Selamat Datang ke Komuniti Anak Pahang. Forum untuk apa jua berkaitan dengan negeri tercinta

Terima kasih atas sokongan
Log in

I forgot my password

MALAYSIA FUTSAL E-FANS & MEDIA 2010

Wed Apr 07, 2010 5:53 pm by Deto_8

Futsal E-fans & Media Edisi Ketiga Tahun 2010 dijangka diadakan pada 5hb June 2010, Sabtu.

Insya Allah PCC akan menghantar 1 team....

Meeting penyelarasan akan dibuat dalam masa terdekat.


Comments: 42

PCC MENYOKONG KEMPEN HARAPAN TANPA SUARA - KAMI PRIHATIN

Wed Apr 28, 2010 1:25 pm by sakur@86



Comments: 19

Facebook
Pahang Community on Facebook
Pahang Sports Zone FB
Pahang Sports Zone on Facebook

Pening juge neh....

View previous topic View next topic Go down

Pening juge neh....

Post  Yassin on Tue Sep 15, 2009 11:16 am

Citer baru nie...tapi agok basi juge dah....nie kisah laki org suka ker bini org ada sesape nak komen....labu sayong ngan lepat ubi usoh campo hehehe geng jantan je...laki tu ada bini dah keknya kenan pulok ker bini org...errr...kadang tu kawan tengok hok jantan tu tak bertepuk sebeloh tangan adus....
avatar
Yassin
PCC Jerantut
PCC Jerantut

Posts : 2708
Points : 3033
Join date : 12/08/2009
Location : Bandar Jerantut [PCC084]

http://www.pahangcommunity.com

Back to top Go down

Re: Pening juge neh....

Post  ozzy on Tue Sep 15, 2009 6:08 pm

Yassin wrote:Citer baru nie...tapi agok basi juge dah....nie kisah laki org suka ker bini org ada sesape nak komen....labu sayong ngan lepat ubi usoh campo hehehe geng jantan je...laki tu ada bini dah keknya kenan pulok ker bini org...errr...kadang tu kawan tengok hok jantan tu tak bertepuk sebeloh tangan adus....

Pada kwn. la yassin dalam kepala kawan ni x de mende lain doh kalu dah kes gini..masing2 saja nak test je tu gone rasa kalu tukar kete..stering pulas lagu mane gear auto ke manual ekekeke..mekala speed boleh max brape hehe..
Kalau kena ke kwn mudah je...panggil dua2,kalau setuju nak sangat nikahla..simpan buat mende...x kira laki/bini lawa/hensem setara mana pun x de maknanya mengendong biawak hidup.Tapi kalau hok pompuan kata x nak hok laki x reti2 juga..cari baler la tu..
avatar
ozzy
Skuad Terjah PCC
Skuad Terjah PCC

Posts : 2216
Points : 2310
Join date : 21/05/2009
Location : Jengka 6, PJ

Back to top Go down

Re: Pening juge neh....

Post  zulkbo on Wed Sep 16, 2009 1:33 am

apalah yang tak kena ngan umahtangga dorang ni
nak kata makan tak cukup masih suami isteri
dah tak sesuai carilah penyelesaian
nape nak makan luar lak
keh kesian kalau suami yang kena begini
cina cakap "pakai topi hijau"
Very Happy Very Happy Very Happy

_________________
Manusia yang dihormati ialah orang yang sentiasa menghormati orang lain..
................................جزاك اللهُ خيراً‎ ..................................
http://www.zulkbo.com/
avatar
zulkbo
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 6398
Points : 6904
Join date : 15/06/2009
Location : PCC 049

http://www.zulkbo.com/

Back to top Go down

Re: Pening juge neh....

Post  Yassin on Wed Sep 16, 2009 9:27 am

fourzy wrote:
Pada kwn. la yassin dalam kepala kawan ni x de mende lain doh kalu dah kes gini..masing2 saja nak test je tu gone rasa kalu tukar kete..stering pulas lagu mane gear auto ke manual ekekeke..mekala speed boleh max brape hehe..
Kalau kena ke kwn mudah je...panggil dua2,kalau setuju nak sangat nikahla..simpan buat mende...x kira laki/bini lawa/hensem setara mana pun x de maknanya mengendong biawak hidup.Tapi kalau hok pompuan kata x nak hok laki x reti2 juga..cari baler la tu..

Kawan setuju kata aok tu !! kes gini lebih pada nak tukor selere je...makan x sehingga mana handal juga tak setara mana...sajer jahat mulut je kata org tu.....tapi kawan pelik amatlah ngape boleh jadi gini....betul laa nafsu...keknya payoh nak cakap laa...mekala fikiran tak panjang...kadang masing ada anok tu..errr...percayalah kes gini tak kemana dah merasa dtg laa meloyenya...
avatar
Yassin
PCC Jerantut
PCC Jerantut

Posts : 2708
Points : 3033
Join date : 12/08/2009
Location : Bandar Jerantut [PCC084]

http://www.pahangcommunity.com

Back to top Go down

Re: Pening juge neh....

Post  Yassin on Wed Sep 16, 2009 9:32 am

zulkbo wrote:apalah yang tak kena ngan umahtangga dorang ni
nak kata makan tak cukup masih suami isteri
dah tak sesuai carilah penyelesaian
nape nak makan luar lak
keh kesian kalau suami yang kena begini
cina cakap "pakai topi hijau"

Kadang umah tangganya kena berlake dah ...cuma dia nak mengena hak lain je hehehehe...kadang bukan laki je kena, isteri pun kena sama...(org lain-lain laa)

" Ikut rasa binasa ikut hati mati" "yang tua tau yang muda mudah"

Nak diumpakan juga kalau makan mempelam curi manisnya sekali gande...kala beli mempelam yang sama masam jangan citer laa pikir2kan laa.....
avatar
Yassin
PCC Jerantut
PCC Jerantut

Posts : 2708
Points : 3033
Join date : 12/08/2009
Location : Bandar Jerantut [PCC084]

http://www.pahangcommunity.com

Back to top Go down

Re: Pening juge neh....

Post  labu sayong on Wed Sep 16, 2009 8:43 pm

Yassin wrote:Citer baru nie...tapi agok basi juge dah....nie kisah laki org suka ker bini org ada sesape nak komen....labu sayong ngan lepat ubi usoh campo hehehe geng jantan je...laki tu ada bini dah keknya kenan pulok ker bini org...errr...kadang tu kawan tengok hok jantan tu tak bertepuk sebeloh tangan adus....

yelahh..koi diam je lah
avatar
labu sayong
Tok Empat
Tok Empat

Posts : 598
Points : 623
Join date : 09/06/2009
Age : 31
Location : Johor/Jengka 4

Back to top Go down

Re: Pening juge neh....

Post  Yassin on Thu Sep 17, 2009 9:34 am

labu sayong wrote:
Yassin wrote:Citer baru nie...tapi agok basi juge dah....nie kisah laki org suka ker bini org ada sesape nak komen....labu sayong ngan lepat ubi usoh campo hehehe geng jantan je...laki tu ada bini dah keknya kenan pulok ker bini org...errr...kadang tu kawan tengok hok jantan tu tak bertepuk sebeloh tangan adus....

yelahh..koi diam je lah

Pohh...macam berase hati laa pulok koi kabor....usoh laa gituuuuuuuuu mekala nok membagi pendapat ter tak salohnya......kut ande hok bernas kate....
avatar
Yassin
PCC Jerantut
PCC Jerantut

Posts : 2708
Points : 3033
Join date : 12/08/2009
Location : Bandar Jerantut [PCC084]

http://www.pahangcommunity.com

Back to top Go down

Re: Pening juge neh....

Post  ozzy on Thu Sep 17, 2009 12:56 pm

Yassin wrote:

Kadang umah tangganya kena berlake dah ...cuma dia nak mengena hak lain je hehehehe...kadang bukan laki je kena, isteri pun kena sama...(org lain-lain laa)

" Ikut rasa binasa ikut hati mati" "yang tua tau yang muda mudah"

Nak diumpakan juga kalau makan mempelam curi manisnya sekali gande...kala beli mempelam yang sama masam jangan citer laa pikir2kan laa.....

Itulah orang kabo tukor slera..kalau dulu nak beli barang kena pergi kekedai cari tapi lerni siap datang rumah cari suruh beli ye dak..isshh..zaman ler ni mudah amat..internet ada..handphone ada..tak macam dulu nak kluar dating kena pos surat dulu..pos surat kena tunggu 3 hari..pastu dia pulak pos kena tunggu lagi 3 hari hehe..mcm ler ni tak payah tel..sms je jumpa kat mana kejap dah sampai..mudah kata nak dengan tak nak je..
avatar
ozzy
Skuad Terjah PCC
Skuad Terjah PCC

Posts : 2216
Points : 2310
Join date : 21/05/2009
Location : Jengka 6, PJ

Back to top Go down

Re: Pening juge neh....

Post  Yassin on Thu Sep 17, 2009 1:17 pm

fourzy wrote:

Itulah orang kabo tukor slera..kalau dulu nak beli barang kena pergi kekedai cari tapi lerni siap datang rumah cari suruh beli ye dak..isshh..zaman ler ni mudah amat..internet ada..handphone ada..tak macam dulu nak kluar dating kena pos surat dulu..pos surat kena tunggu 3 hari..pastu dia pulak pos kena tunggu lagi 3 hari hehe..mcm ler ni tak payah tel..sms je jumpa kat mana kejap dah sampai..mudah kata nak dengan tak nak je..

Kawan setuju amat kata aok tu...zaman dulu (zaman aku laa) termanpu nulis warkah je...tu pun sikitlaa punya payoh nok reka ayat kertas kajang aje abis sebuku...menimbun hok rejet...dah antor aje kena nunggu 1 minggu baru "dia" balas surat, kira laa kita ator nok sampai ke dia dah 3hari dia baca mikir bender nak layan angau..empoh 1-2..pas tu dia antor surat kita nak dapat surat tu semula 3 hari lagi tak ker seminggu... masokkk, kita pulok nanggong angau juge hehehehe....sudohnya...jaman tu kawan buat keje tak nentu hala kais pagi makan pagi abis tak kenan dik org kita nei... CARI LAA HOK LAIN JANTANNNN!!!
avatar
Yassin
PCC Jerantut
PCC Jerantut

Posts : 2708
Points : 3033
Join date : 12/08/2009
Location : Bandar Jerantut [PCC084]

http://www.pahangcommunity.com

Back to top Go down

Re: Pening juge neh....

Post  ozzy on Thu Sep 17, 2009 3:11 pm

[quote="Yassin"]
fourzy wrote:

Kawan setuju amat kata aok tu...zaman dulu (zaman aku laa) termanpu nulis warkah je...tu pun sikitlaa punya payoh nok reka ayat kertas kajang aje abis sebuku...menimbun hok rejet...dah antor aje kena nunggu 1 minggu baru "dia" balas surat, kira laa kita ator nok sampai ke dia dah 3hari dia baca mikir bender nak layan angau..empoh 1-2..pas tu dia antor surat kita nak dapat surat tu semula 3 hari lagi tak ker seminggu... masokkk, kita pulok nanggong angau juge hehehehe....sudohnya...jaman tu kawan buat keje tak nentu hala kais pagi makan pagi abis tak kenan dik org kita nei... CARI LAA HOK LAIN JANTANNNN!!!

Tu belum bab berebut pompuan maklumla tika jaman tu pompuan tak ramai ..kalau dalam kampung tu sorang je lawo hok tu la pakat dok berebut hehe..ye la lawa nyer lawa ori tak payoh sapu lipstik bibir doh merah ..ler ni tak payoh berebut lagi dah modal EX5 pun dah cukup..dulu takat kapcai takde sapa nak pandang wehh..
avatar
ozzy
Skuad Terjah PCC
Skuad Terjah PCC

Posts : 2216
Points : 2310
Join date : 21/05/2009
Location : Jengka 6, PJ

Back to top Go down

Re: Pening juge neh....

Post  Yassin on Thu Sep 17, 2009 4:02 pm

fourzy wrote:
Tu belum bab berebut pompuan maklumla tika jaman tu pompuan tak ramai ..kalau dalam kampung tu sorang je lawo hok tu la pakat dok berebut hehe..ye la lawa nyer lawa ori tak payoh sapu lipstik bibir doh merah ..ler ni tak payoh berebut lagi dah modal EX5 pun dah cukup..dulu takat kapcai takde sapa nak pandang wehh..

Kawan x leh sgt nak citer nostalgia jaman dulu mula laa kawan sedih, pilu bernika2 rasa weh...sedih laa pulokkkkkk huhuhuhuh....cuma kawan sejuk sikit hati mekala membaca pantun ni je...
" Dari kapas dibuat benang
dari benang dibuat kain
barang lepas usoh dikenang
sudah menjadi hak orang lain"
avatar
Yassin
PCC Jerantut
PCC Jerantut

Posts : 2708
Points : 3033
Join date : 12/08/2009
Location : Bandar Jerantut [PCC084]

http://www.pahangcommunity.com

Back to top Go down

Re: Pening juge neh....

Post  ozzy on Thu Sep 17, 2009 4:24 pm

[quote="Yassin"]
fourzy wrote:

Kawan x leh sgt nak citer nostalgia jaman dulu mula laa kawan sedih, pilu bernika2 rasa weh...sedih laa pulokkkkkk huhuhuhuh....cuma kawan sejuk sikit hati mekala membaca pantun ni je...

" Dari kapas dibuat benang

dari benang dibuat kain

barang lepas usoh dikenang

sudah menjadi hak orang lain"

hehe..simpan buat kenangan ..memori takkan terpadam walau beribu pantun dibaca
avatar
ozzy
Skuad Terjah PCC
Skuad Terjah PCC

Posts : 2216
Points : 2310
Join date : 21/05/2009
Location : Jengka 6, PJ

Back to top Go down

Re: Pening juge neh....

Post  apens7 on Thu Sep 17, 2009 5:54 pm

kwn igt topik apa tadi.. pasal kes syok bini/laki org... tajuk kene kasi clear sket.. hehehehe...

pada kwn senang jer.. iman tak kuat la tu... dah tau kawin sedor r diri tu skit... kalau lelaki yg dah kawin syok kat pompuan blum kawin tu takpe la juga (yetak labu) hehehehe.. maklum la quota 4 org...

tapi pompuan tak ble... hang syok dgn laki belum kawin cam koi ni pun tak bleh.... dosaaaaaaaaa........ la takrabu zinaaaaa.....
avatar
apens7
EXCO

Posts : 2343
Points : 2445
Join date : 15/04/2009

Back to top Go down

Re: Pening juge neh....

Post  Yassin on Thu Sep 17, 2009 11:11 pm

apens7 wrote:kwn igt topik apa tadi.. pasal kes syok bini/laki org... tajuk kene kasi clear sket.. hehehehe...

pada kwn senang jer.. iman tak kuat la tu... dah tau kawin sedor r diri tu skit... kalau lelaki yg dah kawin syok kat pompuan blum kawin tu takpe la juga (yetak labu) hehehehe.. maklum la quota 4 org...

tapi pompuan tak ble... hang syok dgn laki belum kawin cam koi ni pun tak bleh.... dosaaaaaaaaa........ la takrabu zinaaaaa.....

Biase laa weh nya konar2 sikit...pas tu masuk jalan asal bailik......apa pun kawan sokong cakap aok tu....
avatar
Yassin
PCC Jerantut
PCC Jerantut

Posts : 2708
Points : 3033
Join date : 12/08/2009
Location : Bandar Jerantut [PCC084]

http://www.pahangcommunity.com

Back to top Go down

Re: Pening juge neh....

Post  ozzy on Fri Sep 18, 2009 12:18 am

apens7 wrote:kwn igt topik apa tadi.. pasal kes syok bini/laki org... tajuk kene kasi clear sket.. hehehehe...

pada kwn senang jer.. iman tak kuat la tu... dah tau kawin sedor r diri tu skit... kalau lelaki yg dah kawin syok kat pompuan blum kawin tu takpe la juga (yetak labu) hehehehe.. maklum la quota 4 org...

tapi pompuan tak ble... hang syok dgn laki belum kawin cam koi ni pun tak bleh.... dosaaaaaaaaa........ la takrabu zinaaaaa.....

Perenggan pertama dgn perenggan ke2 kwn setuju dgn aok..tapi perenggan ke3 kwn confuse skit ..minta apens perjelaskan lebih terperinci sbb kwn rasa kwn kureng setuju..(sblm cikgu labu jawab koi jwb dulu hehe..)ayat tu ditujukan pada pompuan yg dah kawin atau blm??kalau pompuan yg dah kawin betul la tu..tapi kalau pompuan yg blm kawin rasanya tak salah kot mengofferkan diri hehe..
avatar
ozzy
Skuad Terjah PCC
Skuad Terjah PCC

Posts : 2216
Points : 2310
Join date : 21/05/2009
Location : Jengka 6, PJ

Back to top Go down

Re: Pening juge neh....

Post  Yassin on Fri Sep 18, 2009 12:28 am

[quote="fourzy"
Perenggan pertama dgn perenggan ke2 kwn setuju dgn aok..tapi perenggan ke3 kwn confuse skit ..minta apens perjelaskan lebih terperinci sbb kwn rasa kwn kureng setuju..(sblm cikgu labu jawab koi jwb dulu hehe..)ayat tu ditujukan pada pompuan yg dah kawin atau blm??kalau pompuan yg dah kawin betul la tu..tapi kalau pompuan yg blm kawin rasanya tak salah kot mengofferkan diri hehe..[/quote]

Makim ko..rumit gayenya...apa2 pun kita dengor penjelasan cikgu labu goner respon dia....

bagi kawan mekala org tine blm kawin dia nok syok ker org bujang abender salohnya...line single berlake...cuma org macam kawan nei kena mikir byk kali laa..hehehehe.....mekala sangguh makan telur ngan madu entah laa...hehehehe....
avatar
Yassin
PCC Jerantut
PCC Jerantut

Posts : 2708
Points : 3033
Join date : 12/08/2009
Location : Bandar Jerantut [PCC084]

http://www.pahangcommunity.com

Back to top Go down

Re: Pening juge neh....

Post  Yassin on Fri Sep 18, 2009 12:32 am

Keknya ini laa topik asal cerita ini.....

Citer baru nie...tapi agok basi juge dah....nie kisah laki org suka ker bini org ada sesape nak komen....labu sayong ngan lepat ubi usoh campo hehehe geng jantan je...laki tu ada bini dah keknya kenan pulok ker bini org...errr...kadang tu kawan tengok hok jantan tu tak bertepuk sebeloh tangan adus....

cerita ini macam kisah org dah biase bawak kereta lesen dah lama berlake...cuma rasa kawan dema suka2 nok memegang setering lain je.....heheheheh
avatar
Yassin
PCC Jerantut
PCC Jerantut

Posts : 2708
Points : 3033
Join date : 12/08/2009
Location : Bandar Jerantut [PCC084]

http://www.pahangcommunity.com

Back to top Go down

Re: Pening juge neh....

Post  ozzy on Fri Sep 18, 2009 12:47 am

Yassin wrote:

cerita ini macam kisah org dah biase bawak kereta lesen dah lama berlake...cuma rasa kawan dema suka2 nok memegang setering lain je.....heheheheh[/b][/color]

Aok ni Yassin pun satu juga citer bab kete ..aok tgk la kete ler ni..kalau kete lama asyik meragam jek..kete hok lalu kiri kanan sume tip top kena pulak model gen2 atau myvi hok bumper mantop saja ngacah2 pergghhh tak ke bulat mata deme ekekeke...Kete lama tu anto la service buat full service ke..averhaul ke..modified mana hok patut asal jgn jem sudoh..hahaha

P/s - citer pasal kete la pulok lari topic doh ni..ekekeke
avatar
ozzy
Skuad Terjah PCC
Skuad Terjah PCC

Posts : 2216
Points : 2310
Join date : 21/05/2009
Location : Jengka 6, PJ

Back to top Go down

Re: Pening juge neh....

Post  Deto_8 on Fri Sep 18, 2009 6:49 am

fourzy wrote:
Yassin wrote:

cerita ini macam kisah org dah biase bawak kereta lesen dah lama berlake...cuma rasa kawan dema suka2 nok memegang setering lain je.....heheheheh[/b][/color]

Aok ni Yassin pun satu juga citer bab kete ..aok tgk la kete ler ni..kalau kete lama asyik meragam jek..kete hok lalu kiri kanan sume tip top kena pulak model gen2 atau myvi hok bumper mantop saja ngacah2 pergghhh tak ke bulat mata deme ekekeke...Kete lama tu anto la service buat full service ke..averhaul ke..modified mana hok patut asal jgn jem sudoh..hahaha

P/s - citer pasal kete la pulok lari topic doh ni..ekekeke

itu kalau gen2 atau myvi....cuba lalu caldina pulak sebelah...mesti terbakor...mesti mencabar kejantanan

bukan lari topik, cuba memberi contoh yang sesuwai..... Laughing

_________________
bangga menjadi pioneer....bangga juga melihat orang lain berjaya...TAHNIAH!
avatar
Deto_8
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 5641
Points : 6570
Join date : 11/04/2009
Location : Saujana Utama & Jengka 3 [PCC 003]

Back to top Go down

Re: Pening juge neh....

Post  Yassin on Fri Sep 18, 2009 6:52 am

fourzy wrote:

Aok ni Yassin pun satu juga citer bab kete ..aok tgk la kete ler ni..kalau kete lama asyik meragam jek..kete hok lalu kiri kanan sume tip top kena pulak model gen2 atau myvi hok bumper mantop saja ngacah2 pergghhh tak ke bulat mata deme ekekeke...Kete lama tu anto la service buat full service ke..averhaul ke..modified mana hok patut asal jgn jem sudoh..hahaha

P/s - citer pasal kete la pulok lari topic doh ni..ekekeke

Bukan citer pasai kete keknya kawan nok umpamakan aje hehehe...kadang keinginan itu melebihi kemanpuan...jadi goner tu...kadang kawan terpikir juge kereta tu dulu kita beli drp baru juge....keknya dok guna pagi petang siang malam abis bergegor elaimen, cesis seme lari...sebab diatas penggunaan kita juge hehehehe....mata mmg tak tertanggung nengok kereta hok baru...model jgn citer laaa...boleh cair air liur....nok usik kena ingat juga kereta baru sema pakai arlam....hehehehe huhuhuhu.......itu pasal kala tak kena gaya boleh jadi maksud cerita dlm topik ini Very Happy
avatar
Yassin
PCC Jerantut
PCC Jerantut

Posts : 2708
Points : 3033
Join date : 12/08/2009
Location : Bandar Jerantut [PCC084]

http://www.pahangcommunity.com

Back to top Go down

Re: Pening juge neh....

Post  labu sayong on Fri Sep 18, 2009 9:55 pm

Yassin wrote:[quote="fourzy"
Perenggan pertama dgn perenggan ke2 kwn setuju dgn aok..tapi perenggan ke3 kwn confuse skit ..minta apens perjelaskan lebih terperinci sbb kwn rasa kwn kureng setuju..(sblm cikgu labu jawab koi jwb dulu hehe..)ayat tu ditujukan pada pompuan yg dah kawin atau blm??kalau pompuan yg dah kawin betul la tu..tapi kalau pompuan yg blm kawin rasanya tak salah kot mengofferkan diri hehe..

Makim ko..rumit gayenya...apa2 pun kita dengor penjelasan cikgu labu goner respon dia....

bagi kawan mekala org tine blm kawin dia nok syok ker org bujang abender salohnya...line single berlake...cuma org macam kawan nei kena mikir byk kali laa..hehehehe.....mekala sangguh makan telur ngan madu entah laa...hehehehe....
[/quote]

koi rase apens7 dah ade gepren..jenis hok setie gile..jadi mmg xda peluang la koi nok tekel die..xgitu apens7?..ekekeke..(apens7 laugh version)
avatar
labu sayong
Tok Empat
Tok Empat

Posts : 598
Points : 623
Join date : 09/06/2009
Age : 31
Location : Johor/Jengka 4

Back to top Go down

Re: Pening juge neh....

Post  ebe on Fri Sep 18, 2009 9:57 pm

apens jugak dipuji... kawan bile lagi

_________________



Download e-Book diatas & anda akan dibayar RM0.50 setiap download. Tiada bayaran | Free Of Charge | Belum cuba Belum tahu

avatar
ebe
Security Guard
Security Guard

Posts : 414
Points : 5452
Join date : 14/09/2009
Age : 33
Location : Technology Park Malaysia

http://www.bisneskad.biz

Back to top Go down

Re: Pening juge neh....

Post  Deto_8 on Fri Sep 18, 2009 10:01 pm

labu sayong wrote:
koi rase apens7 dah ade gepren..jenis hok setie gile..jadi mmg xda peluang la koi nok tekel die..xgitu apens7?..ekekeke..(apens7 laugh version)

ekekeke...apens tu tengah mencari cinta...

_________________
bangga menjadi pioneer....bangga juga melihat orang lain berjaya...TAHNIAH!
avatar
Deto_8
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 5641
Points : 6570
Join date : 11/04/2009
Location : Saujana Utama & Jengka 3 [PCC 003]

Back to top Go down

Re: Pening juge neh....

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum