Selamat Datang ke Komuniti Anak Pahang. Forum untuk apa jua berkaitan dengan negeri tercinta

Terima kasih atas sokongan
Log in

I forgot my password

MALAYSIA FUTSAL E-FANS & MEDIA 2010

Wed Apr 07, 2010 5:53 pm by Deto_8

Futsal E-fans & Media Edisi Ketiga Tahun 2010 dijangka diadakan pada 5hb June 2010, Sabtu.

Insya Allah PCC akan menghantar 1 team....

Meeting penyelarasan akan dibuat dalam masa terdekat.


Comments: 42

PCC MENYOKONG KEMPEN HARAPAN TANPA SUARA - KAMI PRIHATIN

Wed Apr 28, 2010 1:25 pm by sakur@86



Comments: 19

Facebook
Pahang Community on Facebook
Pahang Sports Zone FB
Pahang Sports Zone on Facebook

Hati mu bukan milik ku jua.............

Page 2 of 3 Previous  1, 2, 3  Next

View previous topic View next topic Go down

Re: Hati mu bukan milik ku jua.............

Post  apis11 on Mon Oct 12, 2009 1:21 pm

lepat_ubi wrote:
jasnoraizan wrote:
apis11 wrote:tadi aok gak ckp LU lawak cam apens...

hehe...

loh ...hok lawak tu aje ke yg sama ngan apens....kwn ingat kan LU...ada rupa mcm apens...

hahaha....die laki...koi pompuan...tak kan same[/quote]

td aok ckp aok same ngan apen.. Question Question Question
avatar
apis11
Tok Empat
Tok Empat

Posts : 620
Points : 620
Join date : 10/04/2009
Age : 34
Location : Shah Alam

Back to top Go down

Re: Hati mu bukan milik ku jua.............

Post  jasnoraizan on Mon Oct 12, 2009 1:21 pm

lepat_ubi wrote:
jasnoraizan wrote:
apis11 wrote:tadi aok gak ckp LU lawak cam apens...

hehe...

loh ...hok lawak tu aje ke yg sama ngan apens....kwn ingat kan LU...ada rupa mcm apens...

hahaha....die laki...koi pompuan...tak kan same[/quote]

ada gak persamaanye...rambut sama hitam...(tp tak tahu la kalau2 rambut aok dah colour warna lain doh..dah buat perang ke...pink ke...)
avatar
jasnoraizan
Timbalan Menteri Besar

Posts : 2512
Points : 2623
Join date : 20/07/2009
Location : Seksyen U5 shah alam/jengka 8

Back to top Go down

Re: Hati mu bukan milik ku jua.............

Post  labu sayong on Mon Oct 12, 2009 5:37 pm

jasnoraizan wrote:
lepat_ubi wrote:
jasnoraizan wrote:
apis11 wrote:tadi aok gak ckp LU lawak cam apens...

hehe...

loh ...hok lawak tu aje ke yg sama ngan apens....kwn ingat kan LU...ada rupa mcm apens...

hahaha....die laki...koi pompuan...tak kan same

ada gak persamaanye...rambut sama hitam...(tp tak tahu la kalau2 rambut aok dah colour warna lain doh..dah buat perang ke...pink ke...)[/quote]


rambut mmg sama itam tp xtaula hati sapa lg hitam.. Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil
avatar
labu sayong
Tok Empat
Tok Empat

Posts : 598
Points : 623
Join date : 09/06/2009
Age : 32
Location : Johor/Jengka 4

Back to top Go down

Re: Hati mu bukan milik ku jua.............

Post  jasnoraizan on Mon Oct 12, 2009 5:42 pm

tak la sampai gitu...hati manusia nih sehitam2 mana pun akan putih jugak akhirnya kalau sisirami air taqwa, diembunkan keikhlasan ,disinari cahaya keimanan dan di tapisi air kejahatan....
avatar
jasnoraizan
Timbalan Menteri Besar

Posts : 2512
Points : 2623
Join date : 20/07/2009
Location : Seksyen U5 shah alam/jengka 8

Back to top Go down

Re: Hati mu bukan milik ku jua.............

Post  labu sayong on Mon Oct 12, 2009 5:44 pm

jasnoraizan wrote:tak la sampai gitu...hati manusia nih sehitam2 mana pun akan putih jugak akhirnya kalau sisirami air taqwa, diembunkan keikhlasan ,disinari cahaya keimanan dan di tapisi air kejahatan....

koi nok pnjm ayt aok tuh blh..kang aok saman koi pulok klu koi gn tnpa kbnrn...
avatar
labu sayong
Tok Empat
Tok Empat

Posts : 598
Points : 623
Join date : 09/06/2009
Age : 32
Location : Johor/Jengka 4

Back to top Go down

Re: Hati mu bukan milik ku jua.............

Post  jasnoraizan on Mon Oct 12, 2009 5:47 pm

labu sayong wrote:
jasnoraizan wrote:tak la sampai gitu...hati manusia nih sehitam2 mana pun akan putih jugak akhirnya kalau sisirami air taqwa, diembunkan keikhlasan ,disinari cahaya keimanan dan di tapisi air kejahatan....

koi nok pnjm ayt aok tuh blh..kang aok saman koi pulok klu koi gn tnpa kbnrn...

blh...blh...blh......blh blah...... (aok nak buat ape ngan ayat2 koi tu...aok nak mengayat strickerbuncit ke...)
avatar
jasnoraizan
Timbalan Menteri Besar

Posts : 2512
Points : 2623
Join date : 20/07/2009
Location : Seksyen U5 shah alam/jengka 8

Back to top Go down

Re: Hati mu bukan milik ku jua.............

Post  labu sayong on Mon Oct 12, 2009 5:50 pm

jasnoraizan wrote:
labu sayong wrote:
jasnoraizan wrote:tak la sampai gitu...hati manusia nih sehitam2 mana pun akan putih jugak akhirnya kalau sisirami air taqwa, diembunkan keikhlasan ,disinari cahaya keimanan dan di tapisi air kejahatan....

koi nok pnjm ayt aok tuh blh..kang aok saman koi pulok klu koi gn tnpa kbnrn...

blh...blh...blh......blh blah...... (aok nak buat ape ngan ayat2 koi tu...aok nak mengayat strickerbuncit ke...)

nok mengayat aok la.. Laughing
avatar
labu sayong
Tok Empat
Tok Empat

Posts : 598
Points : 623
Join date : 09/06/2009
Age : 32
Location : Johor/Jengka 4

Back to top Go down

Re: Hati mu bukan milik ku jua.............

Post  jasnoraizan on Mon Oct 12, 2009 5:53 pm

labu sayong wrote:
jasnoraizan wrote:
labu sayong wrote:
jasnoraizan wrote:tak la sampai gitu...hati manusia nih sehitam2 mana pun akan putih jugak akhirnya kalau sisirami air taqwa, diembunkan keikhlasan ,disinari cahaya keimanan dan di tapisi air kejahatan....

koi nok pnjm ayt aok tuh blh..kang aok saman koi pulok klu koi gn tnpa kbnrn...

blh...blh...blh......blh blah...... (aok nak buat ape ngan ayat2 koi tu...aok nak mengayat strickerbuncit ke...)

nok mengayat aok la..

nok ngayat koi tak payoh nok guna ayat2 tu.....guna je apa yg ada pada aoak tu...(yakinlah pd diri sendiri..)
avatar
jasnoraizan
Timbalan Menteri Besar

Posts : 2512
Points : 2623
Join date : 20/07/2009
Location : Seksyen U5 shah alam/jengka 8

Back to top Go down

Re: Hati mu bukan milik ku jua.............

Post  labu sayong on Mon Oct 12, 2009 6:02 pm

jasnoraizan wrote:
labu sayong wrote:
jasnoraizan wrote:
labu sayong wrote:
jasnoraizan wrote:tak la sampai gitu...hati manusia nih sehitam2 mana pun akan putih jugak akhirnya kalau sisirami air taqwa, diembunkan keikhlasan ,disinari cahaya keimanan dan di tapisi air kejahatan....

koi nok pnjm ayt aok tuh blh..kang aok saman koi pulok klu koi gn tnpa kbnrn...

blh...blh...blh......blh blah...... (aok nak buat ape ngan ayat2 koi tu...aok nak mengayat strickerbuncit ke...)

nok mengayat aok la..

nok ngayat koi tak payoh nok guna ayat2 tu.....guna je apa yg ada pada aoak tu...(yakinlah pd diri sendiri..)

green light tuh..hehehe..
avatar
labu sayong
Tok Empat
Tok Empat

Posts : 598
Points : 623
Join date : 09/06/2009
Age : 32
Location : Johor/Jengka 4

Back to top Go down

Re: Hati mu bukan milik ku jua.............

Post  apis11 on Mon Oct 12, 2009 6:07 pm

labu sayong wrote:
jasnoraizan wrote:
labu sayong wrote:
jasnoraizan wrote:
labu sayong wrote:
jasnoraizan wrote:tak la sampai gitu...hati manusia nih sehitam2 mana pun akan putih jugak akhirnya kalau sisirami air taqwa, diembunkan keikhlasan ,disinari cahaya keimanan dan di tapisi air kejahatan....

koi nok pnjm ayt aok tuh blh..kang aok saman koi pulok klu koi gn tnpa kbnrn...

blh...blh...blh......blh blah...... (aok nak buat ape ngan ayat2 koi tu...aok nak mengayat strickerbuncit ke...)

nok mengayat aok la..

nok ngayat koi tak payoh nok guna ayat2 tu.....guna je apa yg ada pada aoak tu...(yakinlah pd diri sendiri..)

green light tuh..hehehe..

nk gak..tp bkn utk kwn..utk apen Laughing Laughing Laughing Laughing
avatar
apis11
Tok Empat
Tok Empat

Posts : 620
Points : 620
Join date : 10/04/2009
Age : 34
Location : Shah Alam

Back to top Go down

Re: Hati mu bukan milik ku jua.............

Post  jasnoraizan on Mon Oct 12, 2009 6:10 pm

apis11 wrote:
labu sayong wrote:
jasnoraizan wrote:
labu sayong wrote:
jasnoraizan wrote:
labu sayong wrote:
jasnoraizan wrote:tak la sampai gitu...hati manusia nih sehitam2 mana pun akan putih jugak akhirnya kalau sisirami air taqwa, diembunkan keikhlasan ,disinari cahaya keimanan dan di tapisi air kejahatan....

koi nok pnjm ayt aok tuh blh..kang aok saman koi pulok klu koi gn tnpa kbnrn...

blh...blh...blh......blh blah...... (aok nak buat ape ngan ayat2 koi tu...aok nak mengayat strickerbuncit ke...)

nok mengayat aok la..

nok ngayat koi tak payoh nok guna ayat2 tu.....guna je apa yg ada pada aoak tu...(yakinlah pd diri sendiri..)

green light tuh..hehehe..

nk gak..tp bkn utk kwn..utk apen

apis trs trg je la...yg aok pun nok join skali nih..jgn kata kat apens....
avatar
jasnoraizan
Timbalan Menteri Besar

Posts : 2512
Points : 2623
Join date : 20/07/2009
Location : Seksyen U5 shah alam/jengka 8

Back to top Go down

Re: Hati mu bukan milik ku jua.............

Post  labu sayong on Mon Oct 12, 2009 6:15 pm

jasnoraizan wrote:
apis11 wrote:
labu sayong wrote:
jasnoraizan wrote:
labu sayong wrote:
jasnoraizan wrote:
labu sayong wrote:
jasnoraizan wrote:tak la sampai gitu...hati manusia nih sehitam2 mana pun akan putih jugak akhirnya kalau sisirami air taqwa, diembunkan keikhlasan ,disinari cahaya keimanan dan di tapisi air kejahatan....

koi nok pnjm ayt aok tuh blh..kang aok saman koi pulok klu koi gn tnpa kbnrn...

blh...blh...blh......blh blah...... (aok nak buat ape ngan ayat2 koi tu...aok nak mengayat strickerbuncit ke...)

nok mengayat aok la..

nok ngayat koi tak payoh nok guna ayat2 tu.....guna je apa yg ada pada aoak tu...(yakinlah pd diri sendiri..)

green light tuh..hehehe..

nk gak..tp bkn utk kwn..utk apen

apis trs trg je la...yg aok pun nok join skali nih..jgn kata kat apens....

sila baca smla tajok topik ini..hehehe...
avatar
labu sayong
Tok Empat
Tok Empat

Posts : 598
Points : 623
Join date : 09/06/2009
Age : 32
Location : Johor/Jengka 4

Back to top Go down

Re: Hati mu bukan milik ku jua.............

Post  jasnoraizan on Mon Oct 12, 2009 6:17 pm

labu sayong wrote:
jasnoraizan wrote:
apis11 wrote:
labu sayong wrote:
jasnoraizan wrote:
labu sayong wrote:
jasnoraizan wrote:
labu sayong wrote:
jasnoraizan wrote:tak la sampai gitu...hati manusia nih sehitam2 mana pun akan putih jugak akhirnya kalau sisirami air taqwa, diembunkan keikhlasan ,disinari cahaya keimanan dan di tapisi air kejahatan....

koi nok pnjm ayt aok tuh blh..kang aok saman koi pulok klu koi gn tnpa kbnrn...

blh...blh...blh......blh blah...... (aok nak buat ape ngan ayat2 koi tu...aok nak mengayat strickerbuncit ke...)

nok mengayat aok la..

nok ngayat koi tak payoh nok guna ayat2 tu.....guna je apa yg ada pada aoak tu...(yakinlah pd diri sendiri..)


green light tuh..hehehe..

nk gak..tp bkn utk kwn..utk apen

apis trs trg je la...yg aok pun nok join skali nih..jgn kata kat apens....

sila baca smla tajok topik ini..hehehe...

sbnor nye...ni suma jurus2 nok menuju ke topik asal la nih...


Last edited by jasnoraizan on Mon Oct 12, 2009 6:18 pm; edited 1 time in total
avatar
jasnoraizan
Timbalan Menteri Besar

Posts : 2512
Points : 2623
Join date : 20/07/2009
Location : Seksyen U5 shah alam/jengka 8

Back to top Go down

Re: Hati mu bukan milik ku jua.............

Post  apis11 on Mon Oct 12, 2009 6:17 pm

nk gak..tp bkn utk kwn..utk apen [/quote]

apis trs trg je la...yg aok pun nok join skali nih..jgn kata kat apens.... [/quote]

kene la buat2 tanak...nnt org ckp gelojoh plak... Cool Cool Cool Cool
avatar
apis11
Tok Empat
Tok Empat

Posts : 620
Points : 620
Join date : 10/04/2009
Age : 34
Location : Shah Alam

Back to top Go down

Re: Hati mu bukan milik ku jua.............

Post  apens7 on Mon Oct 12, 2009 6:23 pm

geleng kepala MD baca thread ni.. muahahaha
avatar
apens7
EXCO

Posts : 2343
Points : 2445
Join date : 15/04/2009

Back to top Go down

Re: Hati mu bukan milik ku jua.............

Post  jasnoraizan on Mon Oct 12, 2009 6:25 pm

apens7 wrote:geleng kepala MD baca thread ni.. muahahaha

jaga2 reputation menurun nanti....
avatar
jasnoraizan
Timbalan Menteri Besar

Posts : 2512
Points : 2623
Join date : 20/07/2009
Location : Seksyen U5 shah alam/jengka 8

Back to top Go down

Re: Hati mu bukan milik ku jua.............

Post  apis11 on Mon Oct 12, 2009 6:25 pm

apens7 wrote:geleng kepala MD baca thread ni.. muahahaha

xpe apen..kwn tak makan line aok...peluang aok 100% skang nih....sape kacau..kwn tumbuk (dlm hati je la..)....hehehehehe Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil
avatar
apis11
Tok Empat
Tok Empat

Posts : 620
Points : 620
Join date : 10/04/2009
Age : 34
Location : Shah Alam

Back to top Go down

Re: Hati mu bukan milik ku jua.............

Post  apens7 on Mon Oct 12, 2009 6:30 pm

apis11 wrote:
apens7 wrote:geleng kepala MD baca thread ni.. muahahaha

xpe apen..kwn tak makan line aok...peluang aok 100% skang nih....sape kacau..kwn tumbuk (dlm hati je la..)....hehehehehe Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil

bagus2... nanti leh mkn kat meja pengantin.. ekekeke
avatar
apens7
EXCO

Posts : 2343
Points : 2445
Join date : 15/04/2009

Back to top Go down

Re: Hati mu bukan milik ku jua.............

Post  jasnoraizan on Mon Oct 12, 2009 6:31 pm

apens7 wrote:
apis11 wrote:
apens7 wrote:geleng kepala MD baca thread ni.. muahahaha

xpe apen..kwn tak makan line aok...peluang aok 100% skang nih....sape kacau..kwn tumbuk (dlm hati je la..)....hehehehehe

bagus2... nanti leh mkn kat meja pengantin.. ekekeke
koi nak kepala ayam panggang lauk pengantin je.....
avatar
jasnoraizan
Timbalan Menteri Besar

Posts : 2512
Points : 2623
Join date : 20/07/2009
Location : Seksyen U5 shah alam/jengka 8

Back to top Go down

Re: Hati mu bukan milik ku jua.............

Post  labu sayong on Mon Oct 12, 2009 6:55 pm

jasnoraizan wrote:
apens7 wrote:
apis11 wrote:
apens7 wrote:geleng kepala MD baca thread ni.. muahahaha

xpe apen..kwn tak makan line aok...peluang aok 100% skang nih....sape kacau..kwn tumbuk (dlm hati je la..)....hehehehehe

bagus2... nanti leh mkn kat meja pengantin.. ekekeke
koi nak kepala ayam panggang lauk pengantin je.....

hati ayam ade?
avatar
labu sayong
Tok Empat
Tok Empat

Posts : 598
Points : 623
Join date : 09/06/2009
Age : 32
Location : Johor/Jengka 4

Back to top Go down

Re: Hati mu bukan milik ku jua.............

Post  jasnoraizan on Mon Oct 12, 2009 6:57 pm

labu sayong wrote:
jasnoraizan wrote:
apens7 wrote:
apis11 wrote:
apens7 wrote:geleng kepala MD baca thread ni.. muahahaha

xpe apen..kwn tak makan line aok...peluang aok 100% skang nih....sape kacau..kwn tumbuk (dlm hati je la..)....hehehehehe

bagus2... nanti leh mkn kat meja pengantin.. ekekeke
koi nak kepala ayam panggang lauk pengantin je.....

hati ayam ade?

hati ayam ada lg tp hati...hati...hati(hati tak tahu milik siapa)
avatar
jasnoraizan
Timbalan Menteri Besar

Posts : 2512
Points : 2623
Join date : 20/07/2009
Location : Seksyen U5 shah alam/jengka 8

Back to top Go down

Re: Hati mu bukan milik ku jua.............

Post  Yassin on Mon Oct 12, 2009 9:50 pm

Goner citernya kawan membuka topik ini tak tau ke hujung pangkalnya dah....kawan bz sikit sari dua nei byk ngat hal tak de aroh laa err.....kena belik semula drp atas kebawoh dulu laa weh... Very Happy
avatar
Yassin
PCC Jerantut
PCC Jerantut

Posts : 2708
Points : 3033
Join date : 12/08/2009
Location : Bandar Jerantut [PCC084]

http://www.pahangcommunity.com

Back to top Go down

Re: Hati mu bukan milik ku jua.............

Post  labu sayong on Mon Oct 12, 2009 9:59 pm

Yassin wrote:Goner citernya kawan membuka topik ini tak tau ke hujung pangkalnya dah....kawan bz sikit sari dua nei byk ngat hal tak de aroh laa err.....kena belik semula drp atas kebawoh dulu laa weh... Very Happy

koi dah kabo dah ke deme td abg yassin..mender nye babey belake... Laughing
avatar
labu sayong
Tok Empat
Tok Empat

Posts : 598
Points : 623
Join date : 09/06/2009
Age : 32
Location : Johor/Jengka 4

Back to top Go down

Re: Hati mu bukan milik ku jua.............

Post  Yassin on Mon Oct 12, 2009 10:06 pm

labu sayong wrote:
Yassin wrote:Goner citernya kawan membuka topik ini tak tau ke hujung pangkalnya dah....kawan bz sikit sari dua nei byk ngat hal tak de aroh laa err.....kena belik semula drp atas kebawoh dulu laa weh... Very Happy

koi dah kabo dah ke deme td abg yassin..mender nye babey belake... Laughing

Deme membebel ke citer bende? ce aok kabor getek ke kawan.....nok juge tahu.. malas ngat kawan nok buke page hok seblmnya.....letih yaa amat nei kek kerana rodong koi buke juge PCC ni malam nei....
avatar
Yassin
PCC Jerantut
PCC Jerantut

Posts : 2708
Points : 3033
Join date : 12/08/2009
Location : Bandar Jerantut [PCC084]

http://www.pahangcommunity.com

Back to top Go down

Re: Hati mu bukan milik ku jua.............

Post  zulkbo on Tue Oct 13, 2009 12:10 am

Yassin wrote:
labu sayong wrote:
Yassin wrote:Goner citernya kawan membuka topik ini tak tau ke hujung pangkalnya dah....kawan bz sikit sari dua nei byk ngat hal tak de aroh laa err.....kena belik semula drp atas kebawoh dulu laa weh... Very Happy

koi dah kabo dah ke deme td abg yassin..mender nye babey belake... Laughing

Deme membebel ke citer bende? ce aok kabor getek ke kawan.....nok juge tahu.. malas ngat kawan nok buke page hok seblmnya.....letih yaa amat nei kek kerana rodong koi buke juge PCC ni malam nei....

sama lah koi yassin
kerana awok ngan labu
saya pun masuk PCC hari ni
sibuk lah minggu ni koi
tambah sakit gigi tak der aper nak
citer asyik dok menahan sakit jer
huh huh huh Laughing

_________________
Manusia yang dihormati ialah orang yang sentiasa menghormati orang lain..
................................جزاك اللهُ خيراً‎ ..................................
http://www.zulkbo.com/
avatar
zulkbo
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 6398
Points : 6904
Join date : 15/06/2009
Location : PCC 049

http://www.zulkbo.com/

Back to top Go down

Re: Hati mu bukan milik ku jua.............

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 2 of 3 Previous  1, 2, 3  Next

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum