Selamat Datang ke Komuniti Anak Pahang. Forum untuk apa jua berkaitan dengan negeri tercinta

Terima kasih atas sokongan
Log in

I forgot my password

MALAYSIA FUTSAL E-FANS & MEDIA 2010

Wed Apr 07, 2010 5:53 pm by Deto_8

Futsal E-fans & Media Edisi Ketiga Tahun 2010 dijangka diadakan pada 5hb June 2010, Sabtu.

Insya Allah PCC akan menghantar 1 team....

Meeting penyelarasan akan dibuat dalam masa terdekat.


Comments: 42

PCC MENYOKONG KEMPEN HARAPAN TANPA SUARA - KAMI PRIHATIN

Wed Apr 28, 2010 1:25 pm by sakur@86



Comments: 19

Facebook
Pahang Community on Facebook
Pahang Sports Zone FB
Pahang Sports Zone on Facebook

Mari Lepaskan Emosi Aokme..

Page 5 of 23 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 14 ... 23  Next

View previous topic View next topic Go down

Re: Mari Lepaskan Emosi Aokme..

Post  zulkbo on Sat Nov 14, 2009 1:04 pm

aok me tak RINDUU...
kat Labu Sayong
ngan Lepat Ubi ke
lamanya tak masuk posting
sini..hu hu hu Very Happy

_________________
Manusia yang dihormati ialah orang yang sentiasa menghormati orang lain..
................................جزاك اللهُ خيراً‎ ..................................
http://www.zulkbo.com/
avatar
zulkbo
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 6398
Points : 6904
Join date : 15/06/2009
Location : PCC 049

http://www.zulkbo.com/

Back to top Go down

Re: Mari Lepaskan Emosi Aokme..

Post  Yassin on Sat Nov 14, 2009 1:09 pm

zulkbo wrote:aok me tak RINDUU...
kat Labu Sayong
ngan Lepat Ubi ke
lamanya tak masuk posting
sini..hu hu hu Very Happy

Hehehe sape pulok hok rindu nyer zul?? Saya cuba juga membuat topik yang boleh menarik minat geng ini berforum. keknya tak de gaya hehehehe Razz
avatar
Yassin
PCC Jerantut
PCC Jerantut

Posts : 2708
Points : 3033
Join date : 12/08/2009
Location : Bandar Jerantut [PCC084]

http://www.pahangcommunity.com

Back to top Go down

Re: Mari Lepaskan Emosi Aokme..

Post  zulkbo on Sat Nov 14, 2009 1:19 pm

Yassin wrote:
zulkbo wrote:aok me tak RINDUU...
kat Labu Sayong
ngan Lepat Ubi ke
lamanya tak masuk posting
sini..hu hu hu Very Happy

Hehehe sape pulok hok rindu nyer zul?? Saya cuba juga membuat topik yang boleh menarik minat geng ini berforum. keknya tak de gaya hehehehe Razz


rajuk pompuan..
ibarat kerak nasi
mana hat bujang cepat ler memujuk
tak kan nak tunggu koi kut..maruu.. Laughing

_________________
Manusia yang dihormati ialah orang yang sentiasa menghormati orang lain..
................................جزاك اللهُ خيراً‎ ..................................
http://www.zulkbo.com/
avatar
zulkbo
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 6398
Points : 6904
Join date : 15/06/2009
Location : PCC 049

http://www.zulkbo.com/

Back to top Go down

Re: Mari Lepaskan Emosi Aokme..

Post  pendz on Sat Nov 14, 2009 7:41 pm

syer agak riso lah budak2 sekarang hilang jati diri

pendz

Posts : 10
Points : 17
Join date : 11/11/2009
Age : 31
Location : bangiq

Back to top Go down

Re: Mari Lepaskan Emosi Aokme..

Post  zulkbo on Sat Nov 14, 2009 7:48 pm

pendz wrote:syer agak riso lah budak2 sekarang hilang jati diri


contoh bro?? Rolling Eyes

_________________
Manusia yang dihormati ialah orang yang sentiasa menghormati orang lain..
................................جزاك اللهُ خيراً‎ ..................................
http://www.zulkbo.com/
avatar
zulkbo
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 6398
Points : 6904
Join date : 15/06/2009
Location : PCC 049

http://www.zulkbo.com/

Back to top Go down

Re: Mari Lepaskan Emosi Aokme..

Post  Deto_8 on Sat Nov 14, 2009 8:01 pm

zulkbo wrote:
pendz wrote:syer agak riso lah budak2 sekarang hilang jati diri


contoh bro?? Rolling Eyes

tengok je lah dalam MySpace, TAGGED dan FB tu... Evil or Very Mad

_________________
bangga menjadi pioneer....bangga juga melihat orang lain berjaya...TAHNIAH!
avatar
Deto_8
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 5641
Points : 6570
Join date : 11/04/2009
Location : Saujana Utama & Jengka 3 [PCC 003]

Back to top Go down

Re: Mari Lepaskan Emosi Aokme..

Post  labu sayong on Sun Nov 15, 2009 7:55 pm

Yassin wrote:
zulkbo wrote:aok me tak RINDUU...
kat Labu Sayong
ngan Lepat Ubi ke
lamanya tak masuk posting
sini..hu hu hu Very Happy

Hehehe sape pulok hok rindu nyer zul?? Saya cuba juga membuat topik yang boleh menarik minat geng ini berforum. keknya tak de gaya hehehehe Razz

rindu-rinduan jadi kenang-kenangan,insan tersayang kini milik org... Very Happy
ade gak org ingt ke koi..huhu..koi sbk skt skang, ade kursus.tgh bedebo tgu posting neh... Very Happy
avatar
labu sayong
Tok Empat
Tok Empat

Posts : 598
Points : 623
Join date : 09/06/2009
Age : 31
Location : Johor/Jengka 4

Back to top Go down

Re: Mari Lepaskan Emosi Aokme..

Post  zulkbo on Sun Nov 15, 2009 7:57 pm

labu sayong wrote:
Yassin wrote:
zulkbo wrote:aok me tak RINDUU...
kat Labu Sayong
ngan Lepat Ubi ke
lamanya tak masuk posting
sini..hu hu hu Very Happy

Hehehe sape pulok hok rindu nyer zul?? Saya cuba juga membuat topik yang boleh menarik minat geng ini berforum. keknya tak de gaya hehehehe Razz

rindu-rinduan jadi kenang-kenangan,insan tersayang kini milik org... Very Happy
ade gak org ingt ke koi..huhu..koi sbk skt skang, ade kursus.tgh bedebo tgu posting neh... Very Happy

ye ke..
sibuk la tu
hu hu hu
welcome to the club cheers

_________________
Manusia yang dihormati ialah orang yang sentiasa menghormati orang lain..
................................جزاك اللهُ خيراً‎ ..................................
http://www.zulkbo.com/
avatar
zulkbo
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 6398
Points : 6904
Join date : 15/06/2009
Location : PCC 049

http://www.zulkbo.com/

Back to top Go down

Re: Mari Lepaskan Emosi Aokme..

Post  ozzy on Wed Nov 18, 2009 8:38 am

Malam tadi hadap durian 3 biji aku sorang2 lama x makan....Peritnya tekak aku pagi ni adussss... alien
avatar
ozzy
Skuad Terjah PCC
Skuad Terjah PCC

Posts : 2216
Points : 2310
Join date : 21/05/2009
Location : Jengka 6, PJ

Back to top Go down

Re: Mari Lepaskan Emosi Aokme..

Post  Yassin on Wed Nov 18, 2009 8:53 am

ozzy wrote:Malam tadi hadap durian 3 biji aku sorang2 lama x makan....Peritnya tekak aku pagi ni adussss...



oit...gitu pulok...aok kawan nok nasihat kala makan buah biar makan genap jangan ganjil jumlahnya itu pasal boleh sakit tekak hel...hel...
avatar
Yassin
PCC Jerantut
PCC Jerantut

Posts : 2708
Points : 3033
Join date : 12/08/2009
Location : Bandar Jerantut [PCC084]

http://www.pahangcommunity.com

Back to top Go down

Re: Mari Lepaskan Emosi Aokme..

Post  ozzy on Wed Nov 18, 2009 8:56 am

Yassin wrote:
ozzy wrote:Malam tadi hadap durian 3 biji aku sorang2 lama x makan....Peritnya tekak aku pagi ni adussss...



oit...gitu pulok...aok kawan nok nasihat kala makan buah biar makan genap jangan ganjil jumlahnya itu pasal boleh sakit tekak hel...hel...

Kala bagi genap (masuk 4) mmg muntah kwn..durian bukit gantang tehh
avatar
ozzy
Skuad Terjah PCC
Skuad Terjah PCC

Posts : 2216
Points : 2310
Join date : 21/05/2009
Location : Jengka 6, PJ

Back to top Go down

Re: Mari Lepaskan Emosi Aokme..

Post  Jeck Sparow on Wed Nov 18, 2009 8:59 am

ozzy wrote:Malam tadi hadap durian 3 biji aku sorang2 lama x makan....Peritnya tekak aku pagi ni adussss... alien

Pesan orang tua la.. tapi penah kawan cuba kalau habis makan durian dalam jumlah yang lebih dari sebiji la jgn lupa minum air yang dituang dalam pangsa durian.insyaallah
avatar
Jeck Sparow
A.D.O
A.D.O

Posts : 1467
Points : 1874
Join date : 15/05/2009
Location : Bera

Back to top Go down

Re: Mari Lepaskan Emosi Aokme..

Post  acey on Wed Nov 18, 2009 9:00 am

Yassin wrote:
ozzy wrote:Malam tadi hadap durian 3 biji aku sorang2 lama x makan....Peritnya tekak aku pagi ni adussss...



oit...gitu pulok...aok kawan nok nasihat kala makan buah biar makan genap jangan ganjil jumlahnya itu pasal boleh sakit tekak hel...hel...

org tua kabo, kalu dah sakik tekak makan durian, awak kena minum air dari pangsa durian tu, kalu nak lagi elok kalu kulit tu yg awok dah buang dalam tong sampah tu, ambik semula n boh air minum, tu lagi cepat

acey
JKK Kampung
JKK Kampung

Posts : 266
Points : 269
Join date : 23/07/2009

Back to top Go down

Re: Mari Lepaskan Emosi Aokme..

Post  ozzy on Wed Nov 18, 2009 9:03 am

acey wrote:
Yassin wrote:
ozzy wrote:Malam tadi hadap durian 3 biji aku sorang2 lama x makan....Peritnya tekak aku pagi ni adussss...


oit...gitu pulok...aok kawan nok nasihat kala makan buah biar makan genap jangan ganjil jumlahnya itu pasal boleh sakit tekak hel...hel...

org tua kabo, kalu dah sakik tekak makan durian, awak kena minum air dari pangsa durian tu, kalu nak lagi elok kalu kulit tu yg awok dah buang dalam tong sampah tu, ambik semula n boh air minum, tu lagi cepat

ooo..gituuuu..patutla aok suka selongkar tong sampah..tandanya sakit tekak la tu yee.. Shocked
avatar
ozzy
Skuad Terjah PCC
Skuad Terjah PCC

Posts : 2216
Points : 2310
Join date : 21/05/2009
Location : Jengka 6, PJ

Back to top Go down

Re: Mari Lepaskan Emosi Aokme..

Post  Yassin on Wed Nov 18, 2009 9:05 am

acey wrote:
Yassin wrote:
ozzy wrote:Malam tadi hadap durian 3 biji aku sorang2 lama x makan....Peritnya tekak aku pagi ni adussss...



oit...gitu pulok...aok kawan nok nasihat kala makan buah biar makan genap jangan ganjil jumlahnya itu pasal boleh sakit tekak hel...hel...

org tua kabo, kalu dah sakik tekak makan durian, awak kena minum air dari pangsa durian tu, kalu nak lagi elok kalu kulit tu yg awok dah buang dalam tong sampah tu, ambik semula n boh air minum, tu lagi cepat


Ah maru org tua tu pesan gitu..mekala dah lepas dlm tong sampah usoh laa weh..kotor dah tu penyakit lain pulok dpt karang...
avatar
Yassin
PCC Jerantut
PCC Jerantut

Posts : 2708
Points : 3033
Join date : 12/08/2009
Location : Bandar Jerantut [PCC084]

http://www.pahangcommunity.com

Back to top Go down

Re: Mari Lepaskan Emosi Aokme..

Post  acey on Wed Nov 18, 2009 9:17 am

org tua dah pesan cam tu, org muda ni ikut je la, tanda hormat

acey
JKK Kampung
JKK Kampung

Posts : 266
Points : 269
Join date : 23/07/2009

Back to top Go down

Re: Mari Lepaskan Emosi Aokme..

Post  Yassin on Wed Nov 18, 2009 9:31 am

Pagi tadi kawan masuk ketandas kat opis ini ada 5 bilik kecilnya maka ke lima, lima bilik tersebut tertutup kawan tunggu juga kat luar tandas tu dlm bebarpa minit....[b]rasa juge nak marah lama betul dema nie duk dalam tandas itu, berasa juga hati kawan nok jerkoh dema didalam itu...........adus tiba-tiba kawan terdengor suara yg terkeluar drp tandas itu juga....seakan macam jerkah juga la...ADUS NAPE TAK KUAR -KUAR NEI...........laaa kata kawan kawan nok jerkoh ke dia..dia pulok jerkoh ke sape sakit gini..........................
avatar
Yassin
PCC Jerantut
PCC Jerantut

Posts : 2708
Points : 3033
Join date : 12/08/2009
Location : Bandar Jerantut [PCC084]

http://www.pahangcommunity.com

Back to top Go down

Re: Mari Lepaskan Emosi Aokme..

Post  strikerbuncit on Wed Nov 18, 2009 10:00 am

Yassin wrote:Pagi tadi kawan masuk ketandas kat opis ini ada 5 bilik kecilnya maka ke lima, lima bilik tersebut tertutup kawan tunggu juga kat luar tandas tu dlm bebarpa minit....[b]rasa juge nak marah lama betul dema nie duk dalam tandas itu, berasa juga hati kawan nok jerkoh dema didalam itu...........adus tiba-tiba kawan terdengor suara yg terkeluar drp tandas itu juga....seakan macam jerkah juga la...ADUS NAPE TAK KUAR -KUAR NEI...........laaa kata kawan kawan nok jerkoh ke dia..dia pulok jerkoh ke sape sakit gini..........................

dia tak kabor kt aok..dia hanya bermonolog ttg 'pelaburannya'...ekekeke..
avatar
strikerbuncit
Ahli Dewan Undangan Negeri

Posts : 1885
Points : 2077
Join date : 29/04/2009
Location : [PCC023] - Putrajaya / Old Trafford

Back to top Go down

Re: Mari Lepaskan Emosi Aokme..

Post  ozzy on Thu Nov 19, 2009 2:08 pm

Rege cili merah naik melambung wehhh..rm15 sekilo huh!!!...sayur & ikan pun naik musim2 hujan nihhh...aiyaaaaaa Mad
avatar
ozzy
Skuad Terjah PCC
Skuad Terjah PCC

Posts : 2216
Points : 2310
Join date : 21/05/2009
Location : Jengka 6, PJ

Back to top Go down

Re: Mari Lepaskan Emosi Aokme..

Post  Jeck Sparow on Thu Nov 19, 2009 2:10 pm

@!#%!#*(^&*/**/*^%$*^$%&$668****/****/*/

Dah Lepas Geram huhu
avatar
Jeck Sparow
A.D.O
A.D.O

Posts : 1467
Points : 1874
Join date : 15/05/2009
Location : Bera

Back to top Go down

Re: Mari Lepaskan Emosi Aokme..

Post  zulkbo on Thu Nov 19, 2009 5:15 pm

Jeck Sparow wrote:@!#%!#*(^&*/**/*^%$*^$%&$668****/****/*/

Dah Lepas Geram huhu

kalau kawn opis koi cina ni
tengok no ni mau dibelinya hari ni
cer aok teka no pe nih Very Happy

_________________
Manusia yang dihormati ialah orang yang sentiasa menghormati orang lain..
................................جزاك اللهُ خيراً‎ ..................................
http://www.zulkbo.com/
avatar
zulkbo
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 6398
Points : 6904
Join date : 15/06/2009
Location : PCC 049

http://www.zulkbo.com/

Back to top Go down

Re: Mari Lepaskan Emosi Aokme..

Post  Jeck Sparow on Fri Nov 20, 2009 9:04 am

Pagi pagi lagi dah buat kawan hilang mood. sikap pemandu pemandu kita sejak akhir akhir ni la...tengah sedap layan lap....opppppssssss emrgency break menyasor kete kawan ketepi... ader la 2-3 biji lagi yang kerayan muka pemandunyer...bukan mende kete yang depan sekali sampai kt hujung selekoh dan dan nak masuk simpang time tu juga la baru bagi signel....hangin betul.... sabor jer la.....
(haru..maru)
avatar
Jeck Sparow
A.D.O
A.D.O

Posts : 1467
Points : 1874
Join date : 15/05/2009
Location : Bera

Back to top Go down

Re: Mari Lepaskan Emosi Aokme..

Post  zulkbo on Fri Nov 20, 2009 9:07 am

Jeck Sparow wrote:
Pagi pagi lagi dah buat kawan hilang mood. sikap pemandu pemandu kita sejak akhir akhir ni la...tengah sedap layan lap....opppppssssss emrgency break menyasor kete kawan ketepi... ader la 2-3 biji lagi yang kerayan muka pemandunyer...bukan mende kete yang depan sekali sampai kt hujung selekoh dan dan nak masuk simpang time tu juga la baru bagi signel....hangin betul.... sabor jer la.....
(haru..maru)


sabor dik...
cer gi breakfast dulu
pekena nes o ke Very Happy

_________________
Manusia yang dihormati ialah orang yang sentiasa menghormati orang lain..
................................جزاك اللهُ خيراً‎ ..................................
http://www.zulkbo.com/
avatar
zulkbo
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 6398
Points : 6904
Join date : 15/06/2009
Location : PCC 049

http://www.zulkbo.com/

Back to top Go down

Re: Mari Lepaskan Emosi Aokme..

Post  acey on Fri Nov 20, 2009 9:09 am

Jeck Sparow wrote:
Pagi pagi lagi dah buat kawan hilang mood. sikap pemandu pemandu kita sejak akhir akhir ni la...tengah sedap layan lap....opppppssssss emrgency break menyasor kete kawan ketepi... ader la 2-3 biji lagi yang kerayan muka pemandunyer...bukan mende kete yang depan sekali sampai kt hujung selekoh dan dan nak masuk simpang time tu juga la baru bagi signel....hangin betul.... sabor jer la.....
(haru..maru)

mesti pompuan bawok keter tu

acey
JKK Kampung
JKK Kampung

Posts : 266
Points : 269
Join date : 23/07/2009

Back to top Go down

Re: Mari Lepaskan Emosi Aokme..

Post  Deto_8 on Fri Nov 20, 2009 9:09 am

Jeck Sparow wrote:
Pagi pagi lagi dah buat kawan hilang mood. sikap pemandu pemandu kita sejak akhir akhir ni la...tengah sedap layan lap....opppppssssss emrgency break menyasor kete kawan ketepi... ader la 2-3 biji lagi yang kerayan muka pemandunyer...bukan mende kete yang depan sekali sampai kt hujung selekoh dan dan nak masuk simpang time tu juga la baru bagi signel....hangin betul.... sabor jer la.....
(haru..maru)

kalaulah kena ke kawan....masak orang tu

kerayan tu apa maksudnya...yang kawan tau kerayong je Very Happy

_________________
bangga menjadi pioneer....bangga juga melihat orang lain berjaya...TAHNIAH!
avatar
Deto_8
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 5641
Points : 6570
Join date : 11/04/2009
Location : Saujana Utama & Jengka 3 [PCC 003]

Back to top Go down

Re: Mari Lepaskan Emosi Aokme..

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 5 of 23 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 14 ... 23  Next

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum