Selamat Datang ke Komuniti Anak Pahang. Forum untuk apa jua berkaitan dengan negeri tercinta

Terima kasih atas sokongan
Log in

I forgot my password

MALAYSIA FUTSAL E-FANS & MEDIA 2010

Wed Apr 07, 2010 5:53 pm by Deto_8

Futsal E-fans & Media Edisi Ketiga Tahun 2010 dijangka diadakan pada 5hb June 2010, Sabtu.

Insya Allah PCC akan menghantar 1 team....

Meeting penyelarasan akan dibuat dalam masa terdekat.


Comments: 42

PCC MENYOKONG KEMPEN HARAPAN TANPA SUARA - KAMI PRIHATIN

Wed Apr 28, 2010 1:25 pm by sakur@86



Comments: 19

Facebook
Pahang Community on Facebook
Pahang Sports Zone FB
Pahang Sports Zone on Facebook

Jangan Kentut Depan Gay hehehehe

View previous topic View next topic Go down

Jangan Kentut Depan Gay hehehehe

Post  Jeck Sparow on Wed Dec 16, 2009 11:15 pm

Seorang wartawan lelaki telah di tugaskan membuat liputan dan siasatan mengenai aktiviti kelab gay di Bukit Bintang. Dia di kehendaki menyamar sebagai gay. Wartawan itu dengan senang hati menggayakan pakaian dan cara seorang gay. Setelah seminggu mempelajari tingkahlaku dan gaya seorang gay, akhirnya pada malam minggu itu wartawan itu masuk ke kelab gay tersebut.

Wartawan itu dipasang dengan microphone n camera bersaiz kecil bagi merakam segala aksi dan aktiviti di kelab gay tersebut. Setelah masuk wartawan itu terus menuju ke bar utama dan memesan segelas bir. Dia hanya duduk sambil memerhatikan gelagat-gelagat gay di kelab tersebut. Ada yang menari dan ada yang duduk sambil berpeluk-pelukan sesama lelaki. Wartawan itu merasa geli geleman melihat tingkahlaku mereka.

"Hai...sorang ke bro", tiba-tiba wartawan itu di sapa.

"A'ah, saya tunggu kawan saya. Tak sampai-sampai lagi ni", kata wartawan itu separuh menjerit kerana kebingitan muzik di kelab itu.

Tiba-tiba wartawan itu berasa sakit perut. Rasa seperti ingin kentut sahaja.

"Muzik tengah kuat ni bolehlah aku kentut ni", bisik hati wartawan itu.

Wartawan itu pun melepaskan kentutnya. Satu demi satu. Berturut-turutan. Tiba-tiba muzik rancak itu berhenti kerana DJ nya ingin menukar ke lagu perlahan. Sementara proses pertukaran lagu itu kentut wartawan itu telah di dengari oleh gay-gay yg berhampiran dengan wartawan itu.

"Eh eh... ada dara lagi la kat sini", ujar salah seorang gay di situ sambil memandang wartawan itu.

"A'ah lah... kat depan kita ada dara", ujar yang lain pula.

Semua gay di situ telah pergi mendapatkan wartawan itu. Semua wajah mereka menunjukkan keghairahan nafsu yang ketara.

"Saya bukan dara lagi la", ujar wartawan itu.

"Kalau dah tak dara kenapa kentut. Kuat lak tu. Sempit tuu...", ujar salah seorang gay itu.

Tergamam wartawan itu. Akhirnya dirinya di noda secara bergilir-gilir oleh pengunjung kelab gay itu. Menangis teresak-esak wartawan itu. Akhirnya nikmat kentut sudah tidak akan dapat dirasai lagi sepanjang hidupnya.

Moral kepada lelaki : Jangan berkentut dihadapan GAY. AWAS!!
avatar
Jeck Sparow
A.D.O
A.D.O

Posts : 1467
Points : 1874
Join date : 15/05/2009
Location : Bera

Back to top Go down

Re: Jangan Kentut Depan Gay hehehehe

Post  koy101 on Wed Dec 16, 2009 11:25 pm

Hahahaha...... mana la ngko dapat citer gini aaaa....... siol tol.... bulat balik bijik mata aku nih......
avatar
koy101
Tok Penghulu
Tok Penghulu

Posts : 1084
Points : 1132
Join date : 17/09/2009
Age : 43
Location : Temerloh / Bentong

http://www.kembara.net

Back to top Go down

Re: Jangan Kentut Depan Gay hehehehe

Post  strikerbuncit on Thu Dec 17, 2009 11:02 am

tak sangka aku LELAKI ADA DARA rupanya...sempit tuu...huhuhh...
avatar
strikerbuncit
Ahli Dewan Undangan Negeri

Posts : 1885
Points : 2077
Join date : 29/04/2009
Location : [PCC023] - Putrajaya / Old Trafford

Back to top Go down

Re: Jangan Kentut Depan Gay hehehehe

Post  jasnoraizan on Thu Dec 17, 2009 11:04 am

strikerbuncit wrote:tak sangka aku LELAKI ADA DARA rupanya...sempit tuu...huhuhh...

tak naok cuba ke....?
avatar
jasnoraizan
Timbalan Menteri Besar

Posts : 2512
Points : 2623
Join date : 20/07/2009
Location : Seksyen U5 shah alam/jengka 8

Back to top Go down

Re: Jangan Kentut Depan Gay hehehehe

Post  strikerbuncit on Thu Dec 17, 2009 11:06 am

jasnoraizan wrote:
strikerbuncit wrote:tak sangka aku, LELAKI ADA DARA rupanya...sempit tuu...huhuhh...

tak naok cuba ke....?

cuba? itu bukan cuba..tp COBAAN...hahaha
avatar
strikerbuncit
Ahli Dewan Undangan Negeri

Posts : 1885
Points : 2077
Join date : 29/04/2009
Location : [PCC023] - Putrajaya / Old Trafford

Back to top Go down

Re: Jangan Kentut Depan Gay hehehehe

Post  ozzy on Thu Dec 17, 2009 11:23 am

siottt...jekkkk...
avatar
ozzy
Skuad Terjah PCC
Skuad Terjah PCC

Posts : 2216
Points : 2310
Join date : 21/05/2009
Location : Jengka 6, PJ

Back to top Go down

Re: Jangan Kentut Depan Gay hehehehe

Post  zulkbo on Thu Dec 17, 2009 12:00 pm

kah kah kah.. cheers
lawok pepagi dari jeck
hu hu hu bounce sunny

_________________
Manusia yang dihormati ialah orang yang sentiasa menghormati orang lain..
................................جزاك اللهُ خيراً‎ ..................................
http://www.zulkbo.com/
avatar
zulkbo
PCC Kuala Lumpur
PCC Kuala Lumpur

Posts : 6398
Points : 6904
Join date : 15/06/2009
Location : PCC 049

http://www.zulkbo.com/

Back to top Go down

Re: Jangan Kentut Depan Gay hehehehe

Post  strikerbuncit on Thu Dec 17, 2009 12:04 pm

zulkbo wrote:kah kah kah.. cheers
lawok pepagi dari jeck
hu hu hu bounce sunny

pagi apa..dia dh posting mlm td da..aok jd musang PCC tiap2 mlm takkan tak perasan topik ni? hehehe...apepun,AKU MASIH DARA...hahhahahhaa
avatar
strikerbuncit
Ahli Dewan Undangan Negeri

Posts : 1885
Points : 2077
Join date : 29/04/2009
Location : [PCC023] - Putrajaya / Old Trafford

Back to top Go down

Re: Jangan Kentut Depan Gay hehehehe

Post  jasnoraizan on Thu Dec 17, 2009 12:10 pm

strikerbuncit wrote:
zulkbo wrote:kah kah kah..
lawok pepagi dari jeck
hu hu hu

pagi apa..dia dh posting mlm td da..aok jd musang PCC tiap2 mlm takkan tak perasan topik ni? hehehe...apepun,AKU MASIH DARA...hahhahahhaa

nak pastikan masih dara ataupun tidak...cer kentut skit....
avatar
jasnoraizan
Timbalan Menteri Besar

Posts : 2512
Points : 2623
Join date : 20/07/2009
Location : Seksyen U5 shah alam/jengka 8

Back to top Go down

Re: Jangan Kentut Depan Gay hehehehe

Post  RoyKay33 on Thu Dec 17, 2009 12:12 pm

piiiiiiiiiiiiiiiiiiitttttttttttttttt PROPPPBB!! lol!
avatar
RoyKay33
Tok Penghulu
Tok Penghulu

Posts : 1191
Points : 1222
Join date : 28/04/2009
Location : Metropolitan SQ

Back to top Go down

Re: Jangan Kentut Depan Gay hehehehe

Post  strikerbuncit on Thu Dec 17, 2009 12:15 pm

RoyKay33 wrote:piiiiiiiiiiiiiiiiiiitttttttttttttttt PROPPPBB!! lol!

sah dah takda dara lg..lancar je bunyik nya...hahahaha..larikksss... Laughing Razz
avatar
strikerbuncit
Ahli Dewan Undangan Negeri

Posts : 1885
Points : 2077
Join date : 29/04/2009
Location : [PCC023] - Putrajaya / Old Trafford

Back to top Go down

Re: Jangan Kentut Depan Gay hehehehe

Post  RoyKay33 on Thu Dec 17, 2009 12:18 pm

strikerbuncit wrote:
RoyKay33 wrote:piiiiiiiiiiiiiiiiiiitttttttttttttttt PROPPPBB!! lol!

sah dah takda dara lg..lancar je bunyik nya...hahahaha..larikksss... Laughing Razz

bel0h hujung jer..gear 3..starting dia maintain..yehahahaha lol!
avatar
RoyKay33
Tok Penghulu
Tok Penghulu

Posts : 1191
Points : 1222
Join date : 28/04/2009
Location : Metropolitan SQ

Back to top Go down

Re: Jangan Kentut Depan Gay hehehehe

Post  jasnoraizan on Thu Dec 17, 2009 12:20 pm

RoyKay33 wrote:
strikerbuncit wrote:
RoyKay33 wrote:piiiiiiiiiiiiiiiiiiitttttttttttttttt PROPPPBB!!

sah dah takda dara lg..lancar je bunyik nya...hahahaha..larikksss...

bel0h hujung jer..gear 3..starting dia maintain..yehahahaha

bunyi mcm pernah dinodai je....hi..hi...
avatar
jasnoraizan
Timbalan Menteri Besar

Posts : 2512
Points : 2623
Join date : 20/07/2009
Location : Seksyen U5 shah alam/jengka 8

Back to top Go down

Re: Jangan Kentut Depan Gay hehehehe

Post  strikerbuncit on Thu Dec 17, 2009 12:23 pm

RoyKay33 wrote:
strikerbuncit wrote:
RoyKay33 wrote:piiiiiiiiiiiiiiiiiiitttttttttttttttt PROPPPBB!! lol!

sah dah takda dara lg..lancar je bunyik nya...hahahaha..larikksss... Laughing Razz

bel0h hujung jer..gear 3..starting dia maintain..yehahahaha lol!

aah la..gear 1-2 mcm ketat sket bunyik nye..TERBUKTI aok masih suci..tp heran knpa yg hjg mcm longgar je? sembelit ke? hehehe... Laughing
avatar
strikerbuncit
Ahli Dewan Undangan Negeri

Posts : 1885
Points : 2077
Join date : 29/04/2009
Location : [PCC023] - Putrajaya / Old Trafford

Back to top Go down

Re: Jangan Kentut Depan Gay hehehehe

Post  RoyKay33 on Thu Dec 17, 2009 12:44 pm


mkn mutan telan..mufler tersumbat..haha lol!
avatar
RoyKay33
Tok Penghulu
Tok Penghulu

Posts : 1191
Points : 1222
Join date : 28/04/2009
Location : Metropolitan SQ

Back to top Go down

Re: Jangan Kentut Depan Gay hehehehe

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum