Selamat Datang ke Komuniti Anak Pahang. Forum untuk apa jua berkaitan dengan negeri tercinta

Terima kasih atas sokongan
Log in

I forgot my password

MALAYSIA FUTSAL E-FANS & MEDIA 2010

Wed Apr 07, 2010 5:53 pm by Deto_8

Futsal E-fans & Media Edisi Ketiga Tahun 2010 dijangka diadakan pada 5hb June 2010, Sabtu.

Insya Allah PCC akan menghantar 1 team....

Meeting penyelarasan akan dibuat dalam masa terdekat.


Comments: 42

PCC MENYOKONG KEMPEN HARAPAN TANPA SUARA - KAMI PRIHATIN

Wed Apr 28, 2010 1:25 pm by sakur@86



Comments: 19

Facebook
Pahang Community on Facebook
Pahang Sports Zone FB
Pahang Sports Zone on Facebook

Ini pompuan jenis apa?

View previous topic View next topic Go down

Ini pompuan jenis apa?

Post  Yassin on Sat Aug 15, 2009 11:01 am

Dekat rumoh kawan duduk ter ada laa geng pompuan bujang 3-4 org kongsi serumoh...keje berlake...tapi ada sorang pompuan tu kawan tgk pelik juga...boleh kata kerap laa org mengantor mengamik dia pergi balik keje yang pelik tu bukan jantan hok seme bertukor2 sokmo...hari ini kete kelabu esok putih lusa kuning tulat merah, ada hok misai licin linyar pun ada tinggi rendoh, pendek ada berlake....tak uboh macam tukor baju laa..kata org tu....kawan tgk pompuan tu mmg laa ada rupe sikit lawo laa...muka kek perangainya kawan tak tau...hehehehe...bab handset yang dia guna gitu juge...kawan tengok macam2 jenis dia guna...

Tapi kawan beranggapan dia nei hanya nok mencari keutungan sahaja kerana dik lawo sikit muke dia tu org lelaki tgk mmg mudoh cair laa....gedik2 sikit mintok itu ni org jantan layan ke dia....tapi kawan rasanya nok juge menasihat ke budok ni keknya sape laa kawan ni...ya tak yaaa kas bior je....lebih2 karang nya kata dik org suka mengamik tepi kain org, itu tahan lagi paling bimbang nya kabor kas nok mengejas ke dia lagi haruuu....

Tapi kas rasa kadang tu byk org pompuan jenis ini yang terkena naya dik lelaki sebab org dah berabis banyak bender.... awk main bukan main setakat 2-3 kayu entah 8-10 kayu heheheh last2 awk juge hok layu.....

kawan mintok laa kala dia bace tolong laa jage diri dan hiasi peribadi...sesal dulu pendapatan sesal kemudian tak berguna...mungkin hari ini asyik utung aje esok-esok nya datang rugi sampai hilang kehormatan diri apa erti???

Yassin
PCC Jerantut
PCC Jerantut

Posts : 2708
Points : 3033
Join date : 12/08/2009
Location : Bandar Jerantut [PCC084]

http://www.pahangcommunity.com

Back to top Go down

Re: Ini pompuan jenis apa?

Post  zulkbo on Sat Aug 15, 2009 12:06 pm

nak ckp keburukan porang tak berani la saya sbb saya pun byk adik pompuan..anak pompuan saya pun dah semakin membesar...biarlah kita bersangka baik sikit..kes awak tu kalau rasa tak puas hati report kat jabatan agama jer...idak kalau berlaku maksiat..menanggung jugak tu..

zulkbo
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 6398
Points : 6904
Join date : 15/06/2009
Location : PCC 049

http://www.zulkbo.com/

Back to top Go down

Re: Ini pompuan jenis apa?

Post  Yassin on Sat Aug 15, 2009 12:23 pm

zulkbo wrote:nak ckp keburukan porang tak berani la saya sbb saya pun byk adik pompuan..anak pompuan saya pun dah semakin membesar...biarlah kita bersangka baik sikit..kes awak tu kalau rasa tak puas hati report kat jabatan agama jer...idak kalau berlaku maksiat..menanggung jugak tu..

Apa pun perlu di perjelasakan itu yang saya cakap saya "BERANGGAPAN" bukan bukan membuat TUDUHAN ,namun bab kata perpatah melayu yang penuh dgn kesenian dan kehalusannya bertepuk sebelah tangan masakan berbunyi...tak tumbuh masakan melata...kala dah terang tak yah bersuluh buat abis beteri je. Namun dunia hari amat jauh berbeza yang baik di sangka buruk dan yang buruk disangka baik, Namun hari ini byk org mengambil jalan mudah...dalam perkataan LANTAK AWAK LA ya tak? namun perlu juga dipikirkan sama bila datang kemurkaan allah dengan kita seme kena. Namun islam jugak telah menganjurkan sesuatu keburukan itu tengahlah dengan tangan, mulut dan paling kurang dengan iman ( hati kita) jadi saya buat dimana kemanpuan saya tidak bermaksud utk mencela dan beraggapan yang tidak baik terhadap org lain terkadang sesuatu perkara yang terjadi dan mungkin akan terjadi setidak-tidaknya mendapat pedoman dan panduan utk org lain .

Wassalam....Wallahhualam.

Yassin
PCC Jerantut
PCC Jerantut

Posts : 2708
Points : 3033
Join date : 12/08/2009
Location : Bandar Jerantut [PCC084]

http://www.pahangcommunity.com

Back to top Go down

Re: Ini pompuan jenis apa?

Post  zulkbo on Sat Aug 15, 2009 12:35 pm

Manusia hari ini suka bersangka-sangka

Ada sangkaan baik...

Ada sangkaan buruk



Orang beribadah

disangka riak

Orang yang relax

disangka malas

Orang yang pakai baju baru

disangka menunjuk



Orang yang pakai baju buruk disangka zuhud (hina)

Orang makan banyak disangka pelahap

Orang makan sikit disangka kedekut



Orang baik

disangka buruk

Orang buruk

disangka baik

Orang senyum

disangka mengejek



Orang masam

disangka merajuk

Orang bermuzakarah

disangka mengumpat

Orang diam

disangka sombong



Orang menawan

disangka pakai susuk

Orang nampak ceria

disangka membela

zulkbo
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 6398
Points : 6904
Join date : 15/06/2009
Location : PCC 049

http://www.zulkbo.com/

Back to top Go down

Re: Ini pompuan jenis apa?

Post  MD on Sat Aug 15, 2009 12:36 pm

Yassin...aok PM ke kawan alamat rumoh tu....hahahhahaaaa

MD
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 4886
Points : 5166
Join date : 15/04/2009
Location : U5 Shah Alam/Jengka 4

Back to top Go down

Re: Ini pompuan jenis apa?

Post  zulkbo on Sat Aug 15, 2009 12:43 pm

mana tahu

yang diam itu

kerana

berzikir kepada Allah



mana tahu

yang senyum itu

kerana

bersedekah



mana tahu

yang masam itu

kerana

mengenangkan dosa



mana tahu

yang menawan itu

kerana

bersih hati dan mindanya



mana tahu

yang ceria itu

kerana

cergas cerdasnya



Jauhi sikap suka bersangka-sangka

kerana ia bakal memusnahkan ukhwah seperti musnah nya

kayu dimakan api…



Satu benda yang kita lihat, macam-macam kesimpulan

yang boleh kita buat.

Semuanya bergantung bagaimana kita melihatnya.



“Tegakkan Islam dalam diri kamu.. nescaya Islam akan tertegak diatas bumi kamu” Imam Al-Syahid Hassan Al- Banna.

Wallahualam..

_________________
Manusia yang dihormati ialah orang yang sentiasa menghormati orang lain..
................................جزاك اللهُ خيراً‎ ..................................
http://www.zulkbo.com/

zulkbo
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 6398
Points : 6904
Join date : 15/06/2009
Location : PCC 049

http://www.zulkbo.com/

Back to top Go down

Re: Ini pompuan jenis apa?

Post  Yassin on Sat Aug 15, 2009 12:56 pm

zulkbo wrote:mana tahu

yang diam itu

kerana

berzikir kepada Allah



mana tahu

yang senyum itu

kerana

bersedekah



mana tahu

yang masam itu

kerana

mengenangkan dosa



mana tahu

yang menawan itu

kerana

bersih hati dan mindanya



mana tahu

yang ceria itu

kerana

cergas cerdasnya



Jauhi sikap suka bersangka-sangka

kerana ia bakal memusnahkan ukhwah seperti musnah nya

kayu dimakan api…



Satu benda yang kita lihat, macam-macam kesimpulan

yang boleh kita buat.

Semuanya bergantung bagaimana kita melihatnya.



“Tegakkan Islam dalam diri kamu.. nescaya Islam akan tertegak diatas bumi kamu” Imam Al-Syahid Hassan Al- Banna.

Wallahualam..

Terima kasih... Kesimpulan kita hanya tahu apa yang kita tahu dan tidak tahu apa yang kita tidak tahu yang pasti...kita jangan lari dari kebenaran dan keredohaan NYA.
Hidup ttp bersandarkan pada ketaqwaan dan keimanan kerana hanya allah yang lebih mengetahui segalanya. Hidup ttp bersangka baik namun hati ttp berbicara. Kehidupan ini tidak lari dari teka dan meneka duga terduga dan diduga.

Wallahualam

Yassin
PCC Jerantut
PCC Jerantut

Posts : 2708
Points : 3033
Join date : 12/08/2009
Location : Bandar Jerantut [PCC084]

http://www.pahangcommunity.com

Back to top Go down

Re: Ini pompuan jenis apa?

Post  Yassin on Sat Aug 15, 2009 12:58 pm

MD wrote:Yassin...aok PM ke kawan alamat rumoh tu....hahahhahaaaa

Hehehe...karang aok gi skodeng pulok...tamboh se cabang lagi heheheheeh x selelsai juge hehehehe...

Yassin
PCC Jerantut
PCC Jerantut

Posts : 2708
Points : 3033
Join date : 12/08/2009
Location : Bandar Jerantut [PCC084]

http://www.pahangcommunity.com

Back to top Go down

Re: Ini pompuan jenis apa?

Post  zulkbo on Sat Aug 15, 2009 1:05 pm

Yassin wrote:
zulkbo wrote:mana tahu

yang diam itu

kerana

berzikir kepada Allah



mana tahu

yang senyum itu

kerana

bersedekah



mana tahu

yang masam itu

kerana

mengenangkan dosa



mana tahu

yang menawan itu

kerana

bersih hati dan mindanya



mana tahu

yang ceria itu

kerana

cergas cerdasnya



Jauhi sikap suka bersangka-sangka

kerana ia bakal memusnahkan ukhwah seperti musnah nya

kayu dimakan api…



Satu benda yang kita lihat, macam-macam kesimpulan

yang boleh kita buat.

Semuanya bergantung bagaimana kita melihatnya.



“Tegakkan Islam dalam diri kamu.. nescaya Islam akan tertegak diatas bumi kamu” Imam Al-Syahid Hassan Al- Banna.

Wallahualam..

Terima kasih... Kesimpulan kita hanya tahu apa yang kita tahu dan tidak tahu apa yang kita tidak tahu yang pasti...kita jangan lari dari kebenaran dan keredohaan NYA.
Hidup ttp bersandarkan pada ketaqwaan dan keimanan kerana hanya allah yang lebih mengetahui segalanya. Hidup ttp bersangka baik namun hati ttp berbicara. Kehidupan ini tidak lari dari teka dan meneka duga terduga dan diduga.

Wallahualam

jangan amek ati la pulok..huh..huh.. Very Happy

zulkbo
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 6398
Points : 6904
Join date : 15/06/2009
Location : PCC 049

http://www.zulkbo.com/

Back to top Go down

Re: Ini pompuan jenis apa?

Post  zulkbo on Sat Aug 15, 2009 1:07 pm

Yassin wrote:
MD wrote:Yassin...aok PM ke kawan alamat rumoh tu....hahahhahaaaa

Hehehe...karang aok gi skodeng pulok...tamboh se cabang lagi heheheheeh x selelsai juge hehehehe...

Dulu kat Kuantan bukan ada satu taman nama TAMAN SKODENG.. huh huh Laughing

zulkbo
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 6398
Points : 6904
Join date : 15/06/2009
Location : PCC 049

http://www.zulkbo.com/

Back to top Go down

Re: Ini pompuan jenis apa?

Post  Yassin on Sun Aug 16, 2009 10:04 am

zulkbo wrote:
Yassin wrote:
MD wrote:Yassin...aok PM ke kawan alamat rumoh tu....hahahhahaaaa

Hehehe...karang aok gi skodeng pulok...tamboh se cabang lagi heheheheeh x selelsai juge hehehehe...

Dulu kat Kuantan bukan ada satu taman nama TAMAN SKODENG.. huh huh Laughing

Mus bawak kawan sekali kesana boleh?? Nok nengok juge macam mane rupenya.. hehehehe

Yassin
PCC Jerantut
PCC Jerantut

Posts : 2708
Points : 3033
Join date : 12/08/2009
Location : Bandar Jerantut [PCC084]

http://www.pahangcommunity.com

Back to top Go down

Re: Ini pompuan jenis apa?

Post  sam on Sun Aug 16, 2009 6:02 pm

Yassin wrote:Dekat rumoh kawan duduk ter ada laa geng pompuan bujang 3-4 org kongsi serumoh...keje berlake...tapi ada sorang pompuan tu kawan tgk pelik juga...boleh kata kerap laa org mengantor mengamik dia pergi balik keje yang pelik tu bukan jantan hok seme bertukor2 sokmo...hari ini kete kelabu esok putih lusa kuning tulat merah, ada hok misai licin linyar pun ada tinggi rendoh, pendek ada berlake....tak uboh macam tukor baju laa..kata org tu....kawan tgk pompuan tu mmg laa ada rupe sikit lawo laa...muka kek perangainya kawan tak tau...hehehehe...bab handset yang dia guna gitu juge...kawan tengok macam2 jenis dia guna...
kete apens pun ade warne kelabu Laughing, kuning tu kete waja ke? kene siasat ni... ppuan tu tgh memilih yg terbaik kot kekeke

sam
Tok Empat
Tok Empat

Posts : 898
Points : 919
Join date : 15/04/2009
Location : FROM THE MILKY WAY TO DARUL BAWAR

Back to top Go down

Re: Ini pompuan jenis apa?

Post  Yassin on Sun Aug 16, 2009 7:29 pm

samdol wrote:
Yassin wrote:Dekat rumoh kawan duduk ter ada laa geng pompuan bujang 3-4 org kongsi serumoh...keje berlake...tapi ada sorang pompuan tu kawan tgk pelik juga...boleh kata kerap laa org mengantor mengamik dia pergi balik keje yang pelik tu bukan jantan hok seme bertukor2 sokmo...hari ini kete kelabu esok putih lusa kuning tulat merah, ada hok misai licin linyar pun ada tinggi rendoh, pendek ada berlake....tak uboh macam tukor baju laa..kata org tu....kawan tgk pompuan tu mmg laa ada rupe sikit lawo laa...muka kek perangainya kawan tak tau...hehehehe...bab handset yang dia guna gitu juge...kawan tengok macam2 jenis dia guna...

kete apens pun ade warne kelabu Laughing, kuning tu kete waja ke? kene siasat ni... ppuan tu tgh memilih yg terbaik kot kekeke

kawan ghase pun gitu juge gamoknya...esok pilih punya pilih abis jerung dapat ikan bilis....

Yassin
PCC Jerantut
PCC Jerantut

Posts : 2708
Points : 3033
Join date : 12/08/2009
Location : Bandar Jerantut [PCC084]

http://www.pahangcommunity.com

Back to top Go down

Re: Ini pompuan jenis apa?

Post  T.O.K.A.N on Sun Aug 16, 2009 7:38 pm

zulkbo wrote:
Yassin wrote:
MD wrote:Yassin...aok PM ke kawan alamat rumoh tu....hahahhahaaaa

Hehehe...karang aok gi skodeng pulok...tamboh se cabang lagi heheheheeh x selelsai juge hehehehe...

Dulu kat Kuantan bukan ada satu taman nama TAMAN SKODENG.. huh huh Laughing


tapi koi raser kes deme nie nok skodeng jer nie...

T.O.K.A.N
JKK Kampung
JKK Kampung

Posts : 157
Points : 156
Join date : 03/07/2009

Back to top Go down

Re: Ini pompuan jenis apa?

Post  Yassin on Sun Aug 16, 2009 7:49 pm

T.O.K.A.N wrote:
zulkbo wrote:
Yassin wrote:
MD wrote:Yassin...aok PM ke kawan alamat rumoh tu....hahahhahaaaa

Hehehe...karang aok gi skodeng pulok...tamboh se cabang lagi heheheheeh x selelsai juge hehehehe...

Dulu kat Kuantan bukan ada satu taman nama TAMAN SKODENG.. huh huh Laughing


tapi koi raser kes deme nie nok skodeng jer nie...

Esok kena nyakit ketumbik baru tahu...mekala suke ngat skodeng nei

Yassin
PCC Jerantut
PCC Jerantut

Posts : 2708
Points : 3033
Join date : 12/08/2009
Location : Bandar Jerantut [PCC084]

http://www.pahangcommunity.com

Back to top Go down

Re: Ini pompuan jenis apa?

Post  T.O.K.A.N on Sun Aug 16, 2009 7:54 pm

Yassin wrote:
T.O.K.A.N wrote:
zulkbo wrote:
Yassin wrote:
MD wrote:Yassin...aok PM ke kawan alamat rumoh tu....hahahhahaaaa

Hehehe...karang aok gi skodeng pulok...tamboh se cabang lagi heheheheeh x selelsai juge hehehehe...

Dulu kat Kuantan bukan ada satu taman nama TAMAN SKODENG.. huh huh Laughing


tapi koi raser kes deme nie nok skodeng jer nie...

Esok kena nyakit ketumbik baru tahu...mekala suke ngat skodeng nei



KETUMBIT.???Cam penoh kene jer...

T.O.K.A.N
JKK Kampung
JKK Kampung

Posts : 157
Points : 156
Join date : 03/07/2009

Back to top Go down

Re: Ini pompuan jenis apa?

Post  Yassin on Sun Aug 16, 2009 8:08 pm

T.O.K.A.N wrote:
Yassin wrote:
T.O.K.A.N wrote:
zulkbo wrote:
Yassin wrote:
MD wrote:Yassin...aok PM ke kawan alamat rumoh tu....hahahhahaaaa

Hehehe...karang aok gi skodeng pulok...tamboh se cabang lagi heheheheeh x selelsai juge hehehehe...

Dulu kat Kuantan bukan ada satu taman nama TAMAN SKODENG.. huh huh Laughing


tapi koi raser kes deme nie nok skodeng jer nie...

Esok kena nyakit ketumbik baru tahu...mekala suke ngat skodeng nei



KETUMBIT.???Cam penoh kene jer...

HAHAHAH MEKALA PENOH KENA MAKNENYA PENOH sKOdEng LAA TuuU.... Shocked

Yassin
PCC Jerantut
PCC Jerantut

Posts : 2708
Points : 3033
Join date : 12/08/2009
Location : Bandar Jerantut [PCC084]

http://www.pahangcommunity.com

Back to top Go down

Re: Ini pompuan jenis apa?

Post  lepat_ubi on Sun Aug 16, 2009 9:10 pm

Yassin wrote:
T.O.K.A.N wrote:
Yassin wrote:
T.O.K.A.N wrote:
zulkbo wrote:
Yassin wrote:
MD wrote:Yassin...aok PM ke kawan alamat rumoh tu....hahahhahaaaa

Hehehe...karang aok gi skodeng pulok...tamboh se cabang lagi heheheheeh x selelsai juge hehehehe...

Dulu kat Kuantan bukan ada satu taman nama TAMAN SKODENG.. huh huh Laughing


tapi koi raser kes deme nie nok skodeng jer nie...

Esok kena nyakit ketumbik baru tahu...mekala suke ngat skodeng nei



KETUMBIT.???Cam penoh kene jer...

HAHAHAH MEKALA PENOH KENA MAKNENYA PENOH sKOdEng LAA TuuU.... Shocked


aok ni....tak baek kabo gitu ke tokan....koi dulu mase kecik2 selalu jer kena...padahal koi tak skodeng org pun....care utk mengubat ketumbit....bakor bawang putih hok yg paling kecik...pastu picit sampai kelour air...sapu kat tempat ketumbit tu

lepat_ubi
A.D.O
A.D.O

Posts : 1316
Points : 1348
Join date : 25/05/2009
Age : 27
Location : TRANUNG KITE..../ JENGKA 04

Back to top Go down

Re: Ini pompuan jenis apa?

Post  lepat_ubi on Sun Aug 16, 2009 9:14 pm

jika nampak kemungkaran, cegah lah dgn tangan...jika tidak mampu, cegah lah lidah...jika tidak mampu juga, benci lah dgn hati....selemah lemah iman adalah membenci dgn hati

lepat_ubi
A.D.O
A.D.O

Posts : 1316
Points : 1348
Join date : 25/05/2009
Age : 27
Location : TRANUNG KITE..../ JENGKA 04

Back to top Go down

Re: Ini pompuan jenis apa?

Post  Yassin on Sun Aug 16, 2009 11:37 pm

zulkbo wrote:

jangan amek ati la pulok..huh..huh.. Very Happy

KAS TTP BERsANGKA BAik......

Yassin
PCC Jerantut
PCC Jerantut

Posts : 2708
Points : 3033
Join date : 12/08/2009
Location : Bandar Jerantut [PCC084]

http://www.pahangcommunity.com

Back to top Go down

Re: Ini pompuan jenis apa?

Post  Sponsored content Today at 10:53 am


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum