Selamat Datang ke Komuniti Anak Pahang. Forum untuk apa jua berkaitan dengan negeri tercinta

Terima kasih atas sokongan
Log in

I forgot my password

MALAYSIA FUTSAL E-FANS & MEDIA 2010

Wed Apr 07, 2010 5:53 pm by Deto_8

Futsal E-fans & Media Edisi Ketiga Tahun 2010 dijangka diadakan pada 5hb June 2010, Sabtu.

Insya Allah PCC akan menghantar 1 team....

Meeting penyelarasan akan dibuat dalam masa terdekat.


Comments: 42

PCC MENYOKONG KEMPEN HARAPAN TANPA SUARA - KAMI PRIHATIN

Wed Apr 28, 2010 1:25 pm by sakur@86



Comments: 19

Facebook
Pahang Community on Facebook
Pahang Sports Zone FB
Pahang Sports Zone on Facebook

SIAPA NAK KEMPIS PERUT...??

Page 2 of 4 Previous  1, 2, 3, 4  Next

View previous topic View next topic Go down

Re: SIAPA NAK KEMPIS PERUT...??

Post  zulkbo on Thu Nov 12, 2009 1:39 pm

edi wrote:
zulkbo wrote:alhamdulilah
lost 5 kg
dalam 2 bulan ni
diet tak makan nasik malam Very Happy

Huihh, berkesan, abes mkn per jer malam?

the best nak lost weight nih
makan sup kobis..
memang menjadi
cer try tengok...

_________________
Manusia yang dihormati ialah orang yang sentiasa menghormati orang lain..
................................جزاك اللهُ خيراً‎ ..................................
http://www.zulkbo.com/

zulkbo
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 6398
Points : 6904
Join date : 15/06/2009
Location : PCC 049

http://www.zulkbo.com/

Back to top Go down

Re: SIAPA NAK KEMPIS PERUT...??

Post  koy101 on Thu Nov 12, 2009 1:48 pm

zulkbo wrote:
edi wrote:
zulkbo wrote:alhamdulilah
lost 5 kg
dalam 2 bulan ni
diet tak makan nasik malam Very Happy

Huihh, berkesan, abes mkn per jer malam?

the best nak lost weight nih
makan sup kobis..
memang menjadi
cer try tengok...

kobis tuh dlm kategori sayur kan???

hehehehe.... biorler aku buncit...... idak ler aku nak makan benda tuh.... Laughing Laughing Laughing

koy101
Tok Penghulu
Tok Penghulu

Posts : 1084
Points : 1132
Join date : 17/09/2009
Age : 43
Location : Temerloh / Bentong

http://www.kembara.net

Back to top Go down

Re: SIAPA NAK KEMPIS PERUT...??

Post  edi on Thu Nov 12, 2009 1:51 pm

koy101 wrote:
zulkbo wrote:
edi wrote:
zulkbo wrote:alhamdulilah
lost 5 kg
dalam 2 bulan ni
diet tak makan nasik malam Very Happy

Huihh, berkesan, abes mkn per jer malam?

the best nak lost weight nih
makan sup kobis..
memang menjadi
cer try tengok...

kobis tuh dlm kategori sayur kan???

hehehehe.... biorler aku buncit...... idak ler aku nak makan benda tuh.... Laughing Laughing Laughing

vegiterian ler pulak, eh betol ker kwn aje nie...Kobis bulat kwn tak gemor, kalu kobis panjang suke... Very Happy

edi
JKK Kampung
JKK Kampung

Posts : 302
Points : 303
Join date : 11/11/2009

Back to top Go down

Re: SIAPA NAK KEMPIS PERUT...??

Post  zulkbo on Thu Nov 12, 2009 1:52 pm

edi wrote:
koy101 wrote:
zulkbo wrote:
edi wrote:
zulkbo wrote:alhamdulilah
lost 5 kg
dalam 2 bulan ni
diet tak makan nasik malam Very Happy

Huihh, berkesan, abes mkn per jer malam?

the best nak lost weight nih
makan sup kobis..
memang menjadi
cer try tengok...

kobis tuh dlm kategori sayur kan???

hehehehe.... biorler aku buncit...... idak ler aku nak makan benda tuh.... Laughing Laughing Laughing

vegiterian ler pulak, eh betol ker kwn aje nie...Kobis bulat kwn tak gemor, kalu kobis panjang suke... Very Happy

koi pun gitu gak
bila makan sedap jer
kena pulak time
lapor..yummie Laughing

_________________
Manusia yang dihormati ialah orang yang sentiasa menghormati orang lain..
................................جزاك اللهُ خيراً‎ ..................................
http://www.zulkbo.com/

zulkbo
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 6398
Points : 6904
Join date : 15/06/2009
Location : PCC 049

http://www.zulkbo.com/

Back to top Go down

Re: SIAPA NAK KEMPIS PERUT...??

Post  koy101 on Thu Nov 12, 2009 1:56 pm

zulkbo wrote:
edi wrote:
koy101 wrote:
zulkbo wrote:
edi wrote:
zulkbo wrote:alhamdulilah
lost 5 kg
dalam 2 bulan ni
diet tak makan nasik malam Very Happy

Huihh, berkesan, abes mkn per jer malam?

the best nak lost weight nih
makan sup kobis..
memang menjadi
cer try tengok...

kobis tuh dlm kategori sayur kan???

hehehehe.... biorler aku buncit...... idak ler aku nak makan benda tuh.... Laughing Laughing Laughing

vegiterian ler pulak, eh betol ker kwn aje nie...Kobis bulat kwn tak gemor, kalu kobis panjang suke... Very Happy

koi pun gitu gak
bila makan sedap jer
kena pulak time
lapor..yummie Laughing


ngko lain... ader org paksa ehh... pujuk.... hehehehe....

koy101
Tok Penghulu
Tok Penghulu

Posts : 1084
Points : 1132
Join date : 17/09/2009
Age : 43
Location : Temerloh / Bentong

http://www.kembara.net

Back to top Go down

Re: SIAPA NAK KEMPIS PERUT...??

Post  edi on Thu Nov 12, 2009 1:58 pm

Tp bnyk cara nak kempis perut, kalau diet je mungkin lambat berkesan. Senaman ringan pun kne buat gak. Faktor pemakanan + aktiviti seharian memang kne jage. Takot trsalah care masuk spital plak.

edi
JKK Kampung
JKK Kampung

Posts : 302
Points : 303
Join date : 11/11/2009

Back to top Go down

Re: SIAPA NAK KEMPIS PERUT...??

Post  koy101 on Thu Nov 12, 2009 2:01 pm

edi wrote:Tp bnyk cara nak kempis perut, kalau diet je mungkin lambat berkesan. Senaman ringan pun kne buat gak. Faktor pemakanan + aktiviti seharian memang kne jage. Takot trsalah care masuk spital plak.

nak bersenam... aku baru kuar spital 3 bulan.. obehol perut... doktor ckp xleh xtvt berat-berat utk 2 taun.
nak berjogging.... kaki aku nih dah tempang... xleh nak berlari amat...
nak diet... hmmmm.... hmmmm.... susoh ler aku nak nengok awek kat kedai makan tuh... hehehehe.......

koy101
Tok Penghulu
Tok Penghulu

Posts : 1084
Points : 1132
Join date : 17/09/2009
Age : 43
Location : Temerloh / Bentong

http://www.kembara.net

Back to top Go down

Re: SIAPA NAK KEMPIS PERUT...??

Post  edi on Thu Nov 12, 2009 2:07 pm

koy101 wrote:
edi wrote:Tp bnyk cara nak kempis perut, kalau diet je mungkin lambat berkesan. Senaman ringan pun kne buat gak. Faktor pemakanan + aktiviti seharian memang kne jage. Takot trsalah care masuk spital plak.

nak bersenam... aku baru kuar spital 3 bulan.. obehol perut... doktor ckp xleh xtvt berat-berat utk 2 taun.
nak berjogging.... kaki aku nih dah tempang... xleh nak berlari amat...
nak diet... hmmmm.... hmmmm.... susoh ler aku nak nengok awek kat kedai makan tuh... hehehehe.......

Obehol perut, ngape tu? Sekali skale gir jenguk pe salahnyer...Tak kan nak makan kt umah jer. Very Happy

edi
JKK Kampung
JKK Kampung

Posts : 302
Points : 303
Join date : 11/11/2009

Back to top Go down

Re: SIAPA NAK KEMPIS PERUT...??

Post  strikerbuncit on Thu Nov 12, 2009 2:27 pm

Salam Doktor,
Malu saya nak nyatakan disini bahawa perut saya semakin membuncit.Menurut surat beranak saya,saya disahkan sebagai LELAKI dan mustahillah kebuncitan saya disebabkan mengandung anak.Saya yakin saya tidak mempunyai Rahim walaupun nama sebenar saya Rahman.Jadi,adakah buncit ini sesuatu yang normal bg lelaki dewasa ye doktor?saya risau memandangkan saya akan berkahwin tak lama lagi dan bimbang orang ramai akan tersalah tafsir terhadap 'suami' yang kelihatan mengandung semasa bersanding.Kemungkinan fitnah terhadap diri saya dan secara tak langsung memalukan keluarga saya dan mertua.Ingin dijelaskan sekali lagi bahawa saya adalah LELAKI TULEN,buktinya setiap pagi saya sukar membuka zip seluar.Lagi satu,saya akui kuat makan tapi pengembangan lemak itu tak sekata pada tubuh badan saya iaitu lebih kepada pusat graviti tubuh saya.Diharap doktor dapat membantu saya yang dah lemah semangat ni.

Sekian,arigato..


yang risau,

Strikerbuncit

strikerbuncit
Ahli Dewan Undangan Negeri

Posts : 1885
Points : 2077
Join date : 29/04/2009
Location : [PCC023] - Putrajaya / Old Trafford

Back to top Go down

Re: SIAPA NAK KEMPIS PERUT...??

Post  edi on Thu Nov 12, 2009 2:33 pm

strikerbuncit wrote:Salam Doktor,
Malu saya nak nyatakan disini bahawa perut saya semakin membuncit.Menurut surat beranak saya,saya disahkan sebagai LELAKI dan mustahillah kebuncitan saya disebabkan mengandung anak.Saya yakin saya tidak mempunyai Rahim walaupun nama sebenar saya Rahman.Jadi,adakah buncit ini sesuatu yang normal bg lelaki dewasa ye doktor?saya risau memandangkan saya akan berkahwin tak lama lagi dan bimbang orang ramai akan tersalah tafsir terhadap 'suami' yang kelihatan mengandung semasa bersanding.Kemungkinan fitnah terhadap diri saya dan secara tak langsung memalukan keluarga saya dan mertua.Ingin dijelaskan sekali lagi bahawa saya adalah LELAKI TULEN,buktinya setiap pagi saya sukar membuka zip seluar.Lagi satu,saya akui kuat makan tapi pengembangan lemak itu tak sekata pada tubuh badan saya iaitu lebih kepada pusat graviti tubuh saya.Diharap doktor dapat membantu saya yang dah lemah semangat ni.

Sekian,arigato..


yang risau,

Strikerbuncit

Kih kih kih...cerite benor ker nie?

edi
JKK Kampung
JKK Kampung

Posts : 302
Points : 303
Join date : 11/11/2009

Back to top Go down

Re: SIAPA NAK KEMPIS PERUT...??

Post  strikerbuncit on Thu Nov 12, 2009 2:36 pm

edi wrote:
strikerbuncit wrote:Salam Doktor,
Malu saya nak nyatakan disini bahawa perut saya semakin membuncit.Menurut surat beranak saya,saya disahkan sebagai LELAKI dan mustahillah kebuncitan saya disebabkan mengandung anak.Saya yakin saya tidak mempunyai Rahim walaupun nama sebenar saya Rahman.Jadi,adakah buncit ini sesuatu yang normal bg lelaki dewasa ye doktor?saya risau memandangkan saya akan berkahwin tak lama lagi dan bimbang orang ramai akan tersalah tafsir terhadap 'suami' yang kelihatan mengandung semasa bersanding.Kemungkinan fitnah terhadap diri saya dan secara tak langsung memalukan keluarga saya dan mertua.Ingin dijelaskan sekali lagi bahawa saya adalah LELAKI TULEN,buktinya setiap pagi saya sukar membuka zip seluar.Lagi satu,saya akui kuat makan tapi pengembangan lemak itu tak sekata pada tubuh badan saya iaitu lebih kepada pusat graviti tubuh saya.Diharap doktor dapat membantu saya yang dah lemah semangat ni.

Sekian,arigato..


yang risau,

Strikerbuncit

Kih kih kih...cerite benor ker nie?

90% Embarassed Embarassed Sad

strikerbuncit
Ahli Dewan Undangan Negeri

Posts : 1885
Points : 2077
Join date : 29/04/2009
Location : [PCC023] - Putrajaya / Old Trafford

Back to top Go down

Re: SIAPA NAK KEMPIS PERUT...??

Post  edi on Thu Nov 12, 2009 2:39 pm

strikerbuncit wrote:
edi wrote:
strikerbuncit wrote:Salam Doktor,
Malu saya nak nyatakan disini bahawa perut saya semakin membuncit.Menurut surat beranak saya,saya disahkan sebagai LELAKI dan mustahillah kebuncitan saya disebabkan mengandung anak.Saya yakin saya tidak mempunyai Rahim walaupun nama sebenar saya Rahman.Jadi,adakah buncit ini sesuatu yang normal bg lelaki dewasa ye doktor?saya risau memandangkan saya akan berkahwin tak lama lagi dan bimbang orang ramai akan tersalah tafsir terhadap 'suami' yang kelihatan mengandung semasa bersanding.Kemungkinan fitnah terhadap diri saya dan secara tak langsung memalukan keluarga saya dan mertua.Ingin dijelaskan sekali lagi bahawa saya adalah LELAKI TULEN,buktinya setiap pagi saya sukar membuka zip seluar.Lagi satu,saya akui kuat makan tapi pengembangan lemak itu tak sekata pada tubuh badan saya iaitu lebih kepada pusat graviti tubuh saya.Diharap doktor dapat membantu saya yang dah lemah semangat ni.

Sekian,arigato..


yang risau,

Strikerbuncit

Kih kih kih...cerite benor ker nie?

90% Embarassed Embarassed Sad

kne jumpa perunding kecantikan badan nie... Surprised

edi
JKK Kampung
JKK Kampung

Posts : 302
Points : 303
Join date : 11/11/2009

Back to top Go down

Re: SIAPA NAK KEMPIS PERUT...??

Post  Qaisara on Thu Nov 12, 2009 2:48 pm

zulkbo wrote:[2] Limau Kasturi + Kapur Makan

Ambil beberapa biji limau kasturi dan ambil jusnya. Perahkan
ke dalam kapur makan. Gaul rata dan sapulah ke bahagian perut yang buncit.

Apa yang penting, anda kena rajin melakukannya setiap hari
dan lihatlah hasilnya!

petua ni biasanya org pompuan gunakan untuk kempiskan perut lepas bersalin... cuma limau kasturi tu digantikan dgn limau nipis...

Qaisara
Ketua Kampung
Ketua Kampung

Posts : 104
Points : 116
Join date : 10/11/2009
Location : Balok, Kuantan, Pahang

Back to top Go down

Re: SIAPA NAK KEMPIS PERUT...??

Post  MD on Thu Nov 12, 2009 2:52 pm

Tambah sikit = Limau Nipis [Bentuknya bulat ] lagi efektif dari Limau Kasturi

MD
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 4886
Points : 5166
Join date : 15/04/2009
Location : U5 Shah Alam/Jengka 4

Back to top Go down

Re: SIAPA NAK KEMPIS PERUT...??

Post  edi on Thu Nov 12, 2009 2:53 pm

Qaisara wrote:
zulkbo wrote:[2] Limau Kasturi + Kapur Makan

Ambil beberapa biji limau kasturi dan ambil jusnya. Perahkan
ke dalam kapur makan. Gaul rata dan sapulah ke bahagian perut yang buncit.

Apa yang penting, anda kena rajin melakukannya setiap hari
dan lihatlah hasilnya!

petua ni biasanya org pompuan gunakan untuk kempiskan perut lepas bersalin... cuma limau kasturi tu digantikan dgn limau nipis...

Bleh pakai ker, ketegori buncit lain² tu....ekekekeke Very Happy

edi
JKK Kampung
JKK Kampung

Posts : 302
Points : 303
Join date : 11/11/2009

Back to top Go down

Re: SIAPA NAK KEMPIS PERUT...??

Post  strikerbuncit on Thu Nov 12, 2009 3:03 pm

edi wrote:
Qaisara wrote:
zulkbo wrote:[2] Limau Kasturi + Kapur Makan

Ambil beberapa biji limau kasturi dan ambil jusnya. Perahkan
ke dalam kapur makan. Gaul rata dan sapulah ke bahagian perut yang buncit.

Apa yang penting, anda kena rajin melakukannya setiap hari
dan lihatlah hasilnya!

petua ni biasanya org pompuan gunakan untuk kempiskan perut lepas bersalin... cuma limau kasturi tu digantikan dgn limau nipis...

Bleh pakai ker, ketegori buncit lain² tu....ekekekeke Very Happy

takut jadik lain jer..bahayo weh buat aksi ini dirumah tanpa pengawasan doktor..jadi busung,lagila kritikal jwbnyer..

strikerbuncit
Ahli Dewan Undangan Negeri

Posts : 1885
Points : 2077
Join date : 29/04/2009
Location : [PCC023] - Putrajaya / Old Trafford

Back to top Go down

Re: SIAPA NAK KEMPIS PERUT...??

Post  edi on Thu Nov 12, 2009 3:06 pm

strikerbuncit wrote:
edi wrote:
Qaisara wrote:
zulkbo wrote:[2] Limau Kasturi + Kapur Makan

Ambil beberapa biji limau kasturi dan ambil jusnya. Perahkan
ke dalam kapur makan. Gaul rata dan sapulah ke bahagian perut yang buncit.

Apa yang penting, anda kena rajin melakukannya setiap hari
dan lihatlah hasilnya!

petua ni biasanya org pompuan gunakan untuk kempiskan perut lepas bersalin... cuma limau kasturi tu digantikan dgn limau nipis...

Bleh pakai ker, ketegori buncit lain² tu....ekekekeke Very Happy

takut jadik lain jer..bahayo weh buat aksi ini dirumah tanpa pengawasan doktor..jadi busung,lagila kritikal jwbnyer..

Tu la, nasihat doktor dperlukan nie..Krang tak kempes².....ekekekeke Very Happy

edi
JKK Kampung
JKK Kampung

Posts : 302
Points : 303
Join date : 11/11/2009

Back to top Go down

Re: SIAPA NAK KEMPIS PERUT...??

Post  Qaisara on Thu Nov 12, 2009 3:15 pm

edi wrote:
Qaisara wrote:
zulkbo wrote:[2] Limau Kasturi + Kapur Makan

Ambil beberapa biji limau kasturi dan ambil jusnya. Perahkan
ke dalam kapur makan. Gaul rata dan sapulah ke bahagian perut yang buncit.

Apa yang penting, anda kena rajin melakukannya setiap hari
dan lihatlah hasilnya!

petua ni biasanya org pompuan gunakan untuk kempiskan perut lepas bersalin... cuma limau kasturi tu digantikan dgn limau nipis...

Bleh pakai ker, ketegori buncit lain² tu....ekekekeke Very Happy

kurang arif lh plk... tp jgn lh risau... sbb sesetengah wanita mmg suka lelaki yg berperut buncit ni... Laughing

Qaisara
Ketua Kampung
Ketua Kampung

Posts : 104
Points : 116
Join date : 10/11/2009
Location : Balok, Kuantan, Pahang

Back to top Go down

Re: SIAPA NAK KEMPIS PERUT...??

Post  MD on Thu Nov 12, 2009 3:17 pm

Qaisara wrote:

kurang arif lh plk... tp jgn lh risau... sbb sesetengah wanita mmg suka lelaki yg berperut buncit ni... Laughing

bagus statement ni,sekurang kurangnya memberi banyak harapan....

MD
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 4886
Points : 5166
Join date : 15/04/2009
Location : U5 Shah Alam/Jengka 4

Back to top Go down

Re: SIAPA NAK KEMPIS PERUT...??

Post  Deto_8 on Thu Nov 12, 2009 3:20 pm

MD wrote:
Qaisara wrote:

kurang arif lh plk... tp jgn lh risau... sbb sesetengah wanita mmg suka lelaki yg berperut buncit ni... Laughing

bagus statement ni,sekurang kurangnya memberi banyak harapan....

maka, bergembiralah lelaki-lelaki ini diluar sana Laughing

_________________
bangga menjadi pioneer....bangga juga melihat orang lain berjaya...TAHNIAH!

Deto_8
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 5641
Points : 6570
Join date : 11/04/2009
Location : Saujana Utama & Jengka 3 [PCC 003]

Back to top Go down

Re: SIAPA NAK KEMPIS PERUT...??

Post  zulkbo on Thu Nov 12, 2009 3:23 pm

Deto_8 wrote:
MD wrote:
Qaisara wrote:

kurang arif lh plk... tp jgn lh risau... sbb sesetengah wanita mmg suka lelaki yg berperut buncit ni... Laughing

bagus statement ni,sekurang kurangnya memberi banyak harapan....

maka, bergembiralah lelaki-lelaki ini diluar sana Laughing

buncit melambangkan
lelaki subur..
tak caya cer aok google
kat tenet Very Happy Very Happy cheers

_________________
Manusia yang dihormati ialah orang yang sentiasa menghormati orang lain..
................................جزاك اللهُ خيراً‎ ..................................
http://www.zulkbo.com/

zulkbo
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 6398
Points : 6904
Join date : 15/06/2009
Location : PCC 049

http://www.zulkbo.com/

Back to top Go down

Re: SIAPA NAK KEMPIS PERUT...??

Post  Qaisara on Thu Nov 12, 2009 3:40 pm

zulkbo wrote:buncit melambangkan
lelaki subur..
tak caya cer aok google
kat tenet Very Happy Very Happy cheers

betul tu... koi pn ada terbaca tentang lelaki buncit tanda subur kat satu majalah tu... tp nk citer kt sini malu... Very Happy

Qaisara
Ketua Kampung
Ketua Kampung

Posts : 104
Points : 116
Join date : 10/11/2009
Location : Balok, Kuantan, Pahang

Back to top Go down

Re: SIAPA NAK KEMPIS PERUT...??

Post  jasnoraizan on Thu Nov 12, 2009 3:48 pm

Qaisara wrote:
zulkbo wrote:buncit melambangkan
lelaki subur..
tak caya cer aok google
kat tenet

betul tu... koi pn ada terbaca tentang lelaki buncit tanda subur kat satu majalah tu... tp nk citer kt sini malu...

memang lah subur...kalu tak subur tak lah perut tu melayut ke dpn...hi...hi..hi..

jasnoraizan
Timbalan Menteri Besar

Posts : 2512
Points : 2623
Join date : 20/07/2009
Location : Seksyen U5 shah alam/jengka 8

Back to top Go down

Re: SIAPA NAK KEMPIS PERUT...??

Post  Yassin on Thu Nov 12, 2009 4:12 pm

zulkbo wrote:buncit melambangkan
lelaki subur..
tak caya cer aok google
kat tenet

Kawan terbaca lain pulak kisah nya zul....disana ada disebab pasal teruna dgn perut yaa ker zul?

Yassin
PCC Jerantut
PCC Jerantut

Posts : 2708
Points : 3033
Join date : 12/08/2009
Location : Bandar Jerantut [PCC084]

http://www.pahangcommunity.com

Back to top Go down

Re: SIAPA NAK KEMPIS PERUT...??

Post  strikerbuncit on Thu Nov 12, 2009 4:17 pm

Qaisara wrote:
zulkbo wrote:buncit melambangkan
lelaki subur..
tak caya cer aok google
kat tenet Very Happy Very Happy cheers

betul tu... koi pn ada terbaca tentang lelaki buncit tanda subur kat satu majalah tu... tp nk citer kt sini malu... Very Happy

eeiii,malu pulak si qaisara nih...dahla puji saya ni subur...hikhikhik...okla,segala jamu jampi,limau nipis,limau kasawari kasturi,limau mandarin,saya dh buang da..demi menunaikan hajat&impian qaisara tunang saya... drunken drunken bounce

strikerbuncit
Ahli Dewan Undangan Negeri

Posts : 1885
Points : 2077
Join date : 29/04/2009
Location : [PCC023] - Putrajaya / Old Trafford

Back to top Go down

Re: SIAPA NAK KEMPIS PERUT...??

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 2 of 4 Previous  1, 2, 3, 4  Next

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum