Selamat Datang ke Komuniti Anak Pahang. Forum untuk apa jua berkaitan dengan negeri tercinta

Terima kasih atas sokongan
Log in

I forgot my password

MALAYSIA FUTSAL E-FANS & MEDIA 2010

Wed Apr 07, 2010 5:53 pm by Deto_8

Futsal E-fans & Media Edisi Ketiga Tahun 2010 dijangka diadakan pada 5hb June 2010, Sabtu.

Insya Allah PCC akan menghantar 1 team....

Meeting penyelarasan akan dibuat dalam masa terdekat.


Comments: 42

PCC MENYOKONG KEMPEN HARAPAN TANPA SUARA - KAMI PRIHATIN

Wed Apr 28, 2010 1:25 pm by sakur@86



Comments: 19

Facebook
Pahang Community on Facebook
Pahang Sports Zone FB
Pahang Sports Zone on Facebook

MOH KITA BLK JENGKA

Page 2 of 2 Previous  1, 2

View previous topic View next topic Go down

Re: MOH KITA BLK JENGKA

Post  jasnoraizan on Tue Nov 10, 2009 8:53 am

fourzy wrote:
zulkbo wrote:
fourzy wrote:Lama tak dengar berita dari jengka..apa projek baru..

aok korban tak tahun ni Jie
koi balik alor setar lagi buat korban kat sana
projek keluarga..
orang sana meriah raya haji ni

Koi balik jengka zul..mak koi buat korban pastu buat kenduri arwah sekali..

insyaallah kwn pun blk jengka jugekkk...(kalu tak ada aral.lah....)
avatar
jasnoraizan
Timbalan Menteri Besar

Posts : 2512
Points : 2623
Join date : 20/07/2009
Location : Seksyen U5 shah alam/jengka 8

Back to top Go down

Re: MOH KITA BLK JENGKA

Post  ozzy on Tue Nov 10, 2009 9:00 am

jasnoraizan wrote:
fourzy wrote:
zulkbo wrote:
fourzy wrote:Lama tak dengar berita dari jengka..apa projek baru..

aok korban tak tahun ni Jie
koi balik alor setar lagi buat korban kat sana
projek keluarga..
orang sana meriah raya haji ni

Koi balik jengka zul..mak koi buat korban pastu buat kenduri arwah sekali..

insyaallah kwn pun blk jengka jugekkk...(kalu tak ada aral.lah....)

Aok buat korban ke aok jadik korban ..ekekeke
avatar
ozzy
Skuad Terjah PCC
Skuad Terjah PCC

Posts : 2216
Points : 2310
Join date : 21/05/2009
Location : Jengka 6, PJ

Back to top Go down

Re: MOH KITA BLK JENGKA

Post  jasnoraizan on Tue Nov 10, 2009 9:52 am

fourzy wrote:
jasnoraizan wrote:
fourzy wrote:
zulkbo wrote:
fourzy wrote:Lama tak dengar berita dari jengka..apa projek baru..

aok korban tak tahun ni Jie
koi balik alor setar lagi buat korban kat sana
projek keluarga..
orang sana meriah raya haji ni

Koi balik jengka zul..mak koi buat korban pastu buat kenduri arwah sekali..

insyaallah kwn pun blk jengka jugekkk...(kalu tak ada aral.lah....)

Aok buat korban ke aok jadik korban ..ekekeke

kwn selalunya raya haji nih kwn raya kat KL je...tp thn nih kwn nok blk jengka...sbb mak dan bapa mertua kwn pg haji thn nih...
avatar
jasnoraizan
Timbalan Menteri Besar

Posts : 2512
Points : 2623
Join date : 20/07/2009
Location : Seksyen U5 shah alam/jengka 8

Back to top Go down

Re: MOH KITA BLK JENGKA

Post  lepat_ubi on Tue Nov 10, 2009 9:59 am

mlm ni koi balik jengka...
huahahahhaha...
yaaahooooo..............
avatar
lepat_ubi
A.D.O
A.D.O

Posts : 1316
Points : 1348
Join date : 25/05/2009
Age : 28
Location : TRANUNG KITE..../ JENGKA 04

Back to top Go down

Re: MOH KITA BLK JENGKA

Post  jasnoraizan on Tue Nov 10, 2009 10:01 am

lepat_ubi wrote:mlm ni koi balik jengka...
huahahahhaha...
yaaahooooo..............

aok tak ajok MD BLK ke...?
avatar
jasnoraizan
Timbalan Menteri Besar

Posts : 2512
Points : 2623
Join date : 20/07/2009
Location : Seksyen U5 shah alam/jengka 8

Back to top Go down

Re: MOH KITA BLK JENGKA

Post  lepat_ubi on Tue Nov 10, 2009 10:05 am

jasnoraizan wrote:
lepat_ubi wrote:mlm ni koi balik jengka...
huahahahhaha...
yaaahooooo..............

aok tak ajok MD BLK ke...?

blm mengajok lagi....
kek nye koi kan dari terengganu...
avatar
lepat_ubi
A.D.O
A.D.O

Posts : 1316
Points : 1348
Join date : 25/05/2009
Age : 28
Location : TRANUNG KITE..../ JENGKA 04

Back to top Go down

Re: MOH KITA BLK JENGKA

Post  MD on Fri Feb 12, 2010 3:39 pm

Pada mana mana warga Jengka tu selamat pulang ke Jengka...pandu dengan cermat,Ops Sikap telah bermula...

_________________
Muka nampak Garang,Dalam Hati ada Taman....
avatar
MD
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 4886
Points : 5166
Join date : 15/04/2009
Location : U5 Shah Alam/Jengka 4

Back to top Go down

Re: MOH KITA BLK JENGKA

Post  zulkbo on Fri Feb 12, 2010 3:41 pm

terima kasih MD..
koi balik hari ahad.. Very Happy

_________________
Manusia yang dihormati ialah orang yang sentiasa menghormati orang lain..
................................جزاك اللهُ خيراً‎ ..................................
http://www.zulkbo.com/
avatar
zulkbo
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 6398
Points : 6904
Join date : 15/06/2009
Location : PCC 049

http://www.zulkbo.com/

Back to top Go down

Re: MOH KITA BLK JENGKA

Post  MD on Fri Feb 12, 2010 3:42 pm

zulkbo wrote:terima kasih MD..
koi balik hari ahad.. Very Happy

tq...
juga pada semualah warga perantau yang ingin balik kampung masing masing

_________________
Muka nampak Garang,Dalam Hati ada Taman....
avatar
MD
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 4886
Points : 5166
Join date : 15/04/2009
Location : U5 Shah Alam/Jengka 4

Back to top Go down

Re: MOH KITA BLK JENGKA

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 2 of 2 Previous  1, 2

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum