Selamat Datang ke Komuniti Anak Pahang. Forum untuk apa jua berkaitan dengan negeri tercinta

Terima kasih atas sokongan
Log in

I forgot my password

MALAYSIA FUTSAL E-FANS & MEDIA 2010

Wed Apr 07, 2010 5:53 pm by Deto_8

Futsal E-fans & Media Edisi Ketiga Tahun 2010 dijangka diadakan pada 5hb June 2010, Sabtu.

Insya Allah PCC akan menghantar 1 team....

Meeting penyelarasan akan dibuat dalam masa terdekat.


Comments: 42

PCC MENYOKONG KEMPEN HARAPAN TANPA SUARA - KAMI PRIHATIN

Wed Apr 28, 2010 1:25 pm by sakur@86



Comments: 19

Facebook
Pahang Community on Facebook
Pahang Sports Zone FB
Pahang Sports Zone on Facebook

Malam ini kita akan mula berterawikh

Page 2 of 2 Previous  1, 2

View previous topic View next topic Go down

Re: Malam ini kita akan mula berterawikh

Post  Yassin on Sat Aug 22, 2009 11:54 am

J.Milan22 wrote:
Yassin wrote:Satu perkara kawan nok bagi tahu sini pada bapak2 ibu semuanya..........mekala bawok anok ke masjid masa solat sunat terawih tu kala boleh ce laa kawal atau bagi tau budok2 tu jangan bising jangan bermain...org nok sembahyang...mmg tidak dinafikan bawak budok2 utk mendidik mereka keknya mekala buat bising gitu boleh mendatangkan HAMUN juge.... Crying or Very sad
betull dah tu..
kadang2 kite jadi angin plok kes budok2 ni..
bising bangat....


YA BENER TU PAK.....WADUH LOH KOK GITU... Rolling Eyes
avatar
Yassin
PCC Jerantut
PCC Jerantut

Posts : 2708
Points : 3033
Join date : 12/08/2009
Location : Bandar Jerantut [PCC084]

http://www.pahangcommunity.com

Back to top Go down

Re: Malam ini kita akan mula berterawikh

Post  apens7 on Sat Aug 22, 2009 3:58 pm

syukur beb sbb kite jumpe sekali lagi bulan penuh berkat ni... bulan yg Allah bg bonus melimpah2 kat hamba2Nya.. cuma hamba2Nya kene rebut peluang tu... amalan2 baik kita diganda2kan pahalanya... so jum wat ibadah rodong2.... malam kedua ni kita meriahkan lagi surau2 n masjid2.. yg kat umah pun leh wat janji ikhlas... bak kata imam semalam, tak kisah la nak wat 8 ke 20 ke janji ikhlas kerana Allah Ta'ala.... aminn... Very Happy
avatar
apens7
EXCO

Posts : 2343
Points : 2445
Join date : 15/04/2009

Back to top Go down

Re: Malam ini kita akan mula berterawikh

Post  J.Milan22 on Sat Aug 22, 2009 4:41 pm

apens7 wrote:syukur beb sbb kite jumpe sekali lagi bulan penuh berkat ni... bulan yg Allah bg bonus melimpah2 kat hamba2Nya.. cuma hamba2Nya kene rebut peluang tu... amalan2 baik kita diganda2kan pahalanya... so jum wat ibadah rodong2.... malam kedua ni kita meriahkan lagi surau2 n masjid2.. yg kat umah pun leh wat janji ikhlas... bak kata imam semalam, tak kisah la nak wat 8 ke 20 ke janji ikhlas kerana Allah Ta'ala.... aminn... Very Happy

alhamdulilah... sunny
avatar
J.Milan22
EXCO

Posts : 2416
Points : 2494
Join date : 14/04/2009
Location : Sempadan San Siroo.....

Back to top Go down

Re: Malam ini kita akan mula berterawikh

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 2 of 2 Previous  1, 2

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum