Selamat Datang ke Komuniti Anak Pahang. Forum untuk apa jua berkaitan dengan negeri tercinta

Terima kasih atas sokongan
Log in

I forgot my password

MALAYSIA FUTSAL E-FANS & MEDIA 2010

Wed Apr 07, 2010 5:53 pm by Deto_8

Futsal E-fans & Media Edisi Ketiga Tahun 2010 dijangka diadakan pada 5hb June 2010, Sabtu.

Insya Allah PCC akan menghantar 1 team....

Meeting penyelarasan akan dibuat dalam masa terdekat.


Comments: 42

PCC MENYOKONG KEMPEN HARAPAN TANPA SUARA - KAMI PRIHATIN

Wed Apr 28, 2010 1:25 pm by sakur@86



Comments: 19

Facebook
Pahang Community on Facebook
Pahang Sports Zone FB
Pahang Sports Zone on Facebook

Ramai Artis Dadah

View previous topic View next topic Go down

Ramai Artis Dadah

Post  jasmi on Tue Jun 15, 2010 1:30 pm

Semakin ramai artis kita terlibat dadah. Tahun ini sahaja entah berapa orang dah yang terpapar berita sensasinya. Yang terbaru, Saipul Apek pula kena tahan kes dadah.. Apa nak jadi dengan artis kita dan orang kita sekarang ini..

" PETALING JAYA: Pelakon komedi terkenal, Mohd Saifulazam Mohammad Yusoff, 41, atau lebih dikenali sebagai Saiful Apek ditahan bersama lima rakannya ekoran dakwaan penyalahgunaan dadah.

Ketua Polis Daerah Subang Jaya, Asisten Komisioner Zainal Rashid Abu Bakar berkata, mereka ditahan di rumah kediaman Saiful di Sunway kira-kira pukul 10 malam semalam.

Katanya, kesemua suspek akan disiasat di bawah Seksyen 39A(1), Seksyen 6 dan Seksyen 15(1)(a) Akta Dadah Berbahaya 1952.

“Kesemua suspek akan direman selama empat hari bermula hari ini,” katanya kepada mStar Online sewaktu dihubungi di sini hari ini.

Apek terkenal dengan filem-filem lakonannya seperti Senario Lagi (2000), Senario The Movie (1999), Nana Tanjung 2 (2007) dan Cicak Man (2006)."


Last edited by jasmi on Tue Jun 15, 2010 1:59 pm; edited 1 time in total

jasmi

Posts : 44
Points : 82
Join date : 11/05/2010
Age : 42
Location : Kg New Zealand

http://justme-newzealand.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Ramai Artis Dadah

Post  SailorMoon on Tue Jun 15, 2010 1:36 pm

jasmi wrote:Semakin ramai artis kita terlibat dadah. Tahun ini sahaja entah berapa orang dah yang terpapar berita sensasinya. Yang terbaru, Saipul Apek pula kena tahan kes dadah.. Apa nak jadi dengan artis kita dan orang kita sekarang ini..

agaknyer golongan artis ni mmg jd sasaran pengedar dadah yek...

SailorMoon
Tok Penghulu
Tok Penghulu

Posts : 1071
Points : 1110
Join date : 22/02/2010
Location : Pekan - Sepang - Sg Petani

http://fiverobindas.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Ramai Artis Dadah

Post  ozzy on Tue Jun 15, 2010 1:40 pm

SailorMoon wrote:
jasmi wrote:Semakin ramai artis kita terlibat dadah. Tahun ini sahaja entah berapa orang dah yang terpapar berita sensasinya. Yang terbaru, Saipul Apek pula kena tahan kes dadah.. Apa nak jadi dengan artis kita dan orang kita sekarang ini..

agaknyer golongan artis ni mmg jd sasaran pengedar dadah yek...

sasaran pada artis orang melayu...yg kaya bukan org melayu... Sad

ozzy
Skuad Terjah PCC
Skuad Terjah PCC

Posts : 2216
Points : 2310
Join date : 21/05/2009
Location : Jengka 6, PJ

Back to top Go down

Re: Ramai Artis Dadah

Post  Yassin on Tue Jun 15, 2010 1:43 pm

Kut geng artis ni byk duit kut....
yang kawan nei merokok pun dah x tahan RM10.00 hinggit sehari huhuhu...

Yassin
PCC Jerantut
PCC Jerantut

Posts : 2708
Points : 3033
Join date : 12/08/2009
Location : Bandar Jerantut [PCC084]

http://www.pahangcommunity.com

Back to top Go down

Re: Ramai Artis Dadah

Post  Cik_N on Wed Jun 16, 2010 1:23 am

asal sebut ttg artis... banyoklah citer2 hok negatifnye.. sedikit benor yg menceritakan per2 yg positif.. tapi x semua artis jahat..ketnya lembu punya susu sapi dpt nama...kdg2 koi kesian kt industri seni kat tanahair ni, w/pun koi x berapa suka nak amik tau perkembangannya...tu lah pengajaran yg di tentukanNya yg kita x tahu apa hikmah di sebaliknyee.....kalau ada rodong2 di sini berminat jadi artis koi nasihatkan kalau takut dilambung ombak jgn berumah ditepi pantai...

Cik_N
Tok Empat
Tok Empat

Posts : 898
Points : 940
Join date : 28/11/2009
Location : Temerloh

http://cikkelisa.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Ramai Artis Dadah

Post  Yassin on Wed Jun 16, 2010 9:15 am

Cik_N wrote:asal sebut ttg artis... banyoklah citer2 hok negatifnye.. sedikit benor yg menceritakan per2 yg positif.. tapi x semua artis jahat..ketnya lembu punya susu sapi dpt nama...kdg2 koi kesian kt industri seni kat tanahair ni, w/pun koi x berapa suka nak amik tau perkembangannya...tu lah pengajaran yg di tentukanNya yg kita x tahu apa hikmah di sebaliknyee.....kalau ada rodong2 di sini berminat jadi artis koi nasihatkan kalau takut dilambung ombak jgn berumah ditepi pantai...

Dunia artis ini ttp tidak sempurna bagi kawan sebab disana x dapat tidak ada unsur ketidakbaikkannya...kawan malas nak buka bab lain bab aurat dah tak abis nak citer..tu belum buka bab lain lagi... jgn citer bab halal haram yang lain huuuu tak tertanggung.

Mungkin benar kata dek org apabila sesuatu itu berlandaskan akan sesuatu yang tidak sempurna maka, akan tidak sempurna juga yang lainnya.

Yassin
PCC Jerantut
PCC Jerantut

Posts : 2708
Points : 3033
Join date : 12/08/2009
Location : Bandar Jerantut [PCC084]

http://www.pahangcommunity.com

Back to top Go down

Re: Ramai Artis Dadah

Post  Cik_N on Wed Jun 16, 2010 10:09 am

Yassin wrote:
Cik_N wrote:..tu lah pengajaran yg di tentukanNya yg kita x tahu apa hikmah di sebaliknyee.....[/b].

Dunia artis ini ttp tidak sempurna bagi kawan sebab disana x dapat tidak ada unsur ketidakbaikkannya...kawan malas nak buka bab lain bab aurat dah tak abis nak citer..tu belum buka bab lain lagi... jgn citer bab halal haram yang lain huuuu tak tertanggung.

Mungkin benar kata dek org apabila sesuatu itu berlandaskan akan sesuatu yang tidak sempurna maka, akan tidak sempurna juga yang lainnya.

kata2 aok ni sbnrnya memberi pentafsiran bg kata2 koi kt atas tu... Very Happy

Cik_N
Tok Empat
Tok Empat

Posts : 898
Points : 940
Join date : 28/11/2009
Location : Temerloh

http://cikkelisa.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Ramai Artis Dadah

Post  koy101 on Sat Jun 26, 2010 2:36 am

Yassin wrote:Kut geng artis ni byk duit kut....
yang kawan nei merokok pun dah x tahan RM10.00 hinggit sehari huhuhu...

hehehehe.... tul mat tuh, bang. Tu yg ramai hok beralih arah g amik dadah tuh... nak beli rokok, rega dah terlampau mahaiiii....... nak mampus. Lgpun... dah banyak tmpt jd kawasan larangan merokok.... tp.... langsung xder larangan "DILARANG MENAGIH DADAH DI SINI'... Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil

koy101
Tok Penghulu
Tok Penghulu

Posts : 1084
Points : 1132
Join date : 17/09/2009
Age : 43
Location : Temerloh / Bentong

http://www.kembara.net

Back to top Go down

Re: Ramai Artis Dadah

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum