg zul ke boleh la citer pjg..

aikkk hanya petik 2 nama je??? nama abam lain takmau sebut ke?

ada pulok hok jeles...hehe Razz

p/s - jgn lupa pakcik otai kutai... Very Happy
avatar
ozzy
Skuad Terjah PCC
Skuad Terjah PCC

Posts : 2216
Points : 2310
Join date : 21/05/2009
Location : Jengka 6, PJ

Back to top Go down

Re: HARI BELIA 2010 harapan aok me terhadap belia kita

Post  SailorMoon on Thu May 13, 2010 12:25 pm

ozzy wrote:
MD wrote:
SailorMoon wrote:
ozzy wrote:
zulkbo wrote:ozzy>>aok ada nak luah sesuatu hari tu di FB mengenai belia dan politik
Koi rasa kat sini lagi elok kita bincangkan..

koi tunggu org lain luahkan dulu..pastu koi terjah ..

bab belia dan politik ni koi dh penah alami karenahnyer..
x bebas nk citer kat sini...
nt jumpe sifu ke abg zul ke boleh la citer pjg..

aikkk hanya petik 2 nama je??? nama abam lain takmau sebut ke?

ada pulok hok jeles...hehe

p/s - jgn lupa pakcik otai kutai...

MD,dah aok xdok komen pun pasal topik ni..
ingtkan aok x berminat...huhuhu
avatar
SailorMoon
Tok Penghulu
Tok Penghulu

Posts : 1071
Points : 1110
Join date : 22/02/2010
Location : Pekan - Sepang - Sg Petani

http://fiverobindas.blogspot.com

Back to top Go down

Re: HARI BELIA 2010 harapan aok me terhadap belia kita

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum