Selamat Datang ke Komuniti Anak Pahang. Forum untuk apa jua berkaitan dengan negeri tercinta

Terima kasih atas sokongan
Log in

I forgot my password

MALAYSIA FUTSAL E-FANS & MEDIA 2010

Wed Apr 07, 2010 5:53 pm by Deto_8

Futsal E-fans & Media Edisi Ketiga Tahun 2010 dijangka diadakan pada 5hb June 2010, Sabtu.

Insya Allah PCC akan menghantar 1 team....

Meeting penyelarasan akan dibuat dalam masa terdekat.


Comments: 42

PCC MENYOKONG KEMPEN HARAPAN TANPA SUARA - KAMI PRIHATIN

Wed Apr 28, 2010 1:25 pm by sakur@86



Comments: 19

Facebook
Pahang Community on Facebook
Pahang Sports Zone FB
Pahang Sports Zone on Facebook

Assalamualaikum! teja in da houzzzz!

View previous topic View next topic Go down

Assalamualaikum! teja in da houzzzz!

Post  tun_teja on Mon Aug 16, 2010 6:03 pm

Salam perkenalan people...

Kawe ni oghang baghu kt sini, tadi kawe godek2 pasal hutan lipur chamang tibe2 kawe nampok pahang community. Lahhh...ade jugokk ek pahangcommunity kawe tak tahu menahu pun wehh...bagus lah...boleh gok kawe prektis skiping ..doh lame kawe tak skiping almaklum ler...kawe ni asik merantau kt tempat oghang je kan...

Nok kabo ke awok semua, Kawe ni buat panggilan dari Selangor sbb kawe bermastautin kt sini. Semlm baghu kawe balik Pekan (kawe oghang Pekan) sape lagi oghang Pekan kt sini??? hehehe..
Okeh lah...kawe malas nk taip panjang2...lenguh jari kawe...anything juz buzz me orait...papai people... Razz

tun_teja

Posts : 18
Points : 21
Join date : 16/08/2010
Location : Bandar Baru Bangi

Back to top Go down

Re: Assalamualaikum! teja in da houzzzz!

Post  MD on Mon Aug 16, 2010 6:09 pm

tun_teja wrote:Salam perkenalan people...

Kawe ni oghang baghu kt sini, tadi kawe godek2 pasal hutan lipur chamang tibe2 kawe nampok pahang community. Lahhh...ade jugokk ek pahangcommunity kawe tak tahu menahu pun wehh...bagus lah...boleh gok kawe prektis skiping ..doh lame kawe tak skiping almaklum ler...kawe ni asik merantau kt tempat oghang je kan...

Nok kabo ke awok semua, Kawe ni buat panggilan dari Selangor sbb kawe bermastautin kt sini. Semlm baghu kawe balik Pekan (kawe oghang Pekan) sape lagi oghang Pekan kt sini??? hehehe..
Okeh lah...kawe malas nk taip panjang2...lenguh jari kawe...anything juz buzz me orait...papai people... Razz

selamat datang,
kala aok baru tahu,masih tak terlambat hehehe...dan boleh lah aok bagitau kengkawan yang lain pulok.
ramai yang dari PEKAN disini..

_________________
Muka nampak Garang,Dalam Hati ada Taman....

MD
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 4886
Points : 5166
Join date : 15/04/2009
Location : U5 Shah Alam/Jengka 4

Back to top Go down

Re: Assalamualaikum! teja in da houzzzz!

Post  tun_teja on Mon Aug 16, 2010 6:13 pm

mekasih MD!! Very Happy

tun_teja

Posts : 18
Points : 21
Join date : 16/08/2010
Location : Bandar Baru Bangi

Back to top Go down

Re: Assalamualaikum! teja in da houzzzz!

Post  lepat_ubi on Tue Aug 17, 2010 1:46 am

selamat datang teja......kehadiran anda dialu-alukan....

lepat_ubi
A.D.O
A.D.O

Posts : 1316
Points : 1348
Join date : 25/05/2009
Age : 27
Location : TRANUNG KITE..../ JENGKA 04

Back to top Go down

Re: Assalamualaikum! teja in da houzzzz!

Post  ann on Tue Aug 17, 2010 9:13 am

tun_teja wrote:Salam perkenalan people...

Kawe ni oghang baghu kt sini, tadi kawe godek2 pasal hutan lipur chamang tibe2 kawe nampok pahang community. Lahhh...ade jugokk ek pahangcommunity kawe tak tahu menahu pun wehh...bagus lah...boleh gok kawe prektis skiping ..doh lame kawe tak skiping almaklum ler...kawe ni asik merantau kt tempat oghang je kan...

Nok kabo ke awok semua, Kawe ni buat panggilan dari Selangor sbb kawe bermastautin kt sini. Semlm baghu kawe balik Pekan (kawe oghang Pekan) sape lagi oghang Pekan kt sini??? hehehe..
Okeh lah...kawe malas nk taip panjang2...lenguh jari kawe...anything juz buzz me orait...papai people... Razz


Selamat datang:

Nak godek2 pasal hutan lipur Lentang ke Air Terjun Chamang.

- Hutan Lipur Lentang di Lentang, KL - Karak highway - dekat Pejabat Hutan Lentang.
- Air Terjun Chamang di Chamang masuk ikut jln Btg - Raub lebihkurang 1/2 km dari Bandar Bentong dan masuk jln chamang nak samapai kedalam tak pasti berapa jauh tapi dulu-dulu gi kayuh basikal jer......

ann
JKK Kampung
JKK Kampung

Posts : 202
Points : 234
Join date : 06/08/2010
Location : Kuantan

http://www.ann-collection.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Assalamualaikum! teja in da houzzzz!

Post  Yassin on Tue Aug 17, 2010 10:07 am

ann wrote:
tun_teja wrote:Salam perkenalan people...

Kawe ni oghang baghu kt sini, tadi kawe godek2 pasal hutan lipur chamang tibe2 kawe nampok pahang community. Lahhh...ade jugokk ek pahangcommunity kawe tak tahu menahu pun wehh...bagus lah...boleh gok kawe prektis skiping ..doh lame kawe tak skiping almaklum ler...kawe ni asik merantau kt tempat oghang je kan...

Nok kabo ke awok semua, Kawe ni buat panggilan dari Selangor sbb kawe bermastautin kt sini. Semlm baghu kawe balik Pekan (kawe oghang Pekan) sape lagi oghang Pekan kt sini??? hehehe..
Okeh lah...kawe malas nk taip panjang2...lenguh jari kawe...anything juz buzz me orait...papai people... Razz


Selamat datang:

Nak godek2 pasal hutan lipur Lentang ke Air Terjun Chamang.

- Hutan Lipur Lentang di Lentang, KL - Karak highway - dekat Pejabat Hutan Lentang.
- Air Terjun Chamang di Chamang masuk ikut jln Btg - Raub lebihkurang 1/2 km dari Bandar Bentong dan masuk jln chamang nak samapai kedalam tak pasti berapa jauh tapi dulu-dulu gi kayuh basikal jer......

Kwai pun org pekan aok tak kenal ke kwai ker? Very Happy

Yassin
PCC Jerantut
PCC Jerantut

Posts : 2708
Points : 3033
Join date : 12/08/2009
Location : Bandar Jerantut [PCC084]

http://www.pahangcommunity.com

Back to top Go down

Re: Assalamualaikum! teja in da houzzzz!

Post  tun_teja on Tue Aug 17, 2010 10:23 am

lepat_ubi wrote:selamat datang teja......kehadiran anda dialu-alukan....

macih lepat_ubi


ann wrote:

Selamat datang:

Nak godek2 pasal hutan lipur Lentang ke Air Terjun Chamang.

- Hutan Lipur Lentang di Lentang, KL - Karak highway - dekat Pejabat Hutan Lentang.
- Air Terjun Chamang di Chamang masuk ikut jln Btg - Raub lebihkurang 1/2 km dari Bandar Bentong dan masuk jln chamang nak samapai kedalam tak pasti berapa jauh tapi dulu-dulu gi kayuh basikal jer......

Mekasih ann,

Kawe carik hutan lipur chamang sbb nk nuleh repot sikit hehe dah pegi dah kt situ....cantek tempatnya tp murbahaya sikit...Lentang pun kawe dah pegi....kt Pahang ni ada 27 hutan lipur semua nya kalau nk tau....semua nya cantek2 dan berasaskan air....kecuali Gunung Senyum. Kalau nk mandi air terjun dtg le ke hutan lipur Pahang sebab air sungai berpunca daripada banjaran titiwangsa la yg cantek menarik dan mmg da bomb...tp yg paling kawe sukee....hutan lipur Berkelah...mmg da bomb! syok ar....


Yassin wrote:

Kwai pun org pekan aok tak kenal ke kwai ker? Very Happy
Very Happy Very Happy

betul ke awok ni oghang pekan? hehe tu tuleh lokasi jerantut...kawe dok pekan neighbourhood dato najib wehh....awok kt ner??

tun_teja

Posts : 18
Points : 21
Join date : 16/08/2010
Location : Bandar Baru Bangi

Back to top Go down

Re: Assalamualaikum! teja in da houzzzz!

Post  Cik_N on Tue Aug 17, 2010 3:59 pm

koi plokk....org tempat ismail sabri...ala....tok menteri tuuuu.... afro hehehe

Cik_N
Tok Empat
Tok Empat

Posts : 898
Points : 940
Join date : 28/11/2009
Location : Temerloh

http://cikkelisa.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Assalamualaikum! teja in da houzzzz!

Post  MD on Tue Aug 17, 2010 4:00 pm

Cik_N wrote:koi plokk....org tempat ismail sabri...ala....tok menteri tuuuu.... afro hehehe

ala...tempat hak yang dah ada air paip tu.... Very Happy

_________________
Muka nampak Garang,Dalam Hati ada Taman....

MD
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 4886
Points : 5166
Join date : 15/04/2009
Location : U5 Shah Alam/Jengka 4

Back to top Go down

Re: Assalamualaikum! teja in da houzzzz!

Post  Cik_N on Tue Aug 17, 2010 4:04 pm

MD wrote:
Cik_N wrote:koi plokk....org tempat ismail sabri...ala....tok menteri tuuuu.... afro hehehe

ala...tempat hak yang dah ada air paip tu.... Very Happy

ekekeke....mmg betul ngat arrhhh....kemain aok MD..

Cik_N
Tok Empat
Tok Empat

Posts : 898
Points : 940
Join date : 28/11/2009
Location : Temerloh

http://cikkelisa.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Assalamualaikum! teja in da houzzzz!

Post  ozzy on Tue Aug 17, 2010 4:07 pm

tun_teja wrote:

Yassin wrote:

Kwai pun org pekan aok tak kenal ke kwai ker? Very Happy
Very Happy Very Happy

betul ke awok ni oghang pekan? hehe tu tuleh lokasi jerantut...kawe dok pekan neighbourhood dato najib wehh....awok kt ner??

Aok org Pekan ke??...aok kenal dok cik-shinju a.k.a Yun kalu kat sini dia bubuh name sailormoon ..dia mmg suka mandi sungei kek pekan nun...neighbourhood boya sg Very Happy

ozzy
Skuad Terjah PCC
Skuad Terjah PCC

Posts : 2216
Points : 2310
Join date : 21/05/2009
Location : Jengka 6, PJ

Back to top Go down

Re: Assalamualaikum! teja in da houzzzz!

Post  MD on Tue Aug 17, 2010 4:10 pm

Cik_N wrote:

ekekeke....mmg betul ngat arrhhh....kemain aok MD..

betul apa.... Laughing

_________________
Muka nampak Garang,Dalam Hati ada Taman....

MD
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 4886
Points : 5166
Join date : 15/04/2009
Location : U5 Shah Alam/Jengka 4

Back to top Go down

Re: Assalamualaikum! teja in da houzzzz!

Post  Cik_N on Tue Aug 17, 2010 4:14 pm

MD wrote:
Cik_N wrote:

ekekeke....mmg betul ngat arrhhh....kemain aok MD..

betul apa.... Laughing

hihihi..betul amattt dah tuu.... Razz

Cik_N
Tok Empat
Tok Empat

Posts : 898
Points : 940
Join date : 28/11/2009
Location : Temerloh

http://cikkelisa.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Assalamualaikum! teja in da houzzzz!

Post  zulkbo on Wed Aug 18, 2010 12:49 am

salam Teja..
koi Hang Tuah di PCC ni
aok nak sirih jampi dok?
he he.. Very Happy

_________________
Manusia yang dihormati ialah orang yang sentiasa menghormati orang lain..
................................جزاك اللهُ خيراً‎ ..................................
http://www.zulkbo.com/

zulkbo
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 6398
Points : 6904
Join date : 15/06/2009
Location : PCC 049

http://www.zulkbo.com/

Back to top Go down

Re: Assalamualaikum! teja in da houzzzz!

Post  tun_teja on Wed Aug 18, 2010 7:51 am

Cik_N wrote:koi plokk....org tempat ismail sabri...ala....tok menteri tuuuu.... afro hehehe

wehh kawe tak sure sape ismail sabri tu??? menteri mane wehh.....adeehhh....

ozzy wrote:

Aok org Pekan ke??...aok kenal dok cik-shinju a.k.a Yun kalu kat sini dia bubuh name sailormoon ..dia mmg suka mandi sungei kek pekan nun...neighbourhood boya sg Very Happy

cik shinju aka Yun?? sorry laa kawe tak kenaii pun!!!...hatta arakian sapekah gerangan empunya nick id ittew??? lawyer? majistret? pemain seksafon?

zulkbo wrote:salam Teja..
koi Hang Tuah di PCC ni
aok nak sirih jampi dok?
he he.. Very Happy

wsalammmm zulkbo aka Hang Tuah....rupa2nya awok le yg mengkidnap beta ke melakaaaa...ciss bedebahhh....erkkk...sowwy heh acah je tuuu...

sirih jampi tu utk apa??? pandai mandrem owang ke nih???

tun_teja

Posts : 18
Points : 21
Join date : 16/08/2010
Location : Bandar Baru Bangi

Back to top Go down

Re: Assalamualaikum! teja in da houzzzz!

Post  Cik_N on Wed Aug 18, 2010 12:03 pm

aok tok sure sape ismail sabri tuu??? ayakk... terserdok koi walopun posa niee..... alah alah alahhh... mlm2 aok duk ngadap lah tibi mase berita tv3.. ander la terjongol muka ismail sabri nnti.....

Cik_N
Tok Empat
Tok Empat

Posts : 898
Points : 940
Join date : 28/11/2009
Location : Temerloh

http://cikkelisa.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Assalamualaikum! teja in da houzzzz!

Post  tun_teja on Thu Aug 19, 2010 2:31 pm

Cik_N wrote:aok tok sure sape ismail sabri tuu??? ayakk... terserdok koi walopun posa niee..... alah alah alahhh... mlm2 aok duk ngadap lah tibi mase berita tv3.. ander la terjongol muka ismail sabri nnti.....

Hi Cik_N, baru kawe tau sape ismail sabri tu lepas kawe gugel..rupa2nya ayah si dafi menteri perdagangan dlm negeri kan! eh tapi dia orang mane ek??

tun_teja

Posts : 18
Points : 21
Join date : 16/08/2010
Location : Bandar Baru Bangi

Back to top Go down

Re: Assalamualaikum! teja in da houzzzz!

Post  Cik_N on Thu Aug 19, 2010 3:58 pm

tun_teja wrote:
Cik_N wrote:aok tok sure sape ismail sabri tuu??? ayakk... terserdok koi walopun posa niee..... alah alah alahhh... mlm2 aok duk ngadap lah tibi mase berita tv3.. ander la terjongol muka ismail sabri nnti.....

Hi Cik_N, baru kawe tau sape ismail sabri tu lepas kawe gugel..rupa2nya ayah si dafi menteri perdagangan dlm negeri kan! eh tapi dia orang mane ek??

ntoooohhh je org mana..koi x berapa kenei ngat ke dia ni... Laughing

Cik_N
Tok Empat
Tok Empat

Posts : 898
Points : 940
Join date : 28/11/2009
Location : Temerloh

http://cikkelisa.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Assalamualaikum! teja in da houzzzz!

Post  tun_teja on Fri Aug 20, 2010 1:06 pm

Cik_N wrote:
tun_teja wrote:
Cik_N wrote:aok tok sure sape ismail sabri tuu??? ayakk... terserdok koi walopun posa niee..... alah alah alahhh... mlm2 aok duk ngadap lah tibi mase berita tv3.. ander la terjongol muka ismail sabri nnti.....

Hi Cik_N, baru kawe tau sape ismail sabri tu lepas kawe gugel..rupa2nya ayah si dafi menteri perdagangan dlm negeri kan! eh tapi dia orang mane ek??

ntoooohhh je org mana..koi x berapa kenei ngat ke dia ni... Laughing


Hi Cik_N, baguih le tak kenei drp kenei...kang tak pasal2...skendel pulok..hik hik hik...jgn mare....gurau jer... Razz

aok dok Temerloh yek CiK_N, ada pegi Gunung Senyum dok??

tun_teja

Posts : 18
Points : 21
Join date : 16/08/2010
Location : Bandar Baru Bangi

Back to top Go down

Re: Assalamualaikum! teja in da houzzzz!

Post  Sponsored content Today at 5:46 am


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum