Selamat Datang ke Komuniti Anak Pahang. Forum untuk apa jua berkaitan dengan negeri tercinta

Terima kasih atas sokongan
Log in

I forgot my password

MALAYSIA FUTSAL E-FANS & MEDIA 2010

Wed Apr 07, 2010 5:53 pm by Deto_8

Futsal E-fans & Media Edisi Ketiga Tahun 2010 dijangka diadakan pada 5hb June 2010, Sabtu.

Insya Allah PCC akan menghantar 1 team....

Meeting penyelarasan akan dibuat dalam masa terdekat.


Comments: 42

PCC MENYOKONG KEMPEN HARAPAN TANPA SUARA - KAMI PRIHATIN

Wed Apr 28, 2010 1:25 pm by sakur@86



Comments: 19

Facebook
Pahang Community on Facebook
Pahang Sports Zone FB
Pahang Sports Zone on Facebook

Sex Luar Nikah...Buang Bayi...Guaner Citer..

Page 7 of 9 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Next

View previous topic View next topic Go down

Re: Sex Luar Nikah...Buang Bayi...Guaner Citer..

Post  sam on Wed Dec 02, 2009 11:05 pm

jgn gitu abg zul.. dpt jd ikhwan pun dah cukup bak...

sam
Tok Empat
Tok Empat

Posts : 898
Points : 919
Join date : 15/04/2009
Location : FROM THE MILKY WAY TO DARUL BAWAR

Back to top Go down

Re: Sex Luar Nikah...Buang Bayi...Guaner Citer..

Post  zulkbo on Wed Dec 02, 2009 11:07 pm

samdol wrote:jgn gitu abg zul.. dpt jd ikhwan pun dah cukup bak...

aok tu orang pandai..
koi tau laa..
hu hu hu
cer aok citer kat kita
bab sunni tu Very Happy

_________________
Manusia yang dihormati ialah orang yang sentiasa menghormati orang lain..
................................جزاك اللهُ خيراً‎ ..................................
http://www.zulkbo.com/

zulkbo
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 6398
Points : 6904
Join date : 15/06/2009
Location : PCC 049

http://www.zulkbo.com/

Back to top Go down

Re: Sex Luar Nikah...Buang Bayi...Guaner Citer..

Post  sam on Wed Dec 02, 2009 11:10 pm

apa kes abg zul.. koi tak sangkal akal koi dangkal weeh..

sam
Tok Empat
Tok Empat

Posts : 898
Points : 919
Join date : 15/04/2009
Location : FROM THE MILKY WAY TO DARUL BAWAR

Back to top Go down

Re: Sex Luar Nikah...Buang Bayi...Guaner Citer..

Post  zulkbo on Wed Dec 02, 2009 11:14 pm

samdol wrote:apa kes abg zul.. koi tak sangkal akal koi dangkal weeh..

yer ler..
hu hu hu Very Happy
lagi aok kata begitu
lagi kuat firasat koi..
Very Happy

_________________
Manusia yang dihormati ialah orang yang sentiasa menghormati orang lain..
................................جزاك اللهُ خيراً‎ ..................................
http://www.zulkbo.com/

zulkbo
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 6398
Points : 6904
Join date : 15/06/2009
Location : PCC 049

http://www.zulkbo.com/

Back to top Go down

Re: Sex Luar Nikah...Buang Bayi...Guaner Citer..

Post  strikerbuncit on Tue Dec 15, 2009 4:22 pm

Pelajar rahsia hamil 8 bulan
Oleh Zaid Salim
am@hmetro.com.my


KUALA TERENGGANU: Akibat termakan pujukan lelaki dikenali untuk melakukan hubungan seks, seorang pelajar berusia 14 tahun bakal menjadi ibu pada usia muda selepas keterlanjurannya itu menyebabkan dia kini sarat hamil.

Tindakannya menyembunyikan tragedi hitam yang berlaku Mei lalu itu daripada pengetahuan keluarga menyebabkan mangsa yang masih belajar dalam tingkatan dua di sebuah sekolah menengah di bandar ini terpaksa ditahan di wad untuk pemeriksaan lanjut selepas doktor Hospital Sultanah Nur Zahirah (HSNZ) di sini mengesahkan kandungannya memasuki lapan bulan.

Kejadian menimpa gadis malang itu bermula sejurus dia menerima SMS daripada seorang lelaki dikenalinya setahun lalu ketika berada di rumahnya di sebuah kampung di pinggir bandar ini, kira-kira jam 9 malam.

Ketika menghantar SMS berkenaan, suspek dari Kampung Belukar Jambu, Chendering di sini, memberi alasan konon ketika itu dia berada di rumah datuk gadis terbabit yang tinggal berjiran dengan rumah keluarganya dan meminta mangsa ke rumah berkenaan untuk berbual.

Sebaik menerima SMS itu, mangsa yang tinggal bersama keluarga dan tidak menduga niat jahat lelaki terbabit kemudian keluar bersendirian ke rumah datuknya kira-kira jam 10.15 malam.

Ketika tiba di rumah berkenaan, datuk dan neneknya sudah tidur dan mangsa bersembang dengan suspek yang juga rakan kepada abangnya di anjung rumah terbabit.

Berikutan persekitaran rumah ketika itu sunyi, suspek berusia 19 tahun dan bekerja sebagai juruteknik bagaikan dirasuk iblis apabila secara tiba-tiba mendekati mangsa sebelum mengambil kesempatan meraba gadis berkenaan.

Bagaimanapun, cubaan lelaki terbabit menjinakkan mangsa dengan sentuhan itu gagal apabila mangsa terkejut dengan tindakan suspek yang dianggapnya abang menepis tangan remaja lelaki berkenaan.

Sumber polis berkata, tindakan mangsa menghalang kemahuan suspek menyebabkan keinginan lelaki terbabit mengadakan hubungan seks semakin membuak sebelum bertindak memujuk gadis berkenaan.

Katanya, pujukan suspek membuatkan mangsa cair sebelum mahkota gadisnya diragut.

Menurutnya, mangsa mendakwa sebaik memuaskan nafsu syahwatnya, suspek memohon maaf atas perlakuannya dan meminta gadis terbabit merahsiakan perbuatan terkutuk itu daripada keluarga.

Katanya, selepas sebulan peristiwa hitam itu berlaku, mangsa mula dihantui perasaan cemas dan bimbang mendapati tidak datang haid dan mengesyaki hamil sebelum memaklumkan perkara itu kepada suspek dengan harapan lelaki terbabit bertanggungjawab atas perbuatannya.

“Disebabkan bimbang dimarahi keluarga, mangsa nekad merahsiakan perkara itu hingga kandungannya memasuki lapan bulan,” katanya.

Menurutnya, tertekan dengan kandungan yang semakin membesar, mangsa yang buntu dengan keadaan itu membuat penyelesaian sendiri dengan melaporkan kejadian itu di Balai Polis Kuala Terengganu, kira-kira jam 6.15 petang, Khamis lalu.

“Mangsa dibawa ke HSNZ untuk pemeriksaan lanjut dan doktor yang menjalankan pemeriksaan mengesahkan mangsa hamil lapan bulan dan kini ditempatkan di wad HSNZ kerana memerlukan pemeriksaan lanjut pakar kanak-kanak,” katanya.

Sumber itu berkata, susulan laporan itu, sepasukan anggota Bahagian Siasatan Jenayah Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Kuala Terengganu kemudian ke rumah suspek dan menahan seorang lelaki berusia 19 tahun di rumah berkenaan, kira-kira jam 3.45 pagi, Jumaat lalu.

Suspek kini ditahan di lokap IPD Kuala Terengganu bagi membantu siasatan mengikut Seksyen 376 Kanun Keseksaan kerana kesalahan rogol.

p/s: dunia..oh dunia...

strikerbuncit
Ahli Dewan Undangan Negeri

Posts : 1885
Points : 2077
Join date : 29/04/2009
Location : [PCC023] - Putrajaya / Old Trafford

Back to top Go down

Re: Sex Luar Nikah...Buang Bayi...Guaner Citer..

Post  Jeck Sparow on Tue Dec 15, 2009 4:38 pm

Kesian ke budok bawaoh umur tu yerkk tu la bertepuk sebelah tangan taknyer menjadi yang penting pada Iman..wallahhuallam

Jeck Sparow
A.D.O
A.D.O

Posts : 1467
Points : 1874
Join date : 15/05/2009
Location : Bera

Back to top Go down

Re: Sex Luar Nikah...Buang Bayi...Guaner Citer..

Post  SHARK on Tue Dec 15, 2009 5:11 pm

Kwn baru teringat satu peristiwa masa wife kwn bersalin anak pertama dulu... Masa tu dekat wad hospital Seremban. Kat sebelah katil wife tu (wad kelas 3, sebab wad lain penuh), adalah sorang ibu muda nih (Indonesia.) Baby dia pompuan, comel jugak..putih dan takde cacat celanya...

Tengah hari tu, kwn perasan la dia mcm kelam kabut sikit sambil baca sms. Dia plak sibuk memaksa baby dia menetek..walaupun kwn perasan baby dia takdelah menangis lapar ke hapa. Dalam kul 3pm gitu tiba-tiba kecoh nurse cari dia tapi tak jumpa2.. baby dia dah melalak menangis... rupanya dia dah lari dari wad dan tinggal baby dia cam tu jer.. (mungkin dia harap masa depan baby tu lebih terjamin kot bila dibela oleh JKM)

Sian baby tu, kat mana lah dia sekarang...harap2 dah ada keluarga angkat lah..sebab keesokkannya tu org JKM datang ambik... kalau masih hidup, mesti dah besar sebaya anak kwn 4thn dah umurnya...

Kalau macam ni, takdelah ralat sangat mikir ke nasib baby tu...dari buang merata hala macam sampah...

SHARK
Tok Empat
Tok Empat

Posts : 588
Points : 600
Join date : 16/04/2009
Age : 38
Location : Empangan Klang Gate

Back to top Go down

Re: Sex Luar Nikah...Buang Bayi...Guaner Citer..

Post  zulkbo on Tue Dec 15, 2009 5:29 pm

SHARK wrote:Kwn baru teringat satu peristiwa masa wife kwn bersalin anak pertama dulu... Masa tu dekat wad hospital Seremban. Kat sebelah katil wife tu (wad kelas 3, sebab wad lain penuh), adalah sorang ibu muda nih (Indonesia.) Baby dia pompuan, comel jugak..putih dan takde cacat celanya...

Tengah hari tu, kwn perasan la dia mcm kelam kabut sikit sambil baca sms. Dia plak sibuk memaksa baby dia menetek..walaupun kwn perasan baby dia takdelah menangis lapar ke hapa. Dalam kul 3pm gitu tiba-tiba kecoh nurse cari dia tapi tak jumpa2.. baby dia dah melalak menangis... rupanya dia dah lari dari wad dan tinggal baby dia cam tu jer.. (mungkin dia harap masa depan baby tu lebih terjamin kot bila dibela oleh JKM)

Sian baby tu, kat mana lah dia sekarang...harap2 dah ada keluarga angkat lah..sebab keesokkannya tu org JKM datang ambik... kalau masih hidup, mesti dah besar sebaya anak kwn 4thn dah umurnya...

Kalau macam ni, takdelah ralat sangat mikir ke nasib baby tu...dari buang merata hala macam sampah...

mmg betul SHARK koi setuju kata aok tu...
mmg ramai yang beratur nunggu nak amek anak angkat
cer aok refer kat BH hari ni sampai beli RM20k sorang anak
orang beli yang heran yang byk membuang anak ni orang melayu kita
koi rasa sikap malu bila ngandung anak luar nikah..jantan lak tak mboh
bertanggungjawab maka jalan mudah buang jer lah kandungan tu
kita kena ubah persepsi ni..orang yang dah termengandung tu berilah peluang ke-2 kat dia sbb manusia mana yang tak buat salah..nabi kita lagi maafkan umat inikan
siapalah kita...koi hanya mencadang... Rolling Eyes Very Happy

_________________
Manusia yang dihormati ialah orang yang sentiasa menghormati orang lain..
................................جزاك اللهُ خيراً‎ ..................................
http://www.zulkbo.com/

zulkbo
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 6398
Points : 6904
Join date : 15/06/2009
Location : PCC 049

http://www.zulkbo.com/

Back to top Go down

Re: Sex Luar Nikah...Buang Bayi...Guaner Citer..

Post  zulkbo on Tue Dec 15, 2009 5:34 pm

Bayi RM20,000
Oleh Mohd Iskandar Ibrahim
mohdiskandar@bharian.com.my



PENGARAH Jabatan Siasatan Jenayah Bukit Aman, Datuk Seri Mohd Bakri Zinin, pada sidang akhbar di Bukit Aman, semalam. - Foto Fariz Iswadi Ismail


Enam budak mahu dijual sindiket diselamat polis

KUALA LUMPUR: Lima bayi berusia dua minggu hingga sembilan bulan dan seorang kanak-kanak berumur tiga tahun diselamatkan polis sebelum dijual satu sindiket pada harga antara RM15,000 hingga RM20,000.

Dalam dua serbuan di Klang dan Banting, Selangor pada 4 dan 11 Disember lalu, polis turut menyelamatkan dua wanita Indonesia yang sarat mengandung serta menahan 13 individu termasuk empat pembeli terdiri daripada pensyarah, pengurus syarikat, pembantu akaun dan pekebun.

Baca seterusnya:
http://www.bharian.com.my/Current_News/BH/Tuesday/BeritaUtama/20091215001100/Article

_________________
Manusia yang dihormati ialah orang yang sentiasa menghormati orang lain..
................................جزاك اللهُ خيراً‎ ..................................
http://www.zulkbo.com/

zulkbo
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 6398
Points : 6904
Join date : 15/06/2009
Location : PCC 049

http://www.zulkbo.com/

Back to top Go down

Re: Sex Luar Nikah...Buang Bayi...Guaner Citer..

Post  Deto_8 on Tue Dec 15, 2009 7:52 pm

Penduduk lihat hukuman rejam


MOHAMED ditanam dalam lubang di Afgoye, pada Ahad lalu.


SEORANG lelaki menimbus tanah di dada Mohamed


BEBERAPA orang merejam Mohamed sehingga dia mati.

_________________
bangga menjadi pioneer....bangga juga melihat orang lain berjaya...TAHNIAH!

Deto_8
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 5641
Points : 6570
Join date : 11/04/2009
Location : Saujana Utama & Jengka 3 [PCC 003]

Back to top Go down

Re: Sex Luar Nikah...Buang Bayi...Guaner Citer..

Post  zulkbo on Tue Dec 15, 2009 7:55 pm

dia buat salah apa tu deto..
sampai kena rejam..insaf la kejap koi ni
byk nor dosa rasenye koi ni.. Shocked

_________________
Manusia yang dihormati ialah orang yang sentiasa menghormati orang lain..
................................جزاك اللهُ خيراً‎ ..................................
http://www.zulkbo.com/

zulkbo
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 6398
Points : 6904
Join date : 15/06/2009
Location : PCC 049

http://www.zulkbo.com/

Back to top Go down

Re: Sex Luar Nikah...Buang Bayi...Guaner Citer..

Post  Deto_8 on Tue Dec 15, 2009 8:35 pm

zulkbo wrote:dia buat salah apa tu deto..
sampai kena rejam..insaf la kejap koi ni
byk nor dosa rasenye koi ni.. Shocked

hudud kat mogadishu...kesalahan berzina luar nikah...lelaki direjam sampai mati...pompuan disebat 100 kali...

_________________
bangga menjadi pioneer....bangga juga melihat orang lain berjaya...TAHNIAH!

Deto_8
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 5641
Points : 6570
Join date : 11/04/2009
Location : Saujana Utama & Jengka 3 [PCC 003]

Back to top Go down

Re: Sex Luar Nikah...Buang Bayi...Guaner Citer..

Post  zulkbo on Wed Dec 16, 2009 1:42 am

Polis jejaki pembeli, ibu dalam sindiket dagang bayi
15/12/2009 9:03pm


Code:
KUALA LUMPUR 15 Dis. — Dalam usaha menghapuskan sindiket penjualan bayi di sekitar Selangor, polis sedang menjejaki bayi-bayi yang telah dijual termasuk ibu bayi berkenaan dan pembelinya.

Usaha itu adalah susulan daripada kejayaan polis menumpaskan sindiket penjualan bayi yang beroperasi di Selangor apabila seramai 13 orang ditahan manakala lima bayi serta seorang kanak-kanak perempuan berjaya diselamatkan dalam dua serbuan berasingan di negeri itu baru-baru ini.

Serbuan yang dilakukan di Banting dan Klang pada 4 dan 11 Dis. lepas berjaya menemui lima bayi termasuk seorang bayi Orang Asli.

Pengarah Jabatan Siasatan Jenayah Selangor, Datuk Hasnan Hassan ketika dihubungi Bernama berkata, lanjutan daripada penemuan bayi itu, usaha mengesan bayi yang telah dijual termasuk ibu bayi dan pembeli kini diperluaskan ke merata tempat termasuk klinik dan hospital di Selangor.
- Bernama

_________________
Manusia yang dihormati ialah orang yang sentiasa menghormati orang lain..
................................جزاك اللهُ خيراً‎ ..................................
http://www.zulkbo.com/

zulkbo
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 6398
Points : 6904
Join date : 15/06/2009
Location : PCC 049

http://www.zulkbo.com/

Back to top Go down

Re: Sex Luar Nikah...Buang Bayi...Guaner Citer..

Post  zulkbo on Wed Dec 16, 2009 1:46 am

Tiga beranak mengaku tidak bersalah dagang bayi
15/12/2009 7:18pm


Code:
KLANG 15 Dis. — Seorang ibu dan dua anak perempuannya dihadapkan ke Mahkamah Sesyen di sini hari ini atas tiga tuduhan memperdagangkan tiga bayi perempuan berumur sehari yang dilahirkan tiga warga asing bagi tujuan dieksploitasi.

Ketiga-tiga mereka dikatakan terlibat dalam sindiket menjual bayi yang beroperasi lebih lima tahun di Banting, Klang dan Kajang, Selangor.

Lian Kim Wan, 56 dari Banting; Ang Bee Ling, 36, dari Pelabuhan Klang di sini dan Ang Bee Churn, 31, dari Jalan Bukit Mertajam di sini, mengaku tidak bersalah dan minta dibicarakan selepas pertuduhan dibacakan terhadap mereka oleh jurubahasa mahkamah dalam prosiding yang bermula pada pukul 4.55 petang.

Ketiga-tiga mereka didakwa bersama-sama memperdagangkan tiga bayi perempuan berumur sehari yang dilahirkan oleh dua warga Indonesia, Kristina dan Ninik Rahayu Suhaimi serta seorang warga Filipina, Anie Lida di Hospital Metro Maternity, No: 34, Jalan Pasar Klang di sini, antara pukul 2 pagi dan 5 pagi pada 3 Dis. lepas.
- Bernama

_________________
Manusia yang dihormati ialah orang yang sentiasa menghormati orang lain..
................................جزاك اللهُ خيراً‎ ..................................
http://www.zulkbo.com/

zulkbo
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 6398
Points : 6904
Join date : 15/06/2009
Location : PCC 049

http://www.zulkbo.com/

Back to top Go down

Re: Sex Luar Nikah...Buang Bayi...Guaner Citer..

Post  strikerbuncit on Thu Dec 17, 2009 11:37 am

17 'kenduri' 4 remaja

Oleh Kasdi Ali
kasdi@hmetro.com.my

BATU GAJAH: Nafsu serakah yang menggila mendorong sekumpulan 17 lelaki menjadikan empat remaja perempuan bawah umur sebagai pemuas nafsu dalam empat pesta rogol berasingan pada 4 hingga 12 Disember lalu.

Pesta seks itu terbongkar susulan kejayaan polis menahan 15 daripada 17 suspek berusia antara 13 dan 55 tahun termasuk dua pelajar, di beberapa lokasi sekitar pekan ini, kelmarin.

Semua mangsa berusia 15 tahun dengan tiga daripadanya pelajar tingkatan tiga manakala seorang sudah tidak bersekolah.

Dalam kejadian pertama pada 4 Disember, seorang remaja perempuan dikatakan mengikut kenalan lelakinya bersiar-siar di sekitar pekan ini sebelum dibawa ke sebuah rumah di Kampung Ara Payung, dekat sini.

Menurut sumber, sebaik sampai di rumah itu, remaja perempuan itu mendapati terdapat empat lagi lelaki dalam kediaman berkenaan, namun dia yang mengenali semua suspek yang juga rakan kepada kenalan lelakinya, tidak mengesyaki perkara buruk bakal berlaku.

Bagaimanapun, jangkaannya meleset apabila teman lelaki dan empat kenalannya berubah menjadi ‘syaitan’ apabila mereka bergilir-gilir merogolnya kira-kira jam 12 tengah malam.

Mangsa dihantar pulang ke rumahnya pada keesokan harinya dan mengadu kejadian itu kepada ahli keluarganya sebelum membuat laporan polis pada hari sama.

Pada masa sama, kelima-lima lelaki terbabit yang masih tidak berpuas hati dengan ‘habuan’ pertama mereka, mencari mangsa lain untuk memuaskan nafsu.

Menurut sumber, dengan menggunakan taktik sama seperti kejadian pertama, seorang daripada lelaki durjana itu mengumpan seorang kenalan perempuannya dengan membawa bersiar di kawasan sebuah lombong di Kampung Pisang, dekat sini.

Sebaik tiba di tempat kejadian kira-kira jam 9.30 malam, mangsa diperkosa lelaki itu sebelum empat lagi rakannya yang sedia menunggu di kawasan berhampiran turut menyertai pesta rogol berkenaan.

Selepas selesai melakukan kerja terkutuk itu, lelaki terbabit menghantar mangsa pulang ke rumahnya. Seperti kes pertama, mangsa mengadu kejadian itu kepada ahli keluarganya sebelum membuat laporan polis keesokan harinya.

Kelima-lima lelaki terbabit memperdaya seorang lagi remaja perempuan hanya beberapa jam selepas kejadian kedua.

Kali ini, kelima-lima lelaki itu mengajak lima lagi rakan mereka untuk turut serta dalam pesta rogol itu di sebuah rumah di Kampung Bendera kira-kira jam 1.30 pagi pada 8 Disember lalu.

Mangsa yang sudah terkepung dalam rumah itu tidak dapat berbuat apa-apa dan hanya mampu membiarkan dirinya diratah 10 lelaki terbabit secara bergilir-gilir sebelum seorang daripada mereka menghantarnya pulang ke rumahnya beberapa jam kemudian.

Dalam satu lagi kejadian rogol berasingan pada 11 Disember, seorang remaja perempuan yang keluar bersiar-siar bersama kenalan lelakinya dikurung di dalam bilik sebuah rumah di Tanjung Tualang, dekat sini.

Mangsa kemudian dirogol lima lelaki secara bergilir-gilir termasuk kenalan lelakinya kira-kira jam 10.30 malam pada 12 Disember sebelum dihantar pulang ke rumahnya pada keesokan harinya. Mangsa membuat laporan polis pada hari sama.

Ketua Polis Daerah Batu Gajah, Asisten Komisioner Najib Mohamad ketika dihubungi mengesahkan perkara itu dan memaklumkan kes sedang disiasat.

Beliau berkata, polis yang bertindak atas laporan keempat-empat mangsa menahan 15 lelaki berusia lingkungan 13 hingga 55 tahun secara berasingan di sekitar Batu Gajah pada 15 Disember.

“Polis masih mengesan dua lagi suspek yang dipercayai turut terbabit dalam kejadian rogol itu serta laporan perubatan terhadap mangsa juga mengesahkan kejadian itu dan semua 15 suspek kini direman sehingga 21 Disember,” katanya.

p/s: MALAYSIA BOLEHH!!!

strikerbuncit
Ahli Dewan Undangan Negeri

Posts : 1885
Points : 2077
Join date : 29/04/2009
Location : [PCC023] - Putrajaya / Old Trafford

Back to top Go down

Re: Sex Luar Nikah...Buang Bayi...Guaner Citer..

Post  edi on Sat Dec 19, 2009 10:46 am

Ape la nak jd ngan budak² zaman skarang... No

edi
JKK Kampung
JKK Kampung

Posts : 302
Points : 303
Join date : 11/11/2009

Back to top Go down

Re: Sex Luar Nikah...Buang Bayi...Guaner Citer..

Post  strikerbuncit on Mon Dec 21, 2009 3:45 pm




strikerbuncit
Ahli Dewan Undangan Negeri

Posts : 1885
Points : 2077
Join date : 29/04/2009
Location : [PCC023] - Putrajaya / Old Trafford

Back to top Go down

Re: Sex Luar Nikah...Buang Bayi...Guaner Citer..

Post  zulkbo on Mon Dec 21, 2009 3:47 pm

[quote="strikerbuncit"]/quote]

nauzubillah minzalik..
astaqfirullahalazim..
masyaallah..
Evil or Very Mad

_________________
Manusia yang dihormati ialah orang yang sentiasa menghormati orang lain..
................................جزاك اللهُ خيراً‎ ..................................
http://www.zulkbo.com/

zulkbo
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 6398
Points : 6904
Join date : 15/06/2009
Location : PCC 049

http://www.zulkbo.com/

Back to top Go down

Re: Sex Luar Nikah...Buang Bayi...Guaner Citer..

Post  zulkbo on Sun Dec 27, 2009 11:53 pm

JELI: “Hati saya luluh sebaik mengetahui objek yang disangka bangkai ayam adalah mayat seorang bayi perempuan,” kata Abdul Aziz Setapa, 34, yang menemui mayat itu di Hutan Lipur Lata Renyut, Kuala Balah, dekat sini, kelmarin.
Mayat ditemui kira-kira jam 9.30 pagi dengan keadaannya cukup sifat serta masih ada tali pusat dan dipercayai baru dilahirkan sebelum dibuang ke kawasan rekreasi terbabit.

Lebih menyedihkan, kepala bayi terbabit hancur walaupun kaki serta tangannya masih dalam keadaan baik.
Abdul Aziz melakukan kerja rutin hariannya di Empangan Mini Hidro berdekatan sebelum hatinya tergerak untuk pergi ke kawasan rekreasi terbabit.
Katanya, sebaik tiba di tempat kejadian, dia terlihat satu objek aneh berwarna keputihan seperti bangkai ayam terapung di atas air kira-kira 50 meter dari tempatnya berdiri.


ZALIM... penduduk, Mohd Lizam Che Abas menunjukkan
mayat bayi perempuan yang ditemui, kelmarin.
http://www.hmetro.com.my

_________________
Manusia yang dihormati ialah orang yang sentiasa menghormati orang lain..
................................جزاك اللهُ خيراً‎ ..................................
http://www.zulkbo.com/

zulkbo
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 6398
Points : 6904
Join date : 15/06/2009
Location : PCC 049

http://www.zulkbo.com/

Back to top Go down

Re: Sex Luar Nikah...Buang Bayi...Guaner Citer..

Post  Awangmaseru on Mon Dec 28, 2009 12:06 am

buntu fikiran kawan baca artikal tu, tadi dlm berita jam 8 ada kes lagi, apalah akan jadi pada bebudak bangsa kita.

Awangmaseru
JKK Kampung
JKK Kampung

Posts : 252
Points : 294
Join date : 30/11/2009
Age : 55
Location : ulu cheka/jerantut

http://www.mohlaweh.multiply.com

Back to top Go down

Re: Sex Luar Nikah...Buang Bayi...Guaner Citer..

Post  Cik_N on Mon Dec 28, 2009 12:13 am

sedihnya.. bayi2 tu semua nya x berdosa langsung.....

Cik_N
Tok Empat
Tok Empat

Posts : 898
Points : 940
Join date : 28/11/2009
Location : Temerloh

http://cikkelisa.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Sex Luar Nikah...Buang Bayi...Guaner Citer..

Post  Deto_8 on Mon Dec 28, 2009 12:20 am

Awangmaseru wrote:buntu fikiran kawan baca artikal tu, tadi dlm berita jam 8 ada kes lagi, apalah akan jadi pada bebudak bangsa kita.

berita tadi terus dicampaknya...pastu siap dimakan gagak...

_________________
bangga menjadi pioneer....bangga juga melihat orang lain berjaya...TAHNIAH!

Deto_8
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 5641
Points : 6570
Join date : 11/04/2009
Location : Saujana Utama & Jengka 3 [PCC 003]

Back to top Go down

Re: Sex Luar Nikah...Buang Bayi...Guaner Citer..

Post  Awangmaseru on Mon Dec 28, 2009 12:23 am

Agaknya apa sukatan pendidikan sex perlu diajar di sekolah menengah supaya pembunuhan bayi dapat di tangani ?

Awangmaseru
JKK Kampung
JKK Kampung

Posts : 252
Points : 294
Join date : 30/11/2009
Age : 55
Location : ulu cheka/jerantut

http://www.mohlaweh.multiply.com

Back to top Go down

Re: Sex Luar Nikah...Buang Bayi...Guaner Citer..

Post  Deto_8 on Mon Dec 28, 2009 12:27 am

Awangmaseru wrote:Agaknya apa sukatan pendidikan sex perlu diajar di sekolah menengah supaya pembunuhan bayi dapat di tangani ?

kawan secara peribadi risau ngan muda mudi melayu sekarang ni..kalau tengok laman sosial (facebook, tagged, myspace dsbnya) teruk amat remaja ni...berpesta sana sini..arak tak lekang..siap bangga bergambar ngan arak...

_________________
bangga menjadi pioneer....bangga juga melihat orang lain berjaya...TAHNIAH!

Deto_8
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 5641
Points : 6570
Join date : 11/04/2009
Location : Saujana Utama & Jengka 3 [PCC 003]

Back to top Go down

Re: Sex Luar Nikah...Buang Bayi...Guaner Citer..

Post  Awangmaseru on Mon Dec 28, 2009 12:36 am

Deto_8 wrote:
Awangmaseru wrote:Agaknya apa sukatan pendidikan sex perlu diajar di sekolah menengah supaya pembunuhan bayi dapat di tangani ?

kawan secara peribadi risau ngan muda mudi melayu sekarang ni..kalau tengok laman sosial (facebook, tagged, myspace dsbnya) teruk amat remaja ni...berpesta sana sini..arak tak lekang..siap bangga bergambar ngan arak...

Jaman kawan remaja dulu masaalah arak ni dah berleluasa peminumnya tapi masani lebih parah kerana melibatkan awek-awek sama kerana itu hasil susulannya buang bayi.

Awangmaseru
JKK Kampung
JKK Kampung

Posts : 252
Points : 294
Join date : 30/11/2009
Age : 55
Location : ulu cheka/jerantut

http://www.mohlaweh.multiply.com

Back to top Go down

Re: Sex Luar Nikah...Buang Bayi...Guaner Citer..

Post  Sponsored content Today at 10:43 pm


Sponsored content


Back to top Go down

Page 7 of 9 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Next

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum