Selamat Datang ke Komuniti Anak Pahang. Forum untuk apa jua berkaitan dengan negeri tercinta

Terima kasih atas sokongan
Log in

I forgot my password

MALAYSIA FUTSAL E-FANS & MEDIA 2010

Wed Apr 07, 2010 5:53 pm by Deto_8

Futsal E-fans & Media Edisi Ketiga Tahun 2010 dijangka diadakan pada 5hb June 2010, Sabtu.

Insya Allah PCC akan menghantar 1 team....

Meeting penyelarasan akan dibuat dalam masa terdekat.


Comments: 42

PCC MENYOKONG KEMPEN HARAPAN TANPA SUARA - KAMI PRIHATIN

Wed Apr 28, 2010 1:25 pm by sakur@86



Comments: 19

Facebook
Pahang Community on Facebook
Pahang Sports Zone FB
Pahang Sports Zone on Facebook

Anak gadis merokok!

Page 2 of 3 Previous  1, 2, 3  Next

View previous topic View next topic Go down

Re: Anak gadis merokok!

Post  Abang Jem on Thu Aug 20, 2009 1:12 pm

xpelah yassin..jika awok x sudi xpelah...(sambil merajuk) Razz

nah ambik gudang garam hitam ni!!!..moh kita share dua...dapat sorang 2-3 pam dah ler...harap awok sudi lah kali nie yer..wakakaka

Abang Jem
Tok Empat
Tok Empat

Posts : 588
Points : 591
Join date : 06/05/2009
Location : Ada Aku Kisah???

Back to top Go down

Re: Anak gadis merokok!

Post  lepat_ubi on Thu Aug 20, 2009 10:15 pm

Yassin wrote:Pandangan kita dan masyarakat amnya terhadap anak-anak gadis melayu yang merokok semmg tidak dapat tidak, kita akan mengatakan bertapa rosaknya akhlak dan punah perangai mereka. Sebenarnya merokok itu sudah satu hal namun kita akan berfikir apa yang telah mereka buat sebelum perangai merokok itu sendiri di amalkan. Dalam pengamatan saya bila melihat anak gadis ini merokok mereka semacam ada satu rasa kebanggaan diri bahawa hebatnya mereka itu, hakikat sebenar bagi saya bertapa punahnya akhlak mereka dan bagaikan telah hilang sifat muslimah islam itu sendiri serta bagaikan sudah hilang juga sifat ketimuran mereka yang bergelar anak gadis melayu itu sendiri.

Sama-sama kita renungkan.....

kas mmg tak setuju kala pompuan smoking..nampok pelik ngat weh...kek nye nok buat goner....anok orang...kala anok kite boleh la jugek bagi penampor jepun barang se pam dua...

lepat_ubi
A.D.O
A.D.O

Posts : 1316
Points : 1348
Join date : 25/05/2009
Age : 27
Location : TRANUNG KITE..../ JENGKA 04

Back to top Go down

Re: Anak gadis merokok!

Post  Yassin on Thu Aug 20, 2009 11:24 pm

lepat_ubi wrote:
Yassin wrote:Pandangan kita dan masyarakat amnya terhadap anak-anak gadis melayu yang merokok semmg tidak dapat tidak, kita akan mengatakan bertapa rosaknya akhlak dan punah perangai mereka. Sebenarnya merokok itu sudah satu hal namun kita akan berfikir apa yang telah mereka buat sebelum perangai merokok itu sendiri di amalkan. Dalam pengamatan saya bila melihat anak gadis ini merokok mereka semacam ada satu rasa kebanggaan diri bahawa hebatnya mereka itu, hakikat sebenar bagi saya bertapa punahnya akhlak mereka dan bagaikan telah hilang sifat muslimah islam itu sendiri serta bagaikan sudah hilang juga sifat ketimuran mereka yang bergelar anak gadis melayu itu sendiri.

Sama-sama kita renungkan.....

kas mmg tak setuju kala pompuan smoking..nampok pelik ngat weh...kek nye nok buat goner....anok orang...kala anok kite boleh la jugek bagi penampor jepun barang se pam dua...

Org lain kabor gitu juge sudoh abis sekampung budok nya merokok kas tak tauu weh......hehehehe apa pun peranan kita bersama memdidik setidak2nya menasihati mereka macam kita berforum ni.

Yassin
PCC Jerantut
PCC Jerantut

Posts : 2708
Points : 3033
Join date : 12/08/2009
Location : Bandar Jerantut [PCC084]

http://www.pahangcommunity.com

Back to top Go down

Re: Anak gadis merokok!

Post  Deto_8 on Fri Aug 21, 2009 12:44 pm

apens7 wrote:yg xde pengalaman tu tanya deto_8.. ekekeke

ekekeke...petik nama kawan nampok...kena royalti ni...

memang kas hamun... Laughing memang tok kena lalu orang pompuan merokok

_________________
bangga menjadi pioneer....bangga juga melihat orang lain berjaya...TAHNIAH!

Deto_8
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 5641
Points : 6570
Join date : 11/04/2009
Location : Saujana Utama & Jengka 3 [PCC 003]

Back to top Go down

Re: Anak gadis merokok!

Post  along on Fri Aug 21, 2009 12:46 pm

Deto_8 wrote:
apens7 wrote:yg xde pengalaman tu tanya deto_8.. ekekeke

ekekeke...petik nama kawan nampok...kena royalti ni...

memang kas hamun... Laughing


dah pandai guna pekataan hamun.....

along
Tok Penghulu
Tok Penghulu

Posts : 1090
Points : 1280
Join date : 15/06/2009
Age : 29
Location : jerantut - wangsa maju

Back to top Go down

Re: Anak gadis merokok!

Post  Deto_8 on Fri Aug 21, 2009 12:48 pm

along wrote:
Deto_8 wrote:
apens7 wrote:yg xde pengalaman tu tanya deto_8.. ekekeke

ekekeke...petik nama kawan nampok...kena royalti ni...

memang kas hamun... Laughing


dah pandai guna pekataan hamun.....

kena cepat belajor Laughing


_________________
bangga menjadi pioneer....bangga juga melihat orang lain berjaya...TAHNIAH!

Deto_8
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 5641
Points : 6570
Join date : 11/04/2009
Location : Saujana Utama & Jengka 3 [PCC 003]

Back to top Go down

Re: Anak gadis merokok!

Post  Deto_8 on Fri Aug 21, 2009 12:49 pm


ape tengok-tengok? nak se'pam'?

_________________
bangga menjadi pioneer....bangga juga melihat orang lain berjaya...TAHNIAH!

Deto_8
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 5641
Points : 6570
Join date : 11/04/2009
Location : Saujana Utama & Jengka 3 [PCC 003]

Back to top Go down

Re: Anak gadis merokok!

Post  apens7 on Fri Aug 21, 2009 3:19 pm

Deto_8 wrote:
ape tengok-tengok? nak se'pam'?
comel nye.. Laughing

apens7
EXCO

Posts : 2343
Points : 2445
Join date : 15/04/2009

Back to top Go down

Re: Anak gadis merokok!

Post  jasnoraizan on Fri Aug 21, 2009 3:40 pm

apens7 wrote:
Deto_8 wrote:
ape tengok-tengok? nak se'pam'?
comel nye.. Laughing

test se'pam...best jugok nih.... Laughing
tp dah tak blh doh nak mengetest...dah nok puase dah....

jasnoraizan
Timbalan Menteri Besar

Posts : 2512
Points : 2623
Join date : 20/07/2009
Location : Seksyen U5 shah alam/jengka 8

Back to top Go down

Re: Anak gadis merokok!

Post  J.Milan22 on Fri Aug 21, 2009 4:04 pm

apens7 wrote:
Deto_8 wrote:
ape tengok-tengok? nak se'pam'?
comel nye.. Laughing

pantang betooi aok ek apen...
ni mesti selalu usha gadis2 bawah flatt ni..ekekekek Razz

J.Milan22
EXCO

Posts : 2416
Points : 2494
Join date : 14/04/2009
Location : Sempadan San Siroo.....

Back to top Go down

Re: Anak gadis merokok!

Post  J.Milan22 on Fri Aug 21, 2009 4:06 pm



kerana rokokk..
mereka yg tidak berdosa menjadi mangsa.... Mad Mad

J.Milan22
EXCO

Posts : 2416
Points : 2494
Join date : 14/04/2009
Location : Sempadan San Siroo.....

Back to top Go down

Re: Anak gadis merokok!

Post  J.Milan22 on Fri Aug 21, 2009 4:30 pm


J.Milan22
EXCO

Posts : 2416
Points : 2494
Join date : 14/04/2009
Location : Sempadan San Siroo.....

Back to top Go down

Re: Anak gadis merokok!

Post  ozzy on Sat Aug 22, 2009 1:03 am

J.Milan22 wrote:

cer tgk bebetul tangan dia..berurat lain mcm je..betul ke tgn dia tu pegang rokok??

ozzy
Skuad Terjah PCC
Skuad Terjah PCC

Posts : 2216
Points : 2310
Join date : 21/05/2009
Location : Jengka 6, PJ

Back to top Go down

Re: Anak gadis merokok!

Post  lepat_ubi on Sat Aug 22, 2009 10:10 am

fourzy wrote:
J.Milan22 wrote:

cer tgk bebetul tangan dia..berurat lain mcm je..betul ke tgn dia tu pegang rokok??

betol...betol..betol...kengkadang teknik komputer semata mata

lepat_ubi
A.D.O
A.D.O

Posts : 1316
Points : 1348
Join date : 25/05/2009
Age : 27
Location : TRANUNG KITE..../ JENGKA 04

Back to top Go down

Re: Anak gadis merokok!

Post  Yassin on Sat Aug 22, 2009 11:47 am



Mekala sedang wan ni haa tak pe laa teaedeh sape nok cakne...hahahahaha

Yassin
PCC Jerantut
PCC Jerantut

Posts : 2708
Points : 3033
Join date : 12/08/2009
Location : Bandar Jerantut [PCC084]

http://www.pahangcommunity.com

Back to top Go down

Re: Anak gadis merokok!

Post  ozzy on Tue Aug 25, 2009 10:07 am

Yassin wrote:

Mekala sedang wan ni haa tak pe laa teaedeh sape nok cakne...hahahahaha

hehe...ni bukan anok gadis doh ni...betul ke x betul org x heran dah..kotak rokok cop gambar mayat pun dia selamba je beli..

ozzy
Skuad Terjah PCC
Skuad Terjah PCC

Posts : 2216
Points : 2310
Join date : 21/05/2009
Location : Jengka 6, PJ

Back to top Go down

Re: Anak gadis merokok!

Post  strikerbuncit on Tue Aug 25, 2009 12:08 pm

Semasa kecil..
susah nak jaga anak lelaki
senang nak jaga anak perempuan

bila dah besar..
senang nak jaga anak lelaki
susah nak jaga anak prempuan!

Haritu kwn ade gi kursus psikologi..atr info yg dpt ialah - kpd si bapa yg jarang memeluk+sentuhan ksh syg dgn anak2nya smasa kecil terutama perempuan,bila dewasa nti,mereka akn mudah merelakan diri dipeluk oleh JANTAN lain!

Jadi,lakukan sekarang sblm terlambat!! No

strikerbuncit
Ahli Dewan Undangan Negeri

Posts : 1885
Points : 2077
Join date : 29/04/2009
Location : [PCC023] - Putrajaya / Old Trafford

Back to top Go down

Re: Anak gadis merokok!

Post  labu sayong on Wed Aug 26, 2009 11:00 am

Borok..borok jugek..hok yang ada anak dara tu jage sket weh..

labu sayong
Tok Empat
Tok Empat

Posts : 598
Points : 623
Join date : 09/06/2009
Age : 30
Location : Johor/Jengka 4

Back to top Go down

Re: Anak gadis merokok!

Post  Yassin on Thu Aug 27, 2009 9:57 am

labu sayong wrote:Borok..borok jugek..hok yang ada anak dara tu jage sket weh..

itulah kawan risa..budok tine skg neh.....macam2 bender hal sgt deme neh...tapi kawan tak de anok tine.... Crying or Very sad

Yassin
PCC Jerantut
PCC Jerantut

Posts : 2708
Points : 3033
Join date : 12/08/2009
Location : Bandar Jerantut [PCC084]

http://www.pahangcommunity.com

Back to top Go down

Re: Anak gadis merokok!

Post  labu sayong on Mon Aug 31, 2009 10:28 pm

Yassin wrote:
labu sayong wrote:Borok..borok jugek..hok yang ada anak dara tu jage sket weh..

itulah kawan risa..budok tine skg neh.....macam2 bender hal sgt deme neh...tapi kawan tak de anok tine.... Crying or Very sad

xder lg kot..heheh..

labu sayong
Tok Empat
Tok Empat

Posts : 598
Points : 623
Join date : 09/06/2009
Age : 30
Location : Johor/Jengka 4

Back to top Go down

Re: Anak gadis merokok!

Post  Yassin on Mon Aug 31, 2009 11:12 pm

labu sayong wrote:
Yassin wrote:
labu sayong wrote:Borok..borok jugek..hok yang ada anak dara tu jage sket weh..

itulah kawan risa..budok tine skg neh.....macam2 bender hal sgt deme neh...tapi kawan tak de anok tine.... Crying or Very sad

xder lg kot..heheh..

kabornya kedai dah tutup...hehehehe x de aroh laa kawan.... Very Happy

Yassin
PCC Jerantut
PCC Jerantut

Posts : 2708
Points : 3033
Join date : 12/08/2009
Location : Bandar Jerantut [PCC084]

http://www.pahangcommunity.com

Back to top Go down

Re: Anak gadis merokok!

Post  labu sayong on Mon Aug 31, 2009 11:21 pm

Yassin wrote:
labu sayong wrote:
Yassin wrote:
labu sayong wrote:Borok..borok jugek..hok yang ada anak dara tu jage sket weh..

itulah kawan risa..budok tine skg neh.....macam2 bender hal sgt deme neh...tapi kawan tak de anok tine.... Crying or Very sad

xder lg kot..heheh..

kabornya kedai dah tutup...hehehehe x de aroh laa kawan.... Very Happy

bersyukur la dgn apa yg ada

labu sayong
Tok Empat
Tok Empat

Posts : 598
Points : 623
Join date : 09/06/2009
Age : 30
Location : Johor/Jengka 4

Back to top Go down

Re: Anak gadis merokok!

Post  Yassin on Mon Aug 31, 2009 11:26 pm

labu sayong wrote:
Yassin wrote:
labu sayong wrote:
Yassin wrote:
labu sayong wrote:Borok..borok jugek..hok yang ada anak dara tu jage sket weh..

itulah kawan risa..budok tine skg neh.....macam2 bender hal sgt deme neh...tapi kawan tak de anok tine.... Crying or Very sad

xder lg kot..heheh..

kabornya kedai dah tutup...hehehehe x de aroh laa kawan.... Very Happy

bersyukur la dgn apa yg ada

kawan mmg bersyukur amat aok...org lain langsung tak de berwaris tu kawan simpati amat tu....

Yassin
PCC Jerantut
PCC Jerantut

Posts : 2708
Points : 3033
Join date : 12/08/2009
Location : Bandar Jerantut [PCC084]

http://www.pahangcommunity.com

Back to top Go down

Re: Anak gadis merokok!

Post  zulkbo on Tue Sep 01, 2009 7:01 am

labu sayong wrote:Borok..borok jugek..hok yang ada anak dara tu jage sket weh..
nasihat yang berguna
keh pun ada anak dare
dah semakin membesar
risau gak...
sebeban sekandang lembu kata
orang tua dulu-dulu Very Happy

_________________
Manusia yang dihormati ialah orang yang sentiasa menghormati orang lain..
................................جزاك اللهُ خيراً‎ ..................................
http://www.zulkbo.com/

zulkbo
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 6398
Points : 6904
Join date : 15/06/2009
Location : PCC 049

http://www.zulkbo.com/

Back to top Go down

Re: Anak gadis merokok!

Post  ozzy on Mon Sep 14, 2009 9:57 am

Yassin wrote:


kabornya kedai dah tutup...hehehehe x de aroh laa kawan.... Very Happy

Tutup kedai tu hok mudoh Yassin ..boleh buka cawangan baru banyak kedai kosong lerni pilih je lokasi mana..tak cukup modal boleh ke siam buat cagaran.. bounce bounce

ozzy
Skuad Terjah PCC
Skuad Terjah PCC

Posts : 2216
Points : 2310
Join date : 21/05/2009
Location : Jengka 6, PJ

Back to top Go down

Re: Anak gadis merokok!

Post  Sponsored content Today at 11:25 pm


Sponsored content


Back to top Go down

Page 2 of 3 Previous  1, 2, 3  Next

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum