Selamat Datang ke Komuniti Anak Pahang. Forum untuk apa jua berkaitan dengan negeri tercinta

Terima kasih atas sokongan
Log in

I forgot my password

MALAYSIA FUTSAL E-FANS & MEDIA 2010

Wed Apr 07, 2010 5:53 pm by Deto_8

Futsal E-fans & Media Edisi Ketiga Tahun 2010 dijangka diadakan pada 5hb June 2010, Sabtu.

Insya Allah PCC akan menghantar 1 team....

Meeting penyelarasan akan dibuat dalam masa terdekat.


Comments: 42

PCC MENYOKONG KEMPEN HARAPAN TANPA SUARA - KAMI PRIHATIN

Wed Apr 28, 2010 1:25 pm by sakur@86



Comments: 19

Facebook
Pahang Community on Facebook
Pahang Sports Zone FB
Pahang Sports Zone on Facebook

Hati mu bukan milik ku jua.............

Page 1 of 3 1, 2, 3  Next

View previous topic View next topic Go down

Hati mu bukan milik ku jua.............

Post  Yassin on Thu Oct 08, 2009 4:31 pm

Hati mu bukan milik ku jua....

Mat Daud begitu murum sekali selapas seminggu dua perkahwinan Latifah Usman hatinya bagaikan hancur segalanya bagai dunia ini bagaikan sudah tidak bermakna baginya...lalu hari-harinya bagi Mat Daud bergitu tidak bermakna dan hancur sekali merenung dan terus merenung masa depan untuk bersama Latifah hancur berkecai jua walupun org yang memiliki hati Latifah itu sahabat baiknya juge POZI walaupun pada masa yang sama Mat daud ini ada jua yang menaruh hati kepadanya Limah Samad tetapi tidak memberi makna langsung dihatinya kerana cintanya pada tiada tandingannya walaupun siapa jua yang menjadi taruhannya. Hari ini Mat daud sudah tidak terdaya lagi berat badanya drp 75kg sudah tinggal 57 bergitu yang terjadi padanya seakan bukan dunia sahaja sudah terbalik baginya berat badanya pun sama.

Lalu datang jua sahabat dan rakan teman taulan menasihatnya agar keresahan dan keperasan nya usah dibawa sangat kelak akan memakan diri bunga bukan sekuntum kumbang juge bukan sekor...apa pun jua kata-kata nasihat yang telah diberikan kepadanya tidak menjadi makna buat dirinya dia tetap bagaikan memakan hati berulamkan jantung.

Jadi kawan mintoklah dema yang ada disini tolong lah bagi nasihat getek kut ada kata-kata nasihat yang akan menjadi kata-kata hikmat untuk Mat Daud ini kerana kawan tak termanpu melihat member kawan terus bergini......

Terpakse kawan kena ejes nama sebenar.


Last edited by Yassin on Thu Oct 08, 2009 5:20 pm; edited 3 times in total
avatar
Yassin
PCC Jerantut
PCC Jerantut

Posts : 2708
Points : 3033
Join date : 12/08/2009
Location : Bandar Jerantut [PCC084]

http://www.pahangcommunity.com

Back to top Go down

Re: Hati mu bukan milik ku jua.............

Post  ozzy on Thu Oct 08, 2009 4:37 pm

Yassin wrote:Hati mu bukan milik ku jua....

Mat Daud (MD) begitu murum sekali selapas seminggu dua perkahwinan Latifah Usman (LU) hatinya bagaikan hancur segalanya bagai dunia ini bagaikan sudah tidak bermakna baginya...lalu hari-harinya bagi MD bergitu tidak bermakna dan hancur sekali merenung dan terus merenung masa depan untuk bersama LU hancur berkecai jua walupun org yang memiliki hati LU itu sahabat baiknya juge POZI walaupun pada masa yang sama MD ini ada jua yang menaruh hati kepadanya Limah Samad (LS ) tetapi tidak memberi makna langsung dihatinya kerana cintanya pada LU tiada tandingannya walaupun siapa jua yang menjadi taruhannya. Hari ini MD sudah tidak terdaya lagi berat badanya drp 75kg sudah tinggal 57 bergitu yang terjadi padanya seakan bukan dunia sahaja sudah terbalik baginya berat badanya pun sama.

Lalu datang jua sahabat dan rakan teman taulan menasihatnya agar keresahan dan keperasan nya usah dibawa sangat kelak akan memakan diri bunga bukan sekuntum kumbang juge bukan sekor...apa pun jua kata-kata nasihat yang telah diberikan kepadanya tidak menjadi makna buat dirinya dia tetap bagaikan memakan hati berulamkan jantung.

Jadi kawan mintoklah dema yang ada disini tolong lah bagi nasihat getek kut ada kata-kata nasihat yang akan menjadi kata-kata hikmat untuk MD ini kerana kawan tak termanpu melihat member kawan terus bergini......

Adehhhh..si pozi lagi..nok nasihat goner yassin pasal LU tu adik kepada MD ..dahh aok karang balik semula...citer nih reject..ekekekekekeke
avatar
ozzy
Skuad Terjah PCC
Skuad Terjah PCC

Posts : 2216
Points : 2310
Join date : 21/05/2009
Location : Jengka 6, PJ

Back to top Go down

Re: Hati mu bukan milik ku jua.............

Post  jasnoraizan on Thu Oct 08, 2009 4:39 pm

fourzy wrote:
Yassin wrote:Hati mu bukan milik ku jua....

Mat Daud (MD) begitu murum sekali selapas seminggu dua perkahwinan Latifah Usman (LU) hatinya bagaikan hancur segalanya bagai dunia ini bagaikan sudah tidak bermakna baginya...lalu hari-harinya bagi MD bergitu tidak bermakna dan hancur sekali merenung dan terus merenung masa depan untuk bersama LU hancur berkecai jua walupun org yang memiliki hati LU itu sahabat baiknya juge POZI walaupun pada masa yang sama MD ini ada jua yang menaruh hati kepadanya Limah Samad (LS ) tetapi tidak memberi makna langsung dihatinya kerana cintanya pada LU tiada tandingannya walaupun siapa jua yang menjadi taruhannya. Hari ini MD sudah tidak terdaya lagi berat badanya drp 75kg sudah tinggal 57 bergitu yang terjadi padanya seakan bukan dunia sahaja sudah terbalik baginya berat badanya pun sama.

Lalu datang jua sahabat dan rakan teman taulan menasihatnya agar keresahan dan keperasan nya usah dibawa sangat kelak akan memakan diri bunga bukan sekuntum kumbang juge bukan sekor...apa pun jua kata-kata nasihat yang telah diberikan kepadanya tidak menjadi makna buat dirinya dia tetap bagaikan memakan hati berulamkan jantung.

Jadi kawan mintoklah dema yang ada disini tolong lah bagi nasihat getek kut ada kata-kata nasihat yang akan menjadi kata-kata hikmat untuk MD ini kerana kawan tak termanpu melihat member kawan terus bergini......

Adehhhh..si pozi lagi..nok nasihat goner yassin pasal LU tu adik kepada MD ..dahh aok karang balik semula...citer nih reject..ekekekekekeke

hooh ...oh mane ke gayenyye sin....adik beradik nih.....dah jd S...MAH...DAH NIH....
avatar
jasnoraizan
Timbalan Menteri Besar

Posts : 2512
Points : 2623
Join date : 20/07/2009
Location : Seksyen U5 shah alam/jengka 8

Back to top Go down

Re: Hati mu bukan milik ku jua.............

Post  Yassin on Thu Oct 08, 2009 4:41 pm

fourzy wrote:

Adehhhh..si pozi lagi..nok nasihat goner yassin pasal LU tu adik kepada MD ..dahh aok karang balik semula...citer nih reject..ekekekekekeke

Weh kebertulan je nama tu tiada kaitan dgn org lain heheheh LATIFAH USMAN tu LU sini kawan x tau nama dia.....kebetulan lah tu weh....
avatar
Yassin
PCC Jerantut
PCC Jerantut

Posts : 2708
Points : 3033
Join date : 12/08/2009
Location : Bandar Jerantut [PCC084]

http://www.pahangcommunity.com

Back to top Go down

Re: Hati mu bukan milik ku jua.............

Post  jasnoraizan on Thu Oct 08, 2009 4:43 pm

Yassin wrote:
fourzy wrote:

Adehhhh..si pozi lagi..nok nasihat goner yassin pasal LU tu adik kepada MD ..dahh aok karang balik semula...citer nih reject..ekekekekekeke

Weh kebertulan je nama tu tiada kaitan dgn org lain heheheh LATIFAH USMAN tu LU sini kawan x tau nama dia.....kebetulan lah tu weh....

sajeeee je aok ni sin......
avatar
jasnoraizan
Timbalan Menteri Besar

Posts : 2512
Points : 2623
Join date : 20/07/2009
Location : Seksyen U5 shah alam/jengka 8

Back to top Go down

Re: Hati mu bukan milik ku jua.............

Post  Yassin on Thu Oct 08, 2009 4:44 pm

Kawan lupa laa pulok tadi letok dalam bereket ( BUKAN NAMA SEBENAR) ITU JE TAK KENA NYA...
avatar
Yassin
PCC Jerantut
PCC Jerantut

Posts : 2708
Points : 3033
Join date : 12/08/2009
Location : Bandar Jerantut [PCC084]

http://www.pahangcommunity.com

Back to top Go down

Re: Hati mu bukan milik ku jua.............

Post  Yassin on Thu Oct 08, 2009 4:47 pm

jasnoraizan wrote:
Yassin wrote:
fourzy wrote:

Adehhhh..si pozi lagi..nok nasihat goner yassin pasal LU tu adik kepada MD ..dahh aok karang balik semula...citer nih reject..ekekekekekeke

Weh kebertulan je nama tu tiada kaitan dgn org lain heheheh LATIFAH USMAN tu LU sini kawan x tau nama dia.....kebetulan lah tu weh....

sajeeee je aok ni sin......

Apa pun kisah sebenar juga cerita ini dari cerita seorg teman kawan tapi kisoh ini sekitar hujung tahun 80an dulu....keknya member kawan tu dah pindoh ke Johor nun kawan tak tau kabor berita dia.....sedih amat kawan mengenangkan kisah ini
avatar
Yassin
PCC Jerantut
PCC Jerantut

Posts : 2708
Points : 3033
Join date : 12/08/2009
Location : Bandar Jerantut [PCC084]

http://www.pahangcommunity.com

Back to top Go down

Re: Hati mu bukan milik ku jua.............

Post  jasnoraizan on Thu Oct 08, 2009 4:49 pm

Yassin wrote:Kawan lupa laa pulok tadi letok dalam bereket ( BUKAN NAMA SEBENAR) ITU JE TAK KENA NYA...

INTRO nye dah kene dah sin...cuma aok ubah hok nama MD tu je ke nama....hok lain...
avatar
jasnoraizan
Timbalan Menteri Besar

Posts : 2512
Points : 2623
Join date : 20/07/2009
Location : Seksyen U5 shah alam/jengka 8

Back to top Go down

Re: Hati mu bukan milik ku jua.............

Post  labu sayong on Thu Oct 08, 2009 9:48 pm

payoh la klu dh mkn ati berulam jantong neh...
avatar
labu sayong
Tok Empat
Tok Empat

Posts : 598
Points : 623
Join date : 09/06/2009
Age : 32
Location : Johor/Jengka 4

Back to top Go down

Re: Hati mu bukan milik ku jua.............

Post  lepat_ubi on Mon Oct 12, 2009 12:16 pm

LU???????
MD???????
LS????????
tidak!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
avatar
lepat_ubi
A.D.O
A.D.O

Posts : 1316
Points : 1348
Join date : 25/05/2009
Age : 28
Location : TRANUNG KITE..../ JENGKA 04

Back to top Go down

Re: Hati mu bukan milik ku jua.............

Post  apis11 on Mon Oct 12, 2009 12:31 pm

lepat_ubi wrote:LU???????
MD???????
LS????????
tidak!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hatimu bukan milikku....... LU..hahahhahaha

sila baca satu persatu ye..jgn timbulkan kontroversi... Cool Cool Cool Cool Cool Cool Cool
avatar
apis11
Tok Empat
Tok Empat

Posts : 620
Points : 620
Join date : 10/04/2009
Age : 34
Location : Shah Alam

Back to top Go down

Re: Hati mu bukan milik ku jua.............

Post  lepat_ubi on Mon Oct 12, 2009 12:39 pm

apis11 wrote:
lepat_ubi wrote:LU???????
MD???????
LS????????
tidak!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hatimu bukan milikku....... LU..hahahhahaha

sila baca satu persatu ye..jgn timbulkan kontroversi... Cool Cool Cool Cool Cool Cool Cool

muahahaha...ko tak paham pun...
avatar
lepat_ubi
A.D.O
A.D.O

Posts : 1316
Points : 1348
Join date : 25/05/2009
Age : 28
Location : TRANUNG KITE..../ JENGKA 04

Back to top Go down

Re: Hati mu bukan milik ku jua.............

Post  jasnoraizan on Mon Oct 12, 2009 12:42 pm

lepat_ubi wrote:
apis11 wrote:
lepat_ubi wrote:LU???????
MD???????
LS????????
tidak!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hatimu bukan milikku....... LU..hahahhahaha

sila baca satu persatu ye..jgn timbulkan kontroversi...

muahahaha...ko tak paham pun...

mcmmana tok paham pulok... terang lg bersuluh doh...apis ckp hati aok bukan milik dia.... pilih aje yg lain.....
avatar
jasnoraizan
Timbalan Menteri Besar

Posts : 2512
Points : 2623
Join date : 20/07/2009
Location : Seksyen U5 shah alam/jengka 8

Back to top Go down

Re: Hati mu bukan milik ku jua.............

Post  lepat_ubi on Mon Oct 12, 2009 12:47 pm

jasnoraizan wrote:
lepat_ubi wrote:
apis11 wrote:
lepat_ubi wrote:LU???????
MD???????
LS????????
tidak!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hatimu bukan milikku....... LU..hahahhahaha

sila baca satu persatu ye..jgn timbulkan kontroversi...

muahahaha...ko tak paham pun...

mcmmana tok paham pulok... terang lg bersuluh doh...apis ckp hati aok bukan milik dia.... pilih aje yg lain.....

hahaha...
memang la...
dah hati LU...
milik LU je la..
takkan nak kongsi plak...
bukan nye kembar siam..
ekekekekekeke
avatar
lepat_ubi
A.D.O
A.D.O

Posts : 1316
Points : 1348
Join date : 25/05/2009
Age : 28
Location : TRANUNG KITE..../ JENGKA 04

Back to top Go down

Re: Hati mu bukan milik ku jua.............

Post  jasnoraizan on Mon Oct 12, 2009 12:51 pm

lepat_ubi wrote:
jasnoraizan wrote:
lepat_ubi wrote:
apis11 wrote:
lepat_ubi wrote:LU???????
MD???????
LS????????
tidak!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hatimu bukan milikku....... LU..hahahhahaha

sila baca satu persatu ye..jgn timbulkan kontroversi...

muahahaha...ko tak paham pun...

mcmmana tok paham pulok... terang lg bersuluh doh...apis ckp hati aok bukan milik dia.... pilih aje yg lain.....

hahaha...
memang la...
dah hati LU...
milik LU je la..
takkan nak kongsi plak...
bukan nye kembar siam..
ekekekekekeke

jgn ketawa kuat sgat...zaman skrg pembedahan pindahan hati dah blh buat doh..aok...hok berkongsi hati pun doh ande doh...
avatar
jasnoraizan
Timbalan Menteri Besar

Posts : 2512
Points : 2623
Join date : 20/07/2009
Location : Seksyen U5 shah alam/jengka 8

Back to top Go down

Re: Hati mu bukan milik ku jua.............

Post  lepat_ubi on Mon Oct 12, 2009 12:56 pm

jasnoraizan wrote:
lepat_ubi wrote:
jasnoraizan wrote:
lepat_ubi wrote:
apis11 wrote:
lepat_ubi wrote:LU???????
MD???????
LS????????
tidak!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hatimu bukan milikku....... LU..hahahhahaha

sila baca satu persatu ye..jgn timbulkan kontroversi...

muahahaha...ko tak paham pun...

mcmmana tok paham pulok... terang lg bersuluh doh...apis ckp hati aok bukan milik dia.... pilih aje yg lain.....

hahaha...
memang la...
dah hati LU...
milik LU je la..
takkan nak kongsi plak...
bukan nye kembar siam..
ekekekekekeke

jgn ketawa kuat sgat...zaman skrg pembedahan pindahan hati dah blh buat doh..aok...hok berkongsi hati pun doh ande doh...

hati ku milik ku jua
avatar
lepat_ubi
A.D.O
A.D.O

Posts : 1316
Points : 1348
Join date : 25/05/2009
Age : 28
Location : TRANUNG KITE..../ JENGKA 04

Back to top Go down

Re: Hati mu bukan milik ku jua.............

Post  jasnoraizan on Mon Oct 12, 2009 12:58 pm

lepat_ubi wrote:
jasnoraizan wrote:
lepat_ubi wrote:
jasnoraizan wrote:
lepat_ubi wrote:
apis11 wrote:
lepat_ubi wrote:LU???????
MD???????
LS????????
tidak!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hatimu bukan milikku....... LU..hahahhahaha

sila baca satu persatu ye..jgn timbulkan kontroversi...

muahahaha...ko tak paham pun...

mcmmana tok paham pulok... terang lg bersuluh doh...apis ckp hati aok bukan milik dia.... pilih aje yg lain.....

hahaha...
memang la...
dah hati LU...
milik LU je la..
takkan nak kongsi plak...
bukan nye kembar siam..
ekekekekekeke

jgn ketawa kuat sgat...zaman skrg pembedahan pindahan hati dah blh buat doh..aok...hok berkongsi hati pun doh ande doh...

hati ku milik ku jua

tak nok berkongsi dgn org lain ke...atau derma lah skit kat org2 yg memerlukan....(buat amal skit.. )
avatar
jasnoraizan
Timbalan Menteri Besar

Posts : 2512
Points : 2623
Join date : 20/07/2009
Location : Seksyen U5 shah alam/jengka 8

Back to top Go down

Re: Hati mu bukan milik ku jua.............

Post  apis11 on Mon Oct 12, 2009 1:00 pm

jasnoraizan wrote:
lepat_ubi wrote:
jasnoraizan wrote:
lepat_ubi wrote:
apis11 wrote:
lepat_ubi wrote:LU???????
MD???????
LS????????
tidak!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hatimu bukan milikku....... LU..hahahhahaha

sila baca satu persatu ye..jgn timbulkan kontroversi...

muahahaha...ko tak paham pun...

mcmmana tok paham pulok... terang lg bersuluh doh...apis ckp hati aok bukan milik dia.... pilih aje yg lain.....

hahaha...
memang la...
dah hati LU...
milik LU je la..
takkan nak kongsi plak...
bukan nye kembar siam..
ekekekekekeke

jgn ketawa kuat sgat...zaman skrg pembedahan pindahan hati dah blh buat doh..aok...hok berkongsi hati pun doh ande doh...

hahaha klaka la aok ni LU..
i like.....( mcm abg jem slalu ckp tuh..)...
utk pengetahuan aok LU..apens pon mcm aok gak..
beliau adelah seorang lelaki yg klaka..
pendek kata memang lelaki "terbaik Dari Ladang.."..
avatar
apis11
Tok Empat
Tok Empat

Posts : 620
Points : 620
Join date : 10/04/2009
Age : 34
Location : Shah Alam

Back to top Go down

Re: Hati mu bukan milik ku jua.............

Post  lepat_ubi on Mon Oct 12, 2009 1:02 pm

apis11 wrote:
jasnoraizan wrote:
lepat_ubi wrote:
jasnoraizan wrote:
lepat_ubi wrote:
apis11 wrote:
lepat_ubi wrote:LU???????
MD???????
LS????????
tidak!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hatimu bukan milikku....... LU..hahahhahaha

sila baca satu persatu ye..jgn timbulkan kontroversi...

muahahaha...ko tak paham pun...

mcmmana tok paham pulok... terang lg bersuluh doh...apis ckp hati aok bukan milik dia.... pilih aje yg lain.....

hahaha...
memang la...
dah hati LU...
milik LU je la..
takkan nak kongsi plak...
bukan nye kembar siam..
ekekekekekeke

jgn ketawa kuat sgat...zaman skrg pembedahan pindahan hati dah blh buat doh..aok...hok berkongsi hati pun doh ande doh...

hahaha klaka la aok ni LU..
i like.....( mcm abg jem slalu ckp tuh..)...
utk pengetahuan aok LU..apens pon mcm aok gak..
beliau adelah seorang lelaki yg klaka..
pendek kata memang lelaki "terbaik Dari Ladang.."..

aku dan apens serupa....
avatar
lepat_ubi
A.D.O
A.D.O

Posts : 1316
Points : 1348
Join date : 25/05/2009
Age : 28
Location : TRANUNG KITE..../ JENGKA 04

Back to top Go down

Re: Hati mu bukan milik ku jua.............

Post  jasnoraizan on Mon Oct 12, 2009 1:05 pm

lepat_ubi wrote:
apis11 wrote:
jasnoraizan wrote:
lepat_ubi wrote:
jasnoraizan wrote:
lepat_ubi wrote:
apis11 wrote:
lepat_ubi wrote:LU???????
MD???????
LS????????
tidak!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hatimu bukan milikku....... LU..hahahhahaha

sila baca satu persatu ye..jgn timbulkan kontroversi...

muahahaha...ko tak paham pun...

mcmmana tok paham pulok... terang lg bersuluh doh...apis ckp hati aok bukan milik dia.... pilih aje yg lain.....

hahaha...
memang la...
dah hati LU...
milik LU je la..
takkan nak kongsi plak...
bukan nye kembar siam..
ekekekekekeke

jgn ketawa kuat sgat...zaman skrg pembedahan pindahan hati dah blh buat doh..aok...hok berkongsi hati pun doh ande doh...

hahaha klaka la aok ni LU..
i like.....( mcm abg jem slalu ckp tuh..)...
utk pengetahuan aok LU..apens pon mcm aok gak..
beliau adelah seorang lelaki yg klaka..
pendek kata memang lelaki "terbaik Dari Ladang.."..

aku dan apens serupa....

aok ngan apens serupa ka....?
avatar
jasnoraizan
Timbalan Menteri Besar

Posts : 2512
Points : 2623
Join date : 20/07/2009
Location : Seksyen U5 shah alam/jengka 8

Back to top Go down

Re: Hati mu bukan milik ku jua.............

Post  apis11 on Mon Oct 12, 2009 1:06 pm

jasnoraizan wrote:
lepat_ubi wrote:
apis11 wrote:
jasnoraizan wrote:
lepat_ubi wrote:
jasnoraizan wrote:
lepat_ubi wrote:
apis11 wrote:
lepat_ubi wrote:LU???????
MD???????
LS????????
tidak!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hatimu bukan milikku....... LU..hahahhahaha

sila baca satu persatu ye..jgn timbulkan kontroversi...

muahahaha...ko tak paham pun...

mcmmana tok paham pulok... terang lg bersuluh doh...apis ckp hati aok bukan milik dia.... pilih aje yg lain.....

hahaha...
memang la...
dah hati LU...
milik LU je la..
takkan nak kongsi plak...
bukan nye kembar siam..
ekekekekekeke

jgn ketawa kuat sgat...zaman skrg pembedahan pindahan hati dah blh buat doh..aok...hok berkongsi hati pun doh ande doh...

hahaha klaka la aok ni LU..
i like.....( mcm abg jem slalu ckp tuh..)...
utk pengetahuan aok LU..apens pon mcm aok gak..
beliau adelah seorang lelaki yg klaka..
pendek kata memang lelaki "terbaik Dari Ladang.."..

aku dan apens serupa....

aok ngan apens serupa ka....?

hehehe tang mane?...... Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil
avatar
apis11
Tok Empat
Tok Empat

Posts : 620
Points : 620
Join date : 10/04/2009
Age : 34
Location : Shah Alam

Back to top Go down

Re: Hati mu bukan milik ku jua.............

Post  lepat_ubi on Mon Oct 12, 2009 1:11 pm

apis11 wrote:
jasnoraizan wrote:
lepat_ubi wrote:
apis11 wrote:
jasnoraizan wrote:
lepat_ubi wrote:
jasnoraizan wrote:
lepat_ubi wrote:
apis11 wrote:
lepat_ubi wrote:LU???????
MD???????
LS????????
tidak!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hatimu bukan milikku....... LU..hahahhahaha

sila baca satu persatu ye..jgn timbulkan kontroversi...

muahahaha...ko tak paham pun...

mcmmana tok paham pulok... terang lg bersuluh doh...apis ckp hati aok bukan milik dia.... pilih aje yg lain.....

hahaha...
memang la...
dah hati LU...
milik LU je la..
takkan nak kongsi plak...
bukan nye kembar siam..
ekekekekekeke

jgn ketawa kuat sgat...zaman skrg pembedahan pindahan hati dah blh buat doh..aok...hok berkongsi hati pun doh ande doh...

hahaha klaka la aok ni LU..
i like.....( mcm abg jem slalu ckp tuh..)...
utk pengetahuan aok LU..apens pon mcm aok gak..
beliau adelah seorang lelaki yg klaka..
pendek kata memang lelaki "terbaik Dari Ladang.."..

aku dan apens serupa....

aok ngan apens serupa ka....?

hehehe tang mane?...... Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil

tadi aok gak ckp LU lawak cam apens...
avatar
lepat_ubi
A.D.O
A.D.O

Posts : 1316
Points : 1348
Join date : 25/05/2009
Age : 28
Location : TRANUNG KITE..../ JENGKA 04

Back to top Go down

Re: Hati mu bukan milik ku jua.............

Post  apis11 on Mon Oct 12, 2009 1:15 pm

tadi aok gak ckp LU lawak cam apens...[/quote]

hehe... Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil
avatar
apis11
Tok Empat
Tok Empat

Posts : 620
Points : 620
Join date : 10/04/2009
Age : 34
Location : Shah Alam

Back to top Go down

Re: Hati mu bukan milik ku jua.............

Post  jasnoraizan on Mon Oct 12, 2009 1:18 pm

apis11 wrote:tadi aok gak ckp LU lawak cam apens...

hehe... [/quote]

loh ...hok lawak tu aje ke yg sama ngan apens....kwn ingat kan LU...ada rupa mcm apens...
avatar
jasnoraizan
Timbalan Menteri Besar

Posts : 2512
Points : 2623
Join date : 20/07/2009
Location : Seksyen U5 shah alam/jengka 8

Back to top Go down

Re: Hati mu bukan milik ku jua.............

Post  lepat_ubi on Mon Oct 12, 2009 1:19 pm

jasnoraizan wrote:
apis11 wrote:tadi aok gak ckp LU lawak cam apens...

hehe...

loh ...hok lawak tu aje ke yg sama ngan apens....kwn ingat kan LU...ada rupa mcm apens... [/quote]

hahaha....die laki...koi pompuan...tak kan same
avatar
lepat_ubi
A.D.O
A.D.O

Posts : 1316
Points : 1348
Join date : 25/05/2009
Age : 28
Location : TRANUNG KITE..../ JENGKA 04

Back to top Go down

Re: Hati mu bukan milik ku jua.............

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 1 of 3 1, 2, 3  Next

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum