Selamat Datang ke Komuniti Anak Pahang. Forum untuk apa jua berkaitan dengan negeri tercinta

Terima kasih atas sokongan
Log in

I forgot my password

MALAYSIA FUTSAL E-FANS & MEDIA 2010

Wed Apr 07, 2010 5:53 pm by Deto_8

Futsal E-fans & Media Edisi Ketiga Tahun 2010 dijangka diadakan pada 5hb June 2010, Sabtu.

Insya Allah PCC akan menghantar 1 team....

Meeting penyelarasan akan dibuat dalam masa terdekat.


Comments: 42

PCC MENYOKONG KEMPEN HARAPAN TANPA SUARA - KAMI PRIHATIN

Wed Apr 28, 2010 1:25 pm by sakur@86



Comments: 19

Facebook
Pahang Community on Facebook
Pahang Sports Zone FB
Pahang Sports Zone on Facebook

Berkawan berlebih laa pulak!!

View previous topic View next topic Go down

Berkawan berlebih laa pulak!!

Post  Yassin on Mon Sep 21, 2009 4:34 pm

Kita sebagai lelaki yang bergelar suami org ini payah jugak kadang tu...bila nak berkawan ngan perempuan lain...mula beranggapan yang bukan-bukan, bukan sahaja datangnya drp org rumah sendiri member pun anggap atau memandang semacam je...kadang lebih susah perempuan yang kita berkawan tu semacam berlebih laa pulak...mungkin atas dasar "kemesraan" jadi bender tu nampak semacam je...kita kadang tu ikhlas je berkawan tak lebih sekadar berkawan, masih ada rasa tanggungjawab kata org tu, tapi tak tau kut dia ada menyimpan rasa apa-apa kita tak tahu (hehehehe)...tapi bagi saya tetap ikhlas 100% berkawan.

Ada sesiapa yang nak komen?

Yassin
PCC Jerantut
PCC Jerantut

Posts : 2708
Points : 3033
Join date : 12/08/2009
Location : Bandar Jerantut [PCC084]

http://www.pahangcommunity.com

Back to top Go down

Re: Berkawan berlebih laa pulak!!

Post  zulkbo on Mon Sep 21, 2009 9:08 pm

popaleh aok yassin
budok kat PCC ni gak ke
huh huh huh
mau idak nengok gambo aok
berbaju melayu di hariraya
hensem tuuuu....

_________________
Manusia yang dihormati ialah orang yang sentiasa menghormati orang lain..
................................جزاك اللهُ خيراً‎ ..................................
http://www.zulkbo.com/

zulkbo
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 6398
Points : 6904
Join date : 15/06/2009
Location : PCC 049

http://www.zulkbo.com/

Back to top Go down

Re: Berkawan berlebih laa pulak!!

Post  J.Milan22 on Mon Sep 21, 2009 10:50 pm

betul tu mau tergugat tgok ke hensemaman abg yasin berbaju melayu bersampin biru..hehehe
_gurau2 aidilfitri jer yassin..-

J.Milan22
EXCO

Posts : 2416
Points : 2494
Join date : 14/04/2009
Location : Sempadan San Siroo.....

Back to top Go down

Re: Berkawan berlebih laa pulak!!

Post  Yassin on Tue Sep 22, 2009 12:21 am

zulkbo wrote:popaleh aok yassin
budok kat PCC ni gak ke
huh huh huh
mau idak nengok gambo aok
berbaju melayu di hariraya
hensem tuuuu....

Bukan budak sini zul weh...budak kat tmpt lain, tak kait lalu kat PCC ni apa pun bukan cerita baru tapi dah lama...sajer ulang bercerita kut..hehehehe...........

Yassin
PCC Jerantut
PCC Jerantut

Posts : 2708
Points : 3033
Join date : 12/08/2009
Location : Bandar Jerantut [PCC084]

http://www.pahangcommunity.com

Back to top Go down

Re: Berkawan berlebih laa pulak!!

Post  Yassin on Tue Sep 22, 2009 12:26 am

J.Milan22 wrote:betul tu mau tergugat tgok ke hensemaman abg yasin berbaju melayu bersampin biru..hehehe
_gurau2 aidilfitri jer yassin..-

dulu kawan pakai baju caler lain...hehehehe....... nei baju tahun 2009 ... nostalgia lama terkenang kembali huhuhuhu...............cukup laa hok dah lepas...

Yassin
PCC Jerantut
PCC Jerantut

Posts : 2708
Points : 3033
Join date : 12/08/2009
Location : Bandar Jerantut [PCC084]

http://www.pahangcommunity.com

Back to top Go down

Re: Berkawan berlebih laa pulak!!

Post  J.Milan22 on Tue Sep 22, 2009 12:31 am

Yassin wrote:
zulkbo wrote:popaleh aok yassin
budok kat PCC ni gak ke
huh huh huh
mau idak nengok gambo aok
berbaju melayu di hariraya
hensem tuuuu....

Bukan budak sini zul weh...budak kat tmpt lain, tak kait lalu kat PCC ni apa pun bukan cerita baru tapi dah lama...sajer ulang bercerita kut..hehehehe...........

kongsi2 la ngn kite samer yasinn camne boler terjadi..
bole wat pengalaman..

J.Milan22
EXCO

Posts : 2416
Points : 2494
Join date : 14/04/2009
Location : Sempadan San Siroo.....

Back to top Go down

Re: Berkawan berlebih laa pulak!!

Post  Yassin on Tue Sep 22, 2009 12:38 am

J.Milan22 wrote:
Yassin wrote:
zulkbo wrote:popaleh aok yassin
budok kat PCC ni gak ke
huh huh huh
mau idak nengok gambo aok
berbaju melayu di hariraya
hensem tuuuu....

Bukan budak sini zul weh...budak kat tmpt lain, tak kait lalu kat PCC ni apa pun bukan cerita baru tapi dah lama...sajer ulang bercerita kut..hehehehe...........

kongsi2 la ngn kite samer yasinn camne boler terjadi..
bole wat pengalaman..

cukup laa setakat tu klu dia weh...karang terbaca di dia sendiri segan juge.... Razz

Yassin
PCC Jerantut
PCC Jerantut

Posts : 2708
Points : 3033
Join date : 12/08/2009
Location : Bandar Jerantut [PCC084]

http://www.pahangcommunity.com

Back to top Go down

Re: Berkawan berlebih laa pulak!!

Post  zulkbo on Tue Sep 22, 2009 1:18 am

Yassin wrote:
J.Milan22 wrote:
Yassin wrote:
zulkbo wrote:popaleh aok yassin
budok kat PCC ni gak ke
huh huh huh
mau idak nengok gambo aok
berbaju melayu di hariraya
hensem tuuuu....

Bukan budak sini zul weh...budak kat tmpt lain, tak kait lalu kat PCC ni apa pun bukan cerita baru tapi dah lama...sajer ulang bercerita kut..hehehehe...........

kongsi2 la ngn kite samer yasinn camne boler terjadi..
bole wat pengalaman..

cukup laa setakat tu klu dia weh...karang terbaca di dia sendiri segan juge.... Razz

kisah cinta dulu-dulu
ropernye..
nasiblah tak berbalas..
keh dulu sebelum kawin orang umah sekarang giler
kat sorang nurse orang kuala kangsar
makan hati cinter tak berbalas sampai kurus 10kg
kerja giler....bila diingatkan balik..
alhamdulillah orang umah sekarang bukan
tambah 10kg berat keh 20kg ada rasanya
kasih sayang dan cinta yang diberi la tu...
huh huh huh king

_________________
Manusia yang dihormati ialah orang yang sentiasa menghormati orang lain..
................................جزاك اللهُ خيراً‎ ..................................
http://www.zulkbo.com/

zulkbo
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 6398
Points : 6904
Join date : 15/06/2009
Location : PCC 049

http://www.zulkbo.com/

Back to top Go down

Re: Berkawan berlebih laa pulak!!

Post  Yassin on Tue Sep 22, 2009 8:38 am

zulkbo wrote:
Yassin wrote:
J.Milan22 wrote:
Yassin wrote:
zulkbo wrote:popaleh aok yassin
budok kat PCC ni gak ke
huh huh huh
mau idak nengok gambo aok
berbaju melayu di hariraya
hensem tuuuu....

Bukan budak sini zul weh...budak kat tmpt lain, tak kait lalu kat PCC ni apa pun bukan cerita baru tapi dah lama...sajer ulang bercerita kut..hehehehe...........

kongsi2 la ngn kite samer yasinn camne boler terjadi..
bole wat pengalaman..

cukup laa setakat tu klu dia weh...karang terbaca di dia sendiri segan juge.... Razz

kisah cinta dulu-dulu
ropernye..
nasiblah tak berbalas..
keh dulu sebelum kawin orang umah sekarang giler
kat sorang nurse orang kuala kangsar
makan hati cinter tak berbalas sampai kurus 10kg
kerja giler....bila diingatkan balik..
alhamdulillah orang umah sekarang bukan
tambah 10kg berat keh 20kg ada rasanya
kasih sayang dan cinta yang diberi la tu...
huh huh huh king

dulu x dulu juga zul..macam baru juge...tapi kita dah kawin ..kala belum kawin x kisah sgt ...kuang...kuang... Very Happy

Yassin
PCC Jerantut
PCC Jerantut

Posts : 2708
Points : 3033
Join date : 12/08/2009
Location : Bandar Jerantut [PCC084]

http://www.pahangcommunity.com

Back to top Go down

Re: Berkawan berlebih laa pulak!!

Post  lepat_ubi on Thu Sep 24, 2009 10:55 pm

zulkbo wrote:
Yassin wrote:
J.Milan22 wrote:
Yassin wrote:
zulkbo wrote:popaleh aok yassin
budok kat PCC ni gak ke
huh huh huh
mau idak nengok gambo aok
berbaju melayu di hariraya
hensem tuuuu....

Bukan budak sini zul weh...budak kat tmpt lain, tak kait lalu kat PCC ni apa pun bukan cerita baru tapi dah lama...sajer ulang bercerita kut..hehehehe...........

kongsi2 la ngn kite samer yasinn camne boler terjadi..
bole wat pengalaman..

cukup laa setakat tu klu dia weh...karang terbaca di dia sendiri segan juge.... Razz

kisah cinta dulu-dulu
ropernye..
nasiblah tak berbalas..
keh dulu sebelum kawin orang umah sekarang giler
kat sorang nurse orang kuala kangsar
makan hati cinter tak berbalas sampai kurus 10kg
kerja giler....bila diingatkan balik..
alhamdulillah orang umah sekarang bukan
tambah 10kg berat keh 20kg ada rasanya
kasih sayang dan cinta yang diberi la tu...
huh huh huh king

kuang...kuang...kuang....
dahsat citer ni...
tak tau nak komen cam maner...

lepat_ubi
A.D.O
A.D.O

Posts : 1316
Points : 1348
Join date : 25/05/2009
Age : 27
Location : TRANUNG KITE..../ JENGKA 04

Back to top Go down

Re: Berkawan berlebih laa pulak!!

Post  zulkbo on Thu Sep 24, 2009 11:41 pm

lepat_ubi wrote:
zulkbo wrote:
Yassin wrote:
J.Milan22 wrote:
Yassin wrote:
zulkbo wrote:popaleh aok yassin
budok kat PCC ni gak ke
huh huh huh
mau idak nengok gambo aok
berbaju melayu di hariraya
hensem tuuuu....

Bukan budak sini zul weh...budak kat tmpt lain, tak kait lalu kat PCC ni apa pun bukan cerita baru tapi dah lama...sajer ulang bercerita kut..hehehehe...........

kongsi2 la ngn kite samer yasinn camne boler terjadi..
bole wat pengalaman..

cukup laa setakat tu klu dia weh...karang terbaca di dia sendiri segan juge.... Razz

kisah cinta dulu-dulu
ropernye..
nasiblah tak berbalas..
keh dulu sebelum kawin orang umah sekarang giler
kat sorang nurse orang kuala kangsar
makan hati cinter tak berbalas sampai kurus 10kg
kerja giler....bila diingatkan balik..
alhamdulillah orang umah sekarang bukan
tambah 10kg berat keh 20kg ada rasanya
kasih sayang dan cinta yang diberi la tu...
huh huh huh king

kuang...kuang...kuang....
dahsat citer ni...
tak tau nak komen cam maner...
awok muda lagi lepat
nanti banyak la pahit manis bercinta
nasihat jangan buat orang menunggu
"kalau jadi katakan jadi" Surprised

_________________
Manusia yang dihormati ialah orang yang sentiasa menghormati orang lain..
................................جزاك اللهُ خيراً‎ ..................................
http://www.zulkbo.com/

zulkbo
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 6398
Points : 6904
Join date : 15/06/2009
Location : PCC 049

http://www.zulkbo.com/

Back to top Go down

Re: Berkawan berlebih laa pulak!!

Post  Yassin on Thu Sep 24, 2009 11:48 pm

zulkbo wrote:
awok muda lagi lepat
nanti banyak la pahit manis bercinta
nasihat jangan buat orang menunggu
"kalau jadi katakan jadi" Surprised

betul ngat tul....jangan harapan tinggal arap je............. Mad .

Yassin
PCC Jerantut
PCC Jerantut

Posts : 2708
Points : 3033
Join date : 12/08/2009
Location : Bandar Jerantut [PCC084]

http://www.pahangcommunity.com

Back to top Go down

Re: Berkawan berlebih laa pulak!!

Post  Sponsored content Today at 4:24 pm


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum