Selamat Datang ke Komuniti Anak Pahang. Forum untuk apa jua berkaitan dengan negeri tercinta

Terima kasih atas sokongan
Log in

I forgot my password

MALAYSIA FUTSAL E-FANS & MEDIA 2010

Wed Apr 07, 2010 5:53 pm by Deto_8

Futsal E-fans & Media Edisi Ketiga Tahun 2010 dijangka diadakan pada 5hb June 2010, Sabtu.

Insya Allah PCC akan menghantar 1 team....

Meeting penyelarasan akan dibuat dalam masa terdekat.


Comments: 42

PCC MENYOKONG KEMPEN HARAPAN TANPA SUARA - KAMI PRIHATIN

Wed Apr 28, 2010 1:25 pm by sakur@86



Comments: 19

Facebook
Pahang Community on Facebook
Pahang Sports Zone FB
Pahang Sports Zone on Facebook

Org Pompuan laa paling sibuk.

View previous topic View next topic Go down

Org Pompuan laa paling sibuk.

Post  Yassin on Wed Sep 16, 2009 9:53 am

Musim nak raya ini org pompuan laa hok paling sibuk...kadang kawan tengok macam siang tak cukup malam pun gitu, ade je bender nok digodelkan...ada sesetengoh tu kadang sampai magharib abis hilir....duk leka buat kuih, jahit langsir,jahit baju macam2 laa....hingga hok lebih hebat sampai diri macam rupe dan bau ikan kering dah...kering sekeringnya.....nak tegur salah tak tegur tak kena ...apa pun bukan laa org pompuan kat umah kita ...pompuan kat umah lain laa kan....

Jangan sampai tahap kelabu asap gini akak oit!

Yassin
PCC Jerantut
PCC Jerantut

Posts : 2708
Points : 3033
Join date : 12/08/2009
Location : Bandar Jerantut [PCC084]

http://www.pahangcommunity.com

Back to top Go down

Re: Org Pompuan laa paling sibuk.

Post  ebe on Wed Sep 16, 2009 9:54 am

orang perempuan kat umah kawan paling sibok dan menyibok adalah anak perempuan kawan...

_________________



Download e-Book diatas & anda akan dibayar RM0.50 setiap download. Tiada bayaran | Free Of Charge | Belum cuba Belum tahu


ebe
Security Guard
Security Guard

Posts : 414
Points : 5452
Join date : 14/09/2009
Age : 33
Location : Technology Park Malaysia

http://www.bisneskad.biz

Back to top Go down

Re: Org Pompuan laa paling sibuk.

Post  lepat_ubi on Wed Sep 16, 2009 12:56 pm

kalo tak perempuan yg sibuk...sape lagi nak buat...ekekekkee

lepat_ubi
A.D.O
A.D.O

Posts : 1316
Points : 1348
Join date : 25/05/2009
Age : 27
Location : TRANUNG KITE..../ JENGKA 04

Back to top Go down

Re: Org Pompuan laa paling sibuk.

Post  Jeck Sparow on Tue Nov 10, 2009 12:45 pm

kalau tak der golongan yang sibuk ni (kaum Pompuan) maknernyer tak jalan la jentera umah..macam macm benda dalam kepala kaum hawa ni...maner tak sibuk.????hehehe

Jeck Sparow
A.D.O
A.D.O

Posts : 1467
Points : 1874
Join date : 15/05/2009
Location : Bera

Back to top Go down

Re: Org Pompuan laa paling sibuk.

Post  ozzy on Tue Nov 10, 2009 12:52 pm

Jeck Sparow wrote:kalau tak der golongan yang sibuk ni (kaum Pompuan) maknernyer tak jalan la jentera umah..macam macm benda dalam kepala kaum hawa ni...maner tak sibuk.????hehehe

Rasanya tak sesibuk mana doh mcm pompuan dolu2..ler ni baju basuh pakai mesin (auto lagi)..cili x payoh tumbok dah pakai blender..kuih raya x payah buat dah pakai kuih tunjuk jek..buai pakai buai karen..nak ke kedai moto/kete ade..mende lagi..

ozzy
Skuad Terjah PCC
Skuad Terjah PCC

Posts : 2216
Points : 2310
Join date : 21/05/2009
Location : Jengka 6, PJ

Back to top Go down

Re: Org Pompuan laa paling sibuk.

Post  Yassin on Tue Nov 10, 2009 12:57 pm

Topik doh lama kawan kena segarkan semula... Very Happy

Yassin
PCC Jerantut
PCC Jerantut

Posts : 2708
Points : 3033
Join date : 12/08/2009
Location : Bandar Jerantut [PCC084]

http://www.pahangcommunity.com

Back to top Go down

Re: Org Pompuan laa paling sibuk.

Post  ozzy on Tue Nov 10, 2009 12:58 pm

Yassin wrote:Topik doh lama kawan kena segarkan semula... Very Happy

Pasalnya dolu kawan malu2 lagi...ekekekeke

ozzy
Skuad Terjah PCC
Skuad Terjah PCC

Posts : 2216
Points : 2310
Join date : 21/05/2009
Location : Jengka 6, PJ

Back to top Go down

Re: Org Pompuan laa paling sibuk.

Post  sam on Tue Nov 10, 2009 2:06 pm

laki pun sebok gak.. sebok main bol a Laughing

sam
Tok Empat
Tok Empat

Posts : 898
Points : 919
Join date : 15/04/2009
Location : FROM THE MILKY WAY TO DARUL BAWAR

Back to top Go down

Re: Org Pompuan laa paling sibuk.

Post  jasnoraizan on Tue Nov 10, 2009 2:09 pm

samdol wrote:laki pun sebok gak.. sebok main bol a


ye lah..kwn sejok2 join PCC nih org umah kwn pun doh tegur gak....asyik sibuk memanjang katenye...manedoknye lps mainpadg bsor ..main futsal plak...lps tu blm mskk hok extvt lain gak...(asyik tak lekat kat rumah kate nye...)

jasnoraizan
Timbalan Menteri Besar

Posts : 2512
Points : 2623
Join date : 20/07/2009
Location : Seksyen U5 shah alam/jengka 8

Back to top Go down

Re: Org Pompuan laa paling sibuk.

Post  MD on Tue Nov 10, 2009 2:14 pm

demi pembangunan orang lelaki dan perempuan kena sibuk sekali...kerja jadi mudah..

MD
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 4886
Points : 5166
Join date : 15/04/2009
Location : U5 Shah Alam/Jengka 4

Back to top Go down

Re: Org Pompuan laa paling sibuk.

Post  sam on Tue Nov 10, 2009 2:15 pm

biase la..laki ni kene ade hobi... lepas main bolo konfem la aok mst nak lepak rumoh.. tatau la kot aok melencong ke dangdut pulok pastu... Laughing

bg koi kaum hawa sbnrnye yg lebih sibuk...esp yg bkerja la.. tp area rumoh sewa koi byk makcik2 surirumah spenuh mase.. jd sdr mau igt la Laughing

sam
Tok Empat
Tok Empat

Posts : 898
Points : 919
Join date : 15/04/2009
Location : FROM THE MILKY WAY TO DARUL BAWAR

Back to top Go down

Re: Org Pompuan laa paling sibuk.

Post  sam on Tue Nov 10, 2009 2:17 pm

MD wrote:demi pembangunan orang lelaki dan perempuan kena sibuk sekali...kerja jadi mudah..
perhatian ye kawan2.. demi pembangunan Laughing

sam
Tok Empat
Tok Empat

Posts : 898
Points : 919
Join date : 15/04/2009
Location : FROM THE MILKY WAY TO DARUL BAWAR

Back to top Go down

Re: Org Pompuan laa paling sibuk.

Post  ozzy on Tue Nov 10, 2009 2:19 pm

Patutnya topik ni kene ke org pompuan mekala deme hok paling sibuk..niihhh..hok laki pulok ramai sibuk sini termasuk keh lerr...miahahahahahaha

ozzy
Skuad Terjah PCC
Skuad Terjah PCC

Posts : 2216
Points : 2310
Join date : 21/05/2009
Location : Jengka 6, PJ

Back to top Go down

Re: Org Pompuan laa paling sibuk.

Post  jasnoraizan on Tue Nov 10, 2009 2:21 pm

fourzy wrote:Patutnya topik ni kene ke org pompuan mekala deme hok paling sibuk..niihhh..hok laki pulok ramai sibuk sini termasuk keh lerr...miahahahahahaha

elok lah bg lelaki2 mcm aok nih berhenti dari topik ini...auwwwwww abg jem aok dah ade geng.....

jasnoraizan
Timbalan Menteri Besar

Posts : 2512
Points : 2623
Join date : 20/07/2009
Location : Seksyen U5 shah alam/jengka 8

Back to top Go down

Re: Org Pompuan laa paling sibuk.

Post  sam on Tue Nov 10, 2009 2:27 pm

adakah ini tandanya kite byk mase utk berforum Laughing

sam
Tok Empat
Tok Empat

Posts : 898
Points : 919
Join date : 15/04/2009
Location : FROM THE MILKY WAY TO DARUL BAWAR

Back to top Go down

Re: Org Pompuan laa paling sibuk.

Post  ozzy on Thu Nov 26, 2009 10:55 am

Yassin wrote:Musim nak raya ini org pompuan laa hok paling sibuk...kadang kawan tengok macam siang tak cukup malam pun gitu, ade je bender nok digodelkan...ada sesetengoh tu kadang sampai magharib abis hilir....duk leka buat kuih, jahit langsir,jahit baju macam2 laa....hingga hok lebih hebat sampai diri macam rupe dan bau ikan kering dah...kering sekeringnya.....nak tegur salah tak tegur tak kena ...apa pun bukan laa org pompuan kat umah kita ...pompuan kat umah lain laa kan....

Jangan sampai tahap kelabu asap gini akak oit!

Mekala Raya Haji ni kurang la skit sibuknya..sibuk makan ada la kot..hehe Very Happy

ozzy
Skuad Terjah PCC
Skuad Terjah PCC

Posts : 2216
Points : 2310
Join date : 21/05/2009
Location : Jengka 6, PJ

Back to top Go down

Re: Org Pompuan laa paling sibuk.

Post  Jeck Sparow on Thu Nov 26, 2009 11:05 am

Raya Haji ni cutinyer pun tak lama jad tak banyok planing ke mana jadi kurang la sibuknyer... hehehe

Jeck Sparow
A.D.O
A.D.O

Posts : 1467
Points : 1874
Join date : 15/05/2009
Location : Bera

Back to top Go down

Re: Org Pompuan laa paling sibuk.

Post  zulkbo on Thu Nov 26, 2009 11:51 am

sibuk jangan tak sibuk..
tak pun sibuk-sibuk lah..
baru dinamakan PENYIBUK
hu hu hu
Very Happy

_________________
Manusia yang dihormati ialah orang yang sentiasa menghormati orang lain..
................................جزاك اللهُ خيراً‎ ..................................
http://www.zulkbo.com/

zulkbo
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 6398
Points : 6904
Join date : 15/06/2009
Location : PCC 049

http://www.zulkbo.com/

Back to top Go down

Re: Org Pompuan laa paling sibuk.

Post  Jeck Sparow on Fri Nov 27, 2009 1:55 pm

kalau sajer sajer buat sibut tu ader la sebabnyerrrrrrr hehe

Jeck Sparow
A.D.O
A.D.O

Posts : 1467
Points : 1874
Join date : 15/05/2009
Location : Bera

Back to top Go down

Re: Org Pompuan laa paling sibuk.

Post  Sponsored content Today at 11:24 pm


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum