Selamat Datang ke Komuniti Anak Pahang. Forum untuk apa jua berkaitan dengan negeri tercinta

Terima kasih atas sokongan
Log in

I forgot my password

MALAYSIA FUTSAL E-FANS & MEDIA 2010

Wed Apr 07, 2010 5:53 pm by Deto_8

Futsal E-fans & Media Edisi Ketiga Tahun 2010 dijangka diadakan pada 5hb June 2010, Sabtu.

Insya Allah PCC akan menghantar 1 team....

Meeting penyelarasan akan dibuat dalam masa terdekat.


Comments: 42

PCC MENYOKONG KEMPEN HARAPAN TANPA SUARA - KAMI PRIHATIN

Wed Apr 28, 2010 1:25 pm by sakur@86



Comments: 19

Facebook
Pahang Community on Facebook
Pahang Sports Zone FB
Pahang Sports Zone on Facebook

Lelaki Kacak Pada Amnya Bagaimana?

View previous topic View next topic Go down

Lelaki Kacak Pada Amnya Bagaimana?

Post  zulkbo on Fri Apr 27, 2012 12:49 am

PERTAMA: Lelaki kacak perlu pembersih
Kalau yang jenis pengotor tu, muka kacak macam mana pun tak guna juga kan? Ada yang jenis mandi pun malas, asyik sembur minyak wangi je seluruh badan dengan baju yang dicuci seminggu sekali, baik lupakan sahaja.

KEDUA: Lelaki kacak jangan kedekut
Ini pun selalu yang saya jumpa, tahap kedekut mengalahkan 'ulaq tanah' kata orang utara. Bab diri sendiri memang dia tidak berkira. Tapi kalau bab orang lain, jangan kata mengeluarkan wang ringgit, nak keluar tenaga membantu pun payah.

KETIGA: Lelaki kacak berkumis
Ha ha..bab ini sensitif sikit sebab tak semua orang mampu berkumis (bermisai). Kumis saya sendiri pun bukanlah lebat mana pun. Tetapi kerana kumis inilah Mrs saya jatuh cinta pada pandangan yang pertama. Jadi, sendiri mau ingatlah ye? he he.

KEEMPAT: Lelaki kacak makan baca Bismillah
Kalau kategori ini, dah banyak orang buat kan? Maksud baca Bismillah sebelum makan tu, sebagai seorang islam perlulah kita mengikut batasan agama. Tidaklah perlu tunggu mampu jadi imam baru nak solat kan? Begitulah seterusnya..(tak mahu komen banyak bab ni).

SUMBER

_________________
Manusia yang dihormati ialah orang yang sentiasa menghormati orang lain..
................................جزاك اللهُ خيراً‎ ..................................
http://www.zulkbo.com/
avatar
zulkbo
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 6398
Points : 6904
Join date : 15/06/2009
Location : PCC 049

http://www.zulkbo.com/

Back to top Go down

Re: Lelaki Kacak Pada Amnya Bagaimana?

Post  dikwan on Tue Aug 07, 2012 11:37 pm

terbaikla.. Very Happy
avatar
dikwan
Orang Kampung
Orang Kampung

Posts : 50
Points : 52
Join date : 13/12/2009
Age : 33
Location : wangsa maju

http://www.premiumcopier.com

Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum