Selamat Datang ke Komuniti Anak Pahang. Forum untuk apa jua berkaitan dengan negeri tercinta

Terima kasih atas sokongan
Log in

I forgot my password

MALAYSIA FUTSAL E-FANS & MEDIA 2010

Wed Apr 07, 2010 5:53 pm by Deto_8

Futsal E-fans & Media Edisi Ketiga Tahun 2010 dijangka diadakan pada 5hb June 2010, Sabtu.

Insya Allah PCC akan menghantar 1 team....

Meeting penyelarasan akan dibuat dalam masa terdekat.


Comments: 42

PCC MENYOKONG KEMPEN HARAPAN TANPA SUARA - KAMI PRIHATIN

Wed Apr 28, 2010 1:25 pm by sakur@86



Comments: 19

Facebook
Pahang Community on Facebook
Pahang Sports Zone FB
Pahang Sports Zone on Facebook

Seludup dadah RM200,000 dalam al-Quran

View previous topic View next topic Go down

Seludup dadah RM200,000 dalam al-Quran

Post  apens7 on Fri Aug 21, 2009 5:59 pm

SEORANG lelaki membuka senaskhah al-Quran. - Gambar hiasan

--------------------------------------------------------------------------------


JAKARTA - Tindakan biadap dua rakyat Indonesia cuba menyeludup masuk heroin dari Kemboja di dalam sebuah al-Quran mendapat balasan setimpal apabila mereka dicekup pihak berkuasa.

Kitab suci itu tiba di Lapangan Terbang Soekarno-Hatta, di sini pada Selasa lalu menerusi penghantaran mel ekspres.

Namun, beberapa pegawai kastam mula curiga apabila pemeriksaan rutin sinar-X mendapati terdapat beberapa lubang pada kitab suci berkenaan.

"Mereka menyembunyikan empat plastik kecil heroin dalam lubang-lubang yang ditebuk pada al-Quran," kata seorang jurucakap kastam, Evy Suhartantyo.

Menurutnya, nilai rampasan tersebut dianggarkan mencecah Rp600 juta (RM211,740).

Indonesia menguatkuasakan undang-undang narkotik yang tegas di mana pengedar dadah boleh dihukum mati sekiranya didapati bersalah - AFP
avatar
apens7
EXCO

Posts : 2343
Points : 2445
Join date : 15/04/2009

Back to top Go down

Re: Seludup dadah RM200,000 dalam al-Quran

Post  apens7 on Fri Aug 21, 2009 6:00 pm

celaka tul indon2 ni... men2 ngn kitab suci...
avatar
apens7
EXCO

Posts : 2343
Points : 2445
Join date : 15/04/2009

Back to top Go down

Re: Seludup dadah RM200,000 dalam al-Quran

Post  jasnoraizan on Fri Aug 21, 2009 6:03 pm

apens7 wrote:celaka tul indon2 ni... men2 ngn kitab suci...

org macam tu sula je lg baik.....atau pun tembak je sampai mampus.....
avatar
jasnoraizan
Timbalan Menteri Besar

Posts : 2512
Points : 2623
Join date : 20/07/2009
Location : Seksyen U5 shah alam/jengka 8

Back to top Go down

Re: Seludup dadah RM200,000 dalam al-Quran

Post  apens7 on Fri Aug 21, 2009 6:07 pm

ni rasa nak tapau je indon2 kat malaysia balik negara dia semula.. tp sapa nak wat bangunan nanti? ekekeke
avatar
apens7
EXCO

Posts : 2343
Points : 2445
Join date : 15/04/2009

Back to top Go down

Re: Seludup dadah RM200,000 dalam al-Quran

Post  lepat_ubi on Sat Aug 22, 2009 10:44 am

apens7 wrote:ni rasa nak tapau je indon2 kat malaysia balik negara dia semula.. tp sapa nak wat bangunan nanti? ekekeke

apens7 la yg buat...kih..kih...kih...
avatar
lepat_ubi
A.D.O
A.D.O

Posts : 1316
Points : 1348
Join date : 25/05/2009
Age : 28
Location : TRANUNG KITE..../ JENGKA 04

Back to top Go down

Re: Seludup dadah RM200,000 dalam al-Quran

Post  lepat_ubi on Sat Aug 22, 2009 10:46 am

memang hampuras la mat2 indon nih....hempok sekali...tak pun bagi se pam dua....
avatar
lepat_ubi
A.D.O
A.D.O

Posts : 1316
Points : 1348
Join date : 25/05/2009
Age : 28
Location : TRANUNG KITE..../ JENGKA 04

Back to top Go down

Re: Seludup dadah RM200,000 dalam al-Quran

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum