Selamat Datang ke Komuniti Anak Pahang. Forum untuk apa jua berkaitan dengan negeri tercinta

Terima kasih atas sokongan
Log in

I forgot my password

MALAYSIA FUTSAL E-FANS & MEDIA 2010

Wed Apr 07, 2010 5:53 pm by Deto_8

Futsal E-fans & Media Edisi Ketiga Tahun 2010 dijangka diadakan pada 5hb June 2010, Sabtu.

Insya Allah PCC akan menghantar 1 team....

Meeting penyelarasan akan dibuat dalam masa terdekat.


Comments: 42

PCC MENYOKONG KEMPEN HARAPAN TANPA SUARA - KAMI PRIHATIN

Wed Apr 28, 2010 1:25 pm by sakur@86



Comments: 19

Facebook
Pahang Community on Facebook
Pahang Sports Zone FB
Pahang Sports Zone on Facebook

Nape suka duk luar tu weh?

View previous topic View next topic Go down

Nape suka duk luar tu weh?

Post  Yassin on Thu Oct 14, 2010 10:44 pm

Kadang bila kita pergi kenduri kendara majlis tahlil atau doa selamat byk yang tak berani duk dalam umah suka duduk diluar aje... gitu juga kalau kita gi solat jumaat contohnya banyak yang suka menyandor kat berlakang aje...macam tak brapa berani nak duduk didepan...tak terkecuali kita kat forum PCC ini nei banyak ngat yang duduk diluar nape yeek? ada siapa yang boleh memberi alasannya? Razz
avatar
Yassin
PCC Jerantut
PCC Jerantut

Posts : 2708
Points : 3033
Join date : 12/08/2009
Location : Bandar Jerantut [PCC084]

http://www.pahangcommunity.com

Back to top Go down

Re: Nape suka duk luar tu weh?

Post  zulkbo on Thu Oct 14, 2010 11:38 pm

Yassin wrote:Kadang bila kita pergi kenduri kendara majlis tahlil atau doa selamat byk yang tak berani duk dalam umah suka duduk diluar aje... gitu juga kalau kita gi solat jumaat contohnya banyak yang suka menyandor kat berlakang aje...macam tak brapa berani nak duduk didepan...tak terkecuali kita kat forum PCC ini nei banyak ngat yang duduk diluar nape yeek? ada siapa yang boleh memberi alasannya? Razz

belum terbiasa la tu Yassin..
tak pe lah deme nak membaca dulu
mungkin cuba memahami loghat kita
he he,apapun terima kasih
menyumbang traffic PCC sunny

_________________
Manusia yang dihormati ialah orang yang sentiasa menghormati orang lain..
................................جزاك اللهُ خيراً‎ ..................................
http://www.zulkbo.com/
avatar
zulkbo
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 6398
Points : 6904
Join date : 15/06/2009
Location : PCC 049

http://www.zulkbo.com/

Back to top Go down

Re: Nape suka duk luar tu weh?

Post  Awangmaseru on Fri Oct 15, 2010 1:38 am

zulkbo wrote:
Yassin wrote:Kadang bila kita pergi kenduri kendara majlis tahlil atau doa selamat byk yang tak berani duk dalam umah suka duduk diluar aje... gitu juga kalau kita gi solat jumaat contohnya banyak yang suka menyandor kat berlakang aje...macam tak brapa berani nak duduk didepan...tak terkecuali kita kat forum PCC ini nei banyak ngat yang duduk diluar nape yeek? ada siapa yang boleh memberi alasannya? Razz

belum terbiasa la tu Yassin..
tak pe lah deme nak membaca dulu
mungkin cuba memahami loghat kita
he he,apapun terima kasih
menyumbang traffic PCC sunny

mungkin deme tu segan nak masuk sebab kita lenuk beborok sesama kita sampai tak cakne ke deme.
apa-apa pun kita berbesor hati dapat bertamboh sedara-mara kat pcc ni.

Awangmaseru
JKK Kampung
JKK Kampung

Posts : 252
Points : 294
Join date : 30/11/2009
Age : 55
Location : ulu cheka/jerantut

http://www.mohlaweh.multiply.com

Back to top Go down

Re: Nape suka duk luar tu weh?

Post  zulkbo on Fri Oct 15, 2010 1:58 am

he he..ada orang rupanya
pagi buta ni yak?apa khabo Awang? Very Happy

_________________
Manusia yang dihormati ialah orang yang sentiasa menghormati orang lain..
................................جزاك اللهُ خيراً‎ ..................................
http://www.zulkbo.com/
avatar
zulkbo
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 6398
Points : 6904
Join date : 15/06/2009
Location : PCC 049

http://www.zulkbo.com/

Back to top Go down

Re: Nape suka duk luar tu weh?

Post  Awangmaseru on Fri Oct 15, 2010 2:30 am

zulkbo wrote:he he..ada orang rupanya
pagi buta ni yak?apa khabo Awang? Very Happy

baik je ... berpasir dah mata nih ............ ngantuk.

Awangmaseru
JKK Kampung
JKK Kampung

Posts : 252
Points : 294
Join date : 30/11/2009
Age : 55
Location : ulu cheka/jerantut

http://www.mohlaweh.multiply.com

Back to top Go down

Re: Nape suka duk luar tu weh?

Post  Yassin on Fri Oct 15, 2010 9:47 am

Realitinya org melayu kita mmg macam nie gamoknya... suka duk belakang2 berbeza pulak kalau kawan nengok org jual ubat deme suka duduk depan atau ada majlis makan2 menderu duduk dihadapan hehehe Very Happy
avatar
Yassin
PCC Jerantut
PCC Jerantut

Posts : 2708
Points : 3033
Join date : 12/08/2009
Location : Bandar Jerantut [PCC084]

http://www.pahangcommunity.com

Back to top Go down

Re: Nape suka duk luar tu weh?

Post  MD on Fri Oct 15, 2010 12:01 pm

Yassin wrote:Kadang bila kita pergi kenduri kendara majlis tahlil atau doa selamat byk yang tak berani duk dalam umah suka duduk diluar aje... gitu juga kalau kita gi solat jumaat contohnya banyak yang suka menyandor kat berlakang aje...macam tak brapa berani nak duduk didepan...tak terkecuali kita kat forum PCC ini nei banyak ngat yang duduk diluar nape yeek? ada siapa yang boleh memberi alasannya? Razz

buoh yang masak secara semulajadi lebih sedap dari yang diperam....

_________________
Muka nampak Garang,Dalam Hati ada Taman....
avatar
MD
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 4886
Points : 5166
Join date : 15/04/2009
Location : U5 Shah Alam/Jengka 4

Back to top Go down

Re: Nape suka duk luar tu weh?

Post  SailorMoon on Fri Oct 15, 2010 2:56 pm

dok luar best gamoknyer...
amik angin..dlm panas,xdok ekon...
avatar
SailorMoon
Tok Penghulu
Tok Penghulu

Posts : 1071
Points : 1110
Join date : 22/02/2010
Location : Pekan - Sepang - Sg Petani

http://fiverobindas.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Nape suka duk luar tu weh?

Post  Yassin on Fri Oct 15, 2010 4:36 pm

SailorMoon wrote:dok luar best gamoknyer...
amik angin..dlm panas,xdok ekon...

Mudoh nok skodeng org gamoknya yeek Very Happy
avatar
Yassin
PCC Jerantut
PCC Jerantut

Posts : 2708
Points : 3033
Join date : 12/08/2009
Location : Bandar Jerantut [PCC084]

http://www.pahangcommunity.com

Back to top Go down

Re: Nape suka duk luar tu weh?

Post  SailorMoon on Fri Oct 15, 2010 4:44 pm

Yassin wrote:
SailorMoon wrote:dok luar best gamoknyer...
amik angin..dlm panas,xdok ekon...

Mudoh nok skodeng org gamoknya yeek Very Happy

dok luor boleh skodeng yek..
koi nok dok luor gek la pasni...hahaha
avatar
SailorMoon
Tok Penghulu
Tok Penghulu

Posts : 1071
Points : 1110
Join date : 22/02/2010
Location : Pekan - Sepang - Sg Petani

http://fiverobindas.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Nape suka duk luar tu weh?

Post  zulkbo on Fri Oct 15, 2010 6:58 pm

kalau di tempat kerja koi
suka curi keluar sebab sejuk sangat
di dalam ni.. Idea

_________________
Manusia yang dihormati ialah orang yang sentiasa menghormati orang lain..
................................جزاك اللهُ خيراً‎ ..................................
http://www.zulkbo.com/
avatar
zulkbo
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 6398
Points : 6904
Join date : 15/06/2009
Location : PCC 049

http://www.zulkbo.com/

Back to top Go down

Re: Nape suka duk luar tu weh?

Post  Awangmaseru on Sat Oct 16, 2010 2:52 pm

SailorMoon wrote:dok luar best gamoknyer...
amik angin..dlm panas,xdok ekon...

amik angin ... sambil tu mudoh juga buang angin ... hehehe

Awangmaseru
JKK Kampung
JKK Kampung

Posts : 252
Points : 294
Join date : 30/11/2009
Age : 55
Location : ulu cheka/jerantut

http://www.mohlaweh.multiply.com

Back to top Go down

Re: Nape suka duk luar tu weh?

Post  Yassin on Mon Oct 18, 2010 4:08 pm

In total there are 40 users online :: 3 Registered, 0 Hidden and 37 Guests :: 2 Bots
Most users ever online was 62 on Mon Aug 30, 2010 3:50 pm

Registered Users: Awangmaseru, faisalmik, Yassin
avatar
Yassin
PCC Jerantut
PCC Jerantut

Posts : 2708
Points : 3033
Join date : 12/08/2009
Location : Bandar Jerantut [PCC084]

http://www.pahangcommunity.com

Back to top Go down

Re: Nape suka duk luar tu weh?

Post  ozzy on Thu Nov 25, 2010 10:01 am

Kalau dah letih dok luor ..moh masuk ke dalam pulok..
avatar
ozzy
Skuad Terjah PCC
Skuad Terjah PCC

Posts : 2216
Points : 2310
Join date : 21/05/2009
Location : Jengka 6, PJ

Back to top Go down

Re: Nape suka duk luar tu weh?

Post  lepat_ubi on Fri Nov 26, 2010 12:21 am

ozzy wrote:Kalau dah letih dok luor ..moh masuk ke dalam pulok..

hOhOhO....sile3....jgn segan2....
avatar
lepat_ubi
A.D.O
A.D.O

Posts : 1316
Points : 1348
Join date : 25/05/2009
Age : 28
Location : TRANUNG KITE..../ JENGKA 04

Back to top Go down

Re: Nape suka duk luar tu weh?

Post  zulkbo on Fri Nov 26, 2010 12:23 am

visitor tu silence reader..
jadi kita moleklah dengan
deme tuh... sunny

_________________
Manusia yang dihormati ialah orang yang sentiasa menghormati orang lain..
................................جزاك اللهُ خيراً‎ ..................................
http://www.zulkbo.com/
avatar
zulkbo
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 6398
Points : 6904
Join date : 15/06/2009
Location : PCC 049

http://www.zulkbo.com/

Back to top Go down

Re: Nape suka duk luar tu weh?

Post  lepat_ubi on Fri Nov 26, 2010 12:25 am

makne nye slow2 la ye.....bagi mereka mase utk meneroka PCC...lmbt laun jadi lah ahli PCC yek??
avatar
lepat_ubi
A.D.O
A.D.O

Posts : 1316
Points : 1348
Join date : 25/05/2009
Age : 28
Location : TRANUNG KITE..../ JENGKA 04

Back to top Go down

Re: Nape suka duk luar tu weh?

Post  MD on Fri Nov 26, 2010 10:19 am

zulkbo wrote:visitor tu silence reader..
jadi kita moleklah dengan
deme tuh... sunny

Terima KASIH Silence Reader

_________________
Muka nampak Garang,Dalam Hati ada Taman....
avatar
MD
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 4886
Points : 5166
Join date : 15/04/2009
Location : U5 Shah Alam/Jengka 4

Back to top Go down

Re: Nape suka duk luar tu weh?

Post  Yassin on Fri Nov 26, 2010 8:31 pm

Kawan kalau dtg jarang duk luar mesti masuk dlm punya. Razz
apapun semenjak dua menjak nie mmg bz sikit.
avatar
Yassin
PCC Jerantut
PCC Jerantut

Posts : 2708
Points : 3033
Join date : 12/08/2009
Location : Bandar Jerantut [PCC084]

http://www.pahangcommunity.com

Back to top Go down

Re: Nape suka duk luar tu weh?

Post  cekwa on Sun Nov 28, 2010 4:00 am

Yassin wrote:In total there are 40 users online :: 3 Registered, 0 Hidden and 37 Guests :: 2 Bots
Most users ever online was 62 on Mon Aug 30, 2010 3:50 pm

Registered Users: Awangmaseru, faisalmik, Yassin


Ledod ngat bahasa kat dalam ni dak..deme tak berapa nak faham mende kite borok kan!!
avatar
cekwa
JKK Kampung
JKK Kampung

Posts : 181
Points : 241
Join date : 19/01/2010
Location : kg kerayong, bera, kuantan, beaufort, sabah

http://9w2waa.blogspot.com/

Back to top Go down

Re: Nape suka duk luar tu weh?

Post  lepat_ubi on Sun Nov 28, 2010 8:33 pm

cekwa wrote:
Yassin wrote:In total there are 40 users online :: 3 Registered, 0 Hidden and 37 Guests :: 2 Bots
Most users ever online was 62 on Mon Aug 30, 2010 3:50 pm

Registered Users: Awangmaseru, faisalmik, Yassin


Ledod ngat bahasa kat dalam ni dak..deme tak berapa nak faham mende kite borok kan!!


ledOd tuh ape yek??? Question
avatar
lepat_ubi
A.D.O
A.D.O

Posts : 1316
Points : 1348
Join date : 25/05/2009
Age : 28
Location : TRANUNG KITE..../ JENGKA 04

Back to top Go down

Re: Nape suka duk luar tu weh?

Post  MD on Mon Nov 29, 2010 10:40 am

cekwa wrote:

Ledod ngat bahasa kat dalam ni dak..deme tak berapa nak faham mende kite borok kan!!

kawan fikir tak lah ledod weh...hehehe,masih boleh difahami..

_________________
Muka nampak Garang,Dalam Hati ada Taman....
avatar
MD
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 4886
Points : 5166
Join date : 15/04/2009
Location : U5 Shah Alam/Jengka 4

Back to top Go down

Re: Nape suka duk luar tu weh?

Post  ozzy on Mon Nov 29, 2010 12:09 pm

Yassin wrote:Kawan kalau dtg jarang duk luar mesti masuk dlm punya. Razz
apapun semenjak dua menjak nie mmg bz sikit.

Mekala bz masuk suku pun x pe... Razz
avatar
ozzy
Skuad Terjah PCC
Skuad Terjah PCC

Posts : 2216
Points : 2310
Join date : 21/05/2009
Location : Jengka 6, PJ

Back to top Go down

Re: Nape suka duk luar tu weh?

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum