Selamat Datang ke Komuniti Anak Pahang. Forum untuk apa jua berkaitan dengan negeri tercinta

Terima kasih atas sokongan
Log in

I forgot my password

MALAYSIA FUTSAL E-FANS & MEDIA 2010

Wed Apr 07, 2010 5:53 pm by Deto_8

Futsal E-fans & Media Edisi Ketiga Tahun 2010 dijangka diadakan pada 5hb June 2010, Sabtu.

Insya Allah PCC akan menghantar 1 team....

Meeting penyelarasan akan dibuat dalam masa terdekat.


Comments: 42

PCC MENYOKONG KEMPEN HARAPAN TANPA SUARA - KAMI PRIHATIN

Wed Apr 28, 2010 1:25 pm by sakur@86



Comments: 19

Facebook
Pahang Community on Facebook
Pahang Sports Zone FB
Pahang Sports Zone on Facebook

Di mana Cantiknya Seorang Wanita?

Page 3 of 3 Previous  1, 2, 3

View previous topic View next topic Go down

Re: Di mana Cantiknya Seorang Wanita?

Post  cekwa on Mon Jul 19, 2010 1:14 pm

Yassin wrote:Kalau di tanya ker kawan dimana cantiknya seorang wanita? jawapannya mudah aje selepas deme bersolek kalau tak bersolek malas nok cakap huhuhu......... Razz


uishh..saper kate wanita tak cantik bila tak bersolek, ramai org kata wanita kalau tak bersolek lagi ayu terserlah keayuannya dimerata-rata2...kalo solek tebal sgt nampok lagi teruk ada ar.....

cekwa
JKK Kampung
JKK Kampung

Posts : 181
Points : 241
Join date : 19/01/2010
Location : kg kerayong, bera, kuantan, beaufort, sabah

http://9w2waa.blogspot.com/

Back to top Go down

Re: Di mana Cantiknya Seorang Wanita?

Post  Cik_N on Mon Jul 19, 2010 3:49 pm

cekwa wrote:
Yassin wrote:Kalau di tanya ker kawan dimana cantiknya seorang wanita? jawapannya mudah aje selepas deme bersolek kalau tak bersolek malas nok cakap huhuhu......... Razz


uishh..saper kate wanita tak cantik bila tak bersolek, ramai org kata wanita kalau tak bersolek lagi ayu terserlah keayuannya dimerata-rata2...kalo solek tebal sgt nampok lagi teruk ada ar.....

ye.. betol.. kecantikan ini per yg subjektif..kadang2 org nengok lesung pipit je pon dah kabo cantik.. ada jugak hok mandang mata je pon doh kata cantik..dependla.. koi pun mcm cekwa suka kat tgk org hok jrg mekap beria2 nih.. sbb lebih nampak natural berbanding hok mekap lebey2 kdg2 ander iras pontianak tibang2 je rasa..larikkkk....hehehe...

Cik_N
Tok Empat
Tok Empat

Posts : 898
Points : 940
Join date : 28/11/2009
Location : Temerloh

http://cikkelisa.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Di mana Cantiknya Seorang Wanita?

Post  zulkbo on Tue Jul 20, 2010 5:20 pm

rasenya sema pompuan cantik
tengokla bagaimana kita menilainya Smile

_________________
Manusia yang dihormati ialah orang yang sentiasa menghormati orang lain..
................................جزاك اللهُ خيراً‎ ..................................
http://www.zulkbo.com/

zulkbo
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 6398
Points : 6904
Join date : 15/06/2009
Location : PCC 049

http://www.zulkbo.com/

Back to top Go down

Re: Di mana Cantiknya Seorang Wanita?

Post  koy101 on Mon Aug 16, 2010 2:54 am

hehehehe..... aku nak jawab gak.....

Cantiknyer org pompuan tuh..... kat mata org laki... hehehehehe......

Leh gitu...?????

koy101
Tok Penghulu
Tok Penghulu

Posts : 1084
Points : 1132
Join date : 17/09/2009
Age : 43
Location : Temerloh / Bentong

http://www.kembara.net

Back to top Go down

Re: Di mana Cantiknya Seorang Wanita?

Post  tun_teja on Tue Aug 17, 2010 10:31 am

salam...

kawe nk nyampuk gak topik ni sbb mcm menarek jew...

alahh owang lelaki pung pang pung pang cakap cantek subjektif laaa....itu la ini la..last2 pilih jdkan bini pilih yg cantek gakk...tak gitu??? jgn nk hipokrit lah....mekap tebal 10 inci tu la yg korang dok pulun kejor ke hulu ke hilir...kah kah kahhh...jgn mareee.... Razz kang batal pose..

tun_teja

Posts : 18
Points : 21
Join date : 16/08/2010
Location : Bandar Baru Bangi

Back to top Go down

Re: Di mana Cantiknya Seorang Wanita?

Post  Yassin on Tue Aug 17, 2010 11:54 am

koy101 wrote:hehehehe..... aku nak jawab gak.....

Cantiknyer org pompuan tuh..... kat mata org laki... hehehehehe......

Leh gitu...?????

Kawan nak sambung sikit betul dah tu cantik pompuan hanya dimata. Akan tetapi lebih cantik kalau terus ke hati dalam hatinya ada taman... Razz lawa di mata buruk dihati tak makne nyer ... Razz

Yassin
PCC Jerantut
PCC Jerantut

Posts : 2708
Points : 3033
Join date : 12/08/2009
Location : Bandar Jerantut [PCC084]

http://www.pahangcommunity.com

Back to top Go down

Re: Di mana Cantiknya Seorang Wanita?

Post  strikerbuncit on Tue Aug 17, 2010 5:48 pm

seorang wanita apabila mencari suami,dia akan mencari yang ada paras rupa atau sepadan dengannya..kemudian,sesudah kahwin,dia dah tak pandang pada rupa,tapi hanya pada tanggungjawab si suami..sbb itu wlpn suami dah boroi,isteri tetaaapp sayannnngggg......

seorang lelaki apabila mencari isteri,dia juga akan mencari secantik mungkin..atau sepadan juga dengannya..sesudah kawen,dia tetap sayang isterinya walaupun isterinya dah ada bumper depan dan blkg..cuma,si suami jarang untuk gagal 'menghayati keindahan' kalau si gadis jelita lalu di depannya.."kerana kecantikan adalah hak milik setiap insan"...


scratch study bounce

strikerbuncit
Ahli Dewan Undangan Negeri

Posts : 1885
Points : 2077
Join date : 29/04/2009
Location : [PCC023] - Putrajaya / Old Trafford

Back to top Go down

Re: Di mana Cantiknya Seorang Wanita?

Post  zulkbo on Wed Aug 18, 2010 12:52 am

strikerbuncit wrote:seorang wanita apabila mencari suami,dia akan mencari yang ada paras rupa atau sepadan dengannya..kemudian,sesudah kahwin,dia dah tak pandang pada rupa,tapi hanya pada tanggungjawab si suami..sbb itu wlpn suami dah boroi,isteri tetaaapp sayannnngggg......

seorang lelaki apabila mencari isteri,dia juga akan mencari secantik mungkin..atau sepadan juga dengannya..sesudah kawen,dia tetap sayang isterinya walaupun isterinya dah ada bumper depan dan blkg..cuma,si suami jarang untuk gagal 'menghayati keindahan' kalau si gadis jelita lalu di depannya.."kerana kecantikan adalah hak milik setiap insan"...


scratch study bounce

orang dah ada Balqis
la katakan..he he
bermadah nampak Suspect

_________________
Manusia yang dihormati ialah orang yang sentiasa menghormati orang lain..
................................جزاك اللهُ خيراً‎ ..................................
http://www.zulkbo.com/

zulkbo
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 6398
Points : 6904
Join date : 15/06/2009
Location : PCC 049

http://www.zulkbo.com/

Back to top Go down

Re: Di mana Cantiknya Seorang Wanita?

Post  tun_teja on Wed Aug 18, 2010 8:14 am

ewahh ewahhh rancakkkk nampak sembang bab fonfuannnnn santekkkkk.....abeh yg tak santek nk campakkk maneee???? kijam betul awok semua nihhhh...

tun_teja

Posts : 18
Points : 21
Join date : 16/08/2010
Location : Bandar Baru Bangi

Back to top Go down

Re: Di mana Cantiknya Seorang Wanita?

Post  Cik_N on Wed Aug 18, 2010 11:59 am

koy101 wrote:hehehehe..... aku nak jawab gak.....

Cantiknyer org pompuan tuh..... kat mata org laki... hehehehehe......

Leh gitu...?????

macam x berapa nak boley jek....hehe

Cik_N
Tok Empat
Tok Empat

Posts : 898
Points : 940
Join date : 28/11/2009
Location : Temerloh

http://cikkelisa.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Di mana Cantiknya Seorang Wanita?

Post  koy101 on Mon Sep 06, 2010 2:41 am

tun_teja wrote:ewahh ewahhh rancakkkk nampak sembang bab fonfuannnnn santekkkkk.....abeh yg tak santek nk campakkk maneee???? kijam betul awok semua nihhhh...

hehehehe..... hok yg xcantik.... gu ngan hok xensem.... muahahahha.....

Huh!! Tun Teja.... bukan saloh laki kalo pompuan cantik pilih dema..... ( ngaper la dema tuh xmao pilih aku nyer...). Tuh kena tanya org pompuan... ngaper dema sumer nak nampak cantik...... errr.... leh gitu??? hehehehe..... maaf zahir batin..

koy101
Tok Penghulu
Tok Penghulu

Posts : 1084
Points : 1132
Join date : 17/09/2009
Age : 43
Location : Temerloh / Bentong

http://www.kembara.net

Back to top Go down

Re: Di mana Cantiknya Seorang Wanita?

Post  tun_teja on Mon Sep 06, 2010 6:22 pm

koy101 wrote:
tun_teja wrote:ewahh ewahhh rancakkkk nampak sembang bab fonfuannnnn santekkkkk.....abeh yg tak santek nk campakkk maneee???? kijam betul awok semua nihhhh...

hehehehe..... hok yg xcantik.... gu ngan hok xensem.... muahahahha.....

Huh!! Tun Teja.... bukan saloh laki kalo pompuan cantik pilih dema..... ( ngaper la dema tuh xmao pilih aku nyer...). Tuh kena tanya org pompuan... ngaper dema sumer nak nampak cantik...... errr.... leh gitu??? hehehehe..... maaf zahir batin..


memang la sume orang nk nampak cantekk....regardless lelaki mau pun wanita....
nampak cantek dan kemas tu kan tuntutan agama selagi tak berhias berlebih lebihan....
tp bab cantek ni subjektif...kadang2 kt mata kita ..si polan ni tak cantek...tp kat mata orang lain cantek pulak....doh guaner????

tun_teja

Posts : 18
Points : 21
Join date : 16/08/2010
Location : Bandar Baru Bangi

Back to top Go down

Re: Di mana Cantiknya Seorang Wanita?

Post  MD on Tue Sep 07, 2010 12:40 pm

tun_teja wrote:

memang la sume orang nk nampak cantekk....regardless lelaki mau pun wanita....
nampak cantek dan kemas tu kan tuntutan agama selagi tak berhias berlebih lebihan....
tp bab cantek ni subjektif...kadang2 kt mata kita ..si polan ni tak cantek...tp kat mata orang lain cantek pulak....doh guaner????

betul kata aok nie... Very Happy

_________________
Muka nampak Garang,Dalam Hati ada Taman....

MD
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 4886
Points : 5166
Join date : 15/04/2009
Location : U5 Shah Alam/Jengka 4

Back to top Go down

Re: Di mana Cantiknya Seorang Wanita?

Post  koy101 on Wed Sep 22, 2010 1:22 am

Hehehehe...... tu sbb AKU pun suka tgk org cantik... kat mata AKU... muahahahaha..... Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil

koy101
Tok Penghulu
Tok Penghulu

Posts : 1084
Points : 1132
Join date : 17/09/2009
Age : 43
Location : Temerloh / Bentong

http://www.kembara.net

Back to top Go down

Re: Di mana Cantiknya Seorang Wanita?

Post  zulkbo on Wed Sep 22, 2010 6:23 pm

koi pun suka nengok
pompuan ni..tak kira
la cantik ke tak..
semua pompuan
ande kecantikan
tersendiri..hu hu
Laughing

_________________
Manusia yang dihormati ialah orang yang sentiasa menghormati orang lain..
................................جزاك اللهُ خيراً‎ ..................................
http://www.zulkbo.com/

zulkbo
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 6398
Points : 6904
Join date : 15/06/2009
Location : PCC 049

http://www.zulkbo.com/

Back to top Go down

Re: Di mana Cantiknya Seorang Wanita?

Post  Sponsored content Today at 3:41 am


Sponsored content


Back to top Go down

Page 3 of 3 Previous  1, 2, 3

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum