Selamat Datang ke Komuniti Anak Pahang. Forum untuk apa jua berkaitan dengan negeri tercinta

Terima kasih atas sokongan
Log in

I forgot my password

MALAYSIA FUTSAL E-FANS & MEDIA 2010

Wed Apr 07, 2010 5:53 pm by Deto_8

Futsal E-fans & Media Edisi Ketiga Tahun 2010 dijangka diadakan pada 5hb June 2010, Sabtu.

Insya Allah PCC akan menghantar 1 team....

Meeting penyelarasan akan dibuat dalam masa terdekat.


Comments: 42

PCC MENYOKONG KEMPEN HARAPAN TANPA SUARA - KAMI PRIHATIN

Wed Apr 28, 2010 1:25 pm by sakur@86



Comments: 19

Facebook
Pahang Community on Facebook
Pahang Sports Zone FB
Pahang Sports Zone on Facebook

Artis Malaysia- kawin, cerai dan saman.

View previous topic View next topic Go down

Artis Malaysia- kawin, cerai dan saman.

Post  Yassin on Sun Nov 22, 2009 5:55 pm

Apa cerita dgn Artis Malaysia nie kadang mintak maaf kawan cakap kawan amat meluat dan jelok, kadang nengok kisah Artis Malaysia nie nak pulak dlm rancangan Melodi TV3 tu tiada kisah lain pertama Kawin, kedua cerai, ke tiga salah menyelah dan saman. Masa nak kawin kuar dalam paper dan majalah bukan main glamour lagi, bukan main lagi pasangan ideal, pasangan secocok, pasangan bahagia..macam-macam pasangan lagi hapok kawin dua tiga bulan tau-tau dah bercerai....

Apakah mmg jenis dia org nei suka kawin cerai ker?
Mad

Yassin
PCC Jerantut
PCC Jerantut

Posts : 2708
Points : 3033
Join date : 12/08/2009
Location : Bandar Jerantut [PCC084]

http://www.pahangcommunity.com

Back to top Go down

Re: Artis Malaysia- kawin, cerai dan saman.

Post  zulkbo on Sun Nov 22, 2009 6:15 pm

salah satu contoh
pader...bergaduh sampai
keluar mahkamah la pulok Crying or Very sad



_________________
Manusia yang dihormati ialah orang yang sentiasa menghormati orang lain..
................................جزاك اللهُ خيراً‎ ..................................
http://www.zulkbo.com/

zulkbo
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 6398
Points : 6904
Join date : 15/06/2009
Location : PCC 049

http://www.zulkbo.com/

Back to top Go down

Re: Artis Malaysia- kawin, cerai dan saman.

Post  Deto_8 on Sun Nov 22, 2009 8:43 pm

lumrah bagi artis...mungkin 'hasil' titik peluh tu tak berkat kot....

_________________
bangga menjadi pioneer....bangga juga melihat orang lain berjaya...TAHNIAH!

Deto_8
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 5641
Points : 6570
Join date : 11/04/2009
Location : Saujana Utama & Jengka 3 [PCC 003]

Back to top Go down

Re: Artis Malaysia- kawin, cerai dan saman.

Post  nordin ahmad on Sun Nov 22, 2009 9:06 pm

Deto_8 wrote:lumrah bagi artis...mungkin 'hasil' titik peluh tu tak berkat kot....

biarq kat depa....
depa suka mcam tu .....nak wat cam
na....oooooopssss melodi la plak.... bounce

nordin ahmad
Orang Kampung
Orang Kampung

Posts : 69
Points : 76
Join date : 10/11/2009
Location : Bandar Jengka.

Back to top Go down

Re: Artis Malaysia- kawin, cerai dan saman.

Post  strikerbuncit on Sun Nov 22, 2009 9:48 pm

Itu satu masalah..

tp kwn plg benci rancangan Melodi..penuh dgn fitnah yg digembur2kan..kdg2 hal suami isteri habes dibongkar krn mereka yg suka provoke..sudah2,kes mahkamah jd lg haru sbb beri komen dluar mhkamah sdgkan kes blum dputuskan apa2..

alahai dunia artis..duit byk tp..lu pikior la sndiri.. No

strikerbuncit
Ahli Dewan Undangan Negeri

Posts : 1885
Points : 2077
Join date : 29/04/2009
Location : [PCC023] - Putrajaya / Old Trafford

Back to top Go down

Re: Artis Malaysia- kawin, cerai dan saman.

Post  Yassin on Mon Nov 23, 2009 8:18 am

nordin ahmad wrote:
Deto_8 wrote:lumrah bagi artis...mungkin 'hasil' titik peluh tu tak berkat kot....

biarq kat depa....
depa suka mcam tu .....nak wat cam
na....oooooopssss melodi la plak.... bounce

Mmg kes dia org tapi kita sebagai masyarakat di hebohkan pasal dia org nei amat membosankan..tak de cerita lain agaknya yang boleh di jadi tualadan x abis kisah secocok, tak cocok haram tak secocok pun ada hehehe.....dah bercerai Very Happy

Yassin
PCC Jerantut
PCC Jerantut

Posts : 2708
Points : 3033
Join date : 12/08/2009
Location : Bandar Jerantut [PCC084]

http://www.pahangcommunity.com

Back to top Go down

Re: Artis Malaysia- kawin, cerai dan saman.

Post  edi on Mon Nov 23, 2009 8:37 am

Yassin wrote:
nordin ahmad wrote:
Deto_8 wrote:lumrah bagi artis...mungkin 'hasil' titik peluh tu tak berkat kot....

biarq kat depa....
depa suka mcam tu .....nak wat cam
na....oooooopssss melodi la plak.... bounce

Mmg kes dia org tapi kita sebagai masyarakat di hebohkan pasal dia org nei amat membosankan..tak de cerita lain agaknya yang boleh di jadi tualadan x abis kisah secocok, tak cocok haram tak secocok pun ada hehehe.....dah bercerai Very Happy

Tak semua artis cam tu kan. Memang la jodoh prtemuan ajal maut ditgn tuhan, tp kalau dh slalu sgt kawin cerai apa cerita...

edi
JKK Kampung
JKK Kampung

Posts : 302
Points : 303
Join date : 11/11/2009

Back to top Go down

Re: Artis Malaysia- kawin, cerai dan saman.

Post  ozzy on Mon Nov 23, 2009 8:40 am

edi wrote:
Yassin wrote:
nordin ahmad wrote:
Deto_8 wrote:lumrah bagi artis...mungkin 'hasil' titik peluh tu tak berkat kot....

biarq kat depa....
depa suka mcam tu .....nak wat cam
na....oooooopssss melodi la plak.... bounce

Mmg kes dia org tapi kita sebagai masyarakat di hebohkan pasal dia org nei amat membosankan..tak de cerita lain agaknya yang boleh di jadi tualadan x abis kisah secocok, tak cocok haram tak secocok pun ada hehehe.....dah bercerai Very Happy

Tak semua artis cam tu kan. Memang la jodoh prtemuan ajal maut ditgn tuhan, tp kalau dh slalu sgt kawin cerai apa cerita...

Keegoaan mereka... study

ozzy
Skuad Terjah PCC
Skuad Terjah PCC

Posts : 2216
Points : 2310
Join date : 21/05/2009
Location : Jengka 6, PJ

Back to top Go down

Re: Artis Malaysia- kawin, cerai dan saman.

Post  SHARK on Mon Nov 23, 2009 9:57 am

tak gitu orang tak panggil artissss...

Trend gamoknya...

SHARK
Tok Empat
Tok Empat

Posts : 588
Points : 600
Join date : 16/04/2009
Age : 38
Location : Empangan Klang Gate

Back to top Go down

Re: Artis Malaysia- kawin, cerai dan saman.

Post  mansega on Mon Dec 28, 2009 11:54 am

hok yg kna tangkap kt kelab malam pun 1 hal.nak sambut birthday party kunun.
dah kene macam2 hal la jawabnya...yg artis pompuan pun gatal nak teguk arak,
mcm dah habis air kt dunia ni agaknya....suratkhabar pun satu hal..siap
siar muka depan..apa da cari la story yg berfaedah sket....

Mad

mansega

Posts : 45
Points : 47
Join date : 03/11/2009
Location : putrajaya 7 & sega tat

Back to top Go down

Re: Artis Malaysia- kawin, cerai dan saman.

Post  ozzy on Mon Dec 28, 2009 12:05 pm

mansega wrote:hok yg kna tangkap kt kelab malam pun 1 hal.nak sambut birthday party kunun.
dah kene macam2 hal la jawabnya...yg artis pompuan pun gatal nak teguk arak,
mcm dah habis air kt dunia ni agaknya....suratkhabar pun satu hal..siap
siar muka depan..apa da cari la story yg berfaedah sket....

Mad

dunia artis skarang..elok la disiarkan dimuka depan..paling elok kalau siar masa kena tangkap tu..colour lagi..

ozzy
Skuad Terjah PCC
Skuad Terjah PCC

Posts : 2216
Points : 2310
Join date : 21/05/2009
Location : Jengka 6, PJ

Back to top Go down

Re: Artis Malaysia- kawin, cerai dan saman.

Post  mansega on Mon Dec 28, 2009 12:17 pm

gambar yg dalam tb tu ade tapi dikaburkan...yg artis pompuan gambar
ambik dari belakang je.nampak la baju2 ala baju tido..."dlm hati diorg
xpe sok aku dah otai aku berubah la" masaalahnya artis yg tahap
otai pun pakai berkemban...rambut karat mcm kene kuah kari...makeup
mcm momok...tu la artis masekini.

mansega

Posts : 45
Points : 47
Join date : 03/11/2009
Location : putrajaya 7 & sega tat

Back to top Go down

Re: Artis Malaysia- kawin, cerai dan saman.

Post  ozzy on Mon Dec 28, 2009 12:22 pm

mansega wrote:gambar yg dalam tb tu ade tapi dikaburkan...yg artis pompuan gambar
ambik dari belakang je.nampak la baju2 ala baju tido..."dlm hati diorg
xpe sok aku dah otai aku berubah la" masaalahnya artis yg tahap
otai pun pakai berkemban...rambut karat mcm kene kuah kari...makeup
mcm momok...tu la artis masekini.

Baju dalam majalah pun terbelah sana sini apatah lagi baju kat disco..tu la pelaris pancing datok ...kot sangkut la hehe

ozzy
Skuad Terjah PCC
Skuad Terjah PCC

Posts : 2216
Points : 2310
Join date : 21/05/2009
Location : Jengka 6, PJ

Back to top Go down

Re: Artis Malaysia- kawin, cerai dan saman.

Post  strikerbuncit on Mon Dec 28, 2009 3:28 pm

ozzy wrote:
mansega wrote:gambar yg dalam tb tu ade tapi dikaburkan...yg artis pompuan gambar
ambik dari belakang je.nampak la baju2 ala baju tido..."dlm hati diorg
xpe sok aku dah otai aku berubah la" masaalahnya artis yg tahap
otai pun pakai berkemban...rambut karat mcm kene kuah kari...makeup
mcm momok...tu la artis masekini.

Baju dalam majalah pun terbelah sana sini apatah lagi baju kat disco..tu la pelaris pancing datok ...kot sangkut la hehe

itu blum lg dlm majalah mangga..gambar mst kt dlm kolam renang..pastu baju jenis pengemis punya,tak cukup kain..erkk..seksi amat.. Mad

strikerbuncit
Ahli Dewan Undangan Negeri

Posts : 1885
Points : 2077
Join date : 29/04/2009
Location : [PCC023] - Putrajaya / Old Trafford

Back to top Go down

Re: Artis Malaysia- kawin, cerai dan saman.

Post  ozzy on Mon Dec 28, 2009 3:38 pm

strikerbuncit wrote:
ozzy wrote:
mansega wrote:gambar yg dalam tb tu ade tapi dikaburkan...yg artis pompuan gambar
ambik dari belakang je.nampak la baju2 ala baju tido..."dlm hati diorg
xpe sok aku dah otai aku berubah la" masaalahnya artis yg tahap
otai pun pakai berkemban...rambut karat mcm kene kuah kari...makeup
mcm momok...tu la artis masekini.

Baju dalam majalah pun terbelah sana sini apatah lagi baju kat disco..tu la pelaris pancing datok ...kot sangkut la hehe

itu blum lg dlm majalah mangga..gambar mst kt dlm kolam renang..pastu baju jenis pengemis punya,tak cukup kain..erkk..seksi amat.. Mad

Paling mual bila temuramah sebut 'insyaallah'..'demi allah'..'kita ni org islam'..'kita ada agama'..bila tgk baju masa tu segala lurah terdedah...kkhhhaaiikkkkkkkk pttuiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii...

ozzy
Skuad Terjah PCC
Skuad Terjah PCC

Posts : 2216
Points : 2310
Join date : 21/05/2009
Location : Jengka 6, PJ

Back to top Go down

Re: Artis Malaysia- kawin, cerai dan saman.

Post  ozzy on Mon Feb 22, 2010 10:06 am

Tahniah pada penyanyi SHIDEE ..walaupun baru dapat jodoh di usia 51 tahun..sayangnya dah keluar cerita sensasi pulok scratch ..
NAZ apalagi TERJAHHHHHHHHHHH..

ozzy
Skuad Terjah PCC
Skuad Terjah PCC

Posts : 2216
Points : 2310
Join date : 21/05/2009
Location : Jengka 6, PJ

Back to top Go down

Re: Artis Malaysia- kawin, cerai dan saman.

Post  zulkbo on Mon Feb 22, 2010 10:36 am



Imuda selamat bernikah

GEORGETOWN: Pelakon komedi dan penyanyi, Abdul Rahim Muda atau Imuda, 50, selamat bernikah dengan Zabarina Mushadi Ali, 28, dengan sekali lafaz akad kira-kira jam 11 pagi di Masjid Negeri Pulau Pinang tadi.
Sumber:Berita Harian

***tahniah dari koi.. Razz Very Happy

_________________
Manusia yang dihormati ialah orang yang sentiasa menghormati orang lain..
................................جزاك اللهُ خيراً‎ ..................................
http://www.zulkbo.com/

zulkbo
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 6398
Points : 6904
Join date : 15/06/2009
Location : PCC 049

http://www.zulkbo.com/

Back to top Go down

Re: Artis Malaysia- kawin, cerai dan saman.

Post  ozzy on Sat Feb 27, 2010 3:33 pm

Terbaru penyanyi MAMAT pulok bercerai (paper semalam)...hmmm scratch

ozzy
Skuad Terjah PCC
Skuad Terjah PCC

Posts : 2216
Points : 2310
Join date : 21/05/2009
Location : Jengka 6, PJ

Back to top Go down

Re: Artis Malaysia- kawin, cerai dan saman.

Post  ozzy on Tue Mar 16, 2010 11:05 am

Aduhai Benjy...ngapa aok buat gituu..kesian ke mak aok .. Sad

p/s - teringat drama cibek

ozzy
Skuad Terjah PCC
Skuad Terjah PCC

Posts : 2216
Points : 2310
Join date : 21/05/2009
Location : Jengka 6, PJ

Back to top Go down

Re: Artis Malaysia- kawin, cerai dan saman.

Post  Deto_8 on Tue Mar 16, 2010 12:19 pm

ozzy wrote:Aduhai Benjy...ngapa aok buat gituu..kesian ke mak aok .. Sad

p/s - teringat drama cibek

dunia artis...kesian...

_________________
bangga menjadi pioneer....bangga juga melihat orang lain berjaya...TAHNIAH!

Deto_8
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 5641
Points : 6570
Join date : 11/04/2009
Location : Saujana Utama & Jengka 3 [PCC 003]

Back to top Go down

Re: Artis Malaysia- kawin, cerai dan saman.

Post  Sponsored content Today at 11:26 pm


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum