Selamat Datang ke Komuniti Anak Pahang. Forum untuk apa jua berkaitan dengan negeri tercinta

Terima kasih atas sokongan
Log in

I forgot my password

MALAYSIA FUTSAL E-FANS & MEDIA 2010

Wed Apr 07, 2010 5:53 pm by Deto_8

Futsal E-fans & Media Edisi Ketiga Tahun 2010 dijangka diadakan pada 5hb June 2010, Sabtu.

Insya Allah PCC akan menghantar 1 team....

Meeting penyelarasan akan dibuat dalam masa terdekat.


Comments: 42

PCC MENYOKONG KEMPEN HARAPAN TANPA SUARA - KAMI PRIHATIN

Wed Apr 28, 2010 1:25 pm by sakur@86



Comments: 19

Facebook
Pahang Community on Facebook
Pahang Sports Zone FB
Pahang Sports Zone on Facebook

Masih terpedaya....

View previous topic View next topic Go down

Masih terpedaya....

Post  Yassin on Sat Oct 10, 2009 10:13 am

Macam2 skim cepat kaya kita jumpa dan ditawarkan kat dalam internet ini naik loye dah kawan nengok jutawan internet, telaga duit, duit terbang dan macam lagi... kala kat luar sana macam2 ada.... gores menang dan seribu satu macam musliihatnya lagi. Persolannya bergitu banyak sekali saranan dan pesanan telah dibuat oleh pihak berwajib kenapa org kita masih terpedaya dan tertipu dgn skim ini?

Yang terbaru kawan dengor dema mencari orang kerje kerajaan buat pinjaman peribadi bukan sikit2 tak kurang 40 ribu konun katanya di laburkan dalam perniagaan, bila anda mencari org baru anda akan dapat 3 ribu...lagi wang tunai.. keuntungan anda akan bertambah bila anda mencari ahli baru...konun katanya yang 40 ribu apa citer? silap2 40 ribu entah kemana 600-700 ratus kena tanggung bayaran bulan bank bukan sekejap 7 tahun pikir-pikirkan lah wahai saudara ku.

Yassin
PCC Jerantut
PCC Jerantut

Posts : 2708
Points : 3033
Join date : 12/08/2009
Location : Bandar Jerantut [PCC084]

http://www.pahangcommunity.com

Back to top Go down

Re: Masih terpedaya....

Post  zulkbo on Sat Oct 10, 2009 11:31 am

adat orang kaya
duit tak pernah cukup
ada duit..tu yang senang
kuar labur sampai puluh ribu
penipu ni tak nye hendak orang tak berduit
dia cari orang yang berduit jer
apa pun nasib lah memasing
harap dijauhkan lah koi
nauzubillah....

_________________
Manusia yang dihormati ialah orang yang sentiasa menghormati orang lain..
................................جزاك اللهُ خيراً‎ ..................................
http://www.zulkbo.com/

zulkbo
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 6398
Points : 6904
Join date : 15/06/2009
Location : PCC 049

http://www.zulkbo.com/

Back to top Go down

Re: Masih terpedaya....

Post  Yassin on Sat Oct 10, 2009 3:06 pm

zulkbo wrote:adat orang kaya
duit tak pernah cukup
ada duit..tu yang senang
kuar labur sampai puluh ribu
penipu ni tak nye hendak orang tak berduit
dia cari orang yang berduit jer
apa pun nasib lah memasing
harap dijauhkan lah koi
nauzubillah....


yang paling naya org susah...dah laa tak berduit ada sikit nya labur dlm skim nei...tak pada laa...maru menangis tak berlagu.... Sad

Yassin
PCC Jerantut
PCC Jerantut

Posts : 2708
Points : 3033
Join date : 12/08/2009
Location : Bandar Jerantut [PCC084]

http://www.pahangcommunity.com

Back to top Go down

Re: Masih terpedaya....

Post  termizi2010 on Tue Apr 27, 2010 10:58 am

kalo bleh jgn caya benda cmni....
kalo nk wt bisness wt la yg betul..
cm goreng pisang ke...

termizi2010
JKK Kampung
JKK Kampung

Posts : 155
Points : 164
Join date : 15/04/2010
Age : 32
Location : shah alam/jengka 7

Back to top Go down

Re: Masih terpedaya....

Post  zulkbo on Tue Apr 27, 2010 11:10 am

meniagalah dengan cara yang halal
"mencari yang halal itu wajib"
bukan bab makan jer..punca rezeki juga..

_________________
Manusia yang dihormati ialah orang yang sentiasa menghormati orang lain..
................................جزاك اللهُ خيراً‎ ..................................
http://www.zulkbo.com/

zulkbo
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 6398
Points : 6904
Join date : 15/06/2009
Location : PCC 049

http://www.zulkbo.com/

Back to top Go down

Re: Masih terpedaya....

Post  Bederun on Tue Apr 27, 2010 9:35 pm

zulkbo wrote:meniagalah dengan cara yang halal
"mencari yang halal itu wajib"
bukan bab makan jer..punca rezeki juga..

Betei amat aok te zul.. halal dan haram neh banyok amat cabangnye... kdg2 kala mikir mende2 hok meraban pun bulih membawok ke haram jugok.. hok deme dok pikir nok kaye cpt, nok dpt duit banyok, penyudohnye buat pedooh, tipu org.. jadi haram la te..
Wallahualam...

p/s: Hok deratas te cuma pendapat keh aje, cer aokme tnya ustaz yassin te utk yg lbih sohih..

Bederun
JKK Kampung
JKK Kampung

Posts : 160
Points : 171
Join date : 25/03/2010
Age : 40
Location : Jerantut - Sintok - Damansara - Muar

Back to top Go down

Re: Masih terpedaya....

Post  termizi2010 on Thu May 06, 2010 1:35 pm

Bederun wrote:
zulkbo wrote:meniagalah dengan cara yang halal
"mencari yang halal itu wajib"
bukan bab makan jer..punca rezeki juga..

Betei amat aok te zul.. halal dan haram neh banyok amat cabangnye... kdg2 kala mikir mende2 hok meraban pun bulih membawok ke haram jugok.. hok deme dok pikir nok kaye cpt, nok dpt duit banyok, penyudohnye buat pedooh, tipu org.. jadi haram la te..
Wallahualam...

p/s: Hok deratas te cuma pendapat keh aje, cer aokme tnya ustaz yassin te utk yg lbih sohih..
betul tu..

termizi2010
JKK Kampung
JKK Kampung

Posts : 155
Points : 164
Join date : 15/04/2010
Age : 32
Location : shah alam/jengka 7

Back to top Go down

Re: Masih terpedaya....

Post  Sponsored content Today at 12:18 am


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum