Selamat Datang ke Komuniti Anak Pahang. Forum untuk apa jua berkaitan dengan negeri tercinta

Terima kasih atas sokongan
Log in

I forgot my password

MALAYSIA FUTSAL E-FANS & MEDIA 2010

Wed Apr 07, 2010 5:53 pm by Deto_8

Futsal E-fans & Media Edisi Ketiga Tahun 2010 dijangka diadakan pada 5hb June 2010, Sabtu.

Insya Allah PCC akan menghantar 1 team....

Meeting penyelarasan akan dibuat dalam masa terdekat.


Comments: 42

PCC MENYOKONG KEMPEN HARAPAN TANPA SUARA - KAMI PRIHATIN

Wed Apr 28, 2010 1:25 pm by sakur@86



Comments: 19

Facebook
Pahang Community on Facebook
Pahang Sports Zone FB
Pahang Sports Zone on Facebook

10 Tabiat Yang Mungkin Akan Menyebabkan kerosakkan Otak

Page 4 of 4 Previous  1, 2, 3, 4

View previous topic View next topic Go down

Re: 10 Tabiat Yang Mungkin Akan Menyebabkan kerosakkan Otak

Post  Qaisara on Wed Nov 18, 2009 4:32 pm

acey wrote:8. tidak berkira

- masa kenduri kawin di kg2, kalu ada rokok, tak de masalah bg org yg merokok untuk buat kerja gotong royong, kerana tak berkira sangat. bagi mereka, ada rokok cukup la. Kalu tuan rumah tak bagi rokok, kedekut benor le tuan rumah tu.

betul tu... baru2 ni sepupu koi kawin... koi kt dapur sbb nk tolong masak untuk 'makan beradap'... tiba2 dtg duatiga org lelaki tanya kt tuan rumah "cik... rokok tkde ke?" belum buat keja dh mintak rokok... nk tk nk terpaksa lh anak tuan rumah pegi kedai beli rokok 5 carton...

Qaisara
Ketua Kampung
Ketua Kampung

Posts : 104
Points : 116
Join date : 10/11/2009
Location : Balok, Kuantan, Pahang

Back to top Go down

Re: 10 Tabiat Yang Mungkin Akan Menyebabkan kerosakkan Otak

Post  ozzy on Wed Nov 18, 2009 4:34 pm

Qaisara wrote:
acey wrote:8. tidak berkira

- masa kenduri kawin di kg2, kalu ada rokok, tak de masalah bg org yg merokok untuk buat kerja gotong royong, kerana tak berkira sangat. bagi mereka, ada rokok cukup la. Kalu tuan rumah tak bagi rokok, kedekut benor le tuan rumah tu.

betul tu... baru2 ni sepupu koi kawin... koi kt dapur sbb nk tolong masak untuk 'makan beradap'... tiba2 dtg duatiga org lelaki tanya kt tuan rumah "cik... rokok tkde ke?" belum buat keja dh mintak rokok... nk tk nk terpaksa lh anak tuan rumah pegi kedai beli rokok 5 carton...

Acey..selamat berjuang ..ekekekeke

ozzy
Skuad Terjah PCC
Skuad Terjah PCC

Posts : 2216
Points : 2310
Join date : 21/05/2009
Location : Jengka 6, PJ

Back to top Go down

Re: 10 Tabiat Yang Mungkin Akan Menyebabkan kerosakkan Otak

Post  koy101 on Wed Nov 18, 2009 4:36 pm

Qaisara wrote:
acey wrote:8. tidak berkira

- masa kenduri kawin di kg2, kalu ada rokok, tak de masalah bg org yg merokok untuk buat kerja gotong royong, kerana tak berkira sangat. bagi mereka, ada rokok cukup la. Kalu tuan rumah tak bagi rokok, kedekut benor le tuan rumah tu.

betul tu... baru2 ni sepupu koi kawin... koi kt dapur sbb nk tolong masak untuk 'makan beradap'... tiba2 dtg duatiga org lelaki tanya kt tuan rumah "cik... rokok tkde ke?" belum buat keja dh mintak rokok... nk tk nk terpaksa lh anak tuan rumah pegi kedai beli rokok 5 carton...

hahahaha.... tp sumer keje settle kan??? Clear abis pinggan mangkuk kat penanggah.... xde main lari-lari nyer...... xder nak demand lebih-lebih nyer....
janji berasap..... hahahaha.....

koy101
Tok Penghulu
Tok Penghulu

Posts : 1084
Points : 1132
Join date : 17/09/2009
Age : 43
Location : Temerloh / Bentong

http://www.kembara.net

Back to top Go down

Re: 10 Tabiat Yang Mungkin Akan Menyebabkan kerosakkan Otak

Post  Jeck Sparow on Wed Nov 18, 2009 4:36 pm

Apa apa la deme hanya kenikmatan duniawi sahaja selagi boleh merokok merokok la mekalanyer kalau rasa tak memudaratkan hehehe

Jeck Sparow
A.D.O
A.D.O

Posts : 1467
Points : 1874
Join date : 15/05/2009
Location : Bera

Back to top Go down

Re: 10 Tabiat Yang Mungkin Akan Menyebabkan kerosakkan Otak

Post  acey on Wed Nov 18, 2009 4:40 pm

Qaisara wrote:
acey wrote:8. tidak berkira

- masa kenduri kawin di kg2, kalu ada rokok, tak de masalah bg org yg merokok untuk buat kerja gotong royong, kerana tak berkira sangat. bagi mereka, ada rokok cukup la. Kalu tuan rumah tak bagi rokok, kedekut benor le tuan rumah tu.

betul tu... baru2 ni sepupu koi kawin... koi kt dapur sbb nk tolong masak untuk 'makan beradap'... tiba2 dtg duatiga org lelaki tanya kt tuan rumah "cik... rokok tkde ke?" belum buat keja dh mintak rokok... nk tk nk terpaksa lh anak tuan rumah pegi kedai beli rokok 5 carton...

kat kg benda tu dah faham n macam kebiasaan, kalu nak kata adat pun dah boleh, rokok kena la sedia pada org nak buat keje, bukan payoh pun, tanda time kasih

acey
JKK Kampung
JKK Kampung

Posts : 266
Points : 269
Join date : 23/07/2009

Back to top Go down

Re: 10 Tabiat Yang Mungkin Akan Menyebabkan kerosakkan Otak

Post  acey on Wed Nov 18, 2009 4:49 pm

acey wrote:
Qaisara wrote:
acey wrote:8. tidak berkira

- masa kenduri kawin di kg2, kalu ada rokok, tak de masalah bg org yg merokok untuk buat kerja gotong royong, kerana tak berkira sangat. bagi mereka, ada rokok cukup la. Kalu tuan rumah tak bagi rokok, kedekut benor le tuan rumah tu.

betul tu... baru2 ni sepupu koi kawin... koi kt dapur sbb nk tolong masak untuk 'makan beradap'... tiba2 dtg duatiga org lelaki tanya kt tuan rumah "cik... rokok tkde ke?" belum buat keja dh mintak rokok... nk tk nk terpaksa lh anak tuan rumah pegi kedai beli rokok 5 carton...

kat kg benda tu dah faham n macam kebiasaan, kalu nak kata adat pun dah boleh, rokok kena la sedia pada org nak buat keje, bukan payoh pun, tanda time kasih

tapi kalu untuk awok la, koi boleh beli sendiri, awok ucap time kasih ngan ciuman la, boleh

acey
JKK Kampung
JKK Kampung

Posts : 266
Points : 269
Join date : 23/07/2009

Back to top Go down

Re: 10 Tabiat Yang Mungkin Akan Menyebabkan kerosakkan Otak

Post  Qaisara on Wed Nov 18, 2009 4:55 pm

acey wrote:
acey wrote:
Qaisara wrote:
acey wrote:8. tidak berkira

- masa kenduri kawin di kg2, kalu ada rokok, tak de masalah bg org yg merokok untuk buat kerja gotong royong, kerana tak berkira sangat. bagi mereka, ada rokok cukup la. Kalu tuan rumah tak bagi rokok, kedekut benor le tuan rumah tu.

betul tu... baru2 ni sepupu koi kawin... koi kt dapur sbb nk tolong masak untuk 'makan beradap'... tiba2 dtg duatiga org lelaki tanya kt tuan rumah "cik... rokok tkde ke?" belum buat keja dh mintak rokok... nk tk nk terpaksa lh anak tuan rumah pegi kedai beli rokok 5 carton...

kat kg benda tu dah faham n macam kebiasaan, kalu nak kata adat pun dah boleh, rokok kena la sedia pada org nak buat keje, bukan payoh pun, tanda time kasih

tapi kalu untuk awok la, koi boleh beli sendiri, awok ucap time kasih ngan ciuman la, boleh

ye lh tu... pastu hb koi dok bersilat... siap hunus keris original lg kt depan pelamin tu... affraid

Qaisara
Ketua Kampung
Ketua Kampung

Posts : 104
Points : 116
Join date : 10/11/2009
Location : Balok, Kuantan, Pahang

Back to top Go down

Re: 10 Tabiat Yang Mungkin Akan Menyebabkan kerosakkan Otak

Post  acey on Wed Nov 18, 2009 4:59 pm

Qaisara wrote:
acey wrote:
acey wrote:
Qaisara wrote:
acey wrote:8. tidak berkira

- masa kenduri kawin di kg2, kalu ada rokok, tak de masalah bg org yg merokok untuk buat kerja gotong royong, kerana tak berkira sangat. bagi mereka, ada rokok cukup la. Kalu tuan rumah tak bagi rokok, kedekut benor le tuan rumah tu.

betul tu... baru2 ni sepupu koi kawin... koi kt dapur sbb nk tolong masak untuk 'makan beradap'... tiba2 dtg duatiga org lelaki tanya kt tuan rumah "cik... rokok tkde ke?" belum buat keja dh mintak rokok... nk tk nk terpaksa lh anak tuan rumah pegi kedai beli rokok 5 carton...

kat kg benda tu dah faham n macam kebiasaan, kalu nak kata adat pun dah boleh, rokok kena la sedia pada org nak buat keje, bukan payoh pun, tanda time kasih

tapi kalu untuk awok la, koi boleh beli sendiri, awok ucap time kasih ngan ciuman la, boleh

ye lh tu... pastu hb koi dok bersilat... siap hunus keris original lg kt depan pelamin tu... affraid

kalu macam tu, beli la rokok utk org buat keje, tak de la deme minta yg bukan2, ya tak kak

acey
JKK Kampung
JKK Kampung

Posts : 266
Points : 269
Join date : 23/07/2009

Back to top Go down

Re: 10 Tabiat Yang Mungkin Akan Menyebabkan kerosakkan Otak

Post  ozzy on Wed Nov 18, 2009 5:00 pm

acey wrote:
Qaisara wrote:
acey wrote:
acey wrote:
Qaisara wrote:
acey wrote:8. tidak berkira

- masa kenduri kawin di kg2, kalu ada rokok, tak de masalah bg org yg merokok untuk buat kerja gotong royong, kerana tak berkira sangat. bagi mereka, ada rokok cukup la. Kalu tuan rumah tak bagi rokok, kedekut benor le tuan rumah tu.

betul tu... baru2 ni sepupu koi kawin... koi kt dapur sbb nk tolong masak untuk 'makan beradap'... tiba2 dtg duatiga org lelaki tanya kt tuan rumah "cik... rokok tkde ke?" belum buat keja dh mintak rokok... nk tk nk terpaksa lh anak tuan rumah pegi kedai beli rokok 5 carton...

kat kg benda tu dah faham n macam kebiasaan, kalu nak kata adat pun dah boleh, rokok kena la sedia pada org nak buat keje, bukan payoh pun, tanda time kasih

tapi kalu untuk awok la, koi boleh beli sendiri, awok ucap time kasih ngan ciuman la, boleh

ye lh tu... pastu hb koi dok bersilat... siap hunus keris original lg kt depan pelamin tu... affraid

kalu macam tu, beli la rokok utk org buat keje, tak de la deme minta yg bukan2, ya tak kak

wakakakaka...balerrr

ozzy
Skuad Terjah PCC
Skuad Terjah PCC

Posts : 2216
Points : 2310
Join date : 21/05/2009
Location : Jengka 6, PJ

Back to top Go down

Re: 10 Tabiat Yang Mungkin Akan Menyebabkan kerosakkan Otak

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 4 of 4 Previous  1, 2, 3, 4

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum