Selamat Datang ke Komuniti Anak Pahang. Forum untuk apa jua berkaitan dengan negeri tercinta

Terima kasih atas sokongan
Log in

I forgot my password

MALAYSIA FUTSAL E-FANS & MEDIA 2010

Wed Apr 07, 2010 5:53 pm by Deto_8

Futsal E-fans & Media Edisi Ketiga Tahun 2010 dijangka diadakan pada 5hb June 2010, Sabtu.

Insya Allah PCC akan menghantar 1 team....

Meeting penyelarasan akan dibuat dalam masa terdekat.


Comments: 42

PCC MENYOKONG KEMPEN HARAPAN TANPA SUARA - KAMI PRIHATIN

Wed Apr 28, 2010 1:25 pm by sakur@86



Comments: 19

Facebook
Pahang Community on Facebook
Pahang Sports Zone FB
Pahang Sports Zone on Facebook

Goner rupe deme....

Page 12 of 13 Previous  1, 2, 3 ... , 11, 12, 13  Next

View previous topic View next topic Go down

Re: Goner rupe deme....

Post  koy101 on Wed Jan 13, 2010 11:36 am

Cik_N wrote:
zulkbo wrote:Aok me tengok koi jumpa sapa hari ni
he he..Abang Yassin kita yang peramah
terima kasih Yassin...




amboi2..hensem2 belaka..hehehe... jumpe kat mana tu? mcm kat kantin je.. hehe.. eh aritu zulkbo kata nak jumpe sape ek kat temerloh??..x amik gambo ke..tepek lah kat sini gak..Razz

hah!! zulkbo.... kena jawab nih.... ader org tuh dah bertanya ngaper xjumpa dier... hehehe......

p/s: yg pasti bkn aku la kan... pasai tipon sepi jer.... hehehe.... Razz Razz Razz

koy101
Tok Penghulu
Tok Penghulu

Posts : 1084
Points : 1132
Join date : 17/09/2009
Age : 43
Location : Temerloh / Bentong

http://www.kembara.net

Back to top Go down

Re: Goner rupe deme....

Post  MD on Wed Jan 13, 2010 11:37 am

molek lah kalau ada sesi jumpa jumpa ni..lagi rapat jadinya

MD
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 4886
Points : 5166
Join date : 15/04/2009
Location : U5 Shah Alam/Jengka 4

Back to top Go down

Re: Goner rupe deme....

Post  zulkbo on Wed Jan 13, 2010 11:45 am

koy101 wrote:

hah!! zulkbo.... kena jawab nih.... ader org tuh dah bertanya ngaper xjumpa dier... hehehe......

p/s: yg pasti bkn aku la kan... pasai tipon sepi jer.... hehehe.... Razz Razz Razz

jumpa sape erkk kat Temerloh
ada ke janji sesapa..
Cik_N ni memabdai jer
he he he...


Last edited by zulkbo on Wed Jan 13, 2010 11:46 am; edited 1 time in total

_________________
Manusia yang dihormati ialah orang yang sentiasa menghormati orang lain..
................................جزاك اللهُ خيراً‎ ..................................
http://www.zulkbo.com/

zulkbo
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 6398
Points : 6904
Join date : 15/06/2009
Location : PCC 049

http://www.zulkbo.com/

Back to top Go down

Re: Goner rupe deme....

Post  koy101 on Wed Jan 13, 2010 11:46 am

Yassin wrote:
zulkbo wrote:nampak "bujang" ky101
buang misai..he he Razz


Hahaha mana nok sama dgn kita, KOY tu sebab dia TERUNA lagi hehehehe Razz
tolong ngempen nampak.... hahaha.... mekasih.. mekasih.... hehehe.... Razz Razz Razz

koy101
Tok Penghulu
Tok Penghulu

Posts : 1084
Points : 1132
Join date : 17/09/2009
Age : 43
Location : Temerloh / Bentong

http://www.kembara.net

Back to top Go down

Re: Goner rupe deme....

Post  zulkbo on Wed Jan 13, 2010 11:47 am

MD wrote:molek lah kalau ada sesi jumpa jumpa ni..lagi rapat jadinya

dah terlebih rapat doh
cer aok nengok nasib baik tak
terbalik kosi tu
he he he Very Happy

_________________
Manusia yang dihormati ialah orang yang sentiasa menghormati orang lain..
................................جزاك اللهُ خيراً‎ ..................................
http://www.zulkbo.com/

zulkbo
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 6398
Points : 6904
Join date : 15/06/2009
Location : PCC 049

http://www.zulkbo.com/

Back to top Go down

Re: Goner rupe deme....

Post  zulkbo on Wed Jan 13, 2010 11:49 am

Cik_N wrote:

amboi2..hensem2 belaka..hehehe... jumpe kat mana tu? mcm kat kantin je.. hehe.. eh aritu zulkbo kata nak jumpe sape ek kat temerloh??..x amik gambo ke..tepek lah kat sini gak..Razz

koi temerloh nak jumpa
tok empat bera
he he Very Happy

_________________
Manusia yang dihormati ialah orang yang sentiasa menghormati orang lain..
................................جزاك اللهُ خيراً‎ ..................................
http://www.zulkbo.com/

zulkbo
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 6398
Points : 6904
Join date : 15/06/2009
Location : PCC 049

http://www.zulkbo.com/

Back to top Go down

Re: Goner rupe deme....

Post  koy101 on Wed Jan 13, 2010 11:50 am

Deto_8 wrote:
samdol wrote:mcm adik beradik doh tu

konpem....

bakpe Yassin tu...tak mboh lalu senyum

deto...
brader yassin tgh senyum la tuh...
hahahaha.... dier senyum ngan xsenyum... lebih kurang jer..... Razz Razz Razz

koy101
Tok Penghulu
Tok Penghulu

Posts : 1084
Points : 1132
Join date : 17/09/2009
Age : 43
Location : Temerloh / Bentong

http://www.kembara.net

Back to top Go down

Re: Goner rupe deme....

Post  koy101 on Wed Jan 13, 2010 11:51 am

zulkbo wrote:
Cik_N wrote:

amboi2..hensem2 belaka..hehehe... jumpe kat mana tu? mcm kat kantin je.. hehe.. eh aritu zulkbo kata nak jumpe sape ek kat temerloh??..x amik gambo ke..tepek lah kat sini gak..Razz

koi temerloh nak jumpa
tok empat bera
he he Very Happy

ala... zul...
tepek jer la gambo ngko ngan cik_n...
aper nak malu nyer...
cik_n dah bertanya dah tuh....
kang dier merajuk lak kang...... Razz Razz Razz

koy101
Tok Penghulu
Tok Penghulu

Posts : 1084
Points : 1132
Join date : 17/09/2009
Age : 43
Location : Temerloh / Bentong

http://www.kembara.net

Back to top Go down

Re: Goner rupe deme....

Post  zulkbo on Wed Jan 13, 2010 12:01 pm

koy101 wrote:
ala... zul...
tepek jer la gambo ngko ngan cik_n...
aper nak malu nyer...
cik_n dah bertanya dah tuh....
kang dier merajuk lak kang...... Razz Razz Razz

yang nyata koi tak de jumpa Cik_N
Tak mboh nyer dia jumpa koi laki orang
kalau aok koi rasa dia mboh jer
cer try..he he Laughing

_________________
Manusia yang dihormati ialah orang yang sentiasa menghormati orang lain..
................................جزاك اللهُ خيراً‎ ..................................
http://www.zulkbo.com/

zulkbo
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 6398
Points : 6904
Join date : 15/06/2009
Location : PCC 049

http://www.zulkbo.com/

Back to top Go down

Re: Goner rupe deme....

Post  Yassin on Wed Jan 13, 2010 12:03 pm

zulkbo wrote:
koy101 wrote:
ala... zul...
tepek jer la gambo ngko ngan cik_n...
aper nak malu nyer...
cik_n dah bertanya dah tuh....
kang dier merajuk lak kang...... Razz Razz Razz

yang nyata koi tak de jumpa Cik_N
Tak mboh nyer dia jumpa koi laki orang
kalau aok koi rasa dia mboh jer
cer try..he he Laughing


hahaha ada makne cakap Koy tu zul..dia suruh aok tepet gambo dia ngan Cik N tu!! hehehehe Razz

Yassin
PCC Jerantut
PCC Jerantut

Posts : 2708
Points : 3033
Join date : 12/08/2009
Location : Bandar Jerantut [PCC084]

http://www.pahangcommunity.com

Back to top Go down

Re: Goner rupe deme....

Post  koy101 on Wed Jan 13, 2010 12:06 pm

Yassin wrote:
zulkbo wrote:
koy101 wrote:
ala... zul...
tepek jer la gambo ngko ngan cik_n...
aper nak malu nyer...
cik_n dah bertanya dah tuh....
kang dier merajuk lak kang...... Razz Razz Razz

yang nyata koi tak de jumpa Cik_N
Tak mboh nyer dia jumpa koi laki orang
kalau aok koi rasa dia mboh jer
cer try..he he Laughing


hahaha ada makne cakap Koy tu zul..dia suruh aok tepet gambo dia ngan Cik N tu!! hehehehe Razz

hahaha.... nanti aku wat super impose nyer.... hehehe....

p/s: utk cik_n pun.... letak jer lah gambor ngan zul nih kat cni...
xper nyer.... Abg zul kita memalu ckit... hehehe.....

koy101
Tok Penghulu
Tok Penghulu

Posts : 1084
Points : 1132
Join date : 17/09/2009
Age : 43
Location : Temerloh / Bentong

http://www.kembara.net

Back to top Go down

Re: Goner rupe deme....

Post  Cik_N on Wed Jan 13, 2010 10:40 pm

koy101 wrote:
Yassin wrote:
zulkbo wrote:
koy101 wrote:
ala... zul...
tepek jer la gambo ngko ngan cik_n...
aper nak malu nyer...
cik_n dah bertanya dah tuh....
kang dier merajuk lak kang...... Razz Razz Razz

yang nyata koi tak de jumpa Cik_N
Tak mboh nyer dia jumpa koi laki orang
kalau aok koi rasa dia mboh jer
cer try..he he Laughing


hahaha ada makne cakap Koy tu zul..dia suruh aok tepet gambo dia ngan Cik N tu!! hehehehe Razz

hahaha.... nanti aku wat super impose nyer.... hehehe....

p/s: utk cik_n pun.... letak jer lah gambor ngan zul nih kat cni...
xper nyer.... Abg zul kita memalu ckit... hehehe.....

opppsss.......amboi2... ehem2...
Dengan ini saya membuat pengakuan ikhlas bahawa saya tidak pernah pun berjumpa dengan en zulkbo di mana2 tempat @ dlm mimpi sekalipun .. jadi gosip2 di atas itu adalah tidak benar sama sekali... hehehe.. tapi hok lelaki bujang eh silap kengkawan pompuan disini nak jumpe ngan koi meh ar dialu alukan ... cheers Cool

just kidding aarrr...

Cik_N
Tok Empat
Tok Empat

Posts : 898
Points : 940
Join date : 28/11/2009
Location : Temerloh

http://cikkelisa.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Goner rupe deme....

Post  koy101 on Wed Jan 13, 2010 11:30 pm

hehehe.... zulkbo nyer penangan aaa....
aku dah ... xder peluang dah... hehehe.....hok bujang
hok xbujang leh lagi...... Twisted Evil Twisted Evil Razz

koy101
Tok Penghulu
Tok Penghulu

Posts : 1084
Points : 1132
Join date : 17/09/2009
Age : 43
Location : Temerloh / Bentong

http://www.kembara.net

Back to top Go down

Re: Goner rupe deme....

Post  Yassin on Wed Jan 13, 2010 11:32 pm

koy101 wrote:hehehe.... zulkbo nyer penangan aaa....
aku dah ... xder peluang dah... hehehe.....hok bujang
hok xbujang leh lagi...... Twisted Evil Twisted Evil Razz

Molek dah tu dema sesama latoh hahahahaha Razz

Yassin
PCC Jerantut
PCC Jerantut

Posts : 2708
Points : 3033
Join date : 12/08/2009
Location : Bandar Jerantut [PCC084]

http://www.pahangcommunity.com

Back to top Go down

Re: Goner rupe deme....

Post  koy101 on Wed Jan 13, 2010 11:35 pm

hahaha... kita bertiga dah settle..
zul siap tambah samdol..

pas nih nak tepek gambo sapa lak aaa.....
aku ingat kalu ader kesempatan...
gambo edy lak... bebila aku ke kuantan....

nak tepek gambor ngan cik_n, dier dah reject eawal...... Embarassed Embarassed Embarassed

koy101
Tok Penghulu
Tok Penghulu

Posts : 1084
Points : 1132
Join date : 17/09/2009
Age : 43
Location : Temerloh / Bentong

http://www.kembara.net

Back to top Go down

Re: Goner rupe deme....

Post  Yassin on Wed Jan 13, 2010 11:38 pm

koy101 wrote:hahaha... kita bertiga dah settle..
zul siap tambah samdol..

pas nih nak tepek gambo sapa lak aaa.....
aku ingat kalu ader kesempatan...
gambo edy lak... bebila aku ke kuantan....

nak tepek gambor ngan cik_n, dier dah reject eawal...... Embarassed Embarassed Embarassed

gambo Cik N dlm proses bersama en. apa entoh hahahahah

Yassin
PCC Jerantut
PCC Jerantut

Posts : 2708
Points : 3033
Join date : 12/08/2009
Location : Bandar Jerantut [PCC084]

http://www.pahangcommunity.com

Back to top Go down

Re: Goner rupe deme....

Post  zulkbo on Wed Jan 13, 2010 11:49 pm

koy101 wrote:hehehe.... zulkbo nyer penangan aaa....
aku dah ... xder peluang dah... hehehe.....hok bujang
hok xbujang leh lagi...... Twisted Evil Twisted Evil Razz

puas hati dah Koy??
nasib baik Cik-N kita ni sporting..
he he he...

_________________
Manusia yang dihormati ialah orang yang sentiasa menghormati orang lain..
................................جزاك اللهُ خيراً‎ ..................................
http://www.zulkbo.com/

zulkbo
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 6398
Points : 6904
Join date : 15/06/2009
Location : PCC 049

http://www.zulkbo.com/

Back to top Go down

Re: Goner rupe deme....

Post  koy101 on Wed Jan 13, 2010 11:51 pm

zulkbo wrote:
koy101 wrote:hehehe.... zulkbo nyer penangan aaa....
aku dah ... xder peluang dah... hehehe.....hok bujang
hok xbujang leh lagi...... Twisted Evil Twisted Evil Razz

puas hati dah Koy??
nasib baik Cik-N kita ni sporting..
he he he...

biler la aku nyer leh jumpa ngan cik_n nih...
aku bujang lagi aaa.... dier xmao jumpa..... hahaha.....

koy101
Tok Penghulu
Tok Penghulu

Posts : 1084
Points : 1132
Join date : 17/09/2009
Age : 43
Location : Temerloh / Bentong

http://www.kembara.net

Back to top Go down

Re: Goner rupe deme....

Post  Yassin on Wed Jan 13, 2010 11:53 pm

koy101 wrote:
zulkbo wrote:
koy101 wrote:hehehe.... zulkbo nyer penangan aaa....
aku dah ... xder peluang dah... hehehe.....hok bujang
hok xbujang leh lagi...... Twisted Evil Twisted Evil Razz

puas hati dah Koy??
nasib baik Cik-N kita ni sporting..
he he he...

biler la aku nyer leh jumpa ngan cik_n nih...
aku bujang lagi aaa.... dier xmao jumpa..... hahaha.....

Cik N nyer kemana nyer bantai diam aje....

Yassin
PCC Jerantut
PCC Jerantut

Posts : 2708
Points : 3033
Join date : 12/08/2009
Location : Bandar Jerantut [PCC084]

http://www.pahangcommunity.com

Back to top Go down

Re: Goner rupe deme....

Post  zulkbo on Thu Feb 04, 2010 12:46 am





ada cam adik beradik tak Razz

_________________
Manusia yang dihormati ialah orang yang sentiasa menghormati orang lain..
................................جزاك اللهُ خيراً‎ ..................................
http://www.zulkbo.com/

zulkbo
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 6398
Points : 6904
Join date : 15/06/2009
Location : PCC 049

http://www.zulkbo.com/

Back to top Go down

Re: Goner rupe deme....

Post  ozzy on Thu Feb 04, 2010 12:47 am

zulkbo wrote:
ada cam adik beradik tak Razz

cehhh..aku dah agok dah..

ozzy
Skuad Terjah PCC
Skuad Terjah PCC

Posts : 2216
Points : 2310
Join date : 21/05/2009
Location : Jengka 6, PJ

Back to top Go down

Re: Goner rupe deme....

Post  zulkbo on Thu Feb 04, 2010 12:49 am

ozzy wrote:
zulkbo wrote:
ada cam adik beradik tak Razz

cehhh..aku dah agok dah..

aok kan sporting jie
tak gitu..rodong belaka niee.. Very Happy

_________________
Manusia yang dihormati ialah orang yang sentiasa menghormati orang lain..
................................جزاك اللهُ خيراً‎ ..................................
http://www.zulkbo.com/

zulkbo
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 6398
Points : 6904
Join date : 15/06/2009
Location : PCC 049

http://www.zulkbo.com/

Back to top Go down

Re: Goner rupe deme....

Post  ozzy on Thu Feb 04, 2010 12:51 am

zulkbo wrote:
ozzy wrote:
zulkbo wrote:
ada cam adik beradik tak Razz

cehhh..aku dah agok dah..

aok kan sporting jie
tak gitu..rodong belaka niee.. Very Happy

aku ok je zul..no hal lah tu..asal jgn buat super impose ada org kat sebelah tu sudoh..naya wehh.. :D

ozzy
Skuad Terjah PCC
Skuad Terjah PCC

Posts : 2216
Points : 2310
Join date : 21/05/2009
Location : Jengka 6, PJ

Back to top Go down

Re: Goner rupe deme....

Post  Cik_N on Thu Feb 04, 2010 12:52 am

ozzy wrote:
zulkbo wrote:
ada cam adik beradik tak Razz

cehhh..aku dah agok dah..

hehehehe.. jgnlah maroh ozzy.. mengkala aok maroh nnti demam dtg balik kan doh susoh...ikhlas nih.. abang2 berdua nih mmg hensemmlah.. flower

Cik_N
Tok Empat
Tok Empat

Posts : 898
Points : 940
Join date : 28/11/2009
Location : Temerloh

http://cikkelisa.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Goner rupe deme....

Post  zulkbo on Thu Feb 04, 2010 12:53 am

bab super impose KOY 101
terer..he he..mana lama tak nampok KOY101
niee..dia biasa malam online..tido hutan gamoknya
mlm niee...... scratch

_________________
Manusia yang dihormati ialah orang yang sentiasa menghormati orang lain..
................................جزاك اللهُ خيراً‎ ..................................
http://www.zulkbo.com/

zulkbo
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 6398
Points : 6904
Join date : 15/06/2009
Location : PCC 049

http://www.zulkbo.com/

Back to top Go down

Re: Goner rupe deme....

Post  Sponsored content Today at 4:24 pm


Sponsored content


Back to top Go down

Page 12 of 13 Previous  1, 2, 3 ... , 11, 12, 13  Next

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum