Selamat Datang ke Komuniti Anak Pahang. Forum untuk apa jua berkaitan dengan negeri tercinta

Terima kasih atas sokongan
Log in

I forgot my password

MALAYSIA FUTSAL E-FANS & MEDIA 2010

Wed Apr 07, 2010 5:53 pm by Deto_8

Futsal E-fans & Media Edisi Ketiga Tahun 2010 dijangka diadakan pada 5hb June 2010, Sabtu.

Insya Allah PCC akan menghantar 1 team....

Meeting penyelarasan akan dibuat dalam masa terdekat.


Comments: 42

PCC MENYOKONG KEMPEN HARAPAN TANPA SUARA - KAMI PRIHATIN

Wed Apr 28, 2010 1:25 pm by sakur@86



Comments: 19

Facebook
Pahang Community on Facebook
Pahang Sports Zone FB
Pahang Sports Zone on Facebook

Citer Antu...

Page 2 of 2 Previous  1, 2

View previous topic View next topic Go down

Re: Citer Antu...

Post  strikerbuncit on Wed Oct 28, 2009 4:03 pm

lepat_ubi wrote:
jasnoraizan wrote:dia kene pun ..mcm saka lah...

citer je la

mesti jas xlarat nok tulis..sbb dia punya cite antu ade 8 Siri.pnjg sgt..ekekeke

strikerbuncit
Ahli Dewan Undangan Negeri

Posts : 1885
Points : 2077
Join date : 29/04/2009
Location : [PCC023] - Putrajaya / Old Trafford

Back to top Go down

Re: Citer Antu...

Post  lepat_ubi on Wed Oct 28, 2009 4:05 pm

strikerbuncit wrote:
lepat_ubi wrote:
jasnoraizan wrote:dia kene pun ..mcm saka lah...

citer je la

mesti jas xlarat nok tulis..sbb dia punya cite antu ade 8 Siri.pnjg sgt..ekekeke

ni mesti geng2 puaka niang rapit nih....

lepat_ubi
A.D.O
A.D.O

Posts : 1316
Points : 1348
Join date : 25/05/2009
Age : 27
Location : TRANUNG KITE..../ JENGKA 04

Back to top Go down

Re: Citer Antu...

Post  jasnoraizan on Wed Oct 28, 2009 4:06 pm

lepat_ubi wrote:
jasnoraizan wrote:dia kene pun ..mcm saka lah...

citer je la

kwn nok citer pun tak sampai hati lah plok...sbb kwn mengalaminya sebanyak dua kali dua thn bertrt2....benda berlaku yg pertama semasa kwn baru blk dari umrah...3 hari slps sampai kat rumah dia kena mcm org kena meroyan...kalau sapa2 hok penoh mengalaminya tahu lah mcm mana nak melayan kerenah org yg kene benda nih....selepas puas berubat selama 2 minggu..(sampai msk dalam rancangan 360(masa tuh)...kwn bawak berubat kat pusat perubatan islam seiring syariat kat kg batu muda batu caves..bila dah sihat..alhamdullilah...tp benmda nih berlaku lg masa blan puasa lps baru 4 hari mula berpuasa ...dia kena blk benda yg sama ...puas nok melayan kerenoh dia tp ustaz tu ckp kena bersabor bebanyak pada org kena benda nih...kena ikut kemahuan dia ..kalau tidak dia akan agresif....koi bawak berubat tempat yg sama..dan alhamdullilah lah sekarang dia dah sihat mcm sedia kala...

jasnoraizan
Timbalan Menteri Besar

Posts : 2512
Points : 2623
Join date : 20/07/2009
Location : Seksyen U5 shah alam/jengka 8

Back to top Go down

Re: Citer Antu...

Post  lepat_ubi on Wed Oct 28, 2009 4:07 pm

jasnoraizan wrote:
lepat_ubi wrote:
jasnoraizan wrote:dia kene pun ..mcm saka lah...

citer je la

kwn nok citer pun tak sampai hati lah plok...sbb kwn mengalaminya sebanyak dua kali dua thn bertrt2....benda berlaku yg pertama semasa kwn baru blk dari umrah...3 hari slps sampai kat rumah dia kena mcm org kena meroyan...kalau sapa2 hok penoh mengalaminya tahu lah mcm mana nak melayan kerenah org yg kene benda nih....selepas puas berubat selama 2 minggu..(sampai msk dalam rancangan 360(masa tuh)...kwn bawak berubat kat pusat perubatan islam seiring syariat kat kg batu muda batu caves..bila dah sihat..alhamdullilah...tp benmda nih berlaku lg masa blan puasa lps baru 4 hari mula berpuasa ...dia kena blk benda yg sama ...puas nok melayan kerenoh dia tp ustaz tu ckp kena bersabor bebanyak pada org kena benda nih...kena ikut kemahuan dia ..kalau tidak dia akan agresif....koi bawak berubat tempat yg sama..dan alhamdullilah lah sekarang dia dah sihat mcm sedia kala...

alhamdulillah...kire setel la mslh ye

lepat_ubi
A.D.O
A.D.O

Posts : 1316
Points : 1348
Join date : 25/05/2009
Age : 27
Location : TRANUNG KITE..../ JENGKA 04

Back to top Go down

Re: Citer Antu...

Post  jasnoraizan on Wed Oct 28, 2009 4:10 pm

lepat_ubi wrote:
jasnoraizan wrote:
lepat_ubi wrote:
jasnoraizan wrote:dia kene pun ..mcm saka lah...

citer je la

kwn nok citer pun tak sampai hati lah plok...sbb kwn mengalaminya sebanyak dua kali dua thn bertrt2....benda berlaku yg pertama semasa kwn baru blk dari umrah...3 hari slps sampai kat rumah dia kena mcm org kena meroyan...kalau sapa2 hok penoh mengalaminya tahu lah mcm mana nak melayan kerenah org yg kene benda nih....selepas puas berubat selama 2 minggu..(sampai msk dalam rancangan 360(masa tuh)...kwn bawak berubat kat pusat perubatan islam seiring syariat kat kg batu muda batu caves..bila dah sihat..alhamdullilah...tp benmda nih berlaku lg masa blan puasa lps baru 4 hari mula berpuasa ...dia kena blk benda yg sama ...puas nok melayan kerenoh dia tp ustaz tu ckp kena bersabor bebanyak pada org kena benda nih...kena ikut kemahuan dia ..kalau tidak dia akan agresif....koi bawak berubat tempat yg sama..dan alhamdullilah lah sekarang dia dah sihat mcm sedia kala...

alhamdulillah...kire setel la mslh ye

tp masa berlaku tuh bnyak lah peristiwa2 yg tak dapat diterima olah akal berlaku..kalau tak sabor blh jd gila rasanye...

jasnoraizan
Timbalan Menteri Besar

Posts : 2512
Points : 2623
Join date : 20/07/2009
Location : Seksyen U5 shah alam/jengka 8

Back to top Go down

Re: Citer Antu...

Post  lepat_ubi on Wed Oct 28, 2009 4:11 pm

jasnoraizan wrote:
lepat_ubi wrote:
jasnoraizan wrote:
lepat_ubi wrote:
jasnoraizan wrote:dia kene pun ..mcm saka lah...

citer je la

kwn nok citer pun tak sampai hati lah plok...sbb kwn mengalaminya sebanyak dua kali dua thn bertrt2....benda berlaku yg pertama semasa kwn baru blk dari umrah...3 hari slps sampai kat rumah dia kena mcm org kena meroyan...kalau sapa2 hok penoh mengalaminya tahu lah mcm mana nak melayan kerenah org yg kene benda nih....selepas puas berubat selama 2 minggu..(sampai msk dalam rancangan 360(masa tuh)...kwn bawak berubat kat pusat perubatan islam seiring syariat kat kg batu muda batu caves..bila dah sihat..alhamdullilah...tp benmda nih berlaku lg masa blan puasa lps baru 4 hari mula berpuasa ...dia kena blk benda yg sama ...puas nok melayan kerenoh dia tp ustaz tu ckp kena bersabor bebanyak pada org kena benda nih...kena ikut kemahuan dia ..kalau tidak dia akan agresif....koi bawak berubat tempat yg sama..dan alhamdullilah lah sekarang dia dah sihat mcm sedia kala...

alhamdulillah...kire setel la mslh ye

tp masa berlaku tuh bnyak lah peristiwa2 yg tak dapat diterima olah akal berlaku..kalau tak sabor blh jd gila rasanye...

aok jgn weh...biase la tu kalo hak bende kite tak nampok nih...

lepat_ubi
A.D.O
A.D.O

Posts : 1316
Points : 1348
Join date : 25/05/2009
Age : 27
Location : TRANUNG KITE..../ JENGKA 04

Back to top Go down

Re: Citer Antu...

Post  jasnoraizan on Wed Oct 28, 2009 4:14 pm

lepat_ubi wrote:
jasnoraizan wrote:
lepat_ubi wrote:
jasnoraizan wrote:
lepat_ubi wrote:
jasnoraizan wrote:dia kene pun ..mcm saka lah...

citer je la

kwn nok citer pun tak sampai hati lah plok...sbb kwn mengalaminya sebanyak dua kali dua thn bertrt2....benda berlaku yg pertama semasa kwn baru blk dari umrah...3 hari slps sampai kat rumah dia kena mcm org kena meroyan...kalau sapa2 hok penoh mengalaminya tahu lah mcm mana nak melayan kerenah org yg kene benda nih....selepas puas berubat selama 2 minggu..(sampai msk dalam rancangan 360(masa tuh)...kwn bawak berubat kat pusat perubatan islam seiring syariat kat kg batu muda batu caves..bila dah sihat..alhamdullilah...tp benmda nih berlaku lg masa blan puasa lps baru 4 hari mula berpuasa ...dia kena blk benda yg sama ...puas nok melayan kerenoh dia tp ustaz tu ckp kena bersabor bebanyak pada org kena benda nih...kena ikut kemahuan dia ..kalau tidak dia akan agresif....koi bawak berubat tempat yg sama..dan alhamdullilah lah sekarang dia dah sihat mcm sedia kala...

alhamdulillah...kire setel la mslh ye

tp masa berlaku tuh bnyak lah peristiwa2 yg tak dapat diterima olah akal berlaku..kalau tak sabor blh jd gila rasanye...

aok jgn weh...biase la tu kalo hak bende kite tak nampok nih...

kwn rasa masa tuh kwn terpaksa berkwn dgn benda2 yg tak dapat dilihat oleh kita ..tp kwn tahu dari sifat dan perlakuan dia masa tuh ..tak menunjukan sifat sebenpr dia....dari seorang yg bersifat lemah lembut bertukor menjadi kasar..bila tak dilayan kehendak dia...

jasnoraizan
Timbalan Menteri Besar

Posts : 2512
Points : 2623
Join date : 20/07/2009
Location : Seksyen U5 shah alam/jengka 8

Back to top Go down

Re: Citer Antu...

Post  lepat_ubi on Wed Oct 28, 2009 4:16 pm

jasnoraizan wrote:
lepat_ubi wrote:
jasnoraizan wrote:
lepat_ubi wrote:
jasnoraizan wrote:
lepat_ubi wrote:
jasnoraizan wrote:dia kene pun ..mcm saka lah...

citer je la

kwn nok citer pun tak sampai hati lah plok...sbb kwn mengalaminya sebanyak dua kali dua thn bertrt2....benda berlaku yg pertama semasa kwn baru blk dari umrah...3 hari slps sampai kat rumah dia kena mcm org kena meroyan...kalau sapa2 hok penoh mengalaminya tahu lah mcm mana nak melayan kerenah org yg kene benda nih....selepas puas berubat selama 2 minggu..(sampai msk dalam rancangan 360(masa tuh)...kwn bawak berubat kat pusat perubatan islam seiring syariat kat kg batu muda batu caves..bila dah sihat..alhamdullilah...tp benmda nih berlaku lg masa blan puasa lps baru 4 hari mula berpuasa ...dia kena blk benda yg sama ...puas nok melayan kerenoh dia tp ustaz tu ckp kena bersabor bebanyak pada org kena benda nih...kena ikut kemahuan dia ..kalau tidak dia akan agresif....koi bawak berubat tempat yg sama..dan alhamdullilah lah sekarang dia dah sihat mcm sedia kala...

alhamdulillah...kire setel la mslh ye

tp masa berlaku tuh bnyak lah peristiwa2 yg tak dapat diterima olah akal berlaku..kalau tak sabor blh jd gila rasanye...

aok jgn weh...biase la tu kalo hak bende kite tak nampok nih...

kwn rasa masa tuh kwn terpaksa berkwn dgn benda2 yg tak dapat dilihat oleh kita ..tp kwn tahu dari sifat dan perlakuan dia masa tuh ..tak menunjukan sifat sebenpr dia....dari seorang yg bersifat lemah lembut bertukor menjadi kasar..bila tak dilayan kehendak dia...

ngeri jugek weh koi mendengor nye

lepat_ubi
A.D.O
A.D.O

Posts : 1316
Points : 1348
Join date : 25/05/2009
Age : 27
Location : TRANUNG KITE..../ JENGKA 04

Back to top Go down

Re: Citer Antu...

Post  jasnoraizan on Wed Oct 28, 2009 4:20 pm

penoh satu ketika kwn kena penumbuk ngan dia..masa tgh dok nok mententeramkan dia ..masa tuh dia mengamuk sbb tak menuruti kehendak dia...masa tu dia nok keluar dari umah alasanya nok ambik angin kat luar ..rupa2nya dia menagamuk kat kuar habis semua barang2 hok ada kat situ dia campaok kan...

jasnoraizan
Timbalan Menteri Besar

Posts : 2512
Points : 2623
Join date : 20/07/2009
Location : Seksyen U5 shah alam/jengka 8

Back to top Go down

Re: Citer Antu...

Post  jasnoraizan on Wed Oct 28, 2009 4:22 pm

cuma skarng nih kwn harap2kan tak akan berlaku lg doh benda nih...kwn dah serik mengalaminya sebanyak dua kali...skrg nih alhamdullialah keadaan semakin stabil...insyaallah...

jasnoraizan
Timbalan Menteri Besar

Posts : 2512
Points : 2623
Join date : 20/07/2009
Location : Seksyen U5 shah alam/jengka 8

Back to top Go down

Re: Citer Antu...

Post  lepat_ubi on Wed Oct 28, 2009 4:25 pm

ye la...tiap2 yg berlaku tu ada hikmah di sebalik nya

lepat_ubi
A.D.O
A.D.O

Posts : 1316
Points : 1348
Join date : 25/05/2009
Age : 27
Location : TRANUNG KITE..../ JENGKA 04

Back to top Go down

Re: Citer Antu...

Post  jasnoraizan on Wed Oct 28, 2009 4:27 pm

lepat_ubi wrote:ye la...tiap2 yg berlaku tu ada hikmah di sebalik nya

mudah2an ..insyaallah..

jasnoraizan
Timbalan Menteri Besar

Posts : 2512
Points : 2623
Join date : 20/07/2009
Location : Seksyen U5 shah alam/jengka 8

Back to top Go down

Re: Citer Antu...

Post  zulkbo on Wed Oct 28, 2009 4:31 pm

banyak-banyak hantu
hantu yang paling besar
dan merbahaya ada dalam
diri kita sendiri....
fikir-fikirkanlah... Very Happy Very Happy

_________________
Manusia yang dihormati ialah orang yang sentiasa menghormati orang lain..
................................جزاك اللهُ خيراً‎ ..................................
http://www.zulkbo.com/

zulkbo
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 6398
Points : 6904
Join date : 15/06/2009
Location : PCC 049

http://www.zulkbo.com/

Back to top Go down

Re: Citer Antu...

Post  labu sayong on Wed Oct 28, 2009 6:11 pm

koi menunggu jugek cite TOKAN neh...

labu sayong
Tok Empat
Tok Empat

Posts : 598
Points : 623
Join date : 09/06/2009
Age : 30
Location : Johor/Jengka 4

Back to top Go down

Re: Citer Antu...

Post  jasnoraizan on Wed Oct 28, 2009 6:20 pm

labu sayong wrote:koi menunggu jugek cite TOKAN neh...

TOKAN taj jd nok citer sbb dia dah menag TOKEN kat kedai games td...

jasnoraizan
Timbalan Menteri Besar

Posts : 2512
Points : 2623
Join date : 20/07/2009
Location : Seksyen U5 shah alam/jengka 8

Back to top Go down

Re: Citer Antu...

Post  Yassin on Wed Oct 28, 2009 6:29 pm

zulkbo wrote:banyak-banyak hantu
hantu yang paling besar
dan merbahaya ada dalam
diri kita sendiri....
fikir-fikirkanlah... Very Happy Very Happy

Hantu bebek bukan? Very Happy

Yassin
PCC Jerantut
PCC Jerantut

Posts : 2708
Points : 3033
Join date : 12/08/2009
Location : Bandar Jerantut [PCC084]

http://www.pahangcommunity.com

Back to top Go down

Re: Citer Antu...

Post  jasnoraizan on Wed Oct 28, 2009 6:35 pm

Yassin wrote:
zulkbo wrote:banyak-banyak hantu
hantu yang paling besar
dan merbahaya ada dalam
diri kita sendiri....
fikir-fikirkanlah...

Hantu bebek bukan?

MCM MANA PLAK RUPENYE SIN....?

jasnoraizan
Timbalan Menteri Besar

Posts : 2512
Points : 2623
Join date : 20/07/2009
Location : Seksyen U5 shah alam/jengka 8

Back to top Go down

Re: Citer Antu...

Post  Yassin on Wed Oct 28, 2009 6:37 pm

jasnoraizan wrote:
Yassin wrote:
zulkbo wrote:banyak-banyak hantu
hantu yang paling besar
dan merbahaya ada dalam
diri kita sendiri....
fikir-fikirkanlah...

Hantu bebek bukan?

MCM MANA PLAK RUPENYE SIN....?

Kalau selalu nyorok kena ngan antu bebek nei DETO tau kut antu bebek nei... Very Happy

Yassin
PCC Jerantut
PCC Jerantut

Posts : 2708
Points : 3033
Join date : 12/08/2009
Location : Bandar Jerantut [PCC084]

http://www.pahangcommunity.com

Back to top Go down

Re: Citer Antu...

Post  jasnoraizan on Wed Oct 28, 2009 6:40 pm

Yassin wrote:
jasnoraizan wrote:
Yassin wrote:
zulkbo wrote:banyak-banyak hantu
hantu yang paling besar
dan merbahaya ada dalam
diri kita sendiri....
fikir-fikirkanlah...

Hantu bebek bukan?

MCM MANA PLAK RUPENYE SIN....?

Kalau selalu nyorok kena ngan antu bebek nei DETO tau kut antu bebek nei...

deto..? hantu kopek dia tahu la....

jasnoraizan
Timbalan Menteri Besar

Posts : 2512
Points : 2623
Join date : 20/07/2009
Location : Seksyen U5 shah alam/jengka 8

Back to top Go down

Re: Citer Antu...

Post  zulkbo on Wed Oct 28, 2009 6:46 pm

Yassin wrote:
zulkbo wrote:banyak-banyak hantu
hantu yang paling besar
dan merbahaya ada dalam
diri kita sendiri....
fikir-fikirkanlah... Very Happy Very Happy

Hantu bebek bukan? Very Happy


dalam quran pun ada
cakap "jin"yang menguasai
diri kita cuba aok bukak
tafsir Al-Quran ttg surah an nas Very Happy

_________________
Manusia yang dihormati ialah orang yang sentiasa menghormati orang lain..
................................جزاك اللهُ خيراً‎ ..................................
http://www.zulkbo.com/

zulkbo
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 6398
Points : 6904
Join date : 15/06/2009
Location : PCC 049

http://www.zulkbo.com/

Back to top Go down

Re: Citer Antu...

Post  Yassin on Wed Oct 28, 2009 6:49 pm

zulkbo wrote:

dalam quran pun ada
cakap "jin"yang menguasai
diri kita cuba aok bukak
tafsir Al-Quran ttg surah an nas Very Happy


Dengan nama Allah, Yang Maha Pemurah, lagi Maha Mengasihani.
Katakanlah (wahai Muhammad): Aku berlindung kepada (Allah) Pemelihara sekalian manusia.
Yang Menguasai sekalian manusia.
Tuhan yang berhak disembah oleh sekalian manusia.
Dari kejahatan pembisik penghasut yang timbul tenggelam.
Yang melemparkan bisikan dan hasutannya ke dalam hati manusia.
(Iaitu pembisik dan penghasut) dari kalangan jin dan manusia.

Yassin
PCC Jerantut
PCC Jerantut

Posts : 2708
Points : 3033
Join date : 12/08/2009
Location : Bandar Jerantut [PCC084]

http://www.pahangcommunity.com

Back to top Go down

Re: Citer Antu...

Post  Sponsored content Today at 11:25 pm


Sponsored content


Back to top Go down

Page 2 of 2 Previous  1, 2

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum