Selamat Datang ke Komuniti Anak Pahang. Forum untuk apa jua berkaitan dengan negeri tercinta

Terima kasih atas sokongan
Log in

I forgot my password

MALAYSIA FUTSAL E-FANS & MEDIA 2010

Wed Apr 07, 2010 5:53 pm by Deto_8

Futsal E-fans & Media Edisi Ketiga Tahun 2010 dijangka diadakan pada 5hb June 2010, Sabtu.

Insya Allah PCC akan menghantar 1 team....

Meeting penyelarasan akan dibuat dalam masa terdekat.


Comments: 42

PCC MENYOKONG KEMPEN HARAPAN TANPA SUARA - KAMI PRIHATIN

Wed Apr 28, 2010 1:25 pm by sakur@86



Comments: 19

Facebook
Pahang Community on Facebook
Pahang Sports Zone FB
Pahang Sports Zone on Facebook

Perempuan dan Wangian

View previous topic View next topic Go down

Perempuan dan Wangian

Post  Yassin on Mon Sep 28, 2009 1:05 pm

Orang perempuan dan berwangian tentu tidak dapat dipisahkan jangan cakaplah abis naik cengih hidung org lelaki kadang tu.. wangian juge amat memainkan peranan dalam kehidupan seseorang wanita itu...cuma kawan nak komplen juga bab wangian yang teramat wangi kadang kawan rasa kalau pergi pejabat atau ke khalayak ramai tu kawan rasa tak kena juga....kalau dirumah utk suami no komen lah...tapi kalau kat pejabat nie ada juga unsur tak eloknya sebab secara muktalknya berhias dan berwangian itu hanya utk suami.

U/p : Bukan kawan cakap macam ini tak bagi deme berwangian tapi kawan rasa ada baik alas kadar aje sekadar hilang bau badan kut ada. deria bau ini boleh mendatang berbagai ransangan hehehehe...kata org laa.. yang pasti perkara itu tak baik juge jika terus diamalkan.

Yassin
PCC Jerantut
PCC Jerantut

Posts : 2708
Points : 3033
Join date : 12/08/2009
Location : Bandar Jerantut [PCC084]

http://www.pahangcommunity.com

Back to top Go down

Re: Perempuan dan Wangian

Post  jasnoraizan on Mon Sep 28, 2009 1:48 pm

Yassin wrote:Orang perempuan dan berwangian tentu tidak dapat dipisahkan jangan cakaplah abis naik cengih hidung org lelaki kadang tu.. wangian juge amat memainkan peranan dalam kehidupan seseorang wanita itu...cuma kawan nak komplen juga bab wangian yang teramat wangi kadang kawan rasa kalau pergi pejabat atau ke khalayak ramai tu kawan rasa tak kena juga....kalau dirumah utk suami no komen lah...tapi kalau kat pejabat nie ada juga unsur tak eloknya sebab secara muktalknya berhias dan berwangian itu hanya utk suami.

U/p : Bukan kawan cakap macam ini tak bagi deme berwangian tapi kawan rasa ada baik alas kadar aje sekadar hilang bau badan kut ada. deria bau ini boleh mendatang berbagai ransangan hehehehe...kata org laa.. yang pasti perkara itu tak baik juge jika terus diamalkan.


blh la beli ONE DROP PERFUME....PULOK.... Laughing Laughing Laughing

jasnoraizan
Timbalan Menteri Besar

Posts : 2512
Points : 2623
Join date : 20/07/2009
Location : Seksyen U5 shah alam/jengka 8

Back to top Go down

Re: Perempuan dan Wangian

Post  Yassin on Mon Sep 28, 2009 1:58 pm

jasnoraizan wrote:
Yassin wrote:Orang perempuan dan berwangian tentu tidak dapat dipisahkan jangan cakaplah abis naik cengih hidung org lelaki kadang tu.. wangian juge amat memainkan peranan dalam kehidupan seseorang wanita itu...cuma kawan nak komplen juga bab wangian yang teramat wangi kadang kawan rasa kalau pergi pejabat atau ke khalayak ramai tu kawan rasa tak kena juga....kalau dirumah utk suami no komen lah...tapi kalau kat pejabat nie ada juga unsur tak eloknya sebab secara muktalknya berhias dan berwangian itu hanya utk suami.

U/p : Bukan kawan cakap macam ini tak bagi deme berwangian tapi kawan rasa ada baik alas kadar aje sekadar hilang bau badan kut ada. deria bau ini boleh mendatang berbagai ransangan hehehehe...kata org laa.. yang pasti perkara itu tak baik juge jika terus diamalkan.


blh la beli ONE DROP PERFUME....PULOK....

Nyer kena kedia juge....aok jadi ajen pengedar nya ker? boleh laa bagi test kekawan dulu dgn rege promosi...hehehehehe....

Yassin
PCC Jerantut
PCC Jerantut

Posts : 2708
Points : 3033
Join date : 12/08/2009
Location : Bandar Jerantut [PCC084]

http://www.pahangcommunity.com

Back to top Go down

Re: Perempuan dan Wangian

Post  Deto_8 on Mon Sep 28, 2009 2:00 pm

baru nak cakap pasal one drop Laughing

_________________
bangga menjadi pioneer....bangga juga melihat orang lain berjaya...TAHNIAH!

Deto_8
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 5641
Points : 6570
Join date : 11/04/2009
Location : Saujana Utama & Jengka 3 [PCC 003]

Back to top Go down

Re: Perempuan dan Wangian

Post  jasnoraizan on Mon Sep 28, 2009 2:01 pm

Deto_8 wrote:baru nak cakap pasal one drop Laughing

kwn tak jd agen pun...kalau ada kwn2 yg jd agen tu blh la tanye......

jasnoraizan
Timbalan Menteri Besar

Posts : 2512
Points : 2623
Join date : 20/07/2009
Location : Seksyen U5 shah alam/jengka 8

Back to top Go down

Re: Perempuan dan Wangian

Post  Yassin on Mon Sep 28, 2009 7:49 pm

jasnoraizan wrote:
Deto_8 wrote:baru nak cakap pasal one drop Laughing

kwn tak jd agen pun...kalau ada kwn2 yg jd agen tu blh la tanye......

kawan biase guna one drop ini mmg wangi, rege pun tak mahal mana keknya rohongnya tu kejap je...hidung kita x de bau dah kek kata org oit wangi ngat aok neh... Rolling Eyes

Yassin
PCC Jerantut
PCC Jerantut

Posts : 2708
Points : 3033
Join date : 12/08/2009
Location : Bandar Jerantut [PCC084]

http://www.pahangcommunity.com

Back to top Go down

Re: Perempuan dan Wangian

Post  zulkbo on Tue Sep 29, 2009 12:27 am

sembahyang raya itu hari keh
pakai gak "one drop" ni orang umah
belikan..sedap baunya
kbiasaannya keh mmg tak guna
minyak wangi time kerja..
alhamdulillah mmg jenis badan tak hapak kut Very Happy
so far selesa begitu...
huh huh huh Surprised

_________________
Manusia yang dihormati ialah orang yang sentiasa menghormati orang lain..
................................جزاك اللهُ خيراً‎ ..................................
http://www.zulkbo.com/

zulkbo
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 6398
Points : 6904
Join date : 15/06/2009
Location : PCC 049

http://www.zulkbo.com/

Back to top Go down

Re: Perempuan dan Wangian

Post  Sponsored content Today at 3:42 am


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum