Selamat Datang ke Komuniti Anak Pahang. Forum untuk apa jua berkaitan dengan negeri tercinta

Terima kasih atas sokongan
Log in

I forgot my password

MALAYSIA FUTSAL E-FANS & MEDIA 2010

Wed Apr 07, 2010 5:53 pm by Deto_8

Futsal E-fans & Media Edisi Ketiga Tahun 2010 dijangka diadakan pada 5hb June 2010, Sabtu.

Insya Allah PCC akan menghantar 1 team....

Meeting penyelarasan akan dibuat dalam masa terdekat.


Comments: 42

PCC MENYOKONG KEMPEN HARAPAN TANPA SUARA - KAMI PRIHATIN

Wed Apr 28, 2010 1:25 pm by sakur@86



Comments: 19

Facebook
Pahang Community on Facebook
Pahang Sports Zone FB
Pahang Sports Zone on Facebook

KOLEKSI Barang-barang peribadi yang anda sayangi

Page 2 of 3 Previous  1, 2, 3  Next

View previous topic View next topic Go down

Re: KOLEKSI Barang-barang peribadi yang anda sayangi

Post  Oesandro Jr. on Thu Nov 19, 2009 10:41 am

aaaaaaaaaaaa...baju dah upload..
kang koi upload seluor dia plok..hehe..no14..
kenangan jugok tu..
avatar
Oesandro Jr.
JKK Kampung
JKK Kampung

Posts : 343
Points : 350
Join date : 08/10/2009
Location : Dari jemapoh ke Manchestee singoh Melaka dulu

Back to top Go down

Re: KOLEKSI Barang-barang peribadi yang anda sayangi

Post  Deto_8 on Thu Nov 19, 2009 10:53 am

[quote="acey"]
Deto_8 wrote:1. Baju Kemeja kawan beli untuk arwah bapa tapi arwah tak sempat pakai

deto, bila bapa awak meninggal ?

taun 2008....akibat kanser

_________________
bangga menjadi pioneer....bangga juga melihat orang lain berjaya...TAHNIAH!
avatar
Deto_8
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 5641
Points : 6570
Join date : 11/04/2009
Location : Saujana Utama & Jengka 3 [PCC 003]

Back to top Go down

Re: KOLEKSI Barang-barang peribadi yang anda sayangi

Post  Jeck Sparow on Thu Nov 19, 2009 11:02 am

[quote="Deto_8"]
acey wrote:
Deto_8 wrote:1. Baju Kemeja kawan beli untuk arwah bapa tapi arwah tak sempat pakai

deto, bila bapa awak meninggal ?

taun 2008....akibat kanser

Takziah la untuk oak baru tahu hari ni
avatar
Jeck Sparow
A.D.O
A.D.O

Posts : 1467
Points : 1874
Join date : 15/05/2009
Location : Bera

Back to top Go down

Re: KOLEKSI Barang-barang peribadi yang anda sayangi

Post  acey on Thu Nov 19, 2009 11:08 am

zulkbo wrote:
acey wrote:

koi org kerajaan, kena la rajin membaca, nak menghentam org menentang

woitt..
ganazzz..1 mesia
hu hu hu Very Happy

kalu tak org pahang, org mana lagi nak menyokongnye, sentimental dia lebih sikit la awok

acey
JKK Kampung
JKK Kampung

Posts : 266
Points : 269
Join date : 23/07/2009

Back to top Go down

Re: KOLEKSI Barang-barang peribadi yang anda sayangi

Post  sakur@86 on Thu Nov 19, 2009 11:09 am

[quote="Deto_8"]
acey wrote:
Deto_8 wrote:1. Baju Kemeja kawan beli untuk arwah bapa tapi arwah tak sempat pakai

deto, bila bapa awak meninggal ?

taun 2008....akibat kanser

Takziah wat oak...
avatar
sakur@86
Tok Empat
Tok Empat

Posts : 673
Points : 708
Join date : 24/07/2009
Age : 30
Location : Bera

Back to top Go down

Re: KOLEKSI Barang-barang peribadi yang anda sayangi

Post  Deto_8 on Thu Nov 19, 2009 11:12 am

terima kasih....

_________________
bangga menjadi pioneer....bangga juga melihat orang lain berjaya...TAHNIAH!
avatar
Deto_8
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 5641
Points : 6570
Join date : 11/04/2009
Location : Saujana Utama & Jengka 3 [PCC 003]

Back to top Go down

Re: KOLEKSI Barang-barang peribadi yang anda sayangi

Post  ozzy on Thu Nov 19, 2009 11:15 am

[quote="Deto_8"]
acey wrote:
Deto_8 wrote:1. Baju Kemeja kawan beli untuk arwah bapa tapi arwah tak sempat pakai

deto, bila bapa awak meninggal ?

taun 2008....akibat kanser

Arwah bapa koi pulok meninggal awal tahun ni betul2 di hari jadi koi (jam 10 pagi) Sad Sad Sad akibat darah tinggi ..so lepas ni koi sambut hari jadi bersamaan dgn hari pemergiaannya juge..sedih pulok rasa hari ni... Crying or Very sad
avatar
ozzy
Skuad Terjah PCC
Skuad Terjah PCC

Posts : 2216
Points : 2310
Join date : 21/05/2009
Location : Jengka 6, PJ

Back to top Go down

Re: KOLEKSI Barang-barang peribadi yang anda sayangi

Post  SHARK on Thu Nov 19, 2009 11:17 am

Kwn pulak:

1) Koleksi komik (siap dijilidkan) Alam Perwira (siri 1 - sampai tamat) Hero dia Ji Fat yg terkenal dengan Hikmat Alam Semesta. Pastu komik2 lain ada jugak tapi tak lengkap ler.. spt Raja Rimba dll.
2) Guli. (guli yg kaler2 wat main congkak tu). Penuh satu tong beras. Hasil kemenangan dari main guli sejak umur 7thn-12thn. Skang ada tertanam dilokasi rahsia bawah rumah kat kampung. Banyak kenangan ngat main guli ni (kenal erti gaduh, kawan sejati, kawan tikam kawan dsbnya..mengajar erti persaingan hehehe)
3) Gambar-gambar makwe (boleh ke hehehe) masih ada dlm album (dan dengan izin KDN). Mengajar kwn erti menghargai perasaan dan mengenali diri sendiri dalam pendewasaan ini.
avatar
SHARK
Tok Empat
Tok Empat

Posts : 588
Points : 600
Join date : 16/04/2009
Age : 38
Location : Empangan Klang Gate

Back to top Go down

Re: KOLEKSI Barang-barang peribadi yang anda sayangi

Post  Mrcipizs on Thu Nov 19, 2009 11:21 am

komik kwn ada gak.. pendekar laut ngan wira tunggal...
tp dh lompong2... xlengkap.. gara2 pindh rumh..
avatar
Mrcipizs
Tok Penghulu
Tok Penghulu

Posts : 1106
Points : 1131
Join date : 15/04/2009
Age : 35
Location : Angkasa?

Back to top Go down

Re: KOLEKSI Barang-barang peribadi yang anda sayangi

Post  MD on Thu Nov 19, 2009 11:24 am

sharkrun wrote:Kwn pulak:
3) Gambar-gambar makwe (boleh ke hehehe) masih ada dlm album (dan dengan izin KDN). Mengajar kwn erti menghargai perasaan dan mengenali diri sendiri dalam pendewasaan ini.

klasifikasi gambar kawan tu....
syabas Inspector Sahab...
avatar
MD
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 4886
Points : 5166
Join date : 15/04/2009
Location : U5 Shah Alam/Jengka 4

Back to top Go down

Re: KOLEKSI Barang-barang peribadi yang anda sayangi

Post  sakur@86 on Thu Nov 19, 2009 11:24 am

[quote="ozzy"]
Deto_8 wrote:
acey wrote:
Deto_8 wrote:1. Baju Kemeja kawan beli untuk arwah bapa tapi arwah tak sempat pakai

deto, bila bapa awak meninggal ?

taun 2008....akibat kanser

Arwah bapa koi pulok meninggal awal tahun ni betul2 di hari jadi koi (jam 10 pagi) Sad Sad Sad akibat darah tinggi ..so lepas ni koi sambut hari jadi bersamaan dgn hari pemergiaannya juge..sedih pulok rasa hari ni... Crying or Very sad

koi pun dah xdek ayah jgk... ayah koi meninggal pada 07 September 2009 bersamaan 17 Ramadhan 1430...sedih sangat...koi dah la nak kawen lagi sebulan jek wak2 2..hmmmm bersama2 lah kite sedekah kan al-fatihah untuk arwah ayah2 kite yek..al-fatihah....
avatar
sakur@86
Tok Empat
Tok Empat

Posts : 673
Points : 708
Join date : 24/07/2009
Age : 30
Location : Bera

Back to top Go down

Re: KOLEKSI Barang-barang peribadi yang anda sayangi

Post  iseymiyaki on Thu Nov 19, 2009 2:28 pm

sharkrun wrote:Kwn pulak:

1) Koleksi komik (siap dijilidkan) Alam Perwira (siri 1 - sampai tamat) Hero dia Ji Fat yg terkenal dengan Hikmat Alam Semesta. Pastu komik2 lain ada jugak tapi tak lengkap ler.. spt Raja Rimba dll.
2) Guli. (guli yg kaler2 wat main congkak tu). Penuh satu tong beras. Hasil kemenangan dari main guli sejak umur 7thn-12thn. Skang ada tertanam dilokasi rahsia bawah rumah kat kampung. Banyak kenangan ngat main guli ni (kenal erti gaduh, kawan sejati, kawan tikam kawan dsbnya..mengajar erti persaingan hehehe)
3) Gambar-gambar makwe (boleh ke hehehe) masih ada dlm album (dan dengan izin KDN). Mengajar kwn erti menghargai perasaan dan mengenali diri sendiri dalam pendewasaan ini.


waa aok penyimpan koleksi alam perwira ker...

nak pinjam leh dop. kwn nyer koleksi waaaaaaaaaaaaaa.. dibuang oleh bapak koi seba tersalah kotakkk..
pinjam leh dop...
kwn nak fotostat...

iseymiyaki
Orang Kampung
Orang Kampung

Posts : 86
Points : 106
Join date : 08/11/2009

Back to top Go down

Re: KOLEKSI Barang-barang peribadi yang anda sayangi

Post  edi on Thu Nov 19, 2009 2:29 pm

1. Gitar kapok yg teman beli tahun 99, memang syg sgt la kt kayu wrna hijau nie....ekekeke
2. Kaset² album cromok,album 1,2,3,4 sume pun ade. Skang dgr mp3 plak...
avatar
edi
JKK Kampung
JKK Kampung

Posts : 302
Points : 303
Join date : 11/11/2009

Back to top Go down

Re: KOLEKSI Barang-barang peribadi yang anda sayangi

Post  SHARK on Thu Nov 19, 2009 2:33 pm

iseymiyaki wrote:
sharkrun wrote:Kwn pulak:

1) Koleksi komik (siap dijilidkan) Alam Perwira (siri 1 - sampai tamat) Hero dia Ji Fat yg terkenal dengan Hikmat Alam Semesta. Pastu komik2 lain ada jugak tapi tak lengkap ler.. spt Raja Rimba dll.
2) Guli. (guli yg kaler2 wat main congkak tu). Penuh satu tong beras. Hasil kemenangan dari main guli sejak umur 7thn-12thn. Skang ada tertanam dilokasi rahsia bawah rumah kat kampung. Banyak kenangan ngat main guli ni (kenal erti gaduh, kawan sejati, kawan tikam kawan dsbnya..mengajar erti persaingan hehehe)
3) Gambar-gambar makwe (boleh ke hehehe) masih ada dlm album (dan dengan izin KDN). Mengajar kwn erti menghargai perasaan dan mengenali diri sendiri dalam pendewasaan ini.


waa aok penyimpan koleksi alam perwira ker...

nak pinjam leh dop. kwn nyer koleksi waaaaaaaaaaaaaa.. dibuang oleh bapak koi seba tersalah kotakkk..
pinjam leh dop...
kwn nak fotostat...

err...kat kampung..mungkin memerlukan proses restorasi sebab dah lama tak jenguk. nanti kalu ada kwn kabor.. raya haji nanti baru balik...
avatar
SHARK
Tok Empat
Tok Empat

Posts : 588
Points : 600
Join date : 16/04/2009
Age : 38
Location : Empangan Klang Gate

Back to top Go down

Re: KOLEKSI Barang-barang peribadi yang anda sayangi

Post  iseymiyaki on Thu Nov 19, 2009 2:37 pm

sharkrun wrote:
iseymiyaki wrote:
sharkrun wrote:Kwn pulak:

1) Koleksi komik (siap dijilidkan) Alam Perwira (siri 1 - sampai tamat) Hero dia Ji Fat yg terkenal dengan Hikmat Alam Semesta. Pastu komik2 lain ada jugak tapi tak lengkap ler.. spt Raja Rimba dll.
2) Guli. (guli yg kaler2 wat main congkak tu). Penuh satu tong beras. Hasil kemenangan dari main guli sejak umur 7thn-12thn. Skang ada tertanam dilokasi rahsia bawah rumah kat kampung. Banyak kenangan ngat main guli ni (kenal erti gaduh, kawan sejati, kawan tikam kawan dsbnya..mengajar erti persaingan hehehe)
3) Gambar-gambar makwe (boleh ke hehehe) masih ada dlm album (dan dengan izin KDN). Mengajar kwn erti menghargai perasaan dan mengenali diri sendiri dalam pendewasaan ini.

klu ada aok bgtau ke koi. Very Happy

waa aok penyimpan koleksi alam perwira ker...

nak pinjam leh dop. kwn nyer koleksi waaaaaaaaaaaaaa.. dibuang oleh bapak koi seba tersalah kotakkk..
pinjam leh dop...
kwn nak fotostat...

err...kat kampung..mungkin memerlukan proses restorasi sebab dah lama tak jenguk. nanti kalu ada kwn kabor.. raya haji nanti baru balik...

iseymiyaki
Orang Kampung
Orang Kampung

Posts : 86
Points : 106
Join date : 08/11/2009

Back to top Go down

Re: KOLEKSI Barang-barang peribadi yang anda sayangi

Post  strikerbuncit on Thu Nov 19, 2009 2:42 pm

Dulu
1-komik dragon ball&captain tsubasa masa skola rendah dulu..senasib la jgk dgn isey..abah bakar syap2.. Sad

Sekarang
1-Pen&Keychain..bknnya suka beli tp kalo dpt+jumpa,mmg simpan
2-koleksi piala menang olahraga+bolasepak
3-Syiling&wang kertas lama (warisan abah)
4-Joran& tools
5-Album awek2 lama (dh kawen t,kwn bakor la..hehe)
6-Buku rekod pelajaran dri darjah 1-6..nk tergelak bila tgok menda ni.byk kngan..
7-Kumpul tuala sapu tangan


Sad - Cool - Laughing
avatar
strikerbuncit
Ahli Dewan Undangan Negeri

Posts : 1885
Points : 2077
Join date : 29/04/2009
Location : [PCC023] - Putrajaya / Old Trafford

Back to top Go down

Re: KOLEKSI Barang-barang peribadi yang anda sayangi

Post  edi on Thu Nov 19, 2009 2:48 pm

Bnyk tul brg² aokme...Kalalu buku plak mse muda² dulu kwn slalu beli mjalah ROTTW...Skang dh tua tak beli dh laa...Buku tu disemadi kan dlm kotak kt kg. Very Happy


Last edited by edi on Thu Nov 19, 2009 2:51 pm; edited 1 time in total
avatar
edi
JKK Kampung
JKK Kampung

Posts : 302
Points : 303
Join date : 11/11/2009

Back to top Go down

Re: KOLEKSI Barang-barang peribadi yang anda sayangi

Post  zulkbo on Thu Nov 19, 2009 2:50 pm

sakur@86 wrote:

koi pun dah xdek ayah jgk... ayah koi meninggal pada 07 September 2009 bersamaan 17 Ramadhan 1430...sedih sangat...koi dah la nak kawen lagi sebulan jek wak2 2..hmmmm bersama2 lah kite sedekah kan al-fatihah untuk arwah ayah2 kite yek..al-fatihah....

barunyer lagi belum 100 hari
koi doakan untuk arwah...
moga ditempatkan dikalangan orang yang beriman..amin


##dah nak kawin aok yer
koi baru nak merisik
hu hu hu Very Happy

_________________
Manusia yang dihormati ialah orang yang sentiasa menghormati orang lain..
................................جزاك اللهُ خيراً‎ ..................................
http://www.zulkbo.com/
avatar
zulkbo
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 6398
Points : 6904
Join date : 15/06/2009
Location : PCC 049

http://www.zulkbo.com/

Back to top Go down

Re: KOLEKSI Barang-barang peribadi yang anda sayangi

Post  SHARK on Thu Nov 19, 2009 3:43 pm

strikerbuncit wrote:Dulu
1-komik dragon ball&captain tsubasa masa skola rendah dulu..senasib la jgk dgn isey..abah bakar syap2.. Sad

Sekarang
1-Pen&Keychain..bknnya suka beli tp kalo dpt+jumpa,mmg simpan
2-koleksi piala menang olahraga+bolasepak
3-Syiling&wang kertas lama (warisan abah)
4-Joran& tools
5-Album awek2 lama (dh kawen t,kwn bakor la..hehe)
6-Buku rekod pelajaran dri darjah 1-6..nk tergelak bila tgok menda ni.byk kngan..
7-Kumpul tuala sapu tangan


Sad - Cool - Laughing

Hat no 5 tu jangan bakar...sayang.. itu sebahagian sejarah hidup. Terang elok2 kat KDN, mesti lulus. Bukan nak simpan perasaan hehe. Kwn dgn ex makwe yg dah beranak pinak pun masih contact2...semua dlm pengetahuan KDN... yg penting JUJUR. haha..
avatar
SHARK
Tok Empat
Tok Empat

Posts : 588
Points : 600
Join date : 16/04/2009
Age : 38
Location : Empangan Klang Gate

Back to top Go down

Re: KOLEKSI Barang-barang peribadi yang anda sayangi

Post  SHARK on Thu Nov 19, 2009 3:46 pm

zulkbo wrote:
sakur@86 wrote:

koi pun dah xdek ayah jgk... ayah koi meninggal pada 07 September 2009 bersamaan 17 Ramadhan 1430...sedih sangat...koi dah la nak kawen lagi sebulan jek wak2 2..hmmmm bersama2 lah kite sedekah kan al-fatihah untuk arwah ayah2 kite yek..al-fatihah....

barunyer lagi belum 100 hari
koi doakan untuk arwah...
moga ditempatkan dikalangan orang yang beriman..amin


##dah nak kawin aok yer
koi baru nak merisik
hu hu hu Very Happy

Sepemahaman kawan, dia tuh dah kawin laa...kui kui kui..
avatar
SHARK
Tok Empat
Tok Empat

Posts : 588
Points : 600
Join date : 16/04/2009
Age : 38
Location : Empangan Klang Gate

Back to top Go down

Re: KOLEKSI Barang-barang peribadi yang anda sayangi

Post  sakur@86 on Thu Nov 19, 2009 3:53 pm

sharkrun wrote:
strikerbuncit wrote:Dulu
1-komik dragon ball&captain tsubasa masa skola rendah dulu..senasib la jgk dgn isey..abah bakar syap2.. Sad

Sekarang
1-Pen&Keychain..bknnya suka beli tp kalo dpt+jumpa,mmg simpan
2-koleksi piala menang olahraga+bolasepak
3-Syiling&wang kertas lama (warisan abah)
4-Joran& tools
5-Album awek2 lama (dh kawen t,kwn bakor la..hehe)
6-Buku rekod pelajaran dri darjah 1-6..nk tergelak bila tgok menda ni.byk kngan..
7-Kumpul tuala sapu tangan


Sad - Cool - Laughing

Hat no 5 tu jangan bakar...sayang.. itu sebahagian sejarah hidup. Terang elok2 kat KDN, mesti lulus. Bukan nak simpan perasaan hehe. Kwn dgn ex makwe yg dah beranak pinak pun masih contact2...semua dlm pengetahuan KDN... yg penting JUJUR. haha..

koi sokong Bro Sharkrun...rugi klau oak buang Bro SB... simpan jek, banyok kenangan n pengalamn dari gambor2 2...akak koi lagi dashyat bukan setakat gambor, surat2 cinta yang berjanji sehidup semati dlu pun die de simpan lagi..abg ipor koi steady jek..akak koi skang dah anak 3 dah pun...hehe
avatar
sakur@86
Tok Empat
Tok Empat

Posts : 673
Points : 708
Join date : 24/07/2009
Age : 30
Location : Bera

Back to top Go down

Re: KOLEKSI Barang-barang peribadi yang anda sayangi

Post  strikerbuncit on Thu Nov 19, 2009 3:55 pm

sharkrun wrote:
strikerbuncit wrote:Dulu
1-komik dragon ball&captain tsubasa masa skola rendah dulu..senasib la jgk dgn isey..abah bakar syap2.. Sad

Sekarang
1-Pen&Keychain..bknnya suka beli tp kalo dpt+jumpa,mmg simpan
2-koleksi piala menang olahraga+bolasepak
3-Syiling&wang kertas lama (warisan abah)
4-Joran& tools
5-Album awek2 lama (dh kawen t,kwn bakor la..hehe)
6-Buku rekod pelajaran dri darjah 1-6..nk tergelak bila tgok menda ni.byk kngan..
7-Kumpul tuala sapu tangan


Sad - Cool - Laughing

Hat no 5 tu jangan bakar...sayang.. itu sebahagian sejarah hidup. Terang elok2 kat KDN, mesti lulus. Bukan nak simpan perasaan hehe. Kwn dgn ex makwe yg dah beranak pinak pun masih contact2...semua dlm pengetahuan KDN... yg penting JUJUR. haha..

itu KDN aok..bertuahler...KDN kwn belum tentu lulus lg..stakat KIV tu ok lg..tp kalau dh bg warning jgn hubungi mana2 ex dgn kadar a.s.a.p..hehehe..habesla kwn.. Laughing Laughing
avatar
strikerbuncit
Ahli Dewan Undangan Negeri

Posts : 1885
Points : 2077
Join date : 29/04/2009
Location : [PCC023] - Putrajaya / Old Trafford

Back to top Go down

Re: KOLEKSI Barang-barang peribadi yang anda sayangi

Post  sakur@86 on Thu Nov 19, 2009 3:56 pm

sharkrun wrote:
zulkbo wrote:
sakur@86 wrote:

koi pun dah xdek ayah jgk... ayah koi meninggal pada 07 September 2009 bersamaan 17 Ramadhan 1430...sedih sangat...koi dah la nak kawen lagi sebulan jek wak2 2..hmmmm bersama2 lah kite sedekah kan al-fatihah untuk arwah ayah2 kite yek..al-fatihah....

barunyer lagi belum 100 hari
koi doakan untuk arwah...
moga ditempatkan dikalangan orang yang beriman..amin


##dah nak kawin aok yer
koi baru nak merisik
hu hu hu Very Happy

Sepemahaman kawan, dia tuh dah kawin laa...kui kui kui..

terima Kasih...koi ni dah jadi bini orang dah pun weh...
avatar
sakur@86
Tok Empat
Tok Empat

Posts : 673
Points : 708
Join date : 24/07/2009
Age : 30
Location : Bera

Back to top Go down

Re: KOLEKSI Barang-barang peribadi yang anda sayangi

Post  iseymiyaki on Fri Apr 02, 2010 11:41 am

SHARK wrote:
iseymiyaki wrote:
sharkrun wrote:Kwn pulak:

1) Koleksi komik (siap dijilidkan) Alam Perwira (siri 1 - sampai tamat) Hero dia Ji Fat yg terkenal dengan Hikmat Alam Semesta. Pastu komik2 lain ada jugak tapi tak lengkap ler.. spt Raja Rimba dll.
2) Guli. (guli yg kaler2 wat main congkak tu). Penuh satu tong beras. Hasil kemenangan dari main guli sejak umur 7thn-12thn. Skang ada tertanam dilokasi rahsia bawah rumah kat kampung. Banyak kenangan ngat main guli ni (kenal erti gaduh, kawan sejati, kawan tikam kawan dsbnya..mengajar erti persaingan hehehe)
3) Gambar-gambar makwe (boleh ke hehehe) masih ada dlm album (dan dengan izin KDN). Mengajar kwn erti menghargai perasaan dan mengenali diri sendiri dalam pendewasaan ini.


waa aok penyimpan koleksi alam perwira ker...

nak pinjam leh dop. kwn nyer koleksi waaaaaaaaaaaaaa.. dibuang oleh bapak koi seba tersalah kotakkk..
pinjam leh dop...
kwn nak fotostat...

err...kat kampung..mungkin memerlukan proses restorasi sebab dah lama tak jenguk. nanti kalu ada kwn kabor.. raya haji nanti baru balik...


camner boh ngan komik alam perwira tue...
lama doh ngidam nie hhehhe

iseymiyaki
Orang Kampung
Orang Kampung

Posts : 86
Points : 106
Join date : 08/11/2009

Back to top Go down

Re: KOLEKSI Barang-barang peribadi yang anda sayangi

Post  amienski on Fri Apr 02, 2010 11:45 am

So Far Kawan Punye Barang Yang Paling Dari dulu dikumpul cume sekarang ni jarang2 adalah majalah ujang ngan APo? Kemudian Majalah DCM(Digital Camera Malaysia)
avatar
amienski
JKK Kampung
JKK Kampung

Posts : 387
Points : 422
Join date : 22/10/2009
Age : 32

http://onthespot.fotopages.com

Back to top Go down

Re: KOLEKSI Barang-barang peribadi yang anda sayangi

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 2 of 3 Previous  1, 2, 3  Next

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum