Selamat Datang ke Komuniti Anak Pahang. Forum untuk apa jua berkaitan dengan negeri tercinta

Terima kasih atas sokongan
Log in

I forgot my password

MALAYSIA FUTSAL E-FANS & MEDIA 2010

Wed Apr 07, 2010 5:53 pm by Deto_8

Futsal E-fans & Media Edisi Ketiga Tahun 2010 dijangka diadakan pada 5hb June 2010, Sabtu.

Insya Allah PCC akan menghantar 1 team....

Meeting penyelarasan akan dibuat dalam masa terdekat.


Comments: 42

PCC MENYOKONG KEMPEN HARAPAN TANPA SUARA - KAMI PRIHATIN

Wed Apr 28, 2010 1:25 pm by sakur@86



Comments: 19

Facebook
Pahang Community on Facebook
Pahang Sports Zone FB
Pahang Sports Zone on Facebook

Kala org pompuan mekap....

View previous topic View next topic Go down

Kala org pompuan mekap....

Post  Yassin on Fri Aug 14, 2009 9:31 am

Kawan kat pejabat ni kadang tu kawan nengok berbagai gaya org tine ni mekap...ada hok tebal ada hok nipis ada hok tak mekap lalu....cuma kawan nok cerita bab mekap tebal nie...kadang tu bincu hinggi macam nok tersombul mulut punya laa merohnya...kadang tu bila pakai baju hijau airsedo pun hijau eksoseri lain seme hijau juge..sampai ke kasut hehehehe....kawan nok tanya apa pandang deme dalam erti kata sedondung tu?? bagi kawan laa mekala nengok dari bawah sampai ke atas hijau contohnya hamun juge....sakit juge mate hehehehe.......mungkin laa dia rasa lawo gamoknya tapi bagi kawan mekala berlebih2 sangat makin keburuk ada laa...apa komen aok me.?.

Yassin
PCC Jerantut
PCC Jerantut

Posts : 2708
Points : 3033
Join date : 12/08/2009
Location : Bandar Jerantut [PCC084]

http://www.pahangcommunity.com

Back to top Go down

Re: Kala org pompuan mekap....

Post  ozzy on Fri Aug 14, 2009 9:36 am

Yassin wrote:Kawan kat pejabat ni kadang tu kawan nengok berbagai gaya org tine ni mekap...ada hok tebal ada hok nipis ada hok tak mekap lalu....cuma kawan nok cerita bab mekap tebal nie...kadang tu bincu hinggi macam nok tersombul mulut punya laa merohnya...kadang tu bila pakai baju hijau airsedo pun hijau eksoseri lain seme hijau juge..sampai ke kasut hehehehe....kawan nok tanya apa pandang deme dalam erti kata sedondung tu?? bagi kawan laa mekala nengok dari bawah sampai ke atas hijau contohnya hamun juge....sakit juge mate hehehehe.......mungkin laa dia rasa lawo gamoknya tapi bagi kawan mekala berlebih2 sangat makin keburuk ada laa...apa komen aok me.?.

Aok ni yassin keje nok ngutuk org pompuan jek...dah kira bab ngumpat dah ni hehe...koi kalau kolor lain tak heran sangat kalau hijau belake tu dah mcm belalang kunyit pun ye koi nengok..ekekeeeke..jgn mara aaaa.. Very Happy

ozzy
Skuad Terjah PCC
Skuad Terjah PCC

Posts : 2216
Points : 2310
Join date : 21/05/2009
Location : Jengka 6, PJ

Back to top Go down

Re: Kala org pompuan mekap....

Post  Yassin on Fri Aug 14, 2009 9:45 am

fourzy wrote:
Yassin wrote:Kawan kat pejabat ni kadang tu kawan nengok berbagai gaya org tine ni mekap...ada hok tebal ada hok nipis ada hok tak mekap lalu....cuma kawan nok cerita bab mekap tebal nie...kadang tu bincu hinggi macam nok tersombul mulut punya laa merohnya...kadang tu bila pakai baju hijau airsedo pun hijau eksoseri lain seme hijau juge..sampai ke kasut hehehehe....kawan nok tanya apa pandang deme dalam erti kata sedondung tu?? bagi kawan laa mekala nengok dari bawah sampai ke atas hijau contohnya hamun juge....sakit juge mate hehehehe.......mungkin laa dia rasa lawo gamoknya tapi bagi kawan mekala berlebih2 sangat makin keburuk ada laa...apa komen aok me.?.

Aok ni yassin keje nok ngutuk org pompuan jek...dah kira bab ngumpat dah ni hehe...koi kalau kolor lain tak heran sangat kalau hijau belake tu dah mcm belalang kunyit pun ye koi nengok..ekekeeeke..jgn mara aaaa.. Very Happy

Sumpoh!!! aok kawan tak mengumpat kawan tahu hukumnya...makan daging sesema kita hehehe kawan bagi pandangan dan nasihat je....

Yassin
PCC Jerantut
PCC Jerantut

Posts : 2708
Points : 3033
Join date : 12/08/2009
Location : Bandar Jerantut [PCC084]

http://www.pahangcommunity.com

Back to top Go down

Re: Kala org pompuan mekap....

Post  lepat_ubi on Fri Aug 14, 2009 11:26 am

hahaha....demeh ni....jgn la berbaloh....rase nye ramai je pompuan gitu...mekap matching dgn baju... tapi koi rase tak sesuai la....kate org, nak mekap pun bior la berpada pada.....lagi pun, pompuan hanye blh berhias utk suami...

lepat_ubi
A.D.O
A.D.O

Posts : 1316
Points : 1348
Join date : 25/05/2009
Age : 27
Location : TRANUNG KITE..../ JENGKA 04

Back to top Go down

Re: Kala org pompuan mekap....

Post  zulkbo on Fri Aug 14, 2009 11:32 am

mekap untuk orang lain ...adat la tu pompuan yang rasa dia canteek Very Happy Laughing

zulkbo
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 6398
Points : 6904
Join date : 15/06/2009
Location : PCC 049

http://www.zulkbo.com/

Back to top Go down

Re: Kala org pompuan mekap....

Post  ozzy on Fri Aug 14, 2009 11:33 am

lepat_ubi wrote:hahaha....demeh ni....jgn la berbaloh....rase nye ramai je pompuan gitu...mekap matching dgn baju... tapi koi rase tak sesuai la....kate org, nak mekap pun bior la berpada pada.....lagi pun, pompuan hanye blh berhias utk suami...

hehe lepat ubi..koi tak nak orang kata berburok sangka pulok nanti.. Very Happy

ozzy
Skuad Terjah PCC
Skuad Terjah PCC

Posts : 2216
Points : 2310
Join date : 21/05/2009
Location : Jengka 6, PJ

Back to top Go down

Re: Kala org pompuan mekap....

Post  zulkbo on Fri Aug 14, 2009 11:39 am

fourzy wrote:
lepat_ubi wrote:hahaha....demeh ni....jgn la berbaloh....rase nye ramai je pompuan gitu...mekap matching dgn baju... tapi koi rase tak sesuai la....kate org, nak mekap pun bior la berpada pada.....lagi pun, pompuan hanye blh berhias utk suami...

hehe lepat ubi..koi tak nak orang kata berburok sangka pulok nanti.. Very Happy


betul la kata lepat tu... Very Happy

zulkbo
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 6398
Points : 6904
Join date : 15/06/2009
Location : PCC 049

http://www.zulkbo.com/

Back to top Go down

Re: Kala org pompuan mekap....

Post  lepat_ubi on Fri Aug 14, 2009 11:41 am

zulkbo wrote:
fourzy wrote:
lepat_ubi wrote:hahaha....demeh ni....jgn la berbaloh....rase nye ramai je pompuan gitu...mekap matching dgn baju... tapi koi rase tak sesuai la....kate org, nak mekap pun bior la berpada pada.....lagi pun, pompuan hanye blh berhias utk suami...

hehe lepat ubi..koi tak nak orang kata berburok sangka pulok nanti.. Very Happy


betul la kata lepat tu... Very Happy


hahahaha

lepat_ubi
A.D.O
A.D.O

Posts : 1316
Points : 1348
Join date : 25/05/2009
Age : 27
Location : TRANUNG KITE..../ JENGKA 04

Back to top Go down

Re: Kala org pompuan mekap....

Post  zulkbo on Fri Aug 14, 2009 11:58 am

lepat_ubi wrote:
zulkbo wrote:
fourzy wrote:
lepat_ubi wrote:hahaha....demeh ni....jgn la berbaloh....rase nye ramai je pompuan gitu...mekap matching dgn baju... tapi koi rase tak sesuai la....kate org, nak mekap pun bior la berpada pada.....lagi pun, pompuan hanye blh berhias utk suami...

hehe lepat ubi..koi tak nak orang kata berburok sangka pulok nanti.. Very Happy


betul la kata lepat tu... Very Happy


hahahaha


Sukenye diee... Very Happy Very Happy Very Happy

zulkbo
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 6398
Points : 6904
Join date : 15/06/2009
Location : PCC 049

http://www.zulkbo.com/

Back to top Go down

Re: Kala org pompuan mekap....

Post  Sponsored content Today at 5:50 am


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum