Selamat Datang ke Komuniti Anak Pahang. Forum untuk apa jua berkaitan dengan negeri tercinta

Terima kasih atas sokongan
Log in

I forgot my password

MALAYSIA FUTSAL E-FANS & MEDIA 2010

Wed Apr 07, 2010 5:53 pm by Deto_8

Futsal E-fans & Media Edisi Ketiga Tahun 2010 dijangka diadakan pada 5hb June 2010, Sabtu.

Insya Allah PCC akan menghantar 1 team....

Meeting penyelarasan akan dibuat dalam masa terdekat.


Comments: 42

PCC MENYOKONG KEMPEN HARAPAN TANPA SUARA - KAMI PRIHATIN

Wed Apr 28, 2010 1:25 pm by sakur@86



Comments: 19

Facebook
Pahang Community on Facebook
Pahang Sports Zone FB
Pahang Sports Zone on Facebook

Jokess N HUmOOR...

Page 2 of 7 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next

View previous topic View next topic Go down

Re: Jokess N HUmOOR...

Post  J.Milan22 on Wed May 27, 2009 12:04 pm

suami dan penjual satey...

Suatu malam seorang isteri meminta wang belanja tambahan dari suaminya seorang yang kedekut.
Lalu suaminya mengeluarkan wang RM 5000 dari poketnya lalu berjalan ke arah cermin.

"Awak tengok wang yang di dalam cermin itu ?" sambil menunjuk kedalam cermin...
"Awak ambil yang itu.. dan yang diluar cermin ini.. adalah wang saya!"


Malam berikutnya si suami terkejut ketika baru balik dari pejabat dan
melihat ada satey kambing serta rendang di meja makan. Lalu ia bertanya kepada isterinya,

"Mana awak dapat wang untuk beli semua ni?"

Isterinya tidak menjawab... dan terus menarik tangan suaminya masuk kebilik.
Di dalam bilik.. suaminya mengulangi pertanyaannya.. lalu si isteri pun menanggalkan semua pakaiannya dan berjalan ke depan cermin..

"Awak lihat tubuh yang di dalam cermin itu ?" sambil menunjuk kedalam cermin...
"Itu adalah kepunyaanmu... dan yang diluar cermin ini pula adalah kepunyaan penjual satey ini !"


Laughing Smile Razz Very Happy Very Happy Very Happy Razz
avatar
J.Milan22
EXCO

Posts : 2416
Points : 2494
Join date : 14/04/2009
Location : Sempadan San Siroo.....

Back to top Go down

Re: Jokess N HUmOOR...

Post  faisalmik on Fri May 29, 2009 8:32 am

Lawak Orang Baru Kahwin

"Tersebutlah kisah satu pasangan yg baru berkahwin.
Sehari sebelum upacara akad nikah.... Emak pengantin lelaki menasihati anaknya....

"Nak apabila menghampiri isteri mu pada malam pertama....maka kamu harus kata ...Kapal terbang ingin mendarat".

Emak pengantin perempuan pula menasihati naknya....

"Nak....bila suami mu berkata kapal terbang ingin mendarat... maka jawabnya... Lapangan terbang sudah sedia ".

Hari yg ditunggu-tunggu pun tiba... Si suami tak sabar-sabar dan pabila malam tiba....hatinya berdebar-debar..... Dia mendekati si isteri lalu mengatakan

"Kapal terbang ingin mendarat"

Si isteri seperti tidak faham dan berkata

"Saya penat bang ...mari kita tidur." Si suami hampa....namun dalam hatinya berkata...

"Tak apa mungkin isteri aku malu....beri dia peluang kedua"

Tiba malam kedua Si suami mendekati si isteri dan bertanya lagi

"Kapal terbang ingin mendarat."

Malangnya si isteri masih tidak faham .... kerana suaminya ketika itu memegang surat khabar...dalam hatinya berkata...

"Berita apa pula ini....Ah pedulilah kapal terbang mana nak mendarat pun... tak ada kena mengena dengan saya."

Kemudian dia berkata kepada si suami

"Sudah lah tu bang ....janganlah baca surat khabar lagi....mari kita tidur "

Si suami hampa lagi.... tetapi dalam hatinya berkata

"Tak apalah esok masih ada."

Tiba malam ketiga ....

Si suami sekali lagi dengan penuh harapan dan begitu pasti malam ini pasti aku dapat...lalu mendekati si isteri dan bertanya lagi

"Kapal terbang ingin mendarat."

Si isteri menjenguk ke arah luar jendela dan menggelengkan kepala sambil dalam hati berkata

"Mana ada kapal terbang !!"

Melihatkan si isteri menggelengkan kepala ....si suami hampa dan berkata dalam hati

"Kejamnya isteriku....membiarkan aku menunggu selama 3 hari tapi masih enggan memberikannya kepada ku."

Si suami dengan muka yg masam terus tidur tanpa mengajak si isteri.

Keesokan harinya si isteri bertanya kepada ibunya

"Ibu kenapa suami saya setiap malam berkata... kapal terbang ingin mendarat??"

Si ibu pun berkata

"Apa yg kamu jawab nak ?"

Si anak berkata "Saya tidak jawab apa-apa...

Si ibu berkata lagi....

"Apa anak sudah lupa apa yg ibu nasihatkan tentang malam pertama....sepatutnya anak menjawab Lapangan Terbang sudah sedia.... sebagai tanda bersetuju

"Oh saya lupa lah ibu....tak apa malam ini saya pasti akan menjawab dengan betul"

Maka tiba malam keempat .....si suami seperti tidak menunjukkan apa-apa tanda dia akan bertanya soalan yg sama.
Malam kian larut ....si isteri tertanya-tanya....bilakah gerangan si suami akan bertanya.... Si isteri akhirnya berkata dalam hati

"Mengapa harus aku tunggu lagi.... apa salahnya aku sendiri meng`offer' kan diri.
Lalu si isteri pun mendekati si suami dan terus berkata

"Lapangan terbang sudah sedia", Si suami kerana terlalu geram dengan si isteri....dengan muka yg masam menjawab

"KAPAL TERBANG ROSAK"
avatar
faisalmik
Tok Empat
Tok Empat

Posts : 698
Points : 744
Join date : 15/04/2009
Age : 42
Location : Wangsa Maju/Teluk Baharu

http://www.tokgajah.com

Back to top Go down

Re: Jokess N HUmOOR...

Post  lepat_ubi on Mon Jun 01, 2009 10:31 pm

hahahaha Very Happy
avatar
lepat_ubi
A.D.O
A.D.O

Posts : 1316
Points : 1348
Join date : 25/05/2009
Age : 28
Location : TRANUNG KITE..../ JENGKA 04

Back to top Go down

Re: Jokess N HUmOOR...

Post  faisalmik on Tue Jun 02, 2009 3:54 pm

Lagi-lagi Tak Faham

seorang suami begitu eksited untuk menimang baby baru.......sumer check list dier dah buat. gabra betul dier......al maklum la.....first time nak jadi ayah.....yang si isteri tu rileks jer....

satu hari....masa yang di tunggu dah tiba. si isteri mengerang kesakitan untuk bersalin. si suami pun terkocoh-kocoh berlari medapatkan telefon untuk memanggil ambulan.......namun, perbualan di
telefon antara si suami dengan jururwat terdapat sedikit kesulitan...

suami : helo...spital, datang umah sayer skang gak, isteri sayer dah nak terberanak sangat nie.....

jururawat : sabar cik, sabar, bawak bertenag....nie anak sulung ker......

suami : aper pulak, ni suami dier lar......

jururawat: .................
avatar
faisalmik
Tok Empat
Tok Empat

Posts : 698
Points : 744
Join date : 15/04/2009
Age : 42
Location : Wangsa Maju/Teluk Baharu

http://www.tokgajah.com

Back to top Go down

Re: Jokess N HUmOOR...

Post  Deto_8 on Tue Jun 02, 2009 3:55 pm

cipis lah ni orangnya Laughing

_________________
bangga menjadi pioneer....bangga juga melihat orang lain berjaya...TAHNIAH!
avatar
Deto_8
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 5641
Points : 6570
Join date : 11/04/2009
Location : Saujana Utama & Jengka 3 [PCC 003]

Back to top Go down

Re: Jokess N HUmOOR...

Post  J.Milan22 on Tue Jun 02, 2009 5:38 pm

Deto_8 wrote:cipis lah ni orangnya Laughing
cipis ngan labunyerrr..hehehehehe Laughing Laughing
avatar
J.Milan22
EXCO

Posts : 2416
Points : 2494
Join date : 14/04/2009
Location : Sempadan San Siroo.....

Back to top Go down

Re: Jokess N HUmOOR...

Post  J.Milan22 on Fri Jun 05, 2009 4:11 pm

yeee keee??????

1. Cuba tengok zip seluar anda, tertera huruf YKK..YKK bermakna Yoshida Kogyo Kabushibibaisha iaitu sebuah kilang membuat zip terbesar di dunia yang menghasilkan zip yang korang pakai sekarang ni..

2. bunyi (kuek) yang dihasilkan oleh itik tidak bergema dan beralun. Sehingga kini kita tidak tahu mengapa.

3. Dengan sepotong coklat boleh membunuh anjing? benar!! Coklat mampu merosakkan sistem pernafasan dan jantung anjing. Dengan ounces yang banyak mampu membunuh seekor anjing bersaiz kecil.

4. Kebanyakan lipstick yang kita pakai sekarang ni mengandungi sisik ikan yang telah diproses.

5. Pada tahun 1830, ketchup (sos tomato) digunakan sebagai ubatan dan bukannya perasa tambahan pada makanan.

6. Tiada satu pun jam di Las Vegas gambling casinos. Dengan ketiadaan jam akan melekakan penjudi penjudi dengan taruhan mereka..

7. Kerana ketangkasan Bruce Lee..pengarah terpaksa memperlahankan sedikit filem yang diambil kerana terlampau laju dan pergerakan aksinya tidak dapat ditangkap melalui lensa kamera. Sesuatu yang agak luar biasa dari orang lain.

9. Mosquito repellents atau penghalau nyamuk tidak membunuh.Sensor nyamuk hanya dikaburi dan ini menyebabkan nyamuk tidak dapat mengesan dimana mangsa berada.

10. Pakar dan doktor gigi mengesyorkan berus gigi hendaklah diletakkan sekurang kurangnya 6 kaki jauh dari tandas utk menghalang kuman berterbangan ketiki anda menggunakan flush tandas.

11. Jika nombor 111,111,111 didarab 111,111,111 anda akan dpat jawapan 12345678987654321.

12. Warna biru adalah warna kesukaan 80 peratus rakyat Amerika.

13. Tanda (#) di keyboard komputer anda sebenarnya dinamakan 'octothorp'.

14. Adalah mustahil jika anda bersin tanpa memejamkan mata.

15. Seekor lipas boleh hidup selama 10 hari tanpa kepala.

16. Jika dikangkangkan kaki dan baring secara telentang, kita tidak akan tenggelam di dalam pasir jerlus.

17. Nama yang paling banyak umumnya di dunia ini ialah Muhammad.

18. Di Eropah, kebanyakan wanita Eropah tidak memakai seluar dalam sehingga ke tahun 1900 barulah seluar dalam diperkenalkan.

19. Produk pertama menggunakan bar code adalah Wrigley's gum.

20. Mexico City tenggelam sedikit demi sedikit sekitar 10 inci setiap tahun.

21. Mengikut statik dalam kehidupan, ayam adalah haiwan yang paling banyak di dunia mengalahkan manusia, kerana cara pembiakan yang berleluasa dan senang dibiakkan untuk makanan.

22. Otak akan lebih aktif ketika tidur dari ketika anda menonton tv.

23. terdapat banyak telefon di Washington D.C mengalahkan penduduk-penduduknya.

24. Untuk melepaskan dari gigitan buaya, anda perlu mencucuk matanya menggunakan jari sekuat hati. Buaya akan melepas anda serta merta.

25. Jika sebutir kecil kismis dijatuhkan di dalam segelas champagne segar, kismis tersebut akan turun ke dasar gelas dan naik semula dan turun kembali dan seterusnya seakan dilambung-lambung.

26. Leonardo da Vinci juga mencipta gunting dan beliau menghabiskan 10 tahun untuk menyiapkan lukisan agungnya iaitu Monalisa(10 tahun untuk bahagian bibirnya sahaja)

27. Nama sebenar rama-rama (butterfly) ialah 'flutterby'.

28. 90% dari pembaca yang membaca info ini kebanyakannya tidak tahu tentang fakta yang telah diberikan. Keajaiban fakta fakta sebegini dapat menarik minat pembaca untuk mengetahui dari atas kemusykilan minda kita sendiri.

29. Tahukah anda senarai ini tiada no 8.
avatar
J.Milan22
EXCO

Posts : 2416
Points : 2494
Join date : 14/04/2009
Location : Sempadan San Siroo.....

Back to top Go down

Re: Jokess N HUmOOR...

Post  lepat_ubi on Mon Jun 08, 2009 3:32 pm

wess... bagi la teka teki pulokss... Sad
avatar
lepat_ubi
A.D.O
A.D.O

Posts : 1316
Points : 1348
Join date : 25/05/2009
Age : 28
Location : TRANUNG KITE..../ JENGKA 04

Back to top Go down

Re: Jokess N HUmOOR...

Post  Deto_8 on Mon Jun 08, 2009 3:47 pm

lepat_ubi wrote:wess... bagi la teka teki pulokss... Sad

aok ler start dulu...

_________________
bangga menjadi pioneer....bangga juga melihat orang lain berjaya...TAHNIAH!
avatar
Deto_8
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 5641
Points : 6570
Join date : 11/04/2009
Location : Saujana Utama & Jengka 3 [PCC 003]

Back to top Go down

Re: Jokess N HUmOOR...

Post  labu sayong on Tue Jun 09, 2009 2:08 am

Very Happy
avatar
labu sayong
Tok Empat
Tok Empat

Posts : 598
Points : 623
Join date : 09/06/2009
Age : 31
Location : Johor/Jengka 4

Back to top Go down

Re: Jokess N HUmOOR...

Post  lepat_ubi on Tue Jun 09, 2009 2:36 am

1) kenape burung bangau kalo dia minum air, dia angkat kaki sebelah?
avatar
lepat_ubi
A.D.O
A.D.O

Posts : 1316
Points : 1348
Join date : 25/05/2009
Age : 28
Location : TRANUNG KITE..../ JENGKA 04

Back to top Go down

Re: Jokess N HUmOOR...

Post  RoyKay33 on Tue Jun 09, 2009 12:16 pm

lepat_ubi wrote:1) kenape burung bangau kalo dia minum air, dia angkat kaki sebelah?

kal0 dia angkat 2 kaki maka terbanglah ia bertebaran dimuka bumi ini..theeheetarekkk

lol!
avatar
RoyKay33
Tok Penghulu
Tok Penghulu

Posts : 1191
Points : 1222
Join date : 28/04/2009
Location : Metropolitan SQ

Back to top Go down

Re: Jokess N HUmOOR...

Post  RoyKay33 on Tue Jun 09, 2009 12:18 pm



0t0men berlawang kat ganung laa pul0pss.. afro
avatar
RoyKay33
Tok Penghulu
Tok Penghulu

Posts : 1191
Points : 1222
Join date : 28/04/2009
Location : Metropolitan SQ

Back to top Go down

Re: Jokess N HUmOOR...

Post  RoyKay33 on Tue Jun 09, 2009 12:19 pm



guane g0k laj0k kt sini pul0pss.. drunken
avatar
RoyKay33
Tok Penghulu
Tok Penghulu

Posts : 1191
Points : 1222
Join date : 28/04/2009
Location : Metropolitan SQ

Back to top Go down

Re: Jokess N HUmOOR...

Post  RoyKay33 on Tue Jun 09, 2009 12:20 pm



bahayer ning..firee.. affraid
avatar
RoyKay33
Tok Penghulu
Tok Penghulu

Posts : 1191
Points : 1222
Join date : 28/04/2009
Location : Metropolitan SQ

Back to top Go down

Re: Jokess N HUmOOR...

Post  RoyKay33 on Tue Jun 09, 2009 12:21 pm



dia baw0k geng laa pul0pss.. lol!
avatar
RoyKay33
Tok Penghulu
Tok Penghulu

Posts : 1191
Points : 1222
Join date : 28/04/2009
Location : Metropolitan SQ

Back to top Go down

Re: Jokess N HUmOOR...

Post  lepat_ubi on Tue Jun 09, 2009 12:54 pm

roykay33, aok memang terer la jawab teka teki koi... dan aok juge telah menggeletek usus koi ngan gambo2 tersebut... Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
avatar
lepat_ubi
A.D.O
A.D.O

Posts : 1316
Points : 1348
Join date : 25/05/2009
Age : 28
Location : TRANUNG KITE..../ JENGKA 04

Back to top Go down

Re: Jokess N HUmOOR...

Post  RoyKay33 on Tue Jun 09, 2009 1:05 pm

lepat_ubi wrote:roykay33, aok memang terer la jawab teka teki koi... dan aok juge telah menggeletek usus koi ngan gambo2 tersebut... Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing

bile pul0ops 0ak n0k banje k0i pekene tehtarekkk dgn lepat ubi yg sedakk tu wehh..theehee0 lol!
avatar
RoyKay33
Tok Penghulu
Tok Penghulu

Posts : 1191
Points : 1222
Join date : 28/04/2009
Location : Metropolitan SQ

Back to top Go down

Re: Jokess N HUmOOR...

Post  lepat_ubi on Tue Jun 09, 2009 1:40 pm

roy...aok ni kalo bab makan free...nombo satu ye... Evil or Very Mad
avatar
lepat_ubi
A.D.O
A.D.O

Posts : 1316
Points : 1348
Join date : 25/05/2009
Age : 28
Location : TRANUNG KITE..../ JENGKA 04

Back to top Go down

Re: Jokess N HUmOOR...

Post  RoyKay33 on Tue Jun 09, 2009 1:47 pm

lepat_ubi wrote:roy...aok ni kalo bab makan free...nombo satu ye... Evil or Very Mad

i p0ollo0wWw..theehee afro
avatar
RoyKay33
Tok Penghulu
Tok Penghulu

Posts : 1191
Points : 1222
Join date : 28/04/2009
Location : Metropolitan SQ

Back to top Go down

Re: Jokess N HUmOOR...

Post  J.Milan22 on Tue Jun 09, 2009 3:52 pm

lepat_ubi wrote:roykay33, aok memang terer la jawab teka teki koi... dan aok juge telah menggeletek usus koi ngan gambo2 tersebut... Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing

yerla..nyaris2 urat belikat koi terkeluar tgok otoroman ngan anok buah die tu..ekekekekeke Razz Razz Razz Razz
avatar
J.Milan22
EXCO

Posts : 2416
Points : 2494
Join date : 14/04/2009
Location : Sempadan San Siroo.....

Back to top Go down

Re: Jokess N HUmOOR...

Post  RoyKay33 on Tue Jun 09, 2009 4:16 pm

0akme jgn wehh..d0h kene pegi
ngurut dgn wak 0st0man nti..theehee0 afro
avatar
RoyKay33
Tok Penghulu
Tok Penghulu

Posts : 1191
Points : 1222
Join date : 28/04/2009
Location : Metropolitan SQ

Back to top Go down

Re: Jokess N HUmOOR...

Post  J.Milan22 on Tue Jun 09, 2009 4:20 pm

RoyKay33 wrote:0akme jgn wehh..d0h kene pegi
ngurut dgn wak 0st0man nti..theehee0 afro

klu ngurut hok yg sedakk2 best gok ni..ekeke
avatar
J.Milan22
EXCO

Posts : 2416
Points : 2494
Join date : 14/04/2009
Location : Sempadan San Siroo.....

Back to top Go down

Re: Jokess N HUmOOR...

Post  lepat_ubi on Tue Jun 09, 2009 4:31 pm

J.Milan22 wrote:
RoyKay33 wrote:0akme jgn wehh..d0h kene pegi
ngurut dgn wak 0st0man nti..theehee0 afro

klu ngurut hok yg sedakk2 best gok ni..ekeke


hahaha... Laughing
avatar
lepat_ubi
A.D.O
A.D.O

Posts : 1316
Points : 1348
Join date : 25/05/2009
Age : 28
Location : TRANUNG KITE..../ JENGKA 04

Back to top Go down

Re: Jokess N HUmOOR...

Post  J.Milan22 on Tue Jun 09, 2009 4:37 pm

lepat_ubi wrote:
J.Milan22 wrote:
RoyKay33 wrote:0akme jgn wehh..d0h kene pegi
ngurut dgn wak 0st0man nti..theehee0 afro

klu ngurut hok yg sedakk2 best gok ni..ekeke


hahaha... Laughing
lepat mesti besa2 nih..
kantoii..... lol!
avatar
J.Milan22
EXCO

Posts : 2416
Points : 2494
Join date : 14/04/2009
Location : Sempadan San Siroo.....

Back to top Go down

Re: Jokess N HUmOOR...

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 2 of 7 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum