Selamat Datang ke Komuniti Anak Pahang. Forum untuk apa jua berkaitan dengan negeri tercinta

Terima kasih atas sokongan
Log in

I forgot my password

MALAYSIA FUTSAL E-FANS & MEDIA 2010

Wed Apr 07, 2010 5:53 pm by Deto_8

Futsal E-fans & Media Edisi Ketiga Tahun 2010 dijangka diadakan pada 5hb June 2010, Sabtu.

Insya Allah PCC akan menghantar 1 team....

Meeting penyelarasan akan dibuat dalam masa terdekat.


Comments: 42

PCC MENYOKONG KEMPEN HARAPAN TANPA SUARA - KAMI PRIHATIN

Wed Apr 28, 2010 1:25 pm by sakur@86



Comments: 19

Facebook
Pahang Community on Facebook
Pahang Sports Zone FB
Pahang Sports Zone on Facebook

Tips Mengenai Wanita

View previous topic View next topic Go down

Tips Mengenai Wanita

Post  strikerbuncit on Wed Dec 02, 2009 9:55 am

1. Bila sorang wanita mengatakan dia sedang bersedih, tetapi dia tidak menitiskan airmata, itu bermakna dia sedang menangis di dalam hatinya.

2. Bila dia tidak menghiraukan kamu selepas kamu menyakiti hatinya,lebih baik kamu beri dia masa untuk menenangkan hatinya semula sebelum kamu menegur dengan ucapan maaf.

3. Wanita sukar nak cari benda yang dia benci tentang orang yang paling dia
sayang (sebab itu ramai wanita yang patah hati bila hubungan itu putus di tengah jalan).

4. Sekiranya sorang wanita jatuh cinta dengan sorang lelaki, lelaki itu
akan sentiasa ada di fikirannya walaupun ketika dia sedang keluar dengan lelaki
lain.

5. Bila lelaki yang dia suka dan cinta merenung tajam ke dalam matanya,dia
akan cair seperti coklat!!

6. Wanita memang sukakan pujian tetapi selalu tidak tau macam mana nak
menerima pujian.

7. Jika kamu tidak suka dengan gadis yang sukakan kamu separuh mati, tolak
cintanya dengan lembut,jangan berkasar sebab ada satu semangat dalam
diri wanita yang kamu tak akan tahu bila dia dah buat keputusan, dia akan
lakukan apa saja.

8. Sekiranya sorang gadis mula menjauhkan diri darimu selepas kamu tolak
cintanya, biarkan dia untuk seketika. Sekiranya kamu masih ingin menganggap
dia sorang kawan,cubalah tegur dia perlahan-lahan.

9. Wanita suka meluahkan apa yang mereka rasa. Muzik,puisi,lukisan dan
tulisan adalah cara termudah mereka meluahkan isi hati mereka.

10. Jangan sesekali beritahu perempuan yang mereka ni lansung tak berguna.

11. Bersikap terlalu serius boleh mematikan mood wanita.

12. Bila pertama kali lelaki yang dicintainya dalam diam memberikan
respon positif, misalnya menghubunginya melalui telefon, si gadis akan bersikap
acuh tak acuh seolah-olah tidak berminat, tetapi sebaik saja ganggang
diletakkan, dia akan menjerit kesukaan dan tak sampai sepuluh minit,semua
rakan-rakannya akan tahu berita tersebut.

13. Sekuntum senyuman memberi seribu erti bagi wanita. Jadi jangan senyum sebarangan.

14. Jika kamu menyukai sorang wanita,cubalah mulakan dengan persahabatan.Kemudian biarkan dia mengenalimu dengan lebih mendalam.

15. Jika sorang wanita memberi seribu satu alasan setiap kali kamu ajak keluar, tinggalkan dia sebab dia memang tak berminat denganmu.

16. Tetapi jika dalam masa yang sama dia menghubungimu atau menunggu panggilan
darimu,teruskan usahamu untuk memikatnya.

17. Jangan sesekali mengagak apa yang dirasakannya. Tanya dia sendiri!!

18. Selepas sorang gadis jatuh cinta, dia akan sering tertanya-tanya
kenapalah aku tak jumpa lelaki ini lebih awal.

19. Kalau kamu masih tercari-cari cara yang paling romantik untuk memikat
hati sorang gadis,cubalah rajin-rajinkan tangan menyelak buku-buku
cinta.

20. Bila setiap kali gambar kelas keluar, benda pertama yang dicari oleh
wanita ialah siapa yang berdiri di sebelah buah hatinya, kemudian
barulah
dirinya sendiri.

21. Bekas teman lelaki akan sentiasa ada di fikirannya tetapi lelaki
yang
dicintainya sekarang akan berada di tempat teristimewa iaitu di
hatinya!!

22. Satu ucapan 'Hi' sahaja sudah cukup menceriakan harinya.

23. Teman baiknya saja yang tahu apa yang sedang dia rasa dan lalui.

24. Wanita paling benci lelaki yang berbaik-baik dengan mereka semata-mata
nak tackle kawan mereka yang paling cantik.

25. Cinta bermaksud kesetiaan, ambil berat, jujur dan kebahagiaan tanpa
sebarang kompromi.

26. Semua wanita mahukan sorang lelaki yang cintakan mereka sepenuh
hati..

27. Senjata wanita adalah airmata!!

28. Wanita suka jika sesekali orang yang disayanginya mengadakan surprise
buatnya (hadiah,bunga atau sekadar kad ucapan romantis). Mereka akan rasa
terharu dan merasakan bahawa dirinya dicintai setulus hati.Dengan ini dia
tak akan ragu-ragu terhadapmu.

29. Wanita mudah jatuh hati pada lelaki yang ambil berat tentang mereka
dan baik terhadapnya.So kalau nak memikat wanita pandai-pandailah...

30. Sebenarnya mudah mengambil hati wanita kerana apa yang dia mahu
hanyalah perasaan dicintai dan disayangi sepenuh jiwa

I love you I love you I love you cheers

strikerbuncit
Ahli Dewan Undangan Negeri

Posts : 1885
Points : 2077
Join date : 29/04/2009
Location : [PCC023] - Putrajaya / Old Trafford

Back to top Go down

Re: Tips Mengenai Wanita

Post  sakur@86 on Wed Dec 02, 2009 10:07 am

Bro SB mesti dah habih selami hati wanita dak?bertuah la sape yang jadi buah hati Bro.... flower Basketball bounce Very Happy Cool

sakur@86
Tok Empat
Tok Empat

Posts : 673
Points : 708
Join date : 24/07/2009
Age : 30
Location : Bera

Back to top Go down

Re: Tips Mengenai Wanita

Post  jasnoraizan on Wed Dec 02, 2009 10:09 am

sakur@86 wrote:Bro SB mesti dah habih selami hati wanita dak?bertuah la sape yang jadi buah hati Bro....

kalau oak nak tahu..SB nih ada gen2 kewanitaan dlm diri dia...hi..hi..hi..auuwwww i followww

jasnoraizan
Timbalan Menteri Besar

Posts : 2512
Points : 2623
Join date : 20/07/2009
Location : Seksyen U5 shah alam/jengka 8

Back to top Go down

Re: Tips Mengenai Wanita

Post  strikerbuncit on Wed Dec 02, 2009 10:17 am

jasnoraizan wrote:
sakur@86 wrote:Bro SB mesti dah habih selami hati wanita dak?bertuah la sape yang jadi buah hati Bro....

kalau oak nak tahu..SB nih ada gen2 kewanitaan dlm diri dia...hi..hi..hi..auuwwww i followww

eh,mane you all tau i ada gen wanita?? isshh..malu mak tau..auww!! tapi okay la ada gen wanita drpd i jadi keta gen2..hihihi..
Laughing Laughing Embarassed

strikerbuncit
Ahli Dewan Undangan Negeri

Posts : 1885
Points : 2077
Join date : 29/04/2009
Location : [PCC023] - Putrajaya / Old Trafford

Back to top Go down

Re: Tips Mengenai Wanita

Post  sakur@86 on Wed Dec 02, 2009 10:23 am

Koi sebagai WANITA mmg mengaku setiap info yang Bro SB bagi 2...paling kurang 90% mmg betul...WANITA ni dorang cuma nakkan belaian,perhatian dan kasih sayang yang cukup jek dari pasangan die...bukan harta benda yang menggunung..... sunny sunny sunny sunny sunny sunny sunny sunny sunny

sakur@86
Tok Empat
Tok Empat

Posts : 673
Points : 708
Join date : 24/07/2009
Age : 30
Location : Bera

Back to top Go down

Re: Tips Mengenai Wanita

Post  sakur@86 on Wed Dec 02, 2009 10:29 am

Satu lagi koi nak tambah pasal WANITA ni...boleh ye Bro SB..WANITA ni bila die merajuk biasenye kalau pasangan die pujuk die akan jadi ego/keras hati tibe2 tapi kenyataannye die nak lagi dan lagi pasangan die 2 terus-terusan pujuk die...koi ambik dari kenyataan kawan2 koi dan diri koi sendiri....hehehehehehe Embarassed Razz Cool Basketball drunken lol! lol!

sakur@86
Tok Empat
Tok Empat

Posts : 673
Points : 708
Join date : 24/07/2009
Age : 30
Location : Bera

Back to top Go down

Re: Tips Mengenai Wanita

Post  strikerbuncit on Wed Dec 02, 2009 10:32 am

oww..yeke? patotla bini kwn bt bgitu slalu..igt nk marah jgk..sbb lelaki bkn mudah nk pujuk pompuan,yela..tpksa kita buang keegoan (plg susah ni)..apepun,demi kbhgiaan rmhtangga,kena jgkla pujuk..huhu..

strikerbuncit
Ahli Dewan Undangan Negeri

Posts : 1885
Points : 2077
Join date : 29/04/2009
Location : [PCC023] - Putrajaya / Old Trafford

Back to top Go down

Re: Tips Mengenai Wanita

Post  sakur@86 on Wed Dec 02, 2009 10:38 am

strikerbuncit wrote:oww..yeke? patotla bini kwn bt bgitu slalu..igt nk marah jgk..sbb lelaki bkn mudah nk pujuk pompuan,yela..tpksa kita buang keegoan (plg susah ni)..apepun,demi kbhgiaan rmhtangga,kena jgkla pujuk..huhu..

bila situasi geni Bro la yg kene mengalah...kalo oak marah die bertambah keras hati lagi adala...xpun Bro tunggu die sejuk dulu baru pujuk balik...jangan larikan diri atau wat dono jek...2 akan menambahkan rase sedih dihati die....xkan Bro suke kot tgk muke cik kak monyok jek....
Surprised Cool

sakur@86
Tok Empat
Tok Empat

Posts : 673
Points : 708
Join date : 24/07/2009
Age : 30
Location : Bera

Back to top Go down

Re: Tips Mengenai Wanita

Post  Jeck Sparow on Wed Dec 02, 2009 11:04 am

25. Cinta bermaksud kesetiaan, ambil berat, jujur dan kebahagiaan tanpa
sebarang kompromi.

Betul Tanpa Kesetian caring n trust serta toleransi dalam percintaan tak der maknernyerrr

26. Semua wanita mahukan sorang lelaki yang cintakan mereka sepenuh
hati.. (betul..betul...betul)

27. Senjata wanita adalah airmata!! ( Rasanyer tak semua wanita menggunakan air mata sekadar untuk menjadikan senjata...ader sebabnyer...hehe)

29. Wanita mudah jatuh hati pada lelaki yang ambil berat tentang mereka
dan baik terhadapnya.So kalau nak memikat wanita pandai-pandailah... (HEHEHE)


30. Sebenarnya mudah mengambil hati wanita kerana apa yang dia mahu
hanyalah perasaan dicintai dan disayangi sepenuh jiwa ( SOKONG 100%..huhuhu)

Jeck Sparow
A.D.O
A.D.O

Posts : 1467
Points : 1874
Join date : 15/05/2009
Location : Bera

Back to top Go down

Re: Tips Mengenai Wanita

Post  SHARK on Wed Dec 02, 2009 11:17 am

strikerbuncit wrote:oww..yeke? patotla bini kwn bt bgitu slalu..igt nk marah jgk..sbb lelaki bkn mudah nk pujuk pompuan,yela..tpksa kita buang keegoan (plg susah ni)..apepun,demi kbhgiaan rmhtangga,kena jgkla pujuk..huhu..

ngko kena sabar la SB..memang merajuk dia lain macam sikit masa baru-baru kawin (atau dlm pertunangan nie)...lepas dah ada anak 2-3, takde masa dah dia nak merajuk-rajuknya... byk benda dia nak pikir selain tarik muncung ngan suami... haha..sebab dia tau kalo merajuk lebih2 pun laki dia taklayan sgt mcm tuan puteri berbanding dulu-dulu baru kawin...

merajuk sikit2 tu normal lah.... Cool

SHARK
Tok Empat
Tok Empat

Posts : 588
Points : 600
Join date : 16/04/2009
Age : 38
Location : Empangan Klang Gate

Back to top Go down

Re: Tips Mengenai Wanita

Post  sakur@86 on Wed Dec 02, 2009 12:40 pm

ngko kena sabar la SB..memang merajuk dia lain macam sikit masa baru-baru kawin (atau dlm pertunangan nie)...lepas dah ada anak 2-3, takde masa dah dia nak merajuk-rajuknya... byk benda dia nak pikir selain tarik muncung ngan suami... haha..sebab dia tau kalo merajuk lebih2 pun laki dia taklayan sgt mcm tuan puteri berbanding dulu-dulu baru kawin...

merajuk sikit2 tu normal lah.... Cool[/quote]

dengar 2 Bro SB...nasihat dan pandangan dari org yang dah makan garam dulu sebelum kite..
Laughing Razz

sakur@86
Tok Empat
Tok Empat

Posts : 673
Points : 708
Join date : 24/07/2009
Age : 30
Location : Bera

Back to top Go down

Re: Tips Mengenai Wanita

Post  strikerbuncit on Wed Dec 02, 2009 12:45 pm

sakur@86 wrote:dengar 2 Bro SB...nasihat dan pandangan dari org yang dah makan garam dulu sebelum kite..
Laughing Razz

sekali skala nk jgk dgar nasihat org yg dh byk mkn ajinomoto..tentu lain skit nasihatnya..hikhik..

strikerbuncit
Ahli Dewan Undangan Negeri

Posts : 1885
Points : 2077
Join date : 29/04/2009
Location : [PCC023] - Putrajaya / Old Trafford

Back to top Go down

Re: Tips Mengenai Wanita

Post  sakur@86 on Wed Dec 02, 2009 12:48 pm

strikerbuncit wrote:
sakur@86 wrote:dengar 2 Bro SB...nasihat dan pandangan dari org yang dah makan garam dulu sebelum kite..
Laughing Razz

sekali skala nk jgk dgar nasihat org yg dh byk mkn ajinomoto..tentu lain skit nasihatnya..hikhik..

sape plok yang makan ajinomotonye Bro...???? confused confused

sakur@86
Tok Empat
Tok Empat

Posts : 673
Points : 708
Join date : 24/07/2009
Age : 30
Location : Bera

Back to top Go down

Re: Tips Mengenai Wanita

Post  Sponsored content Today at 5:45 am


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum