Selamat Datang ke Komuniti Anak Pahang. Forum untuk apa jua berkaitan dengan negeri tercinta

Terima kasih atas sokongan
Log in

I forgot my password

MALAYSIA FUTSAL E-FANS & MEDIA 2010

Wed Apr 07, 2010 5:53 pm by Deto_8

Futsal E-fans & Media Edisi Ketiga Tahun 2010 dijangka diadakan pada 5hb June 2010, Sabtu.

Insya Allah PCC akan menghantar 1 team....

Meeting penyelarasan akan dibuat dalam masa terdekat.


Comments: 42

PCC MENYOKONG KEMPEN HARAPAN TANPA SUARA - KAMI PRIHATIN

Wed Apr 28, 2010 1:25 pm by sakur@86



Comments: 19

Facebook
Pahang Community on Facebook
Pahang Sports Zone FB
Pahang Sports Zone on Facebook

Jokess N HUmOOR...

Page 3 of 7 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next

View previous topic View next topic Go down

Re: Jokess N HUmOOR...

Post  RoyKay33 on Tue Jun 09, 2009 4:43 pm

0akme n0k urut mende..kab0r ke k0i..yehahaha Basketball

RoyKay33
Tok Penghulu
Tok Penghulu

Posts : 1191
Points : 1222
Join date : 28/04/2009
Location : Metropolitan SQ

Back to top Go down

Re: Jokess N HUmOOR...

Post  J.Milan22 on Tue Jun 09, 2009 5:12 pm

RoyKay33 wrote:0akme n0k urut mende..kab0r ke k0i..yehahaha Basketball
biorla rahsiaa..... clown clown

J.Milan22
EXCO

Posts : 2416
Points : 2494
Join date : 14/04/2009
Location : Sempadan San Siroo.....

Back to top Go down

Re: Jokess N HUmOOR...

Post  lepat_ubi on Wed Jun 10, 2009 12:27 pm

mcm dah kelu0r dari trek je a0kme ni.. tongue

lepat_ubi
A.D.O
A.D.O

Posts : 1316
Points : 1348
Join date : 25/05/2009
Age : 28
Location : TRANUNG KITE..../ JENGKA 04

Back to top Go down

Re: Jokess N HUmOOR...

Post  Deto_8 on Wed Jun 10, 2009 12:29 pm

lepat_ubi wrote:mcm dah kelu0r dari trek je a0kme ni.. tongue

tulah dia...asalnya nak gi Kuantan tapi terlajok ke kemaman Laughing

_________________
bangga menjadi pioneer....bangga juga melihat orang lain berjaya...TAHNIAH!

Deto_8
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 5641
Points : 6570
Join date : 11/04/2009
Location : Saujana Utama & Jengka 3 [PCC 003]

Back to top Go down

Re: Jokess N HUmOOR...

Post  nuc84 on Thu Jun 11, 2009 3:44 pm

Jokes for the day

Q: What is the similarity between men and rats?
A: Both keep searching for new holes.

Q: What is the closest thing similar to a woman's period?
A: Your salary, it comes once a month lasts about 5 days and if it doesn't come, it means you are in big trouble.

Q: What's the difference between biology and sociology?
A: When the baby looks like his dad or mom, then it is biology. When the baby looks like the neighbor, then it is sociology.

Q: What's the height of recycling?
A: Sending a sanitary napkin for dry cleaning.

Q: Doctor: You look so weak & exhausted. Are you having 3 meals a day as I have advised?
A: Lady: Doctor, I thought you said 3 males a day....

Q: Girlfriend & boyfriend go for a movie. In the dark, a mosquito enters the girl's skirt. Guess where it would have bitten?!!!
A: The boy friend's hand.

Q: Tarzan and the animals went to the river to take a bath. Tarzan removed his clothes. All the animals laughed at Tarzan. Tarzan asked "Why"?
A: The animals told him "Your tail is in front".

nuc84
Tok Empat
Tok Empat

Posts : 539
Points : 553
Join date : 14/04/2009
Age : 32
Location : Shah Alam

http://nucspace.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Jokess N HUmOOR...

Post  J.Milan22 on Thu Jun 11, 2009 4:56 pm

lepat_ubi wrote:wess... bagi la teka teki pulokss... Sad

kwn ader satu teka teki..
xtaula aokme dah tau ke belumm...
yg berbunyii..... Laughing Laughing Laughing

ape mende bila masuk segitiga..
bile kuar bergulung-gulungg wehh...

J.Milan22
EXCO

Posts : 2416
Points : 2494
Join date : 14/04/2009
Location : Sempadan San Siroo.....

Back to top Go down

Re: Jokess N HUmOOR...

Post  sam on Thu Jun 11, 2009 6:16 pm

camne hak yg pakai boxer tu.. dah sah bukak segi tige hehe

sam
Tok Empat
Tok Empat

Posts : 898
Points : 919
Join date : 15/04/2009
Location : FROM THE MILKY WAY TO DARUL BAWAR

Back to top Go down

Re: Jokess N HUmOOR...

Post  RoyKay33 on Thu Jun 11, 2009 6:55 pm

J.Milan22 wrote:
ape mende bila masuk segitiga..
bile kuar bergulung-gulungg wehh...

haaa..nie k0i taww..
-->segitiga jengka.. lol!

RoyKay33
Tok Penghulu
Tok Penghulu

Posts : 1191
Points : 1222
Join date : 28/04/2009
Location : Metropolitan SQ

Back to top Go down

Re: Jokess N HUmOOR...

Post  lepat_ubi on Thu Jun 11, 2009 7:44 pm

J.Milan22 wrote:
lepat_ubi wrote:wess... bagi la teka teki pulokss... Sad

kwn ader satu teka teki..
xtaula aokme dah tau ke belumm...
yg berbunyii..... Laughing Laughing Laughing

ape mende bila masuk segitiga..
bile kuar bergulung-gulungg wehh...

hehe...tau dah... Laughing Laughing

lepat_ubi
A.D.O
A.D.O

Posts : 1316
Points : 1348
Join date : 25/05/2009
Age : 28
Location : TRANUNG KITE..../ JENGKA 04

Back to top Go down

Re: Jokess N HUmOOR...

Post  J.Milan22 on Mon Jun 15, 2009 11:58 am

lepat_ubi wrote:
J.Milan22 wrote:
lepat_ubi wrote:wess... bagi la teka teki pulokss... Sad

kwn ader satu teka teki..
xtaula aokme dah tau ke belumm...
yg berbunyii..... Laughing Laughing Laughing

ape mende bila masuk segitiga..
bile kuar bergulung-gulungg wehh...

hehe...tau dah... Laughing Laughing

teka-teki baru xdoo ko??? Very Happy Razz Razz Razz

J.Milan22
EXCO

Posts : 2416
Points : 2494
Join date : 14/04/2009
Location : Sempadan San Siroo.....

Back to top Go down

Re: Jokess N HUmOOR...

Post  Deto_8 on Mon Jun 15, 2009 12:37 pm

jawab dok lagi nok soklan baru dah Laughing

_________________
bangga menjadi pioneer....bangga juga melihat orang lain berjaya...TAHNIAH!

Deto_8
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 5641
Points : 6570
Join date : 11/04/2009
Location : Saujana Utama & Jengka 3 [PCC 003]

Back to top Go down

Re: Jokess N HUmOOR...

Post  J.Milan22 on Mon Jun 15, 2009 1:57 pm

Deto_8 wrote:jawab dok lagi nok soklan baru dah Laughing

kan ke aokme dah tau...
laa aok bioo betoii Very Happy

J.Milan22
EXCO

Posts : 2416
Points : 2494
Join date : 14/04/2009
Location : Sempadan San Siroo.....

Back to top Go down

Re: Jokess N HUmOOR...

Post  J.Milan22 on Tue Jun 16, 2009 12:54 pm

WiFe N GIrLFrieND_cikarooo...

Some people say:

Wife is a HARIMAU ...............

Girlfriend is HARI HARI MAU...

And some say:

Wife is like TV, Girlfriend is like Handphone (HP)

At home watch TV, Go out bring HP.

No money, sell TV. Got money change HP.

Sometimes enjoy TV but most of the time play with HP.

TV free for life but HP, if you don't pay, the services will be terminated.

TV is big, bulky and most of the time old but HP, is cute, slim, curvy and very portable at any time.

Operational cost for TV is often acceptable but for HP is high and often demanding.

Most Important, TV got remote but HP doesn’t have.

Last but not least.......

TV do not have virus but HP have VIRUS.......

Once get it, HABIS LAH.

So better choose TV lah!


Thanks,
rabbit rabbit rabbit rabbit

J.Milan22
EXCO

Posts : 2416
Points : 2494
Join date : 14/04/2009
Location : Sempadan San Siroo.....

Back to top Go down

Re: Jokess N HUmOOR...

Post  faisalmik on Thu Jun 18, 2009 9:12 am

Temubual seorang pemuda dengan pakcik gembala biri-biri.

Pemuda : Baguslah ternakan biri-biri pakcik. Boleh saya tanya beberapa soalan tak?
Pakcik : Boleh aje...
Pemuda : Berapa jauh biri-biri ni berjalan setiap hari?
Pakcik : Yang mana , yang putih atau yang hitam?"
Pemuda : Yang putih.
Pakcik : Kalau yang putih berjalan lebih kurang enam kilometer setiap hari.
Pemuda : Yang hitam?
Pakcik : Yang hitam pun sama...
Pemuda : Berapa banyak plak rumput biri-biri ni makan setiap hari?
Pakcik : Yang mana , yang putih atau yang hitam?
Pemuda : Yang putih?
Pakcik : Ah , yang putih makan lebih kurang empat kilo rumput setiap hari.
Pemuda : Dan yang hitam?
Pakcik : Yang hitam pun sama...
Pemuda : Berapa banyak bulu yang mereka hasilkan setiap tahun?
Pakcik : Yang mana , yang putih atau yang hitam?
Pemuda : Yang putih?
Pakcik : Aaa...yang putih menghasilkan sekitar enam kilo bulu setiap tahun.
Pemuda : Dan yang hitam?
Pakcik : Yang hitam pun sama...
Pemuda : Kenapa pakci! k membezakan biri-biri pakcik yg putih dgn yg hitam , padahal jawapan s emuanya sama aje?
Pakcik : Mestilah...sebab biri-biri yang putih itu pakcik yang punye.
Pemuda : Ooo , gitu ke...abis tu yang hitam tu sapa punye?
Pakcik : Yang hitam pun sama....

faisalmik
Tok Empat
Tok Empat

Posts : 698
Points : 744
Join date : 15/04/2009
Age : 41
Location : Wangsa Maju/Teluk Baharu

http://www.tokgajah.com

Back to top Go down

Re: Jokess N HUmOOR...

Post  nuc84 on Thu Jun 18, 2009 7:59 pm

faisalmik wrote:Temubual seorang pemuda dengan pakcik gembala biri-biri.

Pemuda : Baguslah ternakan biri-biri pakcik. Boleh saya tanya beberapa soalan tak?
Pakcik : Boleh aje...
Pemuda : Berapa jauh biri-biri ni berjalan setiap hari?
Pakcik : Yang mana , yang putih atau yang hitam?"
Pemuda : Yang putih.
Pakcik : Kalau yang putih berjalan lebih kurang enam kilometer setiap hari.
Pemuda : Yang hitam?
Pakcik : Yang hitam pun sama...
Pemuda : Berapa banyak plak rumput biri-biri ni makan setiap hari?
Pakcik : Yang mana , yang putih atau yang hitam?
Pemuda : Yang putih?
Pakcik : Ah , yang putih makan lebih kurang empat kilo rumput setiap hari.
Pemuda : Dan yang hitam?
Pakcik : Yang hitam pun sama...
Pemuda : Berapa banyak bulu yang mereka hasilkan setiap tahun?
Pakcik : Yang mana , yang putih atau yang hitam?
Pemuda : Yang putih?
Pakcik : Aaa...yang putih menghasilkan sekitar enam kilo bulu setiap tahun.
Pemuda : Dan yang hitam?
Pakcik : Yang hitam pun sama...
Pemuda : Kenapa pakci! k membezakan biri-biri pakcik yg putih dgn yg hitam , padahal jawapan s emuanya sama aje?
Pakcik : Mestilah...sebab biri-biri yang putih itu pakcik yang punye.
Pemuda : Ooo , gitu ke...abis tu yang hitam tu sapa punye?
Pakcik : Yang hitam pun sama....
ekekekekeee...lwk gak ustaz ni hehehe best2...huhu Razz

nuc84
Tok Empat
Tok Empat

Posts : 539
Points : 553
Join date : 14/04/2009
Age : 32
Location : Shah Alam

http://nucspace.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Jokess N HUmOOR...

Post  labu sayong on Thu Jun 18, 2009 10:56 pm

Koi ada teka-tekuk..klu brani sila la jawab...

1) pokok apa yang lebih tua dari kita?
2) apa yang makan padi selain dari burung?
.........ada lagiii.....tapi jawab yang ni dulu...

labu sayong
Tok Empat
Tok Empat

Posts : 598
Points : 623
Join date : 09/06/2009
Age : 31
Location : Johor/Jengka 4

Back to top Go down

Re: Jokess N HUmOOR...

Post  J.Milan22 on Fri Jun 19, 2009 3:43 pm

labu sayong wrote:Koi ada teka-tekuk..klu brani sila la jawab...

1) pokok apa yang lebih tua dari kita?
2) apa yang makan padi selain dari burung?
.........ada lagiii.....tapi jawab yang ni dulu...

wehh..abe labuu sayong..
aok bgla jwpan dalam abc baru senag kite owang nak jwg..ekekekek Laughing

J.Milan22
EXCO

Posts : 2416
Points : 2494
Join date : 14/04/2009
Location : Sempadan San Siroo.....

Back to top Go down

Re: Jokess N HUmOOR...

Post  nuc84 on Fri Jun 19, 2009 6:52 pm

labu sayong wrote:Koi ada teka-tekuk..klu brani sila la jawab...

1) pokok apa yang lebih tua dari kita?
2) apa yang makan padi selain dari burung?
.........ada lagiii.....tapi jawab yang ni dulu...
kwn nk teka utk soalan no.2.. Idea jawapannye adalah PAGAR.. study
"harap kan pagar,pagar makan padi"..ekekekee
pirat lol!

nuc84
Tok Empat
Tok Empat

Posts : 539
Points : 553
Join date : 14/04/2009
Age : 32
Location : Shah Alam

http://nucspace.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Jokess N HUmOOR...

Post  labu sayong on Sun Jun 21, 2009 12:17 am

J.Milan22 wrote:
labu sayong wrote:Koi ada teka-tekuk..klu brani sila la jawab...

1) pokok apa yang lebih tua dari kita?
2) apa yang makan padi selain dari burung?
.........ada lagiii.....tapi jawab yang ni dulu...

wehh..abe labuu sayong..
aok bgla jwpan dalam abc baru senag kite owang nak jwg..ekekekek Laughing

laahh..aok ni..ni bukan soklan objektif,xmencabar lgsng...klu bulih jawab dlm btk esei ek..hehe..

labu sayong
Tok Empat
Tok Empat

Posts : 598
Points : 623
Join date : 09/06/2009
Age : 31
Location : Johor/Jengka 4

Back to top Go down

Re: Jokess N HUmOOR...

Post  labu sayong on Sun Jun 21, 2009 12:27 am

nuc84 wrote:
labu sayong wrote:Koi ada teka-tekuk..klu brani sila la jawab...

1) pokok apa yang lebih tua dari kita?
2) apa yang makan padi selain dari burung?
.........ada lagiii.....tapi jawab yang ni dulu...
kwn nk teka utk soalan no.2.. Idea jawapannye adalah PAGAR.. study
"harap kan pagar,pagar makan padi"..ekekekee
pirat lol!

hehehehh...btoi la wehh..pandai la aok..sekalong tahniah koi ucpkan..yg no 1 xnk jwb ke?

labu sayong
Tok Empat
Tok Empat

Posts : 598
Points : 623
Join date : 09/06/2009
Age : 31
Location : Johor/Jengka 4

Back to top Go down

Re: Jokess N HUmOOR...

Post  along on Mon Jun 22, 2009 10:37 am

Khasiat telur separuh masak

Aziz dan Ani membawa anak lelaki mereka yang berusia 6 tahun ke klinik. Walaupun pada mulanya agak malu dan segan, akhirnya mereka membuka mulut juga menceritakan kebimbangan mereka tentang kemaluan anak mereka yang agak kecil berbanding kanak-kanak lain yang sebayanya.

Selepas melakukan pemeriksaan, doktor berkata,

"beri makan telur separuh masak setiap pagi. Lama-lama besarlah tu."

Besok pagi, apabila anak lelaki mereka hendak bersarapan, terkejutlah dia melihat ada 10 biji telur di meja makan.

"Telur ni untuk saya ke mak?", tanya si anak.

"Engkau makan dua biji saja. Yang lain tu untuk ayah
kau punye", kata emaknya.

Ha........Lu Pikir ah sendiri........!

along
Tok Penghulu
Tok Penghulu

Posts : 1090
Points : 1280
Join date : 15/06/2009
Age : 29
Location : jerantut - wangsa maju

Back to top Go down

Re: Jokess N HUmOOR...

Post  lepat_ubi on Thu Jun 25, 2009 11:58 am

koi dah lame tak online...rindu bayangan rase nye kat PCC ni...koi penat baru blk kursus...koi blh bagi 1 je teka teki....haiwan ape kah yg idop di darat, air dan udara?? jawab la weh deme...

lepat_ubi
A.D.O
A.D.O

Posts : 1316
Points : 1348
Join date : 25/05/2009
Age : 28
Location : TRANUNG KITE..../ JENGKA 04

Back to top Go down

Re: Jokess N HUmOOR...

Post  nuc84 on Fri Jun 26, 2009 1:03 pm

labu sayong wrote:
nuc84 wrote:
labu sayong wrote:Koi ada teka-tekuk..klu brani sila la jawab...

1) pokok apa yang lebih tua dari kita?
2) apa yang makan padi selain dari burung?
.........ada lagiii.....tapi jawab yang ni dulu...
kwn nk teka utk soalan no.2.. Idea jawapannye adalah PAGAR.. study
"harap kan pagar,pagar makan padi"..ekekekee
pirat lol!

hehehehh...btoi la wehh..pandai la aok..sekalong tahniah koi ucpkan..yg no 1 xnk jwb ke?
JAWAPAN NO 1 XTAU LA...ORG LAIN TLNG LA JWBKN LAK...DAH KERING IDEA NI HEHEHHE study

nuc84
Tok Empat
Tok Empat

Posts : 539
Points : 553
Join date : 14/04/2009
Age : 32
Location : Shah Alam

http://nucspace.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Jokess N HUmOOR...

Post  nuc84 on Fri Jun 26, 2009 1:05 pm

Nak tau tapi malu Tanya

"Samdol pergi ke sebuah pekan untuk membeli buah
durian... lalu dia menghampiri seorang penjual buah
durian yang merupakan orang asli tempatan...

Samdol : "Bang harga durian ini berapa?"

Org Asli : "yang ini.. sepopit sebiji"

Samdol kebingungan mendengar jawapan dalam bahasa
orang asli itu kerana dia tidak memahami berapa
nilainya sepopit itu.. lalu Samdol buat2 tahu dan cuba
menawarinya..

Samdol : "Bang.. Boleh kurang sikit tak"?

Orang Asli : "Boleh aje, nak kurang berape?

Samdol : "Lahupa.. boleh ya!"

Penjual orang asli itu kebingungan.. lalu bertanya
pada Samdol..

Orang Asli : "Lahupa itu berapa?"

Samdol : "Cakap dulu.. Sepopit itu berapa?"


*CERITE NI XDE KENE MENGENA YG IDUP ATAU PN YG TELAH MATI.....

nuc84
Tok Empat
Tok Empat

Posts : 539
Points : 553
Join date : 14/04/2009
Age : 32
Location : Shah Alam

http://nucspace.blogspot.com

Back to top Go down

Awek Matematik dan Awek Logik

Post  Deto_8 on Fri Jul 10, 2009 12:11 pm

Pilih di antara awek formula atau awek logik. Ada 2 orang awek, satu fikarannya lebih kepada 1+1=2 (cara matematik) (M) dan seorang lebih kepada logik (L) dan "common sense" mereka berdua berjalan di satu lorong yang gelap, Setelah beberapa lama mereka berjalan..

M: L kamu ada nampak seorang lelaki yang asyik mengekori kita sejak 5 minit yang lalu. Saya khuatir dia ada niat yang tidak baik.

L: Ya betul dia ada niat yang tidak baik.

M: Oh tidak, dengan cara kita berjalan ini dia akan dapat menangkap kita dalam masa 15 minit. Apa harus kita lakukan.

L: Hanya ada satu cara yang logik kita patut buat iaitu berjalan dengan lebih cepat.

M: Dengan berjalan cepat tidak dapat membantu

L: Tentu sahaja tidak membantu kerana jika kita berjalan cepat dia juga akan mempercepatkan jalannya.

M: Apa yang harus kita lakukan? Dengan kelajuan sekarang dia semakin menghampiri dan dalam 2 minit di akan berjaya menangkap kita.

L: Hanya ada satu saja jalan. Kamu ikut jalan kiri dan aku ikut jalan kanan, dia terpaksa memilih yang mana harus dia ikut.

Setelah kedua-duanya berpisah ternyata lelaki tadi mengikut awek Logik tadi. Awek matematik telah sampai kerumah dahulu dan dia risaukan akan rakannya tadi. Tidak lama kemudian rakannya pun tiba.

M: Syukur kamu juga selamat, macam mana dengan lelaki tadi?

L: Selepas kita berpisah dia terus mengikut aku

M: Kemudia apa yang terjadi ( awek M tak sabar nak mendengar )

L: Saya lari dengan sekuat-kuatnya dan lelaki itu juga lari sekuat-kuat hatinya mengejar saya.
dan dia berjaya menghampiri saya ditempat yang gelap.

M : Dan... dan.. Lalu.. Apa yang kamu lakukan?

L : Hanya dengan logik yang ada saya mengangkat kain saya.

M : Haa jadi apa yang lelaki tadi buat dengan kamu.

L : Lelaki tadi apa lagi terus melondehkan seluarnya.

M : Oh tidak... Lalu apa yang terjadi kemudian?

L : Logiknya bukankah perempuan yang megangkat kainnya akan berlari dengan lebih laju dan lelaki yang melondehkan seluar pasti terjatuh bila berlari..Jadi aku pun selamat laa.

M/L: Kahh kahh kahhhh

_________________
bangga menjadi pioneer....bangga juga melihat orang lain berjaya...TAHNIAH!

Deto_8
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 5641
Points : 6570
Join date : 11/04/2009
Location : Saujana Utama & Jengka 3 [PCC 003]

Back to top Go down

Re: Jokess N HUmOOR...

Post  Sponsored content Today at 1:20 am


Sponsored content


Back to top Go down

Page 3 of 7 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum